Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 367
    • 368
    • 369
    • 370
    • 371
    • 481
    • 482
    • 369 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9636
    82864
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Θέλω στο Φορουμ να γράφουν τα έξυπνα Παιδιά

      ο Δημοσιογράφος... νοιάζεται για τους Ελληνες εισαγωγείς και όχι γι αυτούς που εισάγουν σαν παράρτημα της ξένης (FORD... Volvo, Renault, BMW, Mercedes)

      Τα παιχνίδια είναι πολλά και έχουν να κάνουν με μίας μορφής price transfer που το εφάρμοσε πρώτη φορά νομίζω ο μακαρίτης ο Σακελαρόπουλος στο νέο Focus και ξαφνικά φτηνηνε
      Κατεβάζω αξία. Πουλάω με μεγαλύτερο κέρδρος. Χρωστάω στη μαμά στην Γερμανία κάτι χοντρά..... και γενικά ούτε η ΑΕ στην Ελλάδα βγάζει κέρδρος ούτε εγω πουλάω ακριβά..... 2000 χιλιάριακα κάτω κάθε μοντέλο... μου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Η ιδέα ακούγεται καλή, η εφαρμογή της όμως είναι άλλη ιστορία.
        Κυρίως σκέφτομαι ποια αξία θα λάβουν υπόψη τους για αυτοκίνητα μετά τον πρώτο χρόνο τους. Θα πρέπει η φορολογούμενη αξία να αντισοιχεί στην εμπορική αλλιώς ακόμα μια τρύπα στο νερό.
        Αν γίνει σωστά μπορεί να αυξηθεί η εμπορική αξία του παλιού δίλιτρού μου (πλέον τα κυβικά δεν θα τρώνε την ήττα που υφίστανται τώρα) αλλά και πάλι θα πρέπει να πληρώνω πολύ λιγότερα από τώρα. Και πολύ λιγότερα από τον ιδιοκτήτη 500 twinair 1 χρόνου ή Tiguan 1400 κυβικών!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο χρήστης dim8 έγραψε:
            μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
            Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

            Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.

            Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.

            Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

              Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.

              το 'καταστροφη' πουλαει, το 'εκλογικευση' οχι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
                Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

                Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.

                Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.

                Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.

                Φυσικά και είναι πιο δίκαιο!! Νομίζω κάτι τέτοιο εφαρμόζεται και έξω, Σκανδιναβία μεριά.
                Έτσι θα δουλέψουν συνεργεία, ανταλλακτικά, βενζινάδικα ξανά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                  Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...

                  Λές να πάρω κανα τέτοιο?

                  Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......

                  Αν το Έβο (τουλάχιστον το 9 που είχε φίλος) το πηγαίνεις έως τις 3.000 rpm είναι υποφερτό (καίει σα δίλιτρο Audi S3), για το Μάστανγκ τώρα, νομίζω καίει πάρα πολύ από το ρελαντί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;

                    Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tpapo last edited by

                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                      Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;

                      Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...

                      Νίκο δεν ξέρω ποιός ανέβασε αυτη την ειδηση και που την 'βρήκε' ,δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinosmv6 last edited by

                        καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
                        το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
                        εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
                        απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
                        αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
                        πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          1kost12 last edited by

                          Ο χρήστης konstantinosmv6 έγραψε:
                          καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
                          το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
                          εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
                          απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
                          αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
                          πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα!

                          Και πως τα καταφέρνεις φίλε να ην πληρώσεις τα τέλη;;;; Δεν φοβάσαι μήπως σε σταματήσουν και μετά……;;;;;
                          ΚΤΕΟ δεν θα περάσεις;;;;, Όλα αυτά θα φανούν!!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολλά, τα τέλη, άμα είναι τόσα όσα λες….γιατί δεν το παροπλίζεις και να πας σε κάτι πιο οικονομικό;;;;
                          Πάντως εντελώς φιλικά σου λέω….. Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν και όλα φαίνονται κάποια στιγμή…..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                            μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
                            Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

                            Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.

                            Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.

                            Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.

                            εγραψα... τι τους νοιάζει. ΑΕ ξένες και εισαγωγείς Ελληνες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mikegr last edited by

                              Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                              μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
                              Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

                              καμια αλλαγη στη φορολογιση δε γινεται για να ευννοηθουν οι πολιτες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Θεωρείται δεδομένο ότι όλοι θα πληρώνουν. Πάντως τι τέλη κυκλοφορίας. Εδω δε πληρώνουν κοινόχρηστα για να πληρώσουν εφορία. Σου λεει καλύτερα να χρωστάω σε ιδιώτη.. παρά στο κράτος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης elvet έγραψε:

                                  Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!

                                  ...

                                  πηγή: http://www.newsnow.gr/article/381107/xaratsi-tora-kai-gia-ta-aftokinita.html

                                  Αυτό δεν είναι ενημερωτικό άρθρο, αλλά λίβελος. Μπουρδολογία και καταστροφολογία χωρίς ενδείξεις, αποδείξεις κλπ.
                                  Είναι πολύ λογικότερο να φορολογείται ένα αυτοκίνητο με την αξία του (εργοστασιακή, παλαιότητα) παρά έμμεσα και βλακωδώς λόγω ενός τεχνικού χαρακτηριστικού. Τώρα πού είδε ο συντάκτης του άρθρου χαράτσια, αδικίες για τα μικρού 'κυβισμού', και άλλα τέτοια φαιδρά μόνο αυτός ξέρει

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!

                                    Άρθρο γραμμένο στο γόνατο. Εντούτοις αν γίνει αυτό, και γίνει σωστά, τότε θα είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
                                    Και σε κάποιους ΔΕΝ θα (πρέπει να) πάρει περισσότερα, αλλά λιγότερα. Π.χ. ένα ΚΙΛ Σορέντο μάλλον θα ωφεληθεί. Από την άλλη, π.χ. ένα Μοντέο ...1000 κυβικών μάλλον θα την ακούσει. Και ένα Rx-8, αν ξαναυπάρξει με αυτή τη διάταξη.
                                    Τεσπά, ήταν αναμενόμενη εξέλιξη, και έχει αργήσει κιόλας. Όσο τα κυβικά προσδιορίζουν όλο και λιγότερο την ιπποδύναμη και το μέγεθος του αυτοκινήτου που φέρουν, τόσο πιο παρωχημένη φαίνεται η παλαιότερη λογική της φορολογίας, ο θεός να την κάνει λογική δηλαδή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Αποψη μου αλλα 20 χρονια τωρα επρεπε να εχει γινει ολο αυτο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Εννοείται, έπρεπε ανέκαθεν να βγαίνουν οι φόροι σύμφωνα με
                                        α. Την ιπποδύναμη του οχήματος ΚΑΙ
                                        β. την αξία τσιφ

                                        Τα δε τέλη κυκλοφορίας να ενσωματωθούν στΑ καύσιμΑ.Όχι στο καύσιμΟ , να εξηγούμαστε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Διαφωνώ για την ιπποδυναμη, στα κυβικά να μείνουν ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                                            μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
                                            Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.

                                            καμια αλλαγη στη φορολογιση δε γινεται για να ευννοηθουν οι πολιτες

                                            δεν ειπα οτι θα ευνοηθουν,απλα να γινει δικαιοτερο απο το τωρινο με τα κυβικα.Καποιοι να πληρωσουν λιγοτερο και καποιοι περισσοτερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 367
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 369 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr