-
@ dstou ...προφανώς και το κράτος δε θα πλήρωνε τους μετρητές αλλά ο κάτοχος του οχήματος. Δε νομίζω ότι μια τέτοια συσκευή καταμέτρησης θα ήταν ακριβή ούτε νομίζω ότι 20 ευρώ εφάπαξ θα ήταν απαγορευτικό κόστος. Ούτως ή άλλως κάθε 2 χρόνια περνάει το όχημα ΚΤΕΟ, σιγά τις εργατοώρες που χρειάζονται για να σημειώσεις έναν αριθμό.
Αν δε γίνει όπως στο Hong Kong (δε το ήξερα ) που λέει ο sv2 με GPS, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα φτάνει για να βγάζει αυτόματα τα κόστη κι έτσι παραμένει paperless.
Ας εκσυγχρονιστούμε λίγο
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.
Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.
Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.
Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.
και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.
Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.
Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.
Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.
Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.
Προσωπικά δεν μου έκανε κανένας έμπορος αύξηση...
Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.
Δεν είπα να αυξήσει γενικά τα καύσιμα. ΜΟΝΟ τα κίνησης. Το κόστος μετακίνησης το πληρώνω ήδη με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Διότι πληρώνω εγώ, για να κυκλοφορεί ο επαγγελματίας..
Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.
Το αυτό. Δε βρίσκω κανένα λόγο το δικό μου 1400ρι να πληρώνει τα ίδια με αυτό ενός πωλητή που οργώνει όλη την Ελλάδα
Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.
Δεν είπα να μειώσει. Υποννόησα να αυξήσει. Αυξάνει π.χ. στο 25% το ΦΠΑ που εκπίπτει από τις εταιρείες και δε χρειάζεται π.χ. καμιά επιστροφή
και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.
Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.
Πρώτον εφόσον έχει εκτελωνιστεί, νομίζω πως στον επαναπατρισμό δεν ξαναχρεώνεται. Δεύτερον. τώρα από όλους αυτούς για την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα, πέρνουμε το μακρύτερο...
Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.
Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?
Πληρώνουμε φόρους, αλλά και εξτρά τέλος ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Στα Βαλκάνια οι περισσότεροι έχουν Βινιέτα. Πήρωσα πριν 15 ημέρες σε Ουγγαρία-Σλοβακία-Αυστρία-Ρουμανία-Βουλγαρία. Δηλαδή για τα 200χλμ που έκανα στην Αυστρία πλήρωσα 8,30€. Δηλαδή 4 λεπτά το χλμ. Παρόμοια στη Σλοβακία, εκεί μου βγήκε κάτι λιγότερο από 5 λεπτά το χλμ. Στην Ελλάδα γιατί μπαίνουν τζάμπα;
Όσο για το 2€/ λίτρο και τουρίστας.... Πήγα Μόσχα και η βενζίνη είχε 20-22 ρούβλια το 2011, και 24-25 το 2012. Λίγο πάνω από 0,50€. H visa μου κόστισε 120€/ άτομο και όπου και αν πηγαίναμε ο λογαριασμός ήταν σαν τα τάκλιν του Ανατολάκη.... Ούτεως ή άλλως οι Βαλκάνιοι έρχονται με γεμάτα τεπόζιτα(και πλαστικά δοχεία) και οι υπόλοιποι δεν γράφουν τόσα χλμ. Τον τουρίστα δεν τον ενοχλεί η τιμή της βενζίνης. Άλλα τον ενοχλούν.. -
να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.
Τα προβληματα ειναι δυο:
α) η ηδη πολυ υψηλη φορολογια στα καυσιμα και
β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.Δεν επιβαρύνει κάποιους αλλά όλους, κι εσένα κι εμένα επειδή οι μεταφορές στην λάθος χώρα μας ακόμα γίνονται κυρίως με αυτοκίνητα. Θα ακριβύνει το γάλα, οι πάνες, το τυρί, το μακαρόνι, όλα. Μήπως όμως υπερβάλουμε; Πόσο παραπάνω να πληρώσει η νταλίκα και πόσο θα αναλογεί επιπλέον στο ένα από τα χιλιάδες προϊόντα που κουβαλάει;...
Ενδιαφέρουσα η σκέψη για τους κοντά στα σύνορα. Αφενός όμως αυτό ίσχυε και πριν και αφετέρου μην πιάνουμε περιορισμένες περιπτώσεις για να θάψουμε ένα μέτρο.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)Αυτό δεν το είχα σκεφτεί Αλλά ούτως ή άλλως αυτοί ήδη βάζουν καύσιμα εκτός Ελλάδας. Αλλά ο αριθμός αυτοκινήτων κοντά στα σύνορα που θα κάνει κάτι τέτοιο, είναι σαφώς λιγότερος από τα χρήματα που χάνονται από μη φορολόγηση οχημάτων με ξένες πινακίδες. Από τα νοικιάρικα τά καλοκαίρια, από τα εταιρικά που γράφουν 6ψήφια χλμ το χρόνο κλπ
-
Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο οπως επισης δεν ελεγχεται [μετατροπες] και θα μας υποχρεωσει να κινδυνευουμε [χαριν οικονομιας] κυκλοφοροντας με ασθενικα αυτοκινητα χαμηλης υποδυναμεως. Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]. Τα καυσιμα ειναι ηδη αρκετα φορολογημενα δεν μπορει να συσχετισθουν με τελη κυκλοφοριας. Υπαρχουν μη πολυτελη αυτοκινητα που καινε αλλα οι ιδιοκτητες τους δεν μπορουν να αλλαξουν η να αγορασουν ακριβα και ασφαλη καινουρια. Δεν υπαρχουν κεφαλαια. Λιγα λιγα στο καυσιμο δεν τους φαινεται. Φτωχοι ειναι ας πληρωνουν χαμηλα τ.κ. Οσο παλιωνει ενα αυτοκινητο πρεπει να πεφτουν και τα τ.κ. γιατι πεφτει και η αξια του. Εως ενα μινιμουμ ποσο. Ομως δεν συμφωνω και με την απαλλαγη απο τα τ.κ. Αφου κυκλοφορει γιατι να μην πληρωνει οπως οι αλλοι κατι? Δηλαδη αν ολοι αγορασουμε αυτοκινητα απαλλασομενα απο τ.κ. τι θα γινει ? Θα αυτοαταργηθουν τα τ.κ.? Ας επιβαρυνονται με υψηλα τ.κ.οσοι αγοραζουν καινουργια και ακριβα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης Dafygt έγραψε:
Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο..... Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]..Ωραίο σκεπτικό, τέλος άρα φόρος πρέπει να πηγαίνει με τον πλούτο και η αξία του αυτοκινήτου είναι ότι κοντινότερο σε αυτό.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...Τόσο δέν κοστίζουν ούτε τα φτηνιάρικα GPS trackers του ebay. Όταν μιλάμε για μια συσκευή η οποία θα πρέπει πιστοποιημένα να αντέξει κάποια χρόνια στις δύσκολες συνθήκες ενός αυτοκινήτου και επιπλέον να είναι tamper proof, ενα πιό ρεαλιστικό κόστος είναι γύρω στα 100-200 ευρώ, ίσως και παραπάνω. Και φυσικά θα θέλει και εγκατάσταση απο ηλεκτρολόγο, άρα επιπλέον κόστος.
-
Ξεχνάτε και το κόστος παρακολούθησής του. Στο τέλος έκαστης χρονιάς, πρέπει κάποιος να το μετρήσει για να εξάγει τα τέλη. Επίσης κατά την αγορά του αυτοκινήτου, πρέπει κάποιος να το ενεργοποιήσει. Σε μια αγοραπωλησία πρέπει κάποιος να το δει για να αποδώσει τα τέλη στον προηγούμενο κάτοχο, και να το μηδενίσει για τον νέο. Τρελλό κόστος, ουρές και γραφειοκρατία.Και φυσικά πεδίο δόξης λαμπρό για γαργαλήματα.
-
Ποια χιλιόμετρα; Γιατί, όταν είναι παρκαρισμένο σε δρόμο δεν χρησιμοποιεί δημόσιο χώρο;
Για μένα τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να είναι μια φόρμουλα με βάση τις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος. Επίσης, να είναι περίπου ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Και να τα πληρώνουν και τα οχήματα με ξένες πινακίδες κατά την είσοδό τους στη χώρα, με αυτοκόλλητο στο παρμπριζ. Για 6 μήνες το 50%, για 3 μήνες το 30%, για ένα μήνα το 10%. -
Ίδιο είναι το να μένεις Αθήνα και ίδιο στην Άνω Τραγούλα; Αυτό με τις διαστάσεις και το πάρκινγκ είναι ανούσιο. Εκεί που υπάρχει θέμα με το περκινγκ, ο κάθε δήμος χρεώνει. Στο φινάλε πολλοί έχουν ιδιόκτητο παρκινγκ.
-
Aν και ειναι ηδη πολυ επιβαρυμενο φορολογικα το αυτοκινητο με ακριβη τη βενζινη και ως εκ τουτου ισως δεν επρεπε να υπαρχουν τ.κ. θα ελεγα οτι αφου θα υπαρχουν δεν πρεπει να ειναι πολυπλοκο το συστημα. Οι μετρητες π.χ. παραβιαζονται και δεν εινα εφαρμοσιμοι.Ηδη ο ιδιοκτητης πληρωνει νοητα φορο κυκλοφοριας μεσω του φορου στα καυσιμα. Θα ελεγα τα τ.κ. να βγαινουν με την κλιμακωτη εργοστασιακη αξια του οχηματος π.χ. ως 10κ τα τ.κ. να ειναι 100ευρω. Απο 10κ εως 20κ τ.κ.=200ε. απο 20κ εως30κ τ.κ.=300ε. Απο 30κ εως 40κ τ.κ.=400ε. Απο 40κ εως 50κ τ.κ.=500ε. Εδω αλλαζει λιγο η κλιμακα. Απο 50κ εως 60κ τ.κ.=800ε. Απο 60κ εως 80κ τ.κ.=1000ε. Απο 80κ εως 100κ τ.κ.=1200ε και τελος απο 100κ και ανω τα τ.κ.=1500ε. Επι πλεον καθα 5ετια να υπαρχει εκπτωση 20% που θα φθανει εως το 80% με κατωτερο οριο τα 100ευρω που θα μενει για παντα. Αυτοκινητο που ταξινομειται μετα την 1η Ιουλιου να πληρωνει τα μισα τ.κ. Αυτα ειναι μια προχειρη σκεψη-γνωμη μου. Αυτοι που θα αποφασισουν τελικα μπορει να το αλλαξουν λιγο η να το γραψουν στα π@@@κια τους ολο. Εμεις λεμε τα δικα μας.
-
ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...
Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!
Πηγή: thecrawler.gr
-
στο τέλος δε θα θέλουμε να πληρώσουμε λόγο βλακείας
Θα θεωρούμαστε ηλίθιοι. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
ολο το γυροφερνουν, δεν ξερω αν προκειται να γινει κατι αλλα πληθαινουν οι 'πηγες' που αναφερονται στην αλλαγη του τροπου φορολόγησης...Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός..
Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!
Πηγή: thecrawler.gr
Αφού γ@μήσανε την οικονομία αναγκάζοντας πολλούς να καταθέσουν πινακίδες ή/και να πουλήσουν τα αμάξια τους στο εξωτερικό, βοηθώντας να ανέβει η ύφεση στα ύψη, τώρα προσπαθούν να αναστήσουν τον πεθαμένο.
Ε.Ε.Π. προς κυβερνώντες.
Φωνάξτε τον Χριστό να αναστήσει πεθαμένους.
Αφού σκοτώσατε την οικονομία και προκαλέσατε την ύφεση, τώρα δεν υπάρχει γυρισμός. -
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;
Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Γιατι μου θυμιζει λιγο η κατασταση αυτο που έγινε πριν απο 3-4 χρονια;Μείωσαν τα τέλη ταξινόμισης, γέμισε ο τόπος κυβικα και έκτοτε τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύτηκαν.
Τωρα (απο το 2010) λένε φορολογουν βαση ρύπων.
Εσπευσαν οσοι μπορουσαν να αγορασουν τα (ακριβα) αυτοκίνητα που ενσωματωνουν ολες τις τεχνολογικες καινοτομίες και εχουν χαμηλες εκπομπες, οπότε θα βγούν αυριο να πουν :
'δεν ειναι δίκαια η φορολόγηση βαση κυβικών (για τους ρυπους δεν θα πουν, θα το 'εννοήσουν'), θα φορολογήσουμε βαση εργοστασιακής αξίας'για να δουμε τωρα θα βγουν οι γνωστες-ξερολες-ψιλιασμενοι-γατοι και θα πουν....'' καλα να παθουν στην Ελλαδα ειμαστε,δεν το περιμεναν?''
-
Πολύ πιο δίκαιο το σύστημα φορολόγησης βάσει της εργοστασιακής αξίας σε σχέση με τα κυβικά.
-
ναι αλλά αυτοί θα βάλουν και τα δύο... μας βλέπω να πληρώνουμε για ένα αμάξι που πήραμε μετρητοίς κάποια τιμή μέσω προσφοράς για την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή. Που γνωρίζουν πόσο το αγοράσαμε..
Πχ εγω το πήρα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Ξέρουν το τιμολόγιο του καθενός? last year...και να το πηρες μεταχειρισμένο στο 1/5 της τιμής... λόγω κρίσης?
-
Παλαιότητά δεν θα υπάρχει εάν πρόκειται για μεταχειρισμενο ή καινούργιο 5ετιας και βάλε; δεν μπορεί, αν και στην μπανανία όλα είναι πιθανά...
Τέλη κυκλοφορίας