Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 220
    • 221
    • 85 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    131894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deme last edited by

      Ο χρήστης samatistas έγραψε:
      Το R-link νομίζω δεν έχει υποχρεωτικά extra χρέωση. Αυτό γίνεται αν θέλεις να έχεις απευθείας διασύνδεση στο internet, αλλιώς νομίζω κάνεις εγκαταστάσεις των εφαρμογών όπως στο medianav, δηλαδή με flashακι. Πάντως εντός του 13 θα αρχίσει να διατίθεται ως extra εξοπλισμός και στην Ελλάδα.

      Aν δεν έχεις διασύνδεση στο internet, δεν έχεις και GPS αφού έχει το tomtom live 😉

      http://tinyurl.com/ckcfswg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Θα αρχίσουμε τα κρακαρίσματα και στα αυτοκίνητα πλέον. Χαχα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης emmatis έγραψε:
          Μετά από 1300 χλμ με μεικτή χρήση και 4.4l/100, νομίζω πως δε θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό και με πάρα πολύ καλή θέση οδήγησης. Βιβλίο συντήρησης έχει και είναι ενσωματωμένο στις τελευταίες σελίδες του manual. Βέβαια μόνο το κομμάτι για τις σημειώσεις-σφραγίδες. Αυτό που δεν έχει, είναι το βιβλίο εγγύησης και μου κάνει εντύπωση.Τους ρώτησα και μου είπαν πως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Επίσης μου είπαν κάθε 15000 λάδια, κάθε 30000 service. Και αυτό μου φαίνεται πιο λογικό. Βασικά θα κάνω αλλαγή λάδια κ φίλτρο κάθε 10κ, όπως πάντα έκανα, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
          Στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, προερχόμενος από focus mk1 st και mito 155, σίγουρα δε μπορώ να έχω τις ίδιες προσδοκίες, αλλά τα πηγαίνει αρκετά καλά. Το μπροστινό βάρος λόγω κινητήρα diesel είναι εμφανές, είναι όμως θέμα εξοικείωσης. Καμμία σχέση ο τρόπος οδήγησης που είχα συνηθίσει τα τελευταία 15 χρόνια, με το οδηγικό προφίλ που αναπτύσω αυτή τη στιγμή. Και να σας πω την αλήθεια το προτιμώ, γιατί κάνει και πάρα πολύ καλό στην τσέπη μου. με 25.000 χλμ το χρόνο και από μέση κατανάλωση 9,5l/100,640ευρώ τετράδα λάστιχα μια φορά τον χρόνο, τέλη κυκλοφορίας, υπολογίζω τουλάχιστον 2500€
          κέρδος /έτος.
          Άσχετο, έχει κάνει κάποιος αναβάθμιση λογισμικού στο media nav? Έκανα πριν 3 μέρες και το bluetooth άρχισε να κάνει νερά. Χθες που κατέβασα ξανά για τα maps και δοκίμασα δεύτερη αναβάθμιση, μου τελείωσε το medianav!
          δεν παίζει το volume στο ραδιόφωνο, και ενώ πατάω play στο mp3, αυτό με γράφει στα ...παπούτσα του.

          τελικά, μάλλον η ρενό φέρει από τα πιο οικονομικά ντίζελ μοτέρ...
          απο περιέργειά, σε αντίστοιχες συνθήκες, πόση μ.κ. είχες με την μίτο ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            The whole car now feels much friendlier, much softer, much more usable and more everyday-civilized than its predecessors, but also less intense and less lit-up when the right road happens along.

            The core appeal of the Clio Renaultsport 200 Turbo has shifted, in other words, and it is bound to attract a different kind of customer as a result.

            But the people who crave what was on offer in each and every one of its predecessors – that wide-eyed, almost manic involvement when behind the wheel – might be less enthralled by what they find.

            http://www.autocar.co.uk/car-review/ren ... t-drive-re

            Άσχημα τα μαντάτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsimisde last edited by

              Μια απορία που μου έχει δημιουργηθεί σε σχέση με το σύστημα εκκίνησης κινητήρα με την γνωστή κάρτα:Στην περίπτωση που πραγματοποιείς παρκάρισμα και σου σβήσει το αυτοκίνητο στο παραδοσιακό σύστημα με το κλειδί και τη μίζα απλά γυρνάς το κλειδί στην αρχική του θέση και μετά το ξαναγυρνάς για να ξαναλειτουργήσει ο κινητήρας.Με αυτο το σύστημα τι κάνεις σε αυτην την περίπτωση???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Απλά πατάς το start.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Πατάς ξανα το κουμπί Start.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsimisde last edited by

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και θέλω να δηλώσω για άλλη μια φορά οτι το αμάξι ειναι έρωτας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      The whole car now feels much friendlier, much softer, much more usable and more everyday-civilized than its predecessors, but also less intense and less lit-up when the right road happens along.

                      The core appeal of the Clio Renaultsport 200 Turbo has shifted, in other words, and it is bound to attract a different kind of customer as a result.

                      But the people who crave what was on offer in each and every one of its predecessors – that wide-eyed, almost manic involvement when behind the wheel – might be less enthralled by what they find.

                      http://www.autocar.co.uk/car-review/ren ... t-drive-re

                      Άσχημα τα μαντάτα.

                      ...το ειχα παραθεσει, σε link μια σελιδα πριν...

                      viewtopic.php?f=15&t=35778&start=2070#p2759791

                      ...ετσι φαινεται εκ πρωτης οψης, ακομα και στην λειτουργια του διπλοσυμπλεκτου. Οτι δηλαδη πιο πολυ -κατα τα λεγομενα τους τουλαχιστον- θυμιζει αυτοματο, με λειτουργια χειροκινητη απο τα paddles και λεβιε, παρα πχ κοντα σε αυτη ενος σειριακου...

                      Οπως ειπα και σε προηγουμενα ποστ, προσωπικα βλεπω το παιχνιδι για τον νεο hot-hatch 'Βασιλια' να γινεται μεταξυ
                      Fiesta ST και 208 GTI. Και ηδη το ST δειχνει φαβορι μεχρι στιγμης...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lambrosn last edited by

                        το δικο μου ερχεται με hands free καρτα που δεν χρειαζεται να την εισαγω στην σχισμη, παρα να την εχω πανω μου.

                        τι σημαινει αυτο ? δηλαδη θα ξεκλειδωνει το αμαξι μονο του οταν το πλησιαζω ?? και εαν εγω το παρκαρω φυγω και ξαναπερασω απο εκει που το εχω παρκαρει πηγαινοντας καπου αλλου αυτο θα ξεκληδωσει μονο του ??

                        επισης παιδια υπαρχει πουθενα στο δικτυο να βρω το manual του αυτοκινητου και το manual του media nav ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ermis1975 last edited by

                          Ναι στο test drive που έκανα μόλις πλησιάσεις το αμάξι ανοιγει (δε θυμάμαι αν εβαλα το χέρι μου στη πόρτα να ανοίξω και άνοιξε τότε) επίσης μόλις απομακρύνθηκα απλά κλείδωσε μόνο του. Τώρα κατα πόσο θα μπορεί κανείς να εμπιστευθεί όλα αυτά τα συστήματα...και να μή μείνει ανοικτό το αμάξι ειναι ένα θέμα (αν και νομίζω εχει κλασικά κουμπάκια να το κλείσεις αν θες).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Ο χρήστης lambrosn έγραψε:
                            το δικο μου ερχεται με hands free καρτα που δεν χρειαζεται να την εισαγω στην σχισμη, παρα να την εχω πανω μου.

                            τι σημαινει αυτο ? δηλαδη θα ξεκλειδωνει το αμαξι μονο του οταν το πλησιαζω ?? και εαν εγω το παρκαρω φυγω και ξαναπερασω απο εκει που το εχω παρκαρει πηγαινοντας καπου αλλου αυτο θα ξεκληδωσει μονο του ??

                            επισης παιδια υπαρχει πουθενα στο δικτυο να βρω το manual του αυτοκινητου και το manual του media nav ?

                            Μια χαρα δουλευει το συστημα.Όταν κλειδώνει έχει και ηχητικο σήμα
                            Ανοίγει μολις περασεις το χερι σου στο πομολο και κλεινει όταν απομακρυνεσαι
                            Αν σταματησει να κλειδωνει τοτε αλλαζεις μπαταρία στη καρτα κι όλα καλά
                            Δεν ξεκλειδώνει έτσι παρα μονο όταν πιασεις το πομολο κι η αποσταση που ξεκινά να ανιχνευει την καρτα ειναι μικρή
                            Παρ' όλα αυτά θα ειναι καλο όταν μπαινει μεσα να βαζεις την καρτα στη σχισμη
                            Επίσης η καρτα με καινουρια μπαταρια πιάνει απο τρομακτικα μακριά αν χρησιμοποιήσεις τα κουμπακια και δεν εμποδιζεται απο κατι το αμαξι(αλλα αυτοκινητα γυρω, δεντρα κλπ )
                            Για μανουαλια που ρωτας παιρνεις στα κεντρικά και ρωτας εκει να σου πουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                              Ανοίγει μολις περασεις το χερι σου στο πομολο και κλεινει όταν απομακρυνεσαι

                              Ορέστη έχει καποιον αισθητήρα στην χειρολαβή? Στο Micra έχει ένα μικρο -λαστιχένιο- κουμπάκι στο πλάι της λαβής που το πατας απαλά και ξεκλειδώνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Ανοίγει μολις περασεις το χερι σου στο πομολο και κλεινει όταν απομακρυνεσαι

                                Ορέστη έχει καποιον αισθητήρα στην χειρολαβή? Στο Micra έχει ένα μικρο -λαστιχένιο- κουμπάκι στο πλάι της λαβής που το πατας απαλά και ξεκλειδώνει.

