-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ως ελαφρυντικο θεωρω μονο τον μεσο ορο χιλιομετρων ανα ετος που δηλωνει τελειως μικρη χρηση και οχι 'ανοιχτα'-καλα χιλιομετρα αποκλειστικα.Παντως δε περιγραφεις τον ορο του ασπαστου κορεατικου και σιγουρα το αμαξι δεν ειναι αναξιοπιστο ή σε εχει ταλαιπωρησει, το αντιθετο.
Εφοσον επισης εχεις καταναλωση λαδιου απο τοσο συντομα να αλλαζεις νωριτερα ασχετως του προγραμματος. Εκτος και αν το κρατας με σκοπο οσο παει και μετα σουταρισμα...Σε καμια περίπτωση δε το θεωρώ αναξιόπιστο. Ομολογώ ότι δεν περίμενα τόσο νωρίς να τσιμπάει λάδι. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να μην τσιμπάει καθόλου λάδι. Πλέον όμως τσιμπάει. Δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα αυτό αλλά ένα μήνυμα ότι ο κινητήρας έχει πάρει την κάτω βόλτα. Σαφώς και μπορεί να αντέξει αλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς να βγάλει πρακτικό λειτουργικό πρόβλημα. Δε θα το φτιαχνα με τίποτα.Είχαμε σκοπό (μιας και ειναι οικογενειακό αμάξι) να το αλλάξουμε απο περυσι αλλά λόγο κρίσης το καθυστερούμε. Απλά το κρατάμε για όσο αντέξει ακόμα και όταν πραγματικά τα φτύσει τότε θα πάρουμε άλλο.
Απο οτι γραφεις του εχεις ρουφηξει το αιμα
Αλλαξε τσιμουχακια βαλβιδων και θα κλεισει το θεμα λαδι.
Τι λαδι του βαζεις? 10-30?Μπορεί να μην είναι τσιμουχάκια. Μπορεί να είναι φλάντζα κεφαλής ακόμα και ελατήρια στο πιστόνι.... Δεν το φτιάχνω με τιποτα !!! Ας τα φτύσει !!!! Το χω σιχαθεί το αμάξι . Καταμαραν σε 8 μποφορ λιγότερο κουνάει απο αυτό !! χαχα
Για λάδια δεν θυμάμαι τι βάζει ο μηχανικός.
-
ειμαι κατοχος ενος νισσαν κασκη 1.6 αυτοματο βενζινη.το εχω περιπου 3 μηνες με 1900 χλμ το πηρα καινουργιο απο την νισσαν κασιος στο περιστερι.ελατοματικα παιτελα τον εμπροσ αμορτισερ..ακομα περιμενω εδω και ενα μηνα να εγκριθει η εγγυηση για να μου τα αλαξουνε.....αραγε ποσο ακομα θα περιμενω????
-
Emoticon με τυφλο δεν εχουμε ε;
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Corsa D 1.4 '07 me 75000km (σχεδόν 6 ετών).
- Ελαττωματική πλαφονιέρα από τη 1η μέρα, αλλάχτηκε στην εγγύηση.
- Στο 4ο έτος τζόγος στη κολώνα του τιμονιού που αλλάχτηκε (εκτός εγγύησης αουτς).
- Μετά το 5ο έτος (πέρυσι), καμμένη δεξιά λάμπα πορείας, ξανακάηκε πριν 2 μήνες.
- Μετά το 5ο έτος ρετάριζε ένας κύλινδρος, διορθώθηκε με αλλαγή μπουζί αλλά δε πιστεύω ότι λύθηκε ή ότι ήταν αυτό το θέμα, ως τώρα τίποτα πάντως.
-
kalhspera exw ena skoda octavia 5 taxi 1900 cc 4xronon kai mou ebgale problhma sto moter ekopse strofalompiela sta 251.000xlm
-
Ο χρήστης panagiwths έγραψε:
kalhspera exw ena skoda octavia 5 taxi 1900 cc 4xronon kai mou ebgale problhma sto moter ekopse strofalompiela sta 251.000xlmΠρώτον γράφε σε ελληνικά και δευτερον,τι λάδια έβαζες στον κινητήρα ,κάθε πότε έκανες αλλαγή ,αν έχεις dpf και τι τρόμπα φοράς.
-
10.40 αραλ γεια 7500χιλ χιλιομετρα πετρελαιο ειναι
-
Γιατί ήμουν σίγουρος για το 10w40?? Το οτι είναι diesel το κατάλαβα,αλλα δεν μας είπες αν είναι με dpf ή οχι.
-
Χοντρό λάδι δεν είναι το 10-40 για turbo;
Τίθεται θέμα λιπανσης εκτός απο το ζορισμα ως επαγγελματικό;
Δεν πρέπει να έχει dpf. -
Καλησπέρα σας, πρώτο θέμα στο forum σας!!
opel astra H 05' 1.4
Αγορασμένο το 2010 με 73000Km
->80.000Km αντικατάσταση αντλίας νερού λόγω μικρής διαρροής από αυτήν.
->100.00Km αντικατάσταση ακρόμπαρα-ημίμπαρα.(φυσιολογική φθορά)
->110.000Km αντικατάσταση του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη του a/c compressor.
Το καλύτερο στο τέλος.
-> Χθες με 120Km/h στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης έσπασε ο εκκεντροφόρος εξαγωγής. Θα ανοιχτεί κεφαλάρι για να δούμε το μέγεθος της ζημιάς. Ο χιλιομετρητής έδειχνε 125.000Km
Υ.Γ: Έχω και μια κόρνα που δεν δουλέυει λόγω εγκεφάλου κολώνας τιμονιού. -
Το 206 μου 'χε βγάλει ζημιά στη μέση, γιατί ήταν πολύ σκληρό, συν το μπάκετ. Μετά, με τα μαξιλαράκια, ίσιωσα.
-
Mια τσιμουχα στροφαλου και καδενα εκκεντροφορου λογω της ελαφρωμενης τροχαλιας που ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης,αλλιως τιποτα και με πολυ σκληρη χρηση για το suzuki ignis sport.
-
Καδένα εκκεντροφόρου? Μα τί κανίβαλοι!
-
Ο χρήστης fgiannis91 έγραψε:
Καλησπέρα σας, πρώτο θέμα στο forum σας!!
opel astra H 05' 1.4
Αγορασμένο το 2010 με 73000Km
->80.000Km αντικατάσταση αντλίας νερού λόγω μικρής διαρροής από αυτήν.
->100.00Km αντικατάσταση ακρόμπαρα-ημίμπαρα.(φυσιολογική φθορά)
->110.000Km αντικατάσταση του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη του a/c compressor.
Το καλύτερο στο τέλος.
-> Χθες με 120Km/h στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης έσπασε ο εκκεντροφόρος εξαγωγής. Θα ανοιχτεί κεφαλάρι για να δούμε το μέγεθος της ζημιάς. Ο χιλιομετρητής έδειχνε 125.000Km
Υ.Γ: Έχω και μια κόρνα που δεν δουλέυει λόγω εγκεφάλου κολώνας τιμονιού.Τα χλμ του,είναι τουλάχιστον 250000.....μη σου πώ παραπάνω!!
-
μετά από τακτικό παρκάρισμα κάτω από πεύκα χαζοβούλωσε ο ένας νεροχύτης κάτω από το μπαρμριζ...
μπουρδέλα ιταλικά
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Καδένα εκκεντροφόρου? Μα τί κανίβαλοι!Nαι το καταφερα και αυτο.Χανιωτης και συ ε;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μετά από τακτικό παρκάρισμα κάτω από πεύκα χαζοβούλωσε ο ένας νεροχύτης κάτω από το μπαρμριζ...μπουρδέλα ιταλικά
ε δεν ειναι...ντροπη
-
220.000 χλμ. κανενα προβλημα (εκτος το καψιμο λαδιου οπου μου αλλαξε μπλοκ η εταιρεια και την αλλαγη εγκεφαλου. τα παθαινανε ολα αυτα τα μοτερ, corolla 1.4 00'). εχει πεσει αισθητα η αποδοση του μοτερ (100κ χλμ με καινουριο μπλοκ).
ζοριζεται αν ανεβει ανηφορες ακομα και με 1 ατομο μεσα τις οποιες τις ανεβαινε ανετα πριν καιρο.
τα service γινονται κανονικα οταν πρεπει. -
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=223740&catid=43
Σταθερή αξία η Honda -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μετά από τακτικό παρκάρισμα κάτω από πεύκα χαζοβούλωσε ο ένας νεροχύτης κάτω από το μπαρμριζ...μπουρδέλα ιταλικά
Αλήθεια, πώς σκατ* βγαίνουν οι πευκοβελόνες από εκεί μέσα;; Απλά ρίχνεις πολύ νερό;
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;