Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 339
    • Best 0
    • Groups 0

    thanas_4

    @thanas_4

    Φοιτητής στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προιόντων και Συστημάτων του Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σύρο (2008 - 2013) - σχεδιασμός αυτοκινήτου, μουσική, σχεδιασμός προιόντων, κινηματογράφος, μπάσκετ, κολύμπι, περπάτημα, φαγητό...

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    339
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.facebook.com/fetameriganoi Location Ερμούπολη, Σύρος

    thanas_4 Unfollow Follow

    Latest posts made by thanas_4

    • RE: Korres Project 4

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Θα κλείσω λέγοντας ότι αν δεν μπείς μέσα να το ζήσεις καμμία ανάλυση, γλαφυρή περιγραφή, βίντεο ή φωτό δεν μπορεί να μεταφέρει το συναίσθημα που νιώθεις την πρώτη φορά που ορμάνε 500 άλογα στο νεροφάγωμα και στα βράχια και που λές τώρα πεθάναμε γιατί το μάτι είναι σε δυσαρμονία με τον εγκέφαλο και τη λογική, και μετά που έχεις περάσει και δεν έχεις τρανταχτεί καθόλου αρχίζεις να ζείς μια πρωτόγνωρη αυτοκινητιστική κατάσταση που δεν πρόκειται thats for sure να ξαναζήσεις.

      Νομίζω είναι η καλύτερη δυνατή περιγραφή της βόλτας με το θηρίο. Είμαστε όντως πολύ τυχεροί όσοι έχουμε βρεθεί στο δεξί κάθισμα του. Αφήστε τους άλλους να λένε ότι θέλουν. Η τελική εμπορική πορεία ανεξαρτήτως επιτυχίας ή αποτυχίας δεν αλλάζει το πόσο εκπληκτική εμπειρία είναι η βόλτα μαζί του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Σχεδιασμός Αυτοκινήτου

      Ας βάλουμε και τίποτα να πάρει ζωή το θέμα:

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      thanas_4
    • RE: Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!

      Καλησπέρα σε όλους,

      Είπα να επισκεφθώ το forum μετά από καιρό και είδα ότι δεν υπάρχει ανακοίνωση για την έκθεση που θα γίνει στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Η έκθεση λέγεται Made by Hellas και θα μαζέψει το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων που παρήχθησαν στην Ελλάδα, ή που σχεδιάστηκαν από Έλληνες.

      Πιστεύω πως θα είναι πολύ ενδιαφέρον για όλους τους 'σχετικούς' να την επισκεφθούν γιατί σπανίζουν τέτοιες ευκαιρίες να δούμε όλη την ιστορία αλλά και τους ανθρώπους μαζεμένους σε ένα χώρο. Τα εγκαίνια είναι στις 5 Ιουνίου και από την επόμενη μέρα λογικά θα είναι ανοικτά για το κοινό.

      Εμείς συμμετέχουμε ως ομάδα Exarsis με ένα stand στο οποίο θα παρουσιάσουμε κυρίως το επιχειρηματικό μας σχέδιο ΒELO, που αφορά ένα σύστημα ανάπτυξης παραγωγής και διαχείρισης κοινόχρηