-
Ο χρήστης john600 έγραψε:
μια ερωτηση παιδια..οταν εχω υγραεριο και ειμαι στο ρελαντι ακουω απο το μοτερ ενα τικ-τικ-τικ συνεχομενο..οταν αμεσως το γυρναω στην βενζινη αυτο σταματαει..τι ειναι ξερουμε??εχω κανει ηδη 17000 χλμ με υγραεριο!!Τα μπεκ του υγραερίου είναι , φυσιολογικό, αν δεν θες να τον ακούς , μπορείς να αλλάξεις θέση στα μπεκ αν ακουμπάνε πάνω σε κάποιο καπάκι ή αν είναι στερεωμένα κάπου.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Λοιπόν μάγκες έκανα τη δοκιμή με τους πολλαπλασιαστές και διαπίστωσα ότι δουλεύουν ρολόι.
Το κακό συνεχίζεται και από ότι παρατήρησα εμφανίζεται πρώτα ο κωδικός 301 που σημαίνει αφλογιστία στον πρώτο κύλινδρο και εάν επιμείνω, δηλ.εάν αφήσω το μοτέρ περισσότερη ώρα στο ρελαντί, τότε βγαίνουν κωδικοί σε όλους τους κυλίνδρους κάτι που με κάνει να καταλάβω ότι προσπαθώντας να διορθώσει ο εγκέφαλος το λ μια που κατεβαίνει πολύ πλούσιο μίγμα λόγου αφλογιστίας του πρώτου κυλίνδρου, τότε κόβει τόσο το αέριο που διαδοχικά αφλογιστούν και οι υπόλοιποι κύλινδροι. Διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
Αντάλλαξα τα ηλεκτρομαγνητικά του υγραερίου του πρώτου με του τέταρτου κυλίνδρου και πάλι εμφανίζει το 301.
Αυτό που μετά από σκέψη συμπέρανα είναι μήπως φταίει το σήμα που παίρνει ο εγκέφαλος του υγραερίου το οποίο το παίρνει από τον πολλαπλασιαστή του πρώτου κυλίνδρου. Ξέρει κανείς να μου πει εάν μπορώ να «κλέψω» το σήμα από άλλον κύλινδρο; η πρέπει να είναι αποκλειστικά από τον πρώτο;Αν οι πολλαπλασιαστές είναι μονοί τους αλλάζεις κύλινδρο και βλέπεις αν το πρόβλημα παραμένει ή μεταφέρεται. Το ίδιο μετά και τα μπουζί. Μην το κάνεις μαζί για να τσεκάρεις και τα 2 και να ξέρεις τι φταίει. Επίσης μπορεί να έχεις θέμα με κάποιο μπεκ του υγραερίου.
-
βαλε στον υπολογιστη τον εγκεφαλο του αεριου.
πιθανο να εχει σφαλμα καποιο μπεκ αεριου.
Πηγενε και καθαρισε τα μπεκ αεριου .
Ειχα το ιδιο προβλημα και αλλαξα ολη την μπεκιερα απλα γιατι δεν ηξερα οτι επρεπε να την καθαρισω -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
μια ερωτηση παιδια..οταν εχω υγραεριο και ειμαι στο ρελαντι ακουω απο το μοτερ ενα τικ-τικ-τικ συνεχομενο..οταν αμεσως το γυρναω στην βενζινη αυτο σταματαει..τι ειναι ξερουμε??εχω κανει ηδη 17000 χλμ με υγραεριο!!
Τα μπεκ του υγραερίου είναι , φυσιολογικό, αν δεν θες να τον ακούς , μπορείς να αλλάξεις θέση στα μπεκ αν ακουμπάνε πάνω σε κάποιο καπάκι ή αν είναι στερεωμένα κάπου.
ευχαριστω φιλε για την απαντηση!!
-
Αυτό με τους πολλαπλασιαστές το έχω κάνει όταν άλλαξα τα μπουζί. Δυστυχώς τα ίδια. Ο υπολογιστής δεν βοήθησε καθόλου.
Τη μπεκιέρα την είχα αλλάξει αλλά… τα ίδια.
Σήμερα τη έλυσα να την καθαρίσω και καλά αλλά δεν είχε τίποτα. Φύσηξα-ρούφηξα τους αυλούς που καταλήγουν στα μπέκ και μου φάνηκαν όχι βουλωμένα. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Αυτό με τους πολλαπλασιαστές το έχω κάνει όταν άλλαξα τα μπουζί. Δυστυχώς τα ίδια. Ο υπολογιστής δεν βοήθησε καθόλου.
Τη μπεκιέρα την είχα αλλάξει αλλά… τα ίδια.
Σήμερα τη έλυσα να την καθαρίσω και καλά αλλά δεν είχε τίποτα. Φύσηξα-ρούφηξα τους αυλούς που καταλήγουν στα μπέκ και μου φάνηκαν όχι βουλωμένα.Να πω κάτι χαζό, κοίταξε εάν έχεις νερά στο ψυγείο και όταν ζεσταθούν η επιστροφή - εισαγωγή στον πνεύμονα να μην δέχεται χέρι.
Διάβασε και αυτό: 22/01/13 20:40
viewtopic.php?f=6&t=13461&p=2699688#p2699688 -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Σήμερα τα κατάφερα! Έβαλα σε ρεζερβουάρ των 42,4 λίτρων (53-20%) 42,44 λίτρα, χωρίς να έχει γυρίσει ακόμη σε βενζίνη μόνο του! Δεν έβγαλα και άχνα, γιατί θεώρησα ότι τα στοιχεία δεν ήταν επαρκή. Θα μπορούσε πχ να έχει μέσα μόνο υδρατμούς ή το -20% να μην είναι τόσο αλλά 19%. Με τόσο μικρή διαφορά δεν μπορείς να πεις τον άλλον κλέφτη, παρότι φοβάμαι πως είναι. Του την έχω όμως στημένη για την άλλη φορά. Θα το αφήσω να τελειώσει εντελώς και αν γράψει παραπάνω θα γίνει το έλα να δεις από καταγγελίες, μηνύσεις κλπ.
Αλήθεια, αν τελειώσει το αέριο εντελώς, υπάρχει κανένα πρόβλημα;Και όμως. Η μαγική μεγέθυνση που κάνανε στον Χάρυ Πότερ, αν ξέρετε, εγώ έχω παιδιά και ξέρω, γίνεται πραγματικά.
Συμπλήρωσα 10000χμ και μετά από παρότρυνση του εγκαταστάτη άφησα να τελειώσει εντελώς το υγραέριο και έβαλε το λιπαντικό. Στη συνέχεια πάω στο βενζινάδικο, του λέω γέμισέ το και τι να δω. Η δεξαμενή των 42,4 l πήρε 50,51 l. Ρωτάω, πως έγινε και μου λέει κάτσε να φωνάξω το αφεντικό. Το αφεντικό μου είπε ότι ο μάστορας του είπε ότι αυτό συμβαίνει όταν το φλοτέρ είναι άδειο και αν δεν πιστεύω να ρωτήσω τον εγκαταστάτη. Έτσι κι αλλιώς εκεί θα επέστρεφα. Του περιέγραψα όλα αυτά και φυσικά μου είπε το αυτονόητο, ότι αυτά είναι μ@λ@κίες και απλά ο άνθρωπος κλέβει.
Δεν φτάνει που κλέβουν, μας περνάνε και εντελώς ζώα.
Έμαθα πάντως ότι το φλοτέρ γεμίζει, πώς σηκώνεται μετά είναι άλλο θέμα, αλλά και ότι χωράει 8,11l
Μετά από όλα αυτά, στα σοβαρά τώρα:- Ξέρει κάποιος που κάνουμε καταγγελία, χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε μήνυση, δικηγόρους κλπ;
- Μπορεί κάποιος εγκαταστάτης να μου πει έγκυρα αν γίνεται να στραβώσει από μόνο του το φλοτέρ και να μην αφήνει κενό το 20%; (Δεν το έχουμε πειράξει εγώ ή ο εγκαταστάτης μου)
-
Θα σου πρότεινα να το αφήσεις να τελειώσει να δεις τι χιλιόμετρα θα σου βγάλει. Μην εκπλαγείς αν τα χιλιόμετρα αντιστοιχούν στα λίτρα που έβαλες (εννοώ στα πιο πολλά). Όσο και αν σου κάνει εντύπωση συμβαίνει τα λίτρα της χωρητικότητας της δεξαμενής να είναι πιο πολλά από αυτά που γράφει στο ταμπελάκι.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Θα σου πρότεινα να το αφήσεις να τελειώσει να δεις τι χιλιόμετρα θα σου βγάλει. Μην εκπλαγείς αν τα χιλιόμετρα αντιστοιχούν στα λίτρα που έβαλες (εννοώ στα πιο πολλά). Όσο και αν σου κάνει εντύπωση συμβαίνει τα λίτρα της χωρητικότητας της δεξαμενής να είναι πιο πολλά από αυτά που γράφει στο ταμπελάκι.Να βρεις άκρη με τα χιλιόμετρα δεν νομίζω πως γίνεται. Άλλη είναι η κατανάλωση μάσα στην πόλη, άλλη σε βόλτα, άλλη σε ταξίδι. Τώρα για τη χωρητικότητα της δεξαμενής δεν ξέρω τί να πω. 8 λίτρα είναι τεράστια διαφορά. Εκτός αν παίζει να μην αφήνει κενό το φλοτέρ. Το σίγουρο είναι ότι θα το αφήσω να τελειώσει και θα το γεμίσω αλλού να δω τι θα βγάλει.
-
Δεν ξέρεις τι μέσο όρο κατανάλωση έχει το αυτοκίνητο σου; Αν πχ ξέρεις ότι έχεις 8λ/100 και τελειώνοντας η δεξαμενή υπολογίσεις ξαφνικά 6λ/100 δεν έγινε θαύμα απλά όντως σου έβαλε παραπάνω λίτρα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Δεν ξέρεις τι μέσο όρο κατανάλωση έχει το αυτοκίνητο σου; Αν πχ ξέρεις ότι έχεις 8λ/100 και τελειώνοντας η δεξαμενή υπολογίσεις ξαφνικά 6λ/100 δεν έγινε θαύμα απλά όντως σου έβαλε παραπάνω λίτρα.Αν ειναι πολυ παραπανω τα λιτρα από την ολικη χωρητικοτητα της δεξαμενης, εχει γινει μπινιά. Και αν οντως η ογκομετρηση απο το εργοστασιο δεν ειναι σωστη, μα ποσο παραπανω αποκληση απο μερικα ml μπορει να εχει ...!?!?!?!
-
( στα μαθηματικα ειμαι σκραπας αλλα ) μηκος Χ διαμετρο Χ 3,14 δε μας δινει τον ογκο??? και οκ 'δωρο τα καμπυλα στις ακρες...
δεν ειναι δα και πυρηνική φυσικη... -
Εχει δικιο ο gakost. Αστο να δεις πρωτα ποσα χλμ θα σου βγαλει. Το πιο πιθανο ειναι να μην κλεβει αλλα απλα ειτε απο την πιεση της αντλιας ειτε απο αλλο λογο να χωρεσε παραπανω απο το 80% η δεξαμενη σου. Εχει συμβει και σε αλλους αλλα και σε μενα και αφου εκανα την πρεπουσα φασαρια στο βενζιναδικο,παροτι οι ανθρωποι μου ελεγαν οτι η αντλια οσο εδειξε τοσο γεμισε. ακομα και τα κεντρικα πηρα, μετα οσο περνουσαν οι μερες και τελικα εκανα γυρω στα 80 χλμ παραπανω απ'οτι συνηθως καταλαβα οτι κακως εκανα τη φασαρια και μαλιστα περασα απο εκει και ζητησα και συγγνωμη. Δεν συμβαινει παντα αλλα μαλλον υπηρχε καποιο θεμα με τις αντλιες εκεινη τη μερα. Μετα απο αυτο παλι απο το ιδιο πρατηριο το γεμισμα ηταν ως συνηθως ακομα και μεχρι τωρα στο 80% περιπου.Παντως δεν υπηρχε κανενα θεμα κλεψιματος και απο την εμπειρια μου οι αντλιες υγραεριου ειναι τιμιες και δεν εχω βρει ακομα καμμια πειραγμενη εν αντιθεσει με αυτες της βενζινης..
-
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις. Το μέσο όρο κατανάλωσης φυσικά και τον ξέρω, το θέμα όμως είναι ότι σήμερα θα πάω Θεσαλοννίκη και φυσικά άλλη κατανάλωση έχει στην Εγνατία, άλλη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας τα παιδιά στο φροντιστήριο και πάλι πίσω.
Τέλος πάντων, ακούγοντας και όλους σας, θα περιμένω να τελειώσει και θα το γεμίσω αλλού να δω τι θα γίνει. -
Παντελή μου καλό σου απόγευμα, καλή σαρακοστή!.
Το θέμα δεν είναι εάν με έξτρα πίεση σου έβαλε έξτρα καύσιμο, και αμείφθηκε χωρίς να κλέψει….
Το θέμα είναι ότι σε έκανε μπαλόνι. Και καλά έχουμε χειμώνα…. Το καλοκαίρι?.
Το οριοθετημένο κενό του 20%, δεν είναι για να πηγαίνουμε συχνότερα στο πρατήριο!!!!!!.....
Φιλικά
Α. -
Καλησπερα Αντωνη,
γι'αυτο υπαρχουν οι βαλβιδες ανακουφισης/εκτονωσης!
Σιγουρα το 20% ειναι μια δεικλιδα ασφαλειας αλλα δεν γινεται τοσο ευκολα το μοιραιο οταν βαλεις κατι παραπανω.Για να φτασει σε τετοιο σημειο μια δεξαμενη θα πρεπει ολες οι βαλβιδες να μην λειτουργουν και να αναπτυχθουν θερμοκρασιες καυσης κατι που ειναι αδυνατο με γηινες μετεωρολογικες συνθηκες.
Ασχετως φυσικα αν πρεπει να τηρουμε τα κατασκευαστικα και λειτουργικα ορια. -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Σήμερα τα κατάφερα! Έβαλα σε ρεζερβουάρ των 42,4 λίτρων (53-20%) 42,44 λίτρα, χωρίς να έχει γυρίσει ακόμη σε βενζίνη μόνο του! Δεν έβγαλα και άχνα, γιατί θεώρησα ότι τα στοιχεία δεν ήταν επαρκή. Θα μπορούσε πχ να έχει μέσα μόνο υδρατμούς ή το -20% να μην είναι τόσο αλλά 19%. Με τόσο μικρή διαφορά δεν μπορείς να πεις τον άλλον κλέφτη, παρότι φοβάμαι πως είναι. Του την έχω όμως στημένη για την άλλη φορά. Θα το αφήσω να τελειώσει εντελώς και αν γράψει παραπάνω θα γίνει το έλα να δεις από καταγγελίες, μηνύσεις κλπ.
Αλήθεια, αν τελειώσει το αέριο εντελώς, υπάρχει κανένα πρόβλημα;Και όμως. Η μαγική μεγέθυνση που κάνανε στον Χάρυ Πότερ, αν ξέρετε, εγώ έχω παιδιά και ξέρω, γίνεται πραγματικά.
Συμπλήρωσα 10000χμ και μετά από παρότρυνση του εγκαταστάτη άφησα να τελειώσει εντελώς το υγραέριο και έβαλε το λιπαντικό. Στη συνέχεια πάω στο βενζινάδικο, του λέω γέμισέ το και τι να δω. Η δεξαμενή των 42,4 l πήρε 50,51 l. Ρωτάω, πως έγινε και μου λέει κάτσε να φωνάξω το αφεντικό. Το αφεντικό μου είπε ότι ο μάστορας του είπε ότι αυτό συμβαίνει όταν το φλοτέρ είναι άδειο και αν δεν πιστεύω να ρωτήσω τον εγκαταστάτη. Έτσι κι αλλιώς εκεί θα επέστρεφα. Του περιέγραψα όλα αυτά και φυσικά μου είπε το αυτονόητο, ότι αυτά είναι μ@λ@κίες και απλά ο άνθρωπος κλέβει.
Δεν φτάνει που κλέβουν, μας περνάνε και εντελώς ζώα.
Έμαθα πάντως ότι το φλοτέρ γεμίζει, πώς σηκώνεται μετά είναι άλλο θέμα, αλλά και ότι χωράει 8,11l
Μετά από όλα αυτά, στα σοβαρά τώρα:- Ξέρει κάποιος που κάνουμε καταγγελία, χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε μήνυση, δικηγόρους κλπ;
- Μπορεί κάποιος εγκαταστάτης να μου πει έγκυρα αν γίνεται να στραβώσει από μόνο του το φλοτέρ και να μην αφήνει κενό το 20%; (Δεν το έχουμε πειράξει εγώ ή ο εγκαταστάτης μου)
Καταγγελία μπορείς να κάνεις τηλεφωνώντας στο 1520. είναι το υπουργείο ανάπτυξης-γενική γραμματεία καταναλωτή. Το έχω χρησιμοποιήσει 3-4 φορές και ΠΑΝΤΑ σε βοηθάνε. (Τώρα μάλιστα τους ετοιμάζω μια καταγγελία για μια γνωστή εταιρεία που έβαλα κάποιες πρίζες στο σπίτι μου οι οποίες ξεβάφουν!!!).
Η γνώμη μου είναι εάν υπάρχει άλλο πρατήριο υγραερίου να κάνεις ακριβός το ίδιο πράγμα δηλ.να αφήσεις να εξαντληθεί το αέριο και να βάλεις και από εκεί για να δεις εάν γράψει το ίδιο. Ή, δες τι γράφει η φιάλη πάνω το οποίο είναι η συνολική χωρητικότητα εάν γράφει 42,4 που λες (την ίδια φοράμε) τότε δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει καν τα 42,4 παρά μόνο εάν έχει χαλάσει ο πλωτήρας του. Στα 50 λίτρα που λες υπάρχει σίγουρα κλοπή αν και περίεργο μου φαίνεται τέτοια απόκλιση. Δε ρισκάρει κανείς να πειράξει το μετρητή του πάνω από 5%. Πρέπει να έχει τα κότσια «υπουργού».
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Αυτό με τους πολλαπλασιαστές το έχω κάνει όταν άλλαξα τα μπουζί. Δυστυχώς τα ίδια. Ο υπολογιστής δεν βοήθησε καθόλου.
Τη μπεκιέρα την είχα αλλάξει αλλά… τα ίδια.
Σήμερα τη έλυσα να την καθαρίσω και καλά αλλά δεν είχε τίποτα. Φύσηξα-ρούφηξα τους αυλούς που καταλήγουν στα μπέκ και μου φάνηκαν όχι βουλωμένα.Να πω κάτι χαζό, κοίταξε εάν έχεις νερά στο ψυγείο και όταν ζεσταθούν η επιστροφή - εισαγωγή στον πνεύμονα να μην δέχεται χέρι.
Διάβασε και αυτό: 22/01/13 20:40
viewtopic.php?f=6&t=13461&p=2699688#p2699688Φίλε Thomas πριν ποστάρω έχω διαβάσει όλες τις σελίδες των 4Τ που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο πρόβλημα όχι μόνο εδώ αλλά και σε ξένα σάιτ. Έχω δοκιμάσει της παναγιάς τα μάτια. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως.
Δυστυχώς δεν έχω δει αποτέλεσμα παρά μόνο όταν ρύθμισα τις βαλβίδες και στα πρώτα 4.000 περίπου χλμ.το πρόβλημα ξαναγύρισε. Δεν πάει ο νους μου ότι πρόλαβαν και ξε-ρυθμίστηκαν τόσο γρήγορα παρά μόνο μήπως ο μάστορας δεν έκανε και τόσο καλή δουλειά.
Το προτελευταίο που θα κάνω είναι να βγάλω και να καθαρίσω την βαλβίδα EGR μήπως φταίει αυτή και το τελευταίο, να ξαναρυθμίσω τις βαλβίδες. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ή, δες τι γράφει η φιάλη πάνω το οποίο είναι η συνολική χωρητικότητα εάν γράφει 42,4 που λες (την ίδια φοράμε) τότε δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει καν τα 42,4 παρά μόνο εάν έχει χαλάσει ο πλωτήρας του. Στα 50 λίτρα που λες υπάρχει σίγουρα κλοπή αν και περίεργο μου φαίνεται τέτοια απόκλιση. Δε ρισκάρει κανείς να πειράξει το μετρητή του πάνω από 5%. Πρέπει να έχει τα κότσια «υπουργού».Φίλε κράτα μια μικρή επιφύλαξη εφόσον δεν έχεις κάνει λιτρομέτρηση για την χωρητικότητα της δεξαμενής. Το ταμπελάκι μπορεί να μην είναι ακριβές
-
Ή, δες τι γράφει η φιάλη πάνω το οποίο είναι η συνολική χωρητικότητα εάν γράφει 42,4 που λες (την ίδια φοράμε) τότε δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει καν τα 42,4 παρά μόνο εάν έχει χαλάσει ο πλωτήρας του. Στα 50 λίτρα που λες υπάρχει σίγουρα κλοπή αν και περίεργο μου φαίνεται τέτοια απόκλιση. Δε ρισκάρει κανείς να πειράξει το μετρητή του πάνω από 5%. Πρέπει να έχει τα κότσια «υπουργού».[/quote]
Όχι, φίλε Κώστα. Η φιάλη γράφει 53l. Αν αφαιρέσουμε το 20%, 53-10,6 μας κάνει 42,4 l και χώρεσε 50,51l. Δηλαδή αν δεν υπήρχε φλοτέρ όλα θα ήταν οκ
Υγραεριοκίνηση!