                                Ναι έχει αισθητηρα στη χειρολαβή απο τη μεσα μερια στην πορτα επάνω κι έχει κι ενα κουμπακι με το οποίο όμως μονο κλειδωνεις το αμαξι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deme last edited by

                                  Ή βάζεις aftermarket συναγερμό, οπότε θα χρησιμοποιείς θες - δε θες το τηλεχειριστήριο του συναγερμού για να ανοίγεις - κλείνεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ναι μλκια να βαλεις συναγερμο αλλα τεσπα
                                    Αν και νομιζω βεβαια συνεχιζει να δουλευει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mark last edited by

                                      Έχοντας δει οδηγίες τοποθέτησης after market συναγερμού που δείχνουν πόσα από τα καλώδια του αυτοκινήτου πρέπει να κοπούν και να ενωθούν με τη μονάδα του, και σε συνδυασμό με την αποτελεσματκότητα που είναι αμφίβολη ειδικά για χαμηλού κόστους λύσεις, προσωπικά θα απέφευγα να βάλω κάτι τέτοιο έστω και αν μου το δίνανε δώρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        deme last edited by

                                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                        Ναι μλκια να βαλεις συναγερμο αλλα τεσπα
                                        Αν και νομιζω βεβαια συνεχιζει να δουλευει

                                        Λογικά θα συνεχίζει να δουλεύει αλλά και να μη κλειδώσει, θα χτυπήσει ο συναγερμός αν γίνει κάτι, οπότε θα του φύγει του φίλου το άγχος αυτό.

                                        Έχοντας δει οδηγίες τοποθέτησης after market συναγερμού που δείχνουν πόσα από τα καλώδια του αυτοκινήτου πρέπει να κοπούν και να ενωθούν με τη μονάδα του, και σε συνδυασμό με την αποτελεσματκότητα που είναι αμφίβολη ειδικά για χαμηλού κόστους λύσεις, προσωπικά θα απέφευγα να βάλω κάτι τέτοιο έστω και αν μου το δίνανε δώρο.

                                        Ελάχιστοι δίνουν εργοστασιακό συναγερμό, όλοι οι άλλοι βάζουν aftermarket φθηνούς και καλά δώρο. Ούτε εγώ είμαι υπέρ αυτών (των φθηνών) αλλά από το τίποτα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Ναι βασικά οκ να χαλασεις κατι για να βαλεις κατι που δεν χρησιμευει ειναι βλακεία
                                          Το άγχος θα του φυγει του φιλου μολις του δειξουν πως δουλευει
                                          Επισης ο συναγερμος σωζει τελικά ή απλα το αμαξι κανει πιου πιου όταν απομακρυνεται με αυτο ο κλεφτης?
                                          Άχρηστα πραματα εντελως ειδικα σε αμαξια (Renault) που οι κλεφτες δεν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mark last edited by

                                            Ο χρήστης deme έγραψε:

                                            Ελάχιστοι δίνουν εργοστασιακό συναγερμό, όλοι οι άλλοι βάζουν aftermarket φθηνούς και καλά δώρο. Ούτε εγώ είμαι υπέρ αυτών (των φθηνών) αλλά από το τίποτα...

                                            Τίποτα, και ασφάλεια κλοπής(που στην περίπτωση που αγοραστεί με διακανονισμό έτσι κι αλλιώς την έχεις).
                                            Την έχουμε πατήσει στο παρελθόν από συναγερμό δώρο με τοποθέτηση στο κατάστημα αγοράς. Είχε πάρει ο αδερφός μου ένα Punto sporting. Στους 6 μήνες βγάζει ένα μήνυμα 'Hill Holder Failure' και δεν δούλευε το σύστημα που σου κρατάει το φρένο στην ανηφόρα για ομαλό ξεκίνημα. Πάει σε αντιπροσωπεία, και το φτιάξανε δωρεάν, αλλά μας είπαν πως οφείλεται σε αυτόν που τοποθέτησε το συναγερμό, που για να πάρει ρεύμα χρησιμοποιήσε ένα καλώδιο του ABS(!) και για αυτό το έκανε. Μετά από 6 μήνες πάλι τα ίδια. Αργότερα όταν το ξαναέκανε είχε βγει εκτός εγγύησης και πληρώναμε. Ο ηλεκτρολόγος που τον τοποθέτησε στο κατάστημα αγοράς να υποστηρίζει πως δεν έχει κάνει τίποτα λάθος, και αν το ξανακάνει να του το πάμε εκείνου. Ε, μετά το σουτάραμε το αμάξι και ησυχάσαμε. Αλλά θέλω να πως πως γενικά, αφού για να τοποθετηθεί ένας συναγερμός πρέπει να κόψεις τα καλώδια του αυτοκινήτου, όχι απλά να τα συνδέσεις παράλληλα, αλλά αφού τα κόψεις να συνδέσεις κάθε μία από τις 2 άκρες τους με τη μονάδα του συναγερμού, προσωπικά δεν αισθάνομαι καθόλου ωραία να μου το κάνουν αυτό σε καινούριο αμάξι. Πόσο μάλλον η μονάδα που πλέον από αυτήν θα εξαρτάται η εκκίνηση του οχήματος να είναι κάποια φθηνοκατασκευή αμφίβολης ποιότητας (και αποτελεσματικότητας).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 85 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr