-
Δέν καταλαβαίνω γιατί είναι καταστροφικό, είναι πολύ πιο δίκαιο να φορολογείται βάσει της εργοστασιακής αξίας. Τουλάχιστον πιό δίκαιο απο το σύστημα των κυβικών.
-
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους. -
Όντως, είναι το πιο δίκαιο. Όμως, θα 'πιάσει' κόσμο που έκανε τις αγορές του θεωρώντας ότι δεν 'κινδυνεύει'. Από την άλλη, όντας κάτοχος δίλιτρου, προφανώς και είμαι υπέρ των πιο αντικειμενικών κριτηρίων... Audi/Mercedes/κτλ 1800άρια θεωρώ απαράδεκτο να βαρύνονται με χαμηλότερους φόρους από το Civic μου.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Όντως, είναι το πιο δίκαιο. Όμως, θα 'πιάσει' κόσμο που έκανε τις αγορές του θεωρώντας ότι δεν 'κινδυνεύει'. Από την άλλη, όντας κάτοχος δίλιτρου, προφανώς και είμαι υπέρ των πιο αντικειμενικών κριτηρίων... Audi/Mercedes/κτλ 1800άρια θεωρώ απαράδεκτο να βαρύνονται με χαμηλότερους φόρους από το Civic μου.Θα έχει πλάκα να έρθουν έτσι τα πράγματα που οι κάτοχοι κορεατικων τζίπ θα κουνάνε το δάχτυλο σε κατόχους δίλιτρων BMW si και θα τους λένε 'ας πρόσεχες'
-
Δεν είπε κανείς ότι είναι καταστροφικό. Εννοείται ότι έτσι όπως αποτυπώνεται (γιατί στο τέλος μπορεί να εξελιχθεί πολύ διαφορετικά) είναι πολύ πιο δίκαιο από το σημερινό σύστημα και εκπλήσσομαι που το σκέφτηκαν ή το σκέφτονται. Μακάρι να το προχωρήσουν. Θα ευνοηθούν άμεσα οι μάντρες μεταχειρισμένων και γενικά όσοι πουλάνε μεταχειρισμένα ανεξαρτήτως κυβισμού. Αντίθετα οι αντιπροσωπείες θα δουν και νέα πτώση στις πωλήσεις τους.
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!...
πηγή: http://www.newsnow.gr/article/381107/xaratsi-tora-kai-gia-ta-aftokinita.html
Αυτό δεν είναι ενημερωτικό άρθρο, αλλά λίβελος. Μπουρδολογία και καταστροφολογία χωρίς ενδείξεις, αποδείξεις κλπ.
Είναι πολύ λογικότερο να φορολογείται ένα αυτοκίνητο με την αξία του (εργοστασιακή, παλαιότητα) παρά έμμεσα και βλακωδώς λόγω ενός τεχνικού χαρακτηριστικού. Τώρα πού είδε ο συντάκτης του άρθρου χαράτσια, αδικίες για τα μικρού 'κυβισμού', και άλλα τέτοια φαιδρά μόνο αυτός ξέρει -
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...τη βενζινη ποιος θα μου τη βαζει..?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...Λές να πάρω κανα τέτοιο?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
Με ελβετικές πάντως θα το έψηνα
-
Θέλω στο Φορουμ να γράφουν τα έξυπνα Παιδιά
ο Δημοσιογράφος... νοιάζεται για τους Ελληνες εισαγωγείς και όχι γι αυτούς που εισάγουν σαν παράρτημα της ξένης (FORD... Volvo, Renault, BMW, Mercedes)
Τα παιχνίδια είναι πολλά και έχουν να κάνουν με μίας μορφής price transfer που το εφάρμοσε πρώτη φορά νομίζω ο μακαρίτης ο Σακελαρόπουλος στο νέο Focus και ξαφνικά φτηνηνε
Κατεβάζω αξία. Πουλάω με μεγαλύτερο κέρδρος. Χρωστάω στη μαμά στην Γερμανία κάτι χοντρά..... και γενικά ούτε η ΑΕ στην Ελλάδα βγάζει κέρδρος ούτε εγω πουλάω ακριβά..... 2000 χιλιάριακα κάτω κάθε μοντέλο... μου... -
Η ιδέα ακούγεται καλή, η εφαρμογή της όμως είναι άλλη ιστορία.
Κυρίως σκέφτομαι ποια αξία θα λάβουν υπόψη τους για αυτοκίνητα μετά τον πρώτο χρόνο τους. Θα πρέπει η φορολογούμενη αξία να αντισοιχεί στην εμπορική αλλιώς ακόμα μια τρύπα στο νερό.
Αν γίνει σωστά μπορεί να αυξηθεί η εμπορική αξία του παλιού δίλιτρού μου (πλέον τα κυβικά δεν θα τρώνε την ήττα που υφίστανται τώρα) αλλά και πάλι θα πρέπει να πληρώνω πολύ λιγότερα από τώρα. Και πολύ λιγότερα από τον ιδιοκτήτη 500 twinair 1 χρόνου ή Tiguan 1400 κυβικών! -
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.
Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
το 'καταστροφη' πουλαει, το 'εκλογικευση' οχι.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.
Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
Φυσικά και είναι πιο δίκαιο!! Νομίζω κάτι τέτοιο εφαρμόζεται και έξω, Σκανδιναβία μεριά.
Έτσι θα δουλέψουν συνεργεία, ανταλλακτικά, βενζινάδικα ξανά. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
Αν το Έβο (τουλάχιστον το 9 που είχε φίλος) το πηγαίνεις έως τις 3.000 rpm είναι υποφερτό (καίει σα δίλιτρο Audi S3), για το Μάστανγκ τώρα, νομίζω καίει πάρα πολύ από το ρελαντί.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;
Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...
Νίκο δεν ξέρω ποιός ανέβασε αυτη την ειδηση και που την 'βρήκε' ,δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ...
Τέλη κυκλοφορίας