-
από dimsabas » 13/03/13 12:24
Ωραία, για πείτε μου τι ποσοστό ήταν τα ασθενικά σουπερμίνι στο σύνολο των αυτοκινήτων στα td που έχετε πάει στα Μέγαρα; 1%; 0,5%; Οπότε, έχει νόημα να παλεύει το Drive να απευθυνθεί σε αυτό το ποσοστό των πωρωμένων και να αφήνει παραπονεμένους τους υπόλοιπους;Έρχεσαι στα λόγια μου.
Το νόημα για το κάθε περιοδικό είναι αλλού, ότι με 100 ευρά βενζίνα και 50 είσοδο θα γεμίσει με άλλες δυο τρεις σελίδες ύλη, κανά δυο σελίδες φωτό, θα πουλήσει και μούρη και προβολή, και θα 'πιάσει' ένα επιπλέον 0.005% του κοινού που ενδιαφέρεται γι' αυτά.
Ο ταλαίπωρος μέσος αναγνώστης πρέπει να είναι αρκετά νηφάλιος και συγκεντρωμένος για να καταλάβει το αυτονόητο, ότι δηλαδής αυτός ανήκει στο υπόλοιπο 99.995%, που η πίστα απλά δεν τον αφορά.
Γράψτε ρε και για το ριγκ, αλλά αφού πρώτα έχετε εξαντλήσει όλα τα άλλα καθημερινά θέματα του αυτοκινήτου, και ας φαίνονται πεζά για σας. -
καλως ή κακως, ελαχιστοι πλεον ενδιαφερονται για το αν το 1400αρι τους κανει καλο χρονο στα Μεγαρα.
ετσι και αλλιως το θεμα 'πιστα' ειχε υπερεκτιμηθει στα Ελληνικα περιοδικα. Υπαρχουν αλλα θεματα που ενδιαφερουν περισσοτερο.
-
*Κώστας Καββαθάς: «Αθωώθηκα για τα χρέη»
Ο γνωστός εκδότης συνελήφθη χθες στο σπίτι του
0 Κώστας Καββαθάς: «Αθωώθηκα για τα χρέη» Από το Αυτόφωρο δικάστηκε ο 74χρονος εκδότης Κώστας Καββαθάς ο οποίος συνελήφθη χθες στο Κορωπί για χρέη άνω των 11 εκ. προς στο Δημόσιο Ο ίδιος δήλωσε σήμερα στο newpost ότι το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το χρέος ύψους 11.163.740,59 ευρώ δεν ήταν δικής του ευθύνης: «Αθωώθηκα πριν από μια ώρα από το δικαστήριο, Με έπιασαν χθες το βράδυ στο Κορωπί στο σπίτι μου. Τα χρέη δεν είναι δικά μου, εγώ στην εταιρεία που τα έχει δημιουργήσει είχα μόνο το όνομά μου, δεν έχω την ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης», δήλωσε ο Κώστας Καββαθάς. Σύμφωνα με πληροφορίες του newpost, στις «Τεχνικές Εκδόσεις», που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα («ναυαρχίδα το περιοδικό «4 Τροχοί»), ο Κώστας Καβαθάς και η σύζυγός του διατηρούν ένα ποσοστό μετοχών περί του 33%. Βασικός μέτοχος είναι ο Αντώνης Λυμπέρης. Πηγή: http://www.lifo.gr* -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
*Κώστας Καββαθάς: «Αθωώθηκα για τα χρέη»Ο γνωστός εκδότης συνελήφθη χθες στο σπίτι του
0 Κώστας Καββαθάς: «Αθωώθηκα για τα χρέη» Από το Αυτόφωρο δικάστηκε ο 74χρονος εκδότης Κώστας Καββαθάς ο οποίος συνελήφθη χθες στο Κορωπί για χρέη άνω των 11 εκ. προς στο Δημόσιο Ο ίδιος δήλωσε σήμερα στο newpost ότι το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το χρέος ύψους 11.163.740,59 ευρώ δεν ήταν δικής του ευθύνης: «Αθωώθηκα πριν από μια ώρα από το δικαστήριο, Με έπιασαν χθες το βράδυ στο Κορωπί στο σπίτι μου. Τα χρέη δεν είναι δικά μου, εγώ στην εταιρεία που τα έχει δημιουργήσει είχα μόνο το όνομά μου, δεν έχω την ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης», δήλωσε ο Κώστας Καββαθάς. Σύμφωνα με πληροφορίες του newpost, στις «Τεχνικές Εκδόσεις», που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα («ναυαρχίδα το περιοδικό «4 Τροχοί»), ο Κώστας Καβαθάς και η σύζυγός του διατηρούν ένα ποσοστό μετοχών περί του 33%. Βασικός μέτοχος είναι ο Αντώνης Λυμπέρης. Πηγή: http://www.lifo.gr*viewtopic.php?f=13&t=53489
-
Το πρωτο τευχος του περιοδικου ανεβηκε σε πριβε τρακερ!!!
-
Μπορείτε να το αγοράσετε από εδώ: viewtopic.php?f=9&t=49204
-
Το τεύχος Απριλίου το έχουν στα περίπτερα ή από αύριο?
-
γαμώτ
όσον αφορά το πρώτο τεύχος, για ένα μικρό φεγγάρι το είχαν στο σάιτ των 4Τ το pdf για download. Μου το πλάσαρε φίλος. Το έχω και χαζεύω τις διαφημίσεις της εποχής.
-
Ακόμα το έχουν: http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos/4troxoiteuxos1.pdf
-
Μόλις πήρα το νέο τεύχος, ΕΝ ΛΕΥΚΩ is back
-
σήμερα θα το πάρω και εγώ
-
-
εγώ δεν το ξεκίνησα ακόμα...τελειώνω του προηγούμενου μήνα πρώτα και μετά
-
Ελπίζω να μην ήταν αυτό το τελευταίο τεύχος των 4Τ
-
Σε συνέχιση της συζήτησης στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2781052#p2781052:
Προ ολίγου ο ΣΧ εκδήλωσε (σε e-Mail) την πρόθεση συνέχισης λειτουργίας του 4T Forum ασχέτως εξελίξεων στις ΤΕ (που ευχόμαστε να είναι θετικές). Οπότε τα νέα είναι ελπιδοφόρα και παρακαλούμε για την υπομονή σας. [Mod]
-
Aπό την εμπειρία που έχω στο ζήτημα, το να εχεις φόρουμ είναι πάρα πολύ απλό, το να έχεις μεγάλο και γρήγορο φόρουμ ίσως κομματάκι δυσκολότερο. Από χρηματικής πάντα άποψης. Βέβαια υπάρχουν πολλοί είτε εδώ μεσα είτε γενικώς που το να συντηρήσουν οικονομικώς ένα τέτοιο φόρουμ τους φαίνεται παντελώς αμελητέο, όπως επίσης είναι αμελητέο και να βαλουν 20-50-100 άτομα ρεφενέ ποσά της τάξης των 10 ευρώ ετησίως μαξιμουμ. Για dedicated server, 24/7 υποστήριξη κλπ. Το θέμα είναι ποιος το κάνει, το (κυριότερο) ΓΙΑΤΙ να το κάνει και αν το κάνει ένας τι θα γίνει αμα του τη βιδώσει και κατεβάσει τα πάντα (κι αυτό μου έχει τύχει).
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Ακόμα το έχουν: http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos/4troxoiteuxos1.pdfτοσο κοντα σαν χρονολογια, αλλα τοσο μακρυα σαν τεχνολογια....
καποια απο τα παρουσιαζομενα αυτοκινητα ηταν συντροφοι στα χιλιομετρα των αδειων και ταλαιπωρημενων δρομων της εποχης....θυμαμαι τη νοτιο κρητη με ενα κιτρινο corola, την χαλκιδικη με το ford.....
μπορει οι συνθηκες και η διαθεση να ηταν οι αιτιες για να μην αγοραζω πλεον το περιοδικο...εκεινη ομως η επιπεδου παρανοιας προσμονη για το επομενο τευχος και το διαβασμα καθε τυπωμενης κουκιδας ειναι κατι που δεν θα ξεχαστει...
δεν ξερω για σημερα αλλα στις παρεες μου των προηγουμενων δεκαετιων το 4τροχοι ηταν το κορανι μας.....ευχομαι να περασει οσο πιο ανωδυνα γινεται η κριση για ολους μας. και οι ΤΕ να συνεχισουν να προσφερουν γνωσεις, ενημερωση και διασκεδαση μεσα απο τα καταξιωμενα περιοδικα τους.
ολο αυτο το μερακι, η ψυχη η ιδια των στελεχων αυτων των εντυπων δεν χανεται γιατι ετσι κι αλλιως ολος ο ειδικος τυπος της αυτοκινησης απο καπου εκει μεσα ξεκινησε..... -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Ακόμα το έχουν: http://www.4troxoi.gr/files/File/Videos/4troxoiteuxos1.pdfΠαιδιά ξέρετε αν υπάρχουν αλλά τέτοια παλιά τεύχη?
Έχουν τρομερό ενδιαφέρων!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
να βαλουν 20-50-100 άτομα ρεφενέ ποσά της τάξης των 10 ευρώ ετησίως μαξιμουμ. Για dedicated server, 24/7 υποστήριξη κλπ.Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το φόρουμ και σε τι κατάσταση είναι η βάση του αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος πως αυτό (τα έως 1000 ευρώ το χρόνο δηλαδή) είναι το μάξιμουμ. Μπορεί να είναι 2 ή και 3 φορές περισσότερο αλλά η ουσία δεν αλλάζει ως προς το κόστος όπως το λες. Η δουλειά όμως για να μετακινηθεί σε νέο σέρβερ και να στηθεί σωστά (και να συντηρείται σωστά) είναι αρκετή.
Όσον αφορά το περιοδικό μπορεί να κάνει κίνηση a la ελευθεροτυπία και απλά να την πληρώσουν μόνο όσοι τους χρωστάει σήμερα ενώ θα ξαναβγεί κανονικά.
-
- στον ΙΚΕ.
Νασς, ενημερωσε αν χρειαστει οικονομικη συνδρομη
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό