-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Τι κινητήρα έχουν φορέσει επάνω;
Νομίζω της corvette τον εξάλιτρο αλλά τον έχουν φιμώσει λιγάκι για να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων
Ορίστε μια παλιότερη φωτογραφία του:
Και το αλουμινένιο κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από τον Δημήτρη Κορρέ
Ισως αυτά τα 2 στοιχεία εξηγούν τις σπάνιες αλλαγές...
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
-
Ο κινητήρας είναι αυτός που φοράει η Corvette Z06 , ο LS7, V8 με κυβισμό 7.0 λίτρων και ισχύος 500 hp.
http://www.westcoastcorvette.com/p-3785-corvette-ls7-crate-engine-70l-500hp-aluminum-small-block-z06-427-2006-2013.aspx
Το κιβώτιο ταχυτήτων (σχεδίασης Δ.Κορρέ όπως αναφέρθηκε) κατασκευάζεται στη Σουηδία. Το δε βάρος του οχήματος έχει μετρηθεί στα 1600kg. -
εν τω μεταξυ οι Λιβανεζοι φτιαχνουν αυτο...
-
Ναι, και;
-
Πιστεύω πως δεν πρέπει να πέφτουμε στην παγίδα και να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, το λιβανέζικο supercar δεν ανταγωνίζεται ειδικά οχήματα όπως αυτό του Κορρέ. Επίσης κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για την μηχανική αρτιότητα της κατασκευής και το πόσο αξίζει τα εξωφρενικά 2.4 εκ που απαιτούνται για την αγορά του. Όπως και να έχει παίζει σε άλλο πρωτάθλημα το συγκεκριμένο και έχει να ανυσηχεί για τον πολύ ισχυρό ανταγωνισμό που κυριαρχεί στην κατηγορία του, σε αντίθεση με την κατηγορία του P4 η οποία του δίνει αρκετό χώρο να ευδοκιμήσει.
Το σημαντικότερο πάντως, είναι ότι οι φωτογραφίες που έχουμε ποστάρει εδώ είναι από την εξέλιξη του οχήματος, και όχι από την επίσημη παρουσίαση του. Αν το δείτε τελειωμένο με τα πλαστικά σε επαγγελματικές φωτογραφίες, θα δείχνει σίγουρα πολύ πιο ελκυστικό από ότι περιμένει κανείς. Το προσπέκτους που κυκλοφορεί πάντως με τα αντίστοιχα renderings είναι εκπληκτικό!
-
-
Καλα πηγε και εβαλε τετοιο κτηνος κινητηρα σε buggy?
-
Έχει πλάκα που ο μοναδικός που φαίνεται να αφιερώνει τηλεοπτικό χρόνο στους Έλληνες που αξίζουν είναι ένα εκκλησιαστικό κανάλι.
-
Οι υπόλοιποι τα παίρνουν από τους εβραιομασώνους μάλλον που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν την καημένη Ελλαδίτσα μας
Θανάση οι φωτογραφίες που αναφέρεις και το προσπέκτους είναι ακόμα απόρρητα? Αν κυκλοφορεί γιατί δεν βάζεις και εδώ κανένα δείγμα?
-
Έχω το προσπεκτους σε φωτογραφίες αλλά ο Κορρές παρακάλεσε να μην κυκλοφορήσει κάτι μέσω ίντερνετ. Στο φυλλάδιο έχει πολύ ωραία renderings δίπλα σε μια elise για να φανεί το μέγεθος και φυσικά όλες τις πληροφορίες εξέλιξης κτλ.
Είναι τύπος που δείχνει γενικά σε όποιον επισκεφτεί το γραφείο αλλά δεν θέλει να ανέβουν ακόμα online γιατί ετοιμάζεται ένα μεγάλο site που θα έχει τα πάντα.
-
ok, νόμιζα όπως το είπες πως κυκλοφορεί ήδη στα ίντερνετς.
-
Εντυπωσιακός ο κινητήρας της Corvette, ψαγμένη ανάρτηση και καλή κίνηση ότι το κιβώτιο θα το σχεδιάσει
ο ίδιος (φαντάζομαι δεν τον καλύπτει και τον ίδιο το πολύ απλό που συνοδεύει το κινητήρα αυτόν).Να ρωτήσω :
A) για ποιους προορίζεται αυτό το supercar
B) τι περίπου κόστος θα απαιτείται
Γ) και ο τελικός στόχος ποιος θα μπορούσε να είναι ?
(φαντάζομαι οτι τρελά κέρδη δεν θα αποφέρει το mk1....) -
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Τι κινητήρα έχουν φορέσει επάνω;
Ο κινητήρας είναι της corvette Z06 αλλά τον έχουν φιμώσει λιγάκι για να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων
Ορίστε μια παλιότερη φωτογραφία του:
Και το αλουμινένιο κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από τον Δημήτρη Κορρέ
Γιατί να το προτιμήσει κάποιος έναντι των ανταγωνιστών ;
Γιατί δεν το έχει σκεφτεί/υλοποιήσει κάποιος πριν;
Ποιο ειναι το ταργκετ γκρουπ του; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί να το προτιμήσει κάποιος έναντι των ανταγωνιστών ;
Γιατί δεν το έχει σκεφτεί/υλοποιήσει κάποιος πριν;
Ποιο ειναι το ταργκετ γκρουπ του;Ποιοι ακριβώς είναι οι ανταγωνιστές ;
Το 2ο ερώτημα είναι άκυρο...
Οποιοσδήποτε έχει τα λεφτά να το αγοράσει. Όταν μάθουμε και πόσο θα κοστίζει το κάνουμε πιο συγκεκριμένο. -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Γιατί να το προτιμήσει κάποιος έναντι των ανταγωνιστών ;
Γιατί δεν το έχει σκεφτεί/υλοποιήσει κάποιος πριν;
Ποιο ειναι το ταργκετ γκρουπ του;Ποιοι ακριβώς είναι οι ανταγωνιστές ;
Το 2ο ερώτημα είναι άκυρο...
Οποιοσδήποτε έχει τα λεφτά να το αγοράσει. Όταν μάθουμε και πόσο θα κοστίζει το κάνουμε πιο συγκεκριμένο.Κανένα ερώτημα δεν ειναι άκυρο
Οταν είσαι φιρτς μουβερ αυτά ειναι τα πρώτα ερωτήματα που χρειάζεται να απαντήσεις στον εαυτό σου και σε ενδεχόμενο επενδυτή σου...
Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα όπως τα θετεις
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κανένα ερώτημα δεν ειναι άκυρο
Οταν είσαι φιρτς μουβερ αυτά ειναι τα πρώτα ερωτήματα που χρειάζεται να απαντήσεις στον εαυτό σου και σε ενδεχόμενο επενδυτή σου...
Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα όπως τα θετεις
Απλά δεν είναι τα πράγματα. Ας το αναλύσουμε λίγο ακόμα. Ανταγωνισμός ΙΜΗΟ δεν υπάρχει. Αυτό απαντάει εν μέρει και στο 2ο ερώτημα. Δεν υπάρχει γιατί κανείς δεν σκέφτηκε, δεν μπόρεσε ή δεν τόλμησε να το υλοποιήσει. Τώρα αν είναι σωστή κίνηση ή όχι η πορεία θα δείξει. Στο τελευταίο ερώτημα τώρα , αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει πως μόνο φθηνό δεν θα είναι. Οπότε δεν μιλάμε για μαζική παραγωγή. Με αυτά κατά νου το target group δεν μπορεί παρά να είναι είτε συλλέκτες είτε λεφτάδες.
Όπως τα βλέπω εγώ δηλαδή, σαν απλός παρατηρητής, θα είχαν περισσότερο νόημα οι ερωτήσεις αν μιλούσαμε για ένα επαναστατικό αυτοκίνητο πόλης πχ. Για ένα τόσο ειδικό όχημα με έτσι κι αλλιώς περιορισμένο target group δεν νομίζω πως έχει τόσο νόημα η ανάλυση.
-
Γράφετε λες και πρόκειται κάποια στιγμή να το δούμε στους δρόμους.
-
Και 'σεις γράφετε λες και το μισείτε εξ' αρχής το πρότζεκτ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Και 'σεις γράφετε λες και το μισείτε εξ' αρχής το πρότζεκτ.Προφανώς μιλάς για τους άλλους γιατί προσωπικά εκτιμώ την δουλειά του κυρίου Κορρε ειδικά σαν αρχιτέκτονα-αναρριχητη...
Θέτω κάποιος προβληματισμούς που θα έθετε ο οποιοσδήποτε επενδυτής/εξωτερικός παρατηρητής
-
Ναι, δεν εννοούσα εσένα προφανώς. Μιλάω για ανθρώπους που γράφουν με ένα συγκεκριμένο στυλάκι.
Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!