-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
Μετά την ανελέητη φοροεπιδρομή στα ακίνητα, το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και στους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., τους οποίους σχεδιάζει να φορολογήσει με βάση την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου τους και όχι ανάλογα με τα κυβικά (όπως ισχύει σήμερα), ώστε να μπορέσει να τους πάρει περισσότερα!...
πηγή: http://www.newsnow.gr/article/381107/xaratsi-tora-kai-gia-ta-aftokinita.html
Αυτό δεν είναι ενημερωτικό άρθρο, αλλά λίβελος. Μπουρδολογία και καταστροφολογία χωρίς ενδείξεις, αποδείξεις κλπ.
Είναι πολύ λογικότερο να φορολογείται ένα αυτοκίνητο με την αξία του (εργοστασιακή, παλαιότητα) παρά έμμεσα και βλακωδώς λόγω ενός τεχνικού χαρακτηριστικού. Τώρα πού είδε ο συντάκτης του άρθρου χαράτσια, αδικίες για τα μικρού 'κυβισμού', και άλλα τέτοια φαιδρά μόνο αυτός ξέρει -
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...τη βενζινη ποιος θα μου τη βαζει..?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...Λές να πάρω κανα τέτοιο?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
Με ελβετικές πάντως θα το έψηνα
-
Θέλω στο Φορουμ να γράφουν τα έξυπνα Παιδιά
ο Δημοσιογράφος... νοιάζεται για τους Ελληνες εισαγωγείς και όχι γι αυτούς που εισάγουν σαν παράρτημα της ξένης (FORD... Volvo, Renault, BMW, Mercedes)
Τα παιχνίδια είναι πολλά και έχουν να κάνουν με μίας μορφής price transfer που το εφάρμοσε πρώτη φορά νομίζω ο μακαρίτης ο Σακελαρόπουλος στο νέο Focus και ξαφνικά φτηνηνε
Κατεβάζω αξία. Πουλάω με μεγαλύτερο κέρδρος. Χρωστάω στη μαμά στην Γερμανία κάτι χοντρά..... και γενικά ούτε η ΑΕ στην Ελλάδα βγάζει κέρδρος ούτε εγω πουλάω ακριβά..... 2000 χιλιάριακα κάτω κάθε μοντέλο... μου... -
Η ιδέα ακούγεται καλή, η εφαρμογή της όμως είναι άλλη ιστορία.
Κυρίως σκέφτομαι ποια αξία θα λάβουν υπόψη τους για αυτοκίνητα μετά τον πρώτο χρόνο τους. Θα πρέπει η φορολογούμενη αξία να αντισοιχεί στην εμπορική αλλιώς ακόμα μια τρύπα στο νερό.
Αν γίνει σωστά μπορεί να αυξηθεί η εμπορική αξία του παλιού δίλιτρού μου (πλέον τα κυβικά δεν θα τρώνε την ήττα που υφίστανται τώρα) αλλά και πάλι θα πρέπει να πληρώνω πολύ λιγότερα από τώρα. Και πολύ λιγότερα από τον ιδιοκτήτη 500 twinair 1 χρόνου ή Tiguan 1400 κυβικών! -
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.
Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
το 'καταστροφη' πουλαει, το 'εκλογικευση' οχι.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.
Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
Φυσικά και είναι πιο δίκαιο!! Νομίζω κάτι τέτοιο εφαρμόζεται και έξω, Σκανδιναβία μεριά.
Έτσι θα δουλέψουν συνεργεία, ανταλλακτικά, βενζινάδικα ξανά. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θα πάρουμε εξάλιτρα Αμερικάνικα που έχουν εργοστασιακή λιγότερη από 30.000 δολάρια...
Λές να πάρω κανα τέτοιο?
Θα το ψάξουμε......Μιά 8κύλινδρη Mustang κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ στο εργοστάσιο και σε κατανάλωση δεν καίει περισσότερα από ένα EVO......
Αν το Έβο (τουλάχιστον το 9 που είχε φίλος) το πηγαίνεις έως τις 3.000 rpm είναι υποφερτό (καίει σα δίλιτρο Audi S3), για το Μάστανγκ τώρα, νομίζω καίει πάρα πολύ από το ρελαντί.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μετά από κάτι πρόσφατες δημοσιεύσεις ισχύει ή μπορεί να ισχύσει το να παίρνεις επιστροφή τέλους κυκλοφορίας αν παραδίδεις πινακίδες; Πχ αν δώσεις πινακίδες τον Ιούνιο να παίρνεις το μισό πίσω;
Σίγουρα μπορεί (το λογικό αυτό είναι, π.χ. με τους μήνες που μένουν για να κλείσει το έτος) αλλά ας μας πει καλύτερα κάποιος που ξέρει τι οδηγίες έχουν δοθεί στις εφορίες...
Νίκο δεν ξέρω ποιός ανέβασε αυτη την ειδηση και που την 'βρήκε' ,δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ...
-
καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα! -
Ο χρήστης konstantinosmv6 έγραψε:
καλημερα...παρακολουθω το θεμα των τελων κ των φορων (Τ.Ταξ.,φορος πολυτ...) εδω κ αρκετα χρονια...
το ολο θεμα ειναι τελειως παραλογο...
εχω ενα αυτοκ.20ετιας 1600κ εκ κ τα τελη κυκλ.ηταν 265 ευρω!! 25% της αξιας του!!!!!
απλα ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ!! Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ!!
αν τα ειχα θα τα πληρωνα αλλα δεν τα ειχα τα 265.
πληρωνω ασφαλεια σχεδον 500 το χρονο κ βενζινη 1.75! ειναι υπερβολικα!Και πως τα καταφέρνεις φίλε να ην πληρώσεις τα τέλη;;;; Δεν φοβάσαι μήπως σε σταματήσουν και μετά……;;;;;
ΚΤΕΟ δεν θα περάσεις;;;;, Όλα αυτά θα φανούν!!! ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πολλά, τα τέλη, άμα είναι τόσα όσα λες….γιατί δεν το παροπλίζεις και να πας σε κάτι πιο οικονομικό;;;;
Πάντως εντελώς φιλικά σου λέω….. Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν και όλα φαίνονται κάποια στιγμή….. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.Νομίζω στόχο έχει να ξαναβάλουν πινακίδες τα φτηνά δίλιτρα.
Εννοείται απείρως πιο δίκαιο από τα κυβικά.
Το καταστροφικό του άρθρου και εγώ δεν το κατάλαβα.
εγραψα... τι τους νοιάζει. ΑΕ ξένες και εισαγωγείς Ελληνες
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μην προτρεχετε,περιμεντε να δουμε εαν εφαρμοστει,και τα πραγματικα τελικα τελη κυκλοφοριας και μετα σχολιαζουμε.
Σαν υπολογισμος ειναι θεωρητικα δικαιοτερος,αλλα στα ξεφτερια δεν εχω και τοσο εμπιστοσυνη για τις ικανοτητες τους.καμια αλλαγη στη φορολογιση δε γινεται για να ευννοηθουν οι πολιτες
-
Θεωρείται δεδομένο ότι όλοι θα πληρώνουν. Πάντως τι τέλη κυκλοφορίας. Εδω δε πληρώνουν κοινόχρηστα για να πληρώσουν εφορία. Σου λεει καλύτερα να χρωστάω σε ιδιώτη.. παρά στο κράτος.
Τέλη κυκλοφορίας