Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 369
    • 370
    • 371
    • 372
    • 373
    • 481
    • 482
    • 371 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    76941
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
      Όσο άδικο είναι τα κυβικά, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο άδικο θα είναι και οι ίπποι.
      Φορολογικά δίκαιο θα είναι η τιμή αγοράς, αλλά θα είναι γενικά άδικο γιατί έχουν ήδη πληρωθεί υπέρογκα τέλη ταξινόμισης...
      Και επιπλέον δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την κυκλοφορία. Στα καύσιμα.-
      Που είναι το δίκαιο να πληρώνει ο αγροτικός 100€ το χρόνο; Υπάρχουν escalade 6lt με τέλη 100€. Navara-tornado και πολλά άλλα Ι.Χ. στην ουσία. Τα ίδια με τους ταρίφες. Ακόμα περισσότερα αυτά με ξένες πινακίδες. Είτε τα νόμιμα τουριστικά, είτε τα 'παράνομα' Βουλγάρικα. Ή τα νοικιάρικα, με 100.000 χλμ το χρόνο και 90€ τέλη.
      Καύσιμα και τέλος. Όσο το κυκλοφορείς, τόσο πληρώνεις

      Και γιατί να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις και τους ρύπους;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kyr80 last edited by

        Έχουν ξαναγραφτεί εδώ μέσα, αλλά ας κάνουμε ένα review.....

        Αυτός που κάνει πολλά χλμ καταναλώνει περισσότερο από αυτόν που κάνει λίγα.
        Αυτός που γκαζώνει, τρέχει, κάνει μοντιφιές, τουρμπιζει κλπ κλπ, καταναλώνει αναπόφευκτα περισσότερα καύσιμα, από τον άλλο οδηγό που έχει το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά είναι συνετός. Μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για τραπεζαρία. Η κατοχή δε σημαίνει και χρήση.
        Πέρυσι το 2.0λτ μαζντα έκανε 3000χλμ το πολύ, ενώ το φιατάκι των 1.4λτ έγραψε πάνω από 35.000χλμ. Το δε 1.2 της πεθεράς μου έχει γράψει ακόμα περισσότερα. Ποιος ρύπανε περισσοτερο, ποιος έφθειρε περισσότερο το οδόστρωμα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ο φόρος στο καύσιμο είναι μεν ο πιο δίκαιος αλλά επηρεάζει τις τιμές των αγαθών.
          Παρόλα αυτά εφαρμόζεται ήδη υπέρογκος φόρος στα καύσιμα, πάνε αυτά. Πρέπει να βρουν να βάλουν και κάπου αλλού.

          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
          Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.

          Το καις πληρώνεις εννοείται και ήδη ισχύει με το φόρο στη βενζίνη.
          Όμως αν δεν καις με το 2-3-5000 κυβικά σου που το χρησιμοποιιείς ελάχιστα γιατί να πληρώνεις; Για την πρεμιουμοσύνη (αν υφίσταται ή και αν δεν υφίσταται) την πλήρωσες στην αγορά.
          Το ίδιο και με την ιπποδύναμη, έχω 300 άλογα αλλά πηγαίνω σαν κότα και καίω λίγο και κάνω λίγα χλμ. Γιατί να χρεωθώ;
          Συνεχίζω να θεωρώ την πραγματική (εμπορική) αξία του αυτοκινήτου σαν ένα πολύ καλό κριτήριο. Επειδή φυσικά η εμπορική είναι δύσκολο να υπολογιστεί σωστά και δίκαια ας ισχύσει τιμή πώλησης καινούργιο με μείωση παλαιότητας.
          Βέβαια κι εκεί βλέπω ένα αγκάθι. Πώς θα υποχρεωθεί αυτός με το παλιό αυτοκίνητο να το δώσει και να πάρει κάτι πιο σύγχρονο, οικονομικό, ασφαλές και καθαρό;;
          Οπότε θα αναγκαστώ να προτείνω συνδυασμό καυσαερίων και αξίας. Με τρόπο που να μην είναι απαγορευτικός για αυτόν που δεν μπορεί να πετάξει το παλιό του και να πάρει καινούργιο αλλά να τσούζει τόσο που να σε βάζει σε σκέψεις αν έχεις τη δυνατότητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι ο φόρος στο καύσιμο είναι μεν ο πιο δίκαιος αλλά επηρεάζει τις τιμές των αγαθών.
            Παρόλα αυτά εφαρμόζεται ήδη υπέρογκος φόρος στα καύσιμα, πάνε αυτά. Πρέπει να βρουν να βάλουν και κάπου αλλού.

            Ίσως το καλύτερο θα είναι ένας συνδυασμός ρύπων (που αυξημένοι ρύποι σημαίνει και μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα 'καις, πληρώνεις') και ιπποδύναμης άρα γίνεται πιο δίκαιο για το 2λτ KIA των 140 αλόγων.

            Το καις πληρώνεις εννοείται και ήδη ισχύει με το φόρο στη βενζίνη.
            Όμως αν δεν καις με το 2-3-5000 κυβικά σου που το χρησιμοποιιείς ελάχιστα γιατί να πληρώνεις; Για την πρεμιουμοσύνη (αν υφίσταται ή και αν δεν υφίσταται) την πλήρωσες στην αγορά.
            Το ίδιο και με την ιπποδύναμη, έχω 300 άλογα αλλά πηγαίνω σαν κότα και καίω λίγο και κάνω λίγα χλμ. Γιατί να χρεωθώ;
            Συνεχίζω να θεωρώ την πραγματική (εμπορική) αξία του αυτοκινήτου σαν ένα πολύ καλό κριτήριο. Επειδή φυσικά η εμπορική είναι δύσκολο να υπολογιστεί σωστά και δίκαια ας ισχύσει τιμή πώλησης καινούργιο με μείωση παλαιότητας.
            Βέβαια κι εκεί βλέπω ένα αγκάθι. Πώς θα υποχρεωθεί αυτός με το παλιό αυτοκίνητο να το δώσει και να πάρει κάτι πιο σύγχρονο, οικονομικό, ασφαλές και καθαρό;;
            Οπότε θα αναγκαστώ να προτείνω συνδυασμό καυσαερίων και αξίας. Με τρόπο που να μην είναι απαγορευτικός για αυτόν που δεν μπορεί να πετάξει το παλιό του και να πάρει καινούργιο αλλά να τσούζει τόσο που να σε βάζει σε σκέψεις αν έχεις τη δυνατότητα.

            Αλλού είναι η ένστασή μου.

            Στο ότι επηρεάζει τις τιμές αγαθών συμφωνούμε, άρα by default είναι αδύνατη η εφαρμογή τέτοιας λογικής.

            Εκεί που διαφωνώ είναι στην υλοποίησή του γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ο οποιοσδήποτε στη κυβέρνηση να αφαιρέσει εντελώς τα τέλη κυκλοφορίας (σημείωση: τον κατάλληλο τρόπο αρμέγματος και σίγουρου φόρου από 2λτ και κάτω) και να τα αντικαταστήσει με μια αύξηση στη βενζίνη ΜΟΝΟ 10 λεπτά το λίτρο πχ (που είπε ο dstou).

            Σίγουρα θα βλέπαμε νούμερα άνω των 50 λεπτών, άρα βενζίνη άνω του 2ευρου (χωρίς να υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις του πετρελαίου εντός του έτους), άρα θα έπεφταν κατακόρυφα οι μετακινήσεις και η κατανάλωση βενζίνης και τελικά ίσως να είχε λιγότερα έσοδα.

            Η λογική του 'καις, πλήρωσε' εφαρμόζεται μια χαρά κι από τους ρύπους. Το πρόβλημα εκεί είναι ότι δεν υπολογίζει τη συχνότητα της μετακίνησης, άρα φθοράς οδοστρώματος κλπ κλπ κλπ.

            Ίσως λοιπόν θα μπορούσε να εφαρμοστεί (μια σκέψη κάνω) μια ετήσια καταμέτρηση χιλιομέτρων σε ΚΤΕΟ από τα οποία θα μπορούσε να βγαίνει το 'τέλος κυκλοφορίας'.

            Όμως όλοι γνωρίζουμε πως εμείς οι Έλληνες είμαστε μανούλες στο πείραγμα των χιλιομέτρων.

            Εκτός αν έβαζαν από το ΚΤΕΟ δικό τους μετρητή ο οποίος θα μπορούσε μάλιστα να εγγυηθεί και γνήσια χιλιόμετρα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

            Έτσι πχ θα έβγαινε ένας μαθηματικός τύπος που θα υπολόγιζε χιλιόμετρα, ρύπους μείον παλαιότητα.

            Το βρήκα λοιπόν.

            Δέχομαι χορηγίες.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Μα το θεο προτιμω τα κυβικα και το υπαρχων συστημα απο τα καυσιμα.Οτι ακουμπας θα παρει ενα + στη τιμη του.. Ειναι τελειως κοντοφθαλμο να συμφωνει κανεις με τα τελη μεσω των καυσιμων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μα τα χλμ τα πληρώνεις ήδη με τα καύσιμα, δεν έχει νόημα να τα ξαναπληρώνεις με συσκευή που σημαίνει και επιπλέον έξοδο κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Τα χλμ δεν μπορείς να τα υπολογίσεις αξιόπιστα. Επιπλέον τα χλμ δεν έχουν την ίδια 'αξία'. Δηλαδή θέλω 1 ώρα μποτιλιαρισμένος για να πάω από ανατολικά-δυτικά στη Θεσσαλονίκη για 10χλμ. Και θέλω 50 λεπτά για να πάω στο χωριό στη Χαλκιδική που είναι 100χλμ.... Δεν μπορείς να χρεώσεις το ίδιο.
                  1ον γιατί δεν επιβαρύνει κανέναν η κίνηση στο επαρχιακό δίκτυο σε σχέση με το κέντρο μιας πόλης.
                  2ον το αυτό ισχύει και για τη ρύπανση. Άλλο η επιβάρυνση στην πόλη, και άλλη στη φύση.
                  3ον πόσους ρύπους ανά χλμ βγάζει το ένα με 'νεκρά -1η' και πόσους το άλλο με 6η και 2000 στροφές;

                  Αρέσει δεν αρέσει, ΜΟΝΟ τα καύσιμα είναι ορθή λύση. Και όλα τα άλλα είναι μπούρδες. Υπάρχει λύση για όλα. Αρκεί να υπάρξει βούληση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Δεν υπάρχει αλεξίσφαιρη λύση.

                    Το μόνο σίγουρο είναι ότι περαιτέρω αύξηση στη τιμή της βενζίνης είναι αυτοκτονία.

                    Χίλιες φορές να μείνουν ως έχουν...

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      Μα τα χλμ τα πληρώνεις ήδη με τα καύσιμα, δεν έχει νόημα να τα ξαναπληρώνεις με συσκευή που σημαίνει και επιπλέον έξοδο κλπ.

                      Δε ξαναπληρώνεις τίποτα. Τα καύσιμα για τις μετακινήσεις σου θα τα πλήρωνες ούτως ή άλλως.

                      Απλά αυτός ο τρόπος θα δείχνει πόσα χιλιόμετρα κάνεις το έτος από τα οποία θα μπορούσε να βγαίνει το τέλος κυκλοφορίας.

                      Τι κόστος να έχει μια μικρή συσκευή που μετράει χιλιόμετρα και θα πληρώνεις εφάπαξ? 20-40 ευρώ? Σιγά το έξοδο...

                      Όπως έγραψα και πριν όμως, δεν υπάρχει λύση χωρίς προβλήματα. Το θέμα είναι να βρεθεί αυτή με τα λιγότερα κι όχι αυτή που θα δημιουργήσει περισσότερα, πχ περισσότερες αυξήσεις σε καθημερινά αγαθά.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το καύσιμο για την μετακίνηση ναι, κοστίζει περί τα 60 λεπτά το λίτρο και θα το πληρώσεις. Όμως έτσι κι αλλιώς σε αναγκάζουν να πληρώσεις και >1 ευρώ στη βενζίνη φόρους! Για αυτό λέω ότι τα χλμ που κάνεις τα πληρώνεις και δεν χρειάζεσαι μετρητή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Aν ο κάθε μετρητής έκανε 30 ευρώ, σημαίνει ότι θέλεις 200 μιλλούνια μόνο για μετρητές. Χώρια το κόστος σε ανθρωποώρες για να μετρηθεί η καταγραφή τους και να βγουν μετά τα όποια τέλη. Φέιλ ολκής.
                          Το ζητούμενο είναι να κάνεις κάτι όσο το δυνατό πιο ανώδυνο, εύκολο, τίμιο και σταθερό. Ακόμα και μια ενδιάμεση λύση, αν δεν μπορείς να καταργήσεις τελείως τα χαρτιά τελών, είναι ευπρόσδεκτη. Π.χ. τα τέλη να πάνε 50% κάτω, και παράλληλα να υπάρξει αύξηση 4 λεπτά σε όλα τα καύσιμα.
                          Τέλος μην ξεχνάε κάτι, οι τιμές των καυσίμων σήμερα εμπεριέχουν και την έκτακτη εισφορά λόγω της ανάγκης εξεύρεσης έξτρα κονδυλίων. Αυτή η εισφορά δεν θα είναι για πάντα, λέμε τώρα. Άρα όταν καταργηθεί θα μπορεί να γίνει η ενσωμάτωση των τελών στα καύσιμα ανώδυνα, και η τιμή τους να μην ανέβει κι άλλο.
                          Επισημαίνω για πολλοστή φορά το αδιέξοδο των σημερινών τελών, ήδη πολλά καινούργια αυτοκίνητα δεν πληρώνουν, και μέσα σε λίγα χρόνια δεν θα πληρώνει σχεδόν κανένα. Άρα ή αναπροσαρμόζεις τα όριά τους σε νέα, γελοιωδώς χαμηλά, ή τα ενσωματώνεις στο καύσιμο.
                          Επίσης την πληγή των εσόδων που λέγεται αυτοκίνητα με ξένους αριθμούς κυκλοφορίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sv2 last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Εκτός αν έβαζαν από το ΚΤΕΟ δικό τους μετρητή ο οποίος θα μπορούσε μάλιστα να εγγυηθεί και γνήσια χιλιόμετρα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

                            Έτσι πχ θα έβγαινε ένας μαθηματικός τύπος που θα υπολόγιζε χιλιόμετρα, ρύπους μείον παλαιότητα.

                            Το βρήκα λοιπόν.

                            Δέχομαι χορηγίες.

                            Νίκο τέτοια συσκευή υπάρχει και την χρησιμοποιούν σε κάποιες χώρες της Ανατολής. Νόμίζω στο Χογκ Κόγκ.Και άλλη τιμή εχει το χλμ εντός πόλης και άλλη εκτός.Δουλεύει με το GPS.
                            Φυσικά αν μπει αυτό σε Ελληνικά αυτοκίνητα αμέσως θα βγουν πατέντες ώστε η συσκευή να μην βρίσκει ποτέ σήμα και να μην χρεώνεσαι.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                              Δεν υπάρχει αλεξίσφαιρη λύση.

                              Το μόνο σίγουρο είναι ότι περαιτέρω αύξηση στη τιμή της βενζίνης είναι αυτοκτονία.

                              Χίλιες φορές να μείνουν ως έχουν...

                              Ενώ τα 1100€ για ένα αμάξι που έκανε 3000χλμ είναι πολύ λογικό. Για αυτό δεν προλαβαίνουν να μαζεύουν πινακίδες. Το πρόβλημα είναι πολύπλοκο. Από τη μία έχουνε τα καινούρια με τα μηδενικά τέλη και άρα κίνητρο να αλλάξεις το παλιό. Αλλά για ποιο λόγο να πληρώνουν 0(μηδέν) για ένα αυτοκίνητο που έχει μεγαλύτερη αξία από το 2λιτρο πενταετίας που έχω;
                              Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.
                              Το κράτος θα βγει σίγουρα κερδισμένο, και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.
                              Με τον εξής απαραίτητο κανόνα: Το όποιο σύστημα να ισχύσει τουλάχιστον για μια 5ετία(10ετία θα έλεγα, αλλά )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vangskg last edited by

                                Η θέσπιση βιενέτας για όλα τα οχήματα,ελληνικά και ξένα που κυκλοφορούν στη χώρα δεν θα ήταν καλή ιδέα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  @ dstou ...προφανώς και το κράτος δε θα πλήρωνε τους μετρητές αλλά ο κάτοχος του οχήματος. Δε νομίζω ότι μια τέτοια συσκευή καταμέτρησης θα ήταν ακριβή ούτε νομίζω ότι 20 ευρώ εφάπαξ θα ήταν απαγορευτικό κόστος. Ούτως ή άλλως κάθε 2 χρόνια περνάει το όχημα ΚΤΕΟ, σιγά τις εργατοώρες που χρειάζονται για να σημειώσεις έναν αριθμό.

                                  Αν δε γίνει όπως στο Hong Kong (δε το ήξερα ) που λέει ο sv2 με GPS, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα φτάνει για να βγάζει αυτόματα τα κόστη κι έτσι παραμένει paperless.

                                  Ας εκσυγχρονιστούμε λίγο

                                  Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                  Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.

                                  Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.

                                  Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.

                                  Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.

                                  Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.

                                  και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.

                                  Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.

                                  Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.

                                  Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kyr80 last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ανεβούν οι τιμές στα προϊόντα. Να υπάρξει επιστροφή του ποσού στις εταιρείες που μεταφέρουν πράγματα. Ή ακόμα να αλλάξει το ΦΠΑ στα καύσιμα και έληξε το θέμα.

                                    Όπως δεν υπήρχε κι όταν ανέβηκε ο ΕΦΚ στα καύσιμα.

                                    Προσωπικά δεν μου έκανε κανένας έμπορος αύξηση...

                                    Αυξάνοντας τα καύσιμα δημιουργείς αλυσιδωτές αντιδράσεις και αυξάνεις τιμές αγαθών, κόστη μετακινήσεων κλπ.

                                    Δεν είπα να αυξήσει γενικά τα καύσιμα. ΜΟΝΟ τα κίνησης. Το κόστος μετακίνησης το πληρώνω ήδη με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Διότι πληρώνω εγώ, για να κυκλοφορεί ο επαγγελματίας..

                                    Και σου λέω κι ένα άλλο. Με τα leasing τι κάνεις που στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ήδη το τέλος κυκλοφορίας? Θα αυξηθούν κατακόρυφα τα κόστη μετακινήσεων στις εταιρίες, ενώ για 3-5 χρόνια έχουν 'κλειδώσει' τα κόστη τους.

                                    Το αυτό. Δε βρίσκω κανένα λόγο το δικό μου 1400ρι να πληρώνει τα ίδια με αυτό ενός πωλητή που οργώνει όλη την Ελλάδα

                                    Το κράτος δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει χρήματα ούτε να μειώσει το ΦΠΑ. Ξεχάστε τα αυτά τα πράγματα.

                                    Δεν είπα να μειώσει. Υποννόησα να αυξήσει. Αυξάνει π.χ. στο 25% το ΦΠΑ που εκπίπτει από τις εταιρείες και δε χρειάζεται π.χ. καμιά επιστροφή

                                    και πολλοί με βουλγάρικες θα το ξαναγυρίσουν στο ελληνικό. Οι τουρίστες θα πληρώνουν και ΠΟΛΛΑ δίλητρα και πάνω θα ξανκυκλοφορήσουν στους δρόμους.

                                    Καλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί πρέπει να εκτελωνίσουν το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που σημαίνει ότι θα αναγκαστούν πληρώσουν δασμούς κλπ. Ασύμφορο νομίζω.

                                    Πρώτον εφόσον έχει εκτελωνιστεί, νομίζω πως στον επαναπατρισμό δεν ξαναχρεώνεται. Δεύτερον. τώρα από όλους αυτούς για την κυκλοφορία τους στην Ελλάδα, πέρνουμε το μακρύτερο...

                                    Οι τουρίστες (όπως κι όλοι μας) πληρώνουν φόρους ήδη στη βενζίνη.

                                    Εσύ θα πήγαινες σε χώρα διακοπές που η βενζίνη είναι πάνω από 2 ευρώ το λίτρο?

                                    Πληρώνουμε φόρους, αλλά και εξτρά τέλος ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Στα Βαλκάνια οι περισσότεροι έχουν Βινιέτα. Πήρωσα πριν 15 ημέρες σε Ουγγαρία-Σλοβακία-Αυστρία-Ρουμανία-Βουλγαρία. Δηλαδή για τα 200χλμ που έκανα στην Αυστρία πλήρωσα 8,30€. Δηλαδή 4 λεπτά το χλμ. Παρόμοια στη Σλοβακία, εκεί μου βγήκε κάτι λιγότερο από 5 λεπτά το χλμ. Στην Ελλάδα γιατί μπαίνουν τζάμπα;
                                    Όσο για το 2€/ λίτρο και τουρίστας.... Πήγα Μόσχα και η βενζίνη είχε 20-22 ρούβλια το 2011, και 24-25 το 2012. Λίγο πάνω από 0,50€. H visa μου κόστισε 120€/ άτομο και όπου και αν πηγαίναμε ο λογαριασμός ήταν σαν τα τάκλιν του Ανατολάκη.... Ούτεως ή άλλως οι Βαλκάνιοι έρχονται με γεμάτα τεπόζιτα(και πλαστικά δοχεία) και οι υπόλοιποι δεν γράφουν τόσα χλμ. Τον τουρίστα δεν τον ενοχλεί η τιμή της βενζίνης. Άλλα τον ενοχλούν..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bebes last edited by

                                      να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.

                                      Τα προβληματα ειναι δυο:

                                      α) η ηδη πολυ υψηλη φορολογια στα καυσιμα και

                                      β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                        να ενσωματωθουν τα τέλη στα καυσιμα ειναι το πιο δικαιο, ασχετα αν επιβαρυνει καποιους.

                                        Δεν επιβαρύνει κάποιους αλλά όλους, κι εσένα κι εμένα επειδή οι μεταφορές στην λάθος χώρα μας ακόμα γίνονται κυρίως με αυτοκίνητα. Θα ακριβύνει το γάλα, οι πάνες, το τυρί, το μακαρόνι, όλα. Μήπως όμως υπερβάλουμε; Πόσο παραπάνω να πληρώσει η νταλίκα και πόσο θα αναλογεί επιπλέον στο ένα από τα χιλιάδες προϊόντα που κουβαλάει;...

                                        Ενδιαφέρουσα η σκέψη για τους κοντά στα σύνορα. Αφενός όμως αυτό ίσχυε και πριν και αφετέρου μην πιάνουμε περιορισμένες περιπτώσεις για να θάψουμε ένα μέτρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kyr80 last edited by

                                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                          β) το οτι οσοι ειναι κοντα στα συνορα δεν θα πληρωνουν τελη, ουτε φορο στα καυσιμα (και δεν θα ειναι και λιγοι...)

                                          Αυτό δεν το είχα σκεφτεί Αλλά ούτως ή άλλως αυτοί ήδη βάζουν καύσιμα εκτός Ελλάδας. Αλλά ο αριθμός αυτοκινήτων κοντά στα σύνορα που θα κάνει κάτι τέτοιο, είναι σαφώς λιγότερος από τα χρήματα που χάνονται από μη φορολόγηση οχημάτων με ξένες πινακίδες. Από τα νοικιάρικα τά καλοκαίρια, από τα εταιρικά που γράφουν 6ψήφια χλμ το χρόνο κλπ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dafygt last edited by

                                            Διαφωνω με την φορολογιση της υπποδυναμης διοτι δεν σημαινει αξια και πλουτο οπως επισης δεν ελεγχεται [μετατροπες] και θα μας υποχρεωσει να κινδυνευουμε [χαριν οικονομιας] κυκλοφοροντας με ασθενικα αυτοκινητα χαμηλης υποδυναμεως. Η φορολογηση πρεπει να απευθυνεται στον πλουτο. Αρα οχι κυβικα αλλα εργοστασιακη αξια σε σχεση με παλαιοτητα.[οποιος εχει παλιο σημαινει οικονομικη δυσπραγια λογικα]. Τα καυσιμα ειναι ηδη αρκετα φορολογημενα δεν μπορει να συσχετισθουν με τελη κυκλοφοριας. Υπαρχουν μη πολυτελη αυτοκινητα που καινε αλλα οι ιδιοκτητες τους δεν μπορουν να αλλαξουν η να αγορασουν ακριβα και ασφαλη καινουρια. Δεν υπαρχουν κεφαλαια. Λιγα λιγα στο καυσιμο δεν τους φαινεται. Φτωχοι ειναι ας πληρωνουν χαμηλα τ.κ. Οσο παλιωνει ενα αυτοκινητο πρεπει να πεφτουν και τα τ.κ. γιατι πεφτει και η αξια του. Εως ενα μινιμουμ ποσο. Ομως δεν συμφωνω και με την απαλλαγη απο τα τ.κ. Αφου κυκλοφορει γιατι να μην πληρωνει οπως οι αλλοι κατι? Δηλαδη αν ολοι αγορασουμε αυτοκινητα απαλλασομενα απο τ.κ. τι θα γινει ? Θα αυτοαταργηθουν τα τ.κ.? Ας επιβαρυνονται με υψηλα τ.κ.οσοι αγοραζουν καινουργια και ακριβα αυτοκινητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 371 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr