-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Υ.Γ: θυμάμαι παλιό τεστ ελαστικών των 4Τ όπου η πολύ καλή συμπεριφορά των Uniroyal Rainsport (1 ή 2 δεν θυμάμαι) είχε εν μέρει αποδοθεί και στο χαμηλό τους βάρος σε σχέση με τα υπόλοιπα.Κι εγώ είχα παρατηρήσει σε κάμποσα τεστ των 4Τ (είχα βάλει πολλά μαζί) ότι τα ελαφριά έμοιαζε να πλεονεκτούν σε κάποιες δοκιμασίες που για μένα ήταν σημαντικές.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Πέρα από την αυξημένη τιμή, έχουν άλλα μειονεκτήματα τα runflat; Ρωτάω επειδή φαίνεται ότι ορισμένοι τα απορρίπτουν εξ΄αρχής.Λιγοτερη ανεση,μειωμενη αποδοση σε σχεση με τα απλα,μερικα δεν επισκευαζονται καθολου.
Εαν δεν φοραει ραν φλατ το αμαξι σου εξ αρχης, δεν προβλεπεται η τοποθετηση. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Θα τσεκάρω λίγο τα εμπρός, Θωμά, και θα σου πω.
Αν θυμηθω πως έμπαινε το ABS μαλλον θελει και μπροστα
Για πισω δεν συζηταμε καν Συναγωνιζονται τα δικα μου μπροστιναΚαλά εσύ είσαι η Υπερβολή η ΙΔΙΑ , οπότε δεν μετράει η γνώμη σου
-
Τι πλεονέκτημα έχουν τα ranflat ;
-
Είναι runflat δηλαδή δεν σκάνε εύκολα ούτε απότομα και ακόμα κι αν ξεφουσκώσουν μπορείς να συνεχίσεις να κυκλοφορείς (με περιορισμούς).
-
Εκτος απο τη bmw (και Mini) υπαρχει αλλος κατασκευαστης που βαζει πρωτης τοποθετησης runflat? Μετα απο τοσα χρονια που υπαρχει αυτη η τεχνολογια δεν πιστευετε οτι αν παρειχε σημαντικα πλεονεκτηματα θα την ειχαν υιοθετησει ολοι οι κατασκευαστες?
-
Τα ειχα δει σε ενα εντυπο της AUDI ,αλλα ως επιπλεον εξοπλισμο για παραγγελία.
Εύλογη η απορία σου. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εκτος απο τη bmw (και Mini) υπαρχει αλλος κατασκευαστης που βαζει πρωτης τοποθετησης runflat? Μετα απο τοσα χρονια που υπαρχει αυτη η τεχνολογια δεν πιστευετε οτι αν παρειχε σημαντικα πλεονεκτηματα θα την ειχαν υιοθετησει ολοι οι κατασκευαστες?Εγω δε ξερω πολλους παντως που εχουν σκοτωθει επειδη τους εσκασε λαστιχο και δεν ειχαν runflat...
Αλλωστε θεωρω οτι με το στησιμο των σημερινων αυτοκινητων, αν δε πηγαινεις με 200, μπορεις να ελεγξεις μια κατασταση σκασμενου ελαστικου στην εθνικη...
-
Εξαρτάται πως σκάει/χαλάει κτλ. Είναι πιο δύσκολο απ' όσο νομίζεις, πάντως, ακόμα και με 100.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Εξαρτάται πως σκάει/χαλάει κτλ. Είναι πιο δύσκολο απ' όσο νομίζεις, πάντως, ακόμα και με 100.Παντως ενα Conti πισω δεξια ειχε σκασει σε Focus Ι 1.8 με παρα πολλα χλμ, και το καταλαβαμε απο το θορυβο. Καναμε δεξια και ολα καλα..Ειχε γινει φυτιλια αλλα δεν σκοτωθηκαμε.
Επισης οι εταιρειες κανουν τεστ για αυτες τις περιπτωσεις...Στο 4:00 με μπροστινο λαστιχο, δεν δειχνουν τοσο τραγικα τα πραγματα...esp/abs κτλ κτλ σε προφυλασσουν μια χαρα -
Σε αντίστοιχη περίπτωση, κατάλαβα ότι έπαθα λάστιχο (πίσω δεξιά κι εγώ) επειδή το Focus έδειξε μια αχαρακτήριστη μαλθακότητα σε μια πατημένη καμπή. Τίποτα το τραγικό, απλά το πίσω μέρος ήταν σαν να πατούσε σε ζελέ. Ρεζέρβα και φύγαμε. Κανένα δράμα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε αντίστοιχη περίπτωση, κατάλαβα ότι έπαθα λάστιχο (πίσω δεξιά κι εγώ) επειδή το Focus έδειξε μια αχαρακτήριστη μαλθακότητα σε μια πατημένη καμπή. Τίποτα το τραγικό, απλά το πίσω μέρος ήταν σαν να πατούσε σε ζελέ. Ρεζέρβα και φύγαμε. Κανένα δράμα...εχει τεραστια διαφορα το πισω με το μπροστα και μεγαλο ρολο παιζει η ταχυτητα που πας,αν εισαι πανω σε στροφη,φορτωμενος κτλ
παντως οπως προαναφερθηκε δεν σκανε τα λαστιχα για πλακα και καθε μερα..... -
-
Ψάχνω να βρω λίστα που να κατηγοριοποιεί τα ελαστικά με βάση τη νέα Ευρωπαική ταμπέλα για οικονομία/βρεγμένο/θόρυβο.
Βασικά θέλω ελαστικό με καλή οικονομία (τα exalto έχουν F...) σε 195/50-15. Υπάρχει άραγε κάποιο που να πέρνει Α? -
Στο elastika-online.gr τα έχει αυτά. Τουλάχιστον για τις σοβαρές μάρκες.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Στο elastika-online.gr τα έχει αυτά. Τουλάχιστον για τις σοβαρές μάρκες.Ευχαριστώ!
-
Τα Pirelli P7 σε 205-55/16 (για Focus 1.6) τί λενε;
-
Αν μιλας για P7 Cinturato, μια χαρα.
-
Ναι γιατι σ' αυτη τη διασταση P7 δεν βγαινει πλεον
-
Thanx guys, ναι τα Cinturato εννοω, δεν ηξερα οτι υπαρχουν κι αλλα
Tα βρισκω 330 ευρω
Με ενδιαφερει αρκετα το κρατημα στο βρεγμενο (βασικα πραγματα, οχι ταρζανιες εννοειται)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]