Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 359
    • 360
    • 361
    • 362
    • 363
    • 472
    • 473
    • 361 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinosmv6 last edited by

      καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
      το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
      εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
      απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
      αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
      πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        1kost12 last edited by

        Ο χρήστης konstantinosmv6 έγραψε:
        καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
        το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
        εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
        απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
        αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
        πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα!

        Και πως τα καταφέρνεις φίλε να ην πληρώσεις τα τέλη;;;; Δεν φοβάσαι μήπως σε σταματήσουν και μετά……;;;;;
        ΚΤΕΟ δεν θα περάσεις;;;;, Όλα αυτά θα φανούν!!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολλά, τα τέλη, άμα είναι τόσα όσα λες….γιατί δεν το παροπλίζεις και να πας σε κάτι πιο οικονομικό;;;;
        Πάντως εντελώς φιλικά σου λέω….. Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν και όλα φαίνονται κάποια στιγμή…..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

          μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
          Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

          Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.

          Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.

          Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.

          εγραψα... τι τους νοιάζει. ΑΕ ξένες και εισαγωγείς Ελληνες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikegr last edited by

            Ο χρήστης dim8 έγραψε:
            μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
            Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

            καμια αλλαγη στη φορολογιση δε γινεται για να ευννοηθουν οι πολιτες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Θεωρείται δεδομένο ότι όλοι θα πληρώνουν. Πάντως τι τέλη κυκλοφορίας. Εδω δε πληρώνουν κοινόχρηστα για να πληρώσουν εφορία. Σου λεει καλύτερα να χρωστάω σε ιδιώτη.. παρά στο κράτος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ο χρήστης elvet έγραψε:

                Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!

                ...

                πηγή: http://www.newsnow.gr/article/381107/xaratsi-tora-kai-gia-ta-aftokinita.html

                Αυτό δεν είναι ενημερωτικό άρθρο, αλλά λίβελος. Μπουρδολογία και καταστροφολογία χωρίς ενδείξεις, αποδείξεις κλπ.
                Είναι πολύ λογικότερο να φορολογείται ένα αυτοκίνητο με την αξία του (εργοστασιακή, παλαιότητα) παρά έμμεσα και βλακωδώς λόγω ενός τεχνικού χαρακτηριστικού. Τώρα πού είδε ο συντάκτης του άρθρου χαράτσια, αδικίες για τα μικρού 'κυβισμού', και άλλα τέτοια φαιδρά μόνο αυτός ξέρει

                +1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!

                  Άρθρο γραμμένο στο γόνατο. Εντούτοις αν γίνει αυτό, και γίνει σωστά, τότε θα είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
                  Και σε κάποιους ΔΕΝ θα (πρέπει να) πάρει περισσότερα, αλλά λιγότερα. Π.χ. ένα ΚΙΛ Σορέντο μάλλον θα ωφεληθεί. Από την άλλη, π.χ. ένα Μοντέο ...1000 κυβικών μάλλον θα την ακούσει. Και ένα Rx-8, αν ξαναυπάρξει με αυτή τη διάταξη.
                  Τεσπά, ήταν αναμενόμενη εξέλιξη, και έχει αργήσει κιόλας. Όσο τα κυβικά προσδιορίζουν όλο και λιγότερο την ιπποδύναμη και το μέγεθος του αυτοκινήτου που φέρουν, τόσο πιο παρωχημένη φαίνεται η παλαιότερη λογική της φορολογίας, ο θεός να την κάνει λογική δηλαδή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Αποψη μου αλλα 20 χρονια τωρα επρεπε να εχει γινει ολο αυτο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Εννοείται, έπρεπε ανέκαθεν να βγαίνουν οι φόροι σύμφωνα με
                      α. Την ιπποδύναμη του οχήματος ΚΑΙ
                      β. την αξία τσιφ

                      Τα δε τέλη κυκλοφορίας να ενσωματωθούν στΑ καύσιμΑ.Όχι στο καύσιμΟ , να εξηγούμαστε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Διαφωνώ για την ιπποδυναμη, στα κυβικά να μείνουν ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                          μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
                          Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

                          καμια αλλαγη στη φορολογιση δε γινεται για να ευννοηθουν οι πολιτες

                          δεν ειπα οτι θα ευνοηθουν,απλα να γινει δικαιοτερο απο το τωρινο με τα κυβικα.Καποιοι να πληρωσουν λιγοτερο και καποιοι περισσοτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eltassos last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                            Εννοείται, έπρεπε ανέκαθεν να βγαίνουν οι φόροι σύμφωνα με
                            α. Την ιπποδύναμη του οχήματος ΚΑΙ
                            β. την αξία τσιφ

                            Τα δε τέλη κυκλοφορίας να ενσωματωθούν στΑ καύσιμΑ.Όχι στο καύσιμΟ , να εξηγούμαστε.

                            ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ και το βαρος και τα ελαστικα και την ενταση στην κορνα και το κλιματιστικο και αριθμος ηχειων και αεροσακων...+ αξια τελικη λιανικη (οχι τσιφ) +ΦΠΑ αφου εκει δεν γινονται μαιμουδιες διοτι στην τσιφ γινεται συμπαιγνια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Το βάρος και τα ελαστικά αλλά και την ιπποδύναμη τα πληρώνεις με τον φόρο στο καύσιμο.
                              Η εργοστασιακή αξία με μια ρεαλιστική μείωση με τα χρόνια είναι πολύ πιο σωστό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                από red_monster » 24/03/13 0:09

                                Διαφωνώ για την ιπποδυναμη, στα κυβικά να μείνουν ...

                                Όταν το κριτήριο φορολόγησης είναι μονοδιάστατο, τότε ανοίγει μεγάλο παράθυρο για αδικίες.
                                Π.χ. λαμβάνοντας υπόψη στη φορολογία του τέλους ταξινόμησης ΜΟΝΟ τα κυβικά, πάγια τακτική μέχρι πριν από 3 περίπου χρόνια όπου εισήχθη και ο φόρος πολυτελείας, σου ξεφεύγουν τα υπερτροφό και τα ρόταρυ. Καλό για τους κατόχους των εν λόγω, κατάφωρη αδικία για τα άτμο, αλλά και την λογική που θέλει να συμμετέχουν όλοι ισότιμα στα βάρη. Το λουστήκαμε επί σειρά ετών, μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν φορολογούμενοι που δεν κατάλαβαν ακόμη πόσο λάθος είναι. Ένα παράδειγμα αρκεί, Μερσεντέ E 1.800 με κομπρεσσέρ βς Μπεμβέ 530i.

                                Φορολογώντας τώρα με κριτήριο την αξία τσιφ και μόνο, σου ξεφεύγουν τα φτηνά αλλά με αρκετή ισχύ αυτοκίνητα. Θα θέσω ένα ακραίο, αλλά υπαρκτό παράδειγμα. Το μέσο ΚΙΛ Σορέντο, ή Χιουντάι Τουσόν, ένα αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει π.χ. ένας επαγγελματίας ή ένας αγρότης και για την οικογένειά του αλλά και για την δουλειά του αν έχει να πάει και σε χώμα ή σε χιόνι, έχει την ίδια τιμή τσιφ με ένα Μάσταγκ V6, ένα αυτοκίνητο που μάλλον θα αγοράσει κάποιος άλλος για να κάνει το παιγνίδι του και μόνο. Αν μάλιστα τα πρώτα είναι και ντίζελ, μπορεί να είναι και λίγο ακριβότερα.
                                Είναι ανόητο και άδικο, άσε που ενθαρύνεις την αγορά αυτοκινήτων χαμηλής σχετικά ενσωματωμένης τεχνολογίας, άρα και αντιοικονομικών, και πετάς μετά λεφτά σε εισαγόμενο αργό πετρέλαιο με το τσουβάλι.

                                Αν τώρα ο φόρος ταξινόμησης είναι συνδυασμός ιπποδύναμης ΚΑΙ τιμής τσιφ, τότε το κάθε εισαγόμενο Μάσταγκ θα καταστεί λίγο ακριβότερο παιγνίδι, ενώ παράλληλα τα φτηνά και σχετικά μικρής και μεσαίας ιπποδύναμης αυτοκίνητα, αυτά που κατά βάση χρειάζεσαι για να εκπληρώσεις το βασικό μεταφορικό σου έργο δηλαδή και να λειτουργήσεις ως κοινωνία, δεν θα πληρώσουν το μάρμαρο.

                                Ακόλουθα ενσωματώνεις τα τέλη στα καύσιμα έτσι ώστε να πληρώνει κανείς ανάλογα με τη χρήση, και ορίζεις κλίμακα φορολόγησης εισοδήματος σύμφωνα με την εργοστασιακή αξία του ΙΧ και τα χρόνια, και όχι σύμφωνα με τα κυβικά και τα χρόνια.
                                Αν γινόταν κάτι τέτοιο, και ήταν ρεαλιστικό, κανένας δεν θα φώναζε. Αλλά είμαστε ζουλού γιατί ανεχόμαστε αναχρονιστικούς τρόπους φορολόγησης και δεν αντιδρούμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                  Φορολογώντας τώρα με κριτήριο την αξία τσιφ και μόνο, σου ξεφεύγουν τα φτηνά αλλά με αρκετή ισχύ αυτοκίνητα. ....

                                  Αν τώρα ο φόρος ταξινόμησης είναι συνδυασμός ιπποδύναμης ΚΑΙ τιμής τσιφ, τότε το κάθε εισαγόμενο Μάσταγκ θα καταστεί λίγο ακριβότερο παιγνίδι, ....

                                  Ακόλουθα ενσωματώνεις τα τέλη στα καύσιμα έτσι ώστε να πληρώνει κανείς ανάλογα με τη χρήση, και ορίζεις κλίμακα φορολόγησης εισοδήματος σύμφωνα με την εργοστασιακή αξία του ΙΧ και τα χρόνια, και όχι σύμφωνα με τα κυβικά και τα χρόνια.
                                  Αν γινόταν κάτι τέτοιο, και ήταν ρεαλιστικό, κανένας δεν θα φώναζε. Αλλά είμαστε ζουλού γιατί ανεχόμαστε αναχρονιστικούς τρόπους φορολόγησης και δεν αντιδρούμε.

                                  Από τη στιγμή που ήδη υπερφορολογείς τη βενζίνη πιάνεις βάρος, χρήση (χλμ ανά έτος) και ιπποδύναμη οπότε το βρίσκω πολύ ολοκληρωμένο να φορολογείς μόνο την αξία του αυτοκινήτου. Δε βλέπω γιατί να τιμωρήσεις την ισχύ επιπλέον και πέραν της κατανάλωσης. Άλλος πληρώνει για μούρη άλλος για άλογα δεν έχει σημασία, το τι πληρώνει έχει σημασία. Αρκεί να είναι ρεαλιστικές οι τιμές και οι μειώσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Ακόμα καλύτερα θα ήταν να μην έχουμε καθόλου φόρους, αλλά αντιπροτείνω κάτι απόλυτα ρεαλιστικό και εύκολα εφαρμοστέο.Ένας φόρος στην ιπποδύναμη μπορεί και πρέπει να αντικαταστήσει αυτόν των κυβικών και θα κλείσει τα παραθυράκια και τις αδικίες που η παρωχημένη θεώρηση των κυβικών επισύρει.Αυτή είναι η κεντρική ιδέα. Αναλυτικά έχουμε :

                                    Το δίπτυχο κυβικά-φόρος πολυτελείας για το αρχικό τέλος ταξινόμησης να γίνει ιπποδύναμη-φόρος πολυτελείας.

                                    Το δίπτυχο κυβικά-ηλικία ΙΧ στο φόρο εισοδήματος της ετήσιας δήλωσης στη ΔΟΥ να γίνει αξία τσιφ-ηλικία.

                                    Τα τέλη κυκλοφορίας στο καύσιμο και όχι σε χαρτάκια.Ο κυκλοφορών και πληρώνει αναλόγως._
                                    Και θα τα πάρει και από τα ΙΧ με ξένες πινακίδες, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δηλαδή, που είτε ανήκουν σε μετανάστες γειτονικών χωρών, είτε τουρίστες, είτε διελεύσεις τράνζιτ, είτε εξυπνάκηδες που πήγαν Βουλγαρία και ταξινόμησαν εκεί το ΙΧ τους. Όλοι αυτοί για τέλη κυκλοφορίας δίνουν σήμερα το the longest of the three, αλλά το δημόσιο κοιμάται .

                                    Είναι απίστευτα βλακώδες να ανεχόμαστε να μας ρωτάει ο φοροτεχνικός 'πόσα κυβικά αυτοκίνητα έχεις', για να δει τι φόρο θα μας βάλει και να μην αντιδρούμε κι αποπάνω. Είναι πολύ πιο τίμιο και ξεκάθαρο να τον απασχολεί μόνο η αξία τσιφ αντί των κυβικών. Ακόμα και αν μας πάρει τελικά τον ίδιο φόρο με πριν, είναι πιο τίμιο.
                                    Επίσης είναι άδικο αυτός που έχει ένα παλιό ΙΧ στο εξοχικό για να πηγαίνει τα χωράφια να πληρώνει τα ίδια τέλη με αυτόν που κάνει μερικές δεκάδες χλμ. το χρόνο.
                                    Ας γίνουν πρώτα αυτά τα βήματα, άλματα δηλαδή, και μετά βλέπουμε για παρακάτω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      και ποιος ο λογος να φορολογηθει η ιπποδυναμη?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          Διάβασες αυτό που έγραψα? Γιατί το εξηγώ.

                                          δεν το καταλαβα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Το βασικότερο βήμα είναι να υπάρχει ένα ΣΤΑΘΕΡΟ και ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ φορολογικό σύστημα.

                                            Δεν είναι βιώσιμη φορολόγηση όταν ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε το 2008 και είχε τέλη €580/έτος σήμερα πρέπει να πληρώσει €3080/έτος. Και δεν είναι βιώσιμη ούτε για τους ιδιοκτήτες που αναγκάζονται να τα πουλήσουν για μια μπουκιά ψωμί, ούτε για το κράτος που δεν θα πάρει δεκάρα από τα χιλιάδες αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν πινακίδες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 361 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr