-
Σου έγραψα πιο πάνω
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εγώ θα πρότεινα και ένα καθαρισμό στο ρεζερβουάρ και πέταμα της βενζίνης και ειδικά αν είναι τόσο παλιό το αυτοκίνητο. Μια φορά να φας νοθευμένη βενζίνη δεν καθαρίζει εύκολα και υποβαθμίζει πολύ τα επόμενα γεμίσματα.σημερα ξαναακουσα πυρακια ακομα και με 100αρα,αρα δεν ειναι απο βενζινη λογικα.(εκτος αν ηταν μαπα κατοσταρα)
τι αλλο μπορει να φταει?Στο λέω γιατί την πάτησα έβαλα μια φορά από ένα φθηνό στην Πειραιώς (που αλλού ). Όσο συμπλήρωνα με καλή βενζίνη εξαφανιζότανε το πρόβλημα για λίγο αλλά ξαναχτυπούσε πειράκια. Ρώτα τον μηχανικό σου πόσο εύκολο είναι να αδειάσεις το τεπόζιτο αν και όπως σου είπα σε τέτοιας ηλικίας αυτοκίνητο θα εκλπαγείς αν δεις τι θα έχει μαζέψει το τεπόζιτο.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Σου έγραψα πιο πάνωΕγώ θα πρότεινα και ένα καθαρισμό στο ρεζερβουάρ και πέταμα της βενζίνης και ειδικά αν είναι τόσο παλιό το αυτοκίνητο. Μια φορά να φας νοθευμένη βενζίνη δεν καθαρίζει εύκολα και υποβαθμίζει πολύ τα επόμενα γεμίσματα.
σημερα ξαναακουσα πυρακια ακομα και με 100αρα,αρα δεν ειναι απο βενζινη λογικα.(εκτος αν ηταν μαπα κατοσταρα)
τι αλλο μπορει να φταει?Στο λέω γιατί την πάτησα έβαλα μια φορά από ένα φθηνό στην Πειραιώς (που αλλού ). Όσο συμπλήρωνα με καλή βενζίνη εξαφανιζότανε το πρόβλημα για λίγο αλλά ξαναχτυπούσε πειράκια. Ρώτα τον μηχανικό σου πόσο εύκολο είναι να αδειάσεις το τεπόζιτο αν και όπως σου είπα σε τέτοιας ηλικίας αυτοκίνητο θα εκλπαγείς αν δεις τι θα έχει μαζέψει το τεπόζιτο.
θα το ρωτησω..ευχαριστω
-
ειχα παει πριν κανα μηνα το κορολλα της γυναικας για λαδια, αλλα επειδη το παιδι στο πλυντηριο δεν ειχε το ειδικο εργαλειο ωστε να μπορεσει να ξεβιδωσει το φιλτρο, προσπαθησε με το χερι, με στουπι κλπ αλλα τιποτα το φιλτρο δεν εβγαινε.
Ετσι αφησα το παλιο και αλλαξα μονο λαδια.
Απο τοτε ομως παρατηρω μια ελαφρια διαρροη, σταζει λαδι στο γκαραζ το παρατηρησα.
πηγα το επλυνα απο κατω να δω μηπως ειναι απο τη βιδα του καρτερ ή απο τη φλατζα,(ειναι κολλητο ομως) οποτε διαπιστωσα πως η διαρροη ειναι απο την περιοχη του φιλτρου.
Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και αν ναι τι ζημια?
ΥΓ. Χτες πηγα και αλλαξα φιλτρο στο συνεργειο μηπως ειχε χαλαρωσει το παλαιο φιλτρο, αλλα η μικροδιαρροη συνεχιζεται. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ειχα παει πριν κανα μηνα το κορολλα της γυναικας για λαδια, αλλα επειδη το παιδι στο πλυντηριο δεν ειχε το ειδικο εργαλειο ωστε να μπορεσει να ξεβιδωσει το φιλτρο, προσπαθησε με το χερι, με στουπι κλπ αλλα τιποτα το φιλτρο δεν εβγαινε.
Ετσι αφησα το παλιο και αλλαξα μονο λαδια.
Απο τοτε ομως παρατηρω μια ελαφρια διαρροη, σταζει λαδι στο γκαραζ το παρατηρησα.
πηγα το επλυνα απο κατω να δω μηπως ειναι απο τη βιδα του καρτερ ή απο τη φλατζα,(ειναι κολλητο ομως) οποτε διαπιστωσα πως η διαρροη ειναι απο την περιοχη του φιλτρου.
Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και αν ναι τι ζημια?
ΥΓ. Χτες πηγα και αλλαξα φιλτρο στο συνεργειο μηπως ειχε χαλαρωσει το παλαιο φιλτρο, αλλα η μικροδιαρροη συνεχιζεται.Μηπως στραβωσε τον αξονα απο το υπερβολικο ζορισμα, αν και δεν νομιζω γιατι οι προσπαθεις γινανε με τερμα σφιγμενο το φιλτρο. Ο μηχανικος στο συνεργειο τι ειπε?
-
ο μηχανικος ειπε να το αφησουμε 2-3 μερες μεχρι να στραγγιξει πληρως αφου αλλαζοντας το φιλτρο πεταχτηκε καποια ποσοτητα εκτος.Το σκουπισα απο κατω αλλα ακομα ερχεται απο πανω καποια μικρη ποσοτητα.
-
δεν το ξερω το corola πως ειναι αλλα μηπος εχει ψυγιακι λαδιου πριν το φιλτρο ;; αν ναι μηπος βρεικε ζορι απο το παιδι του πλυντηριου και λασκαρισε ο στεγανοποιητικος δακτυλιος του λεω μηπως;;;
-
Στα περισσότερα αμάξια εκεί κοντά είναι κι ο αισθητήρας πίεσης λαδιού.
(έχει ένα καλώδιο που συνδέεται)
Δεν είναι πολύ ακριβός. -
thanks λεωνιδα, θα το κοιταξω μηπως ειναι απο αυτο.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Πριν λιγες μερες εβαλα V power απο εταιρικο πρατηριο SHELL στη Παπανικολη στο Χαλανδρι. Σημερα το πρωι αναψε λαμπακι κινητηρα. Απο την ημερα που γεμισα το αυτοκινητο εκανε 120 χλμ μεχρι να αναψει το λαμπακι.
Μου εχει συμβει αλλη μια φορα τον Αυγουστο που μας περασε, παλι με V power, παλι απο το ιδιο πρατηριο.
Το αυτοκινητο και τοτε και τωρα δουλευει μια χαρα.
Ειναι δυνατον να πουλα μη σωστη βενζινη εταιρικο πρατηριο ?
Ειμαι ατυχος και τις 2 φορες εβαλα 'κατακαθια' απο την δεξαμενη ?
Συνηθως βαζω βενζινη απο SHELL στην Καλογρεζα και δεν ειχα κανενα προβλημα 4 χρονια τωρα. Θα μου πεις γιατι εβαλες απο εκει...Γιατι θεωρουσα ασφαλες το εταιρικο πρατηριο και το πρωτο συμβαν το αποδωσα σε τυχαιο γεγονος η σε 'κακη' βενζινη που ειχα βαλει στην Καλαματα πριν γυρισω απο διακοπες.
Ποιο κωδικό έβγαλε το λαμπακι τότε/τώρα?
Ειναι ο ιδιος?
Ποιος ήταν/είναι?Κανει αλλα συμπτωματα κακης καυσης (ρεταρισματα, τιναγματα) κλπ?
Δεν θυμαμαι, ηταν σχετικος με το καυσιμο απο ο,τι ειπε ο τεχνικος που το ειδε και το εσβησε.
Την πρωτη φορα εκαψα την βεζινη και εβαλα 100αρα , πηγα το ειδε , το μηδενισε και ξαναεβαλα 100αρα.
Αυτο θα κανω και τωρα.Κανενα απολυτως συμπτωμα. Σημερα θα το γκαζωσω να δω αν τραβαει καλα.
Καλημερα, χθες το απογευμα το 'ανοιξα' 2α, 3η μεχρι τις 5000σαλ και πηγαινε κανονικα ως συνηθως.
Σκεφτομαι μηπως περασε κανενα σκουπιδακι και εβγαλε το προβλημα και πλεον δεν εχει θεμα.
Οταν καψω την βενζινη που εχει μεσα, θα βαλω 100αρα και θα παω να το βαλω στο διαγνωστικο.Λοιπον πηγε η συζυγος το αμαξι στο συνεργειο και το διαγνωστικο εβγαλε σφαλμα P 0420.
Που σημαινει καταλυτης η αισθητηρας οξυγονου.http://www.obd-codes.com/p0420
Το αυτοκινητο περασε τον Αυγουστο ΚΤΕΟ και οι ρυποι ηταν αψογοι. Να χαλασε ο καταλυτης μεσα σε 7 μηνες ?
Το αμαξι εχει 124500 χλμ.
Επισης καιει λιγο λαδακι περιπου 100ml/1000χλμ. Να φταιει αυτο ?Το τριημερο θα κανω ταξιδακι 550 χλμ, υπαρχει προβλημα ? Εκει που θα παω υπαρχει συνεργειο να το δει, αν ειναι ανοιχτος βεβαια.
-
Τέτοιου είδους σφάλματα πολλές φορές προέρχονται ακόμη και από μια τρύπα στην εξάτμιση.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Τέτοιου είδους σφάλματα πολλές φορές προέρχονται ακόμη και από μια τρύπα στην εξάτμιση.Μακαρι να ειναι κατι τετοιο. Απο το λινκ που διαβασα, αν ηταν καταλυτης θα ειχε κοψιμο της αποδοσης, το οποιο δεν συμβαινει.
Αρα ειναι ειτε αισθητηρας οξυγονου, η αυτο που λες.
Το Σαββατο το πρωι θα το παω στον μηχανικο που θα ανοιξει για εμενα και θα δουμε τι θα δειξει. -
Εχω το ιδιο ακριβως προβλημα P0420 και λογω ελλειψης ρευστοτητας το εχω καμποσο καιρο.
Περαν της (πολυ σωστης) παρατηρησης για τρυπα στην εξατμιση, ειναι λιγο δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι ο 1ος oxygen sensor (πριν τον καταλυτη) το προβλημα η ο 2ος (μετα τον καταλυτη), η αν ειναι θεμα καταλυτη ή τρυπιτσα κλπ. Ο 1ος σενσορας τσεκαρει καυσαερια κατευθειαν μετα την εξαγωγη και δινει εντολες συνεχως για φτωχο-πλουσιο μειγμα εναλλαξ. Ο 2ος (μετα τον καταλυτη) κανονικα διαβαζει στα καυσαερια σχεδον ευθεια γραμμη, με μικρες διακυμανσεις, αυτο σημαινει οτι ο καταλυτης κανει καλα τη δουλεια του. Αν ο εγκεφαλος δει οτι οι 2 τους αρχιζουν να ταυτιζονται (συχνο πανω κατω με μεγαλες διακυμανσεις), σημαινει οτι ο καταλυτης δεν κανει καλα τη δουλεια του και πεταει το σφαλμα. Το ιδιο γινεται και με μια τρυπιτσα στην εξατμιση που μπαζει αερα στο καυσαεριο και χαλαει τις αναλογιες. Τα καυσαερια ουτε στο δικο μου εχουν προβλημα, με πολλα περισσοτερα χιλιομετρα.
Τι αυτοκινητο ειναι ? ποσων ετων? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχω το ιδιο ακριβως προβλημα P0420 και λογω ελλειψης ρευστοτητας το εχω καμποσο καιρο.
Περαν της (πολυ σωστης) παρατηρησης για τρυπα στην εξατμιση, ειναι λιγο δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι ο 1ος oxygen sensor (πριν τον καταλυτη) το προβλημα η ο 2ος (μετα τον καταλυτη), η αν ειναι θεμα καταλυτη ή τρυπιτσα κλπ. Ο 1ος σενσορας τσεκαρει καυσαερια κατευθειαν μετα την εξαγωγη και δινει εντολες συνεχως για φτωχο-πλουσιο μειγμα εναλλαξ. Ο 2ος (μετα τον καταλυτη) κανονικα διαβαζει στα καυσαερια σχεδον ευθεια γραμμη, με μικρες διακυμανσεις, αυτο σημαινει οτι ο καταλυτης κανει καλα τη δουλεια του. Αν ο εγκεφαλος δει οτι οι 2 τους αρχιζουν να ταυτιζονται (συχνο πανω κατω με μεγαλες διακυμανσεις), σημαινει οτι ο καταλυτης δεν κανει καλα τη δουλεια του και πεταει το σφαλμα. Το ιδιο γινεται και με μια τρυπιτσα στην εξατμιση που μπαζει αερα στο καυσαεριο και χαλαει τις αναλογιες. Τα καυσαερια ουτε στο δικο μου εχουν προβλημα, με πολλα περισσοτερα χιλιομετρα.
Τι αυτοκινητο ειναι ? ποσων ετων?Toyota Corolla 1,6 του 2003 με 124500χλμ.
Θα δειξει αυριο στο συνεργειο που θα παω, θα δουμε για τρυπα στην εξατμιση και θα τσεκαρουμε τους αισθητηρες και τους ρυπους.
Χτες που πηγε συνεργειο ο μηχανικος ειπε οτι ειναι λιγα τα χιλιομετρα για καταλυτη, 250Κ λογικα αρχιζει να εχει θεμα. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Εχω το ιδιο ακριβως προβλημα P0420 και λογω ελλειψης ρευστοτητας το εχω καμποσο καιρο.
Περαν της (πολυ σωστης) παρατηρησης για τρυπα στην εξατμιση, ειναι λιγο δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι ο 1ος oxygen sensor (πριν τον καταλυτη) το προβλημα η ο 2ος (μετα τον καταλυτη), η αν ειναι θεμα καταλυτη ή τρυπιτσα κλπ. Ο 1ος σενσορας τσεκαρει καυσαερια κατευθειαν μετα την εξαγωγη και δινει εντολες συνεχως για φτωχο-πλουσιο μειγμα εναλλαξ. Ο 2ος (μετα τον καταλυτη) κανονικα διαβαζει στα καυσαερια σχεδον ευθεια γραμμη, με μικρες διακυμανσεις, αυτο σημαινει οτι ο καταλυτης κανει καλα τη δουλεια του. Αν ο εγκεφαλος δει οτι οι 2 τους αρχιζουν να ταυτιζονται (συχνο πανω κατω με μεγαλες διακυμανσεις), σημαινει οτι ο καταλυτης δεν κανει καλα τη δουλεια του και πεταει το σφαλμα. Το ιδιο γινεται και με μια τρυπιτσα στην εξατμιση που μπαζει αερα στο καυσαεριο και χαλαει τις αναλογιες. Τα καυσαερια ουτε στο δικο μου εχουν προβλημα, με πολλα περισσοτερα χιλιομετρα.
Τι αυτοκινητο ειναι ? ποσων ετων?Toyota Corolla 1,6 του 2003 με 124500χλμ.
Θα δειξει αυριο στο συνεργειο που θα παω, θα δουμε για τρυπα στην εξατμιση και θα τσεκαρουμε τους αισθητηρες και τους ρυπους.
Χτες που πηγε συνεργειο ο μηχανικος ειπε οτι ειναι λιγα τα χιλιομετρα για καταλυτη, 250Κ λογικα αρχιζει να εχει θεμα.Εφοσον δεν ειχε προβλημα στο ΚΤΕΟ λογικα δε θα εχει προβλημα με ρυπους.
Εγω τον 1ο σενσορα τον εχω αλλαξει σχετικα προσφατα, τον 2ο οχι. Εχω ~205Κ χλμ. Τρυπιτσα (τρυπαρα) ειχα στον ευκαμπτο συνδεσμο στην εξατμιση (νομιζω ζουάν το λενε) αλλα τελικα ξανάναψε το λαμπακι. Ευχομαι να ειναι ευκολο σε εσενα, ενημερωσε μας. -
Πήρα ένα ραδιο σιντι για το αμαξι. είχε κ τα δυο 'αυτακια' για να το βαζεις κ βγαζεις από τη βάση του. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βγαλω το ραδιο-κασέτα που είχε το κλιο. δοκίμασα με τα αυτάκια μήπως μαγκώσουν πουθενά κ βγει από τη βάση του αλλά τίποτα. Τα εβαλα στο πλαι, πάνω κάτω αλλά τίποτα απολύτως. Τα παλιά ραδιο κασέτες πιάναν διαφορετικά στη βάση τους? Να αρχίσω να λύνω την κεντρική κονσόλα? Καμιά ιδέα?
-
Μπορεί να έχει το σύστημα με τις 4 τρύπες (απο 2 στην κάθε πλευρά) που χώνεις σύρματα μέσα και βγαίνει.
EDIT: Αυτό είναι?
-
Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
τι μπορει να ειναι? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Μερικες φορες, οταν σβηνω το αυτοκινητο, ακουγεται ενς θορυβος απο τη μηχανη, σαν να συνεχιζει κατι να ρολαρει, για μερικα δευτερολεπτα. Δεν ξερω αν ειναι φτερωτη ψυγειου ή κατι αλλο, γιατι το κανει μονο μερικες φορες, ασχετες μεταξυ τους, οποτε δεν το θυμαμαι να το τσεκαρω ανοιγοντας καπω και σβηνοντας μετα τη μηχανη...
τι μπορει να ειναι?Τα άλογα που αρχίζει και χάνει ο κινητήρας λόγω χιλιομέτρων και τρέχουν από πίσω να προλάβουν ,
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μπορεί να έχει το σύστημα με τις 4 τρύπες (απο 2 στην κάθε πλευρά) που χώνεις σύρματα μέσα και βγαίνει.EDIT: Αυτό είναι?
όχι είναι αφτερμαρκετ ραδιοκασετοφωνο. το αμαξι είναι κλιο του 92. τότε δεν πρέπει να υπήρχαν 'εργοστασιακά'. Με βλέπω να σκαω το 15αρι στον ηλεκτρολόγο αύριο για να γίνει η αλλαγή (29 ευρώ έκανε το καινουργιο)
-
βρες στο ιντερνετ το manual του πΑλιού κασετοφώνου θα λέει πως βγαίνει.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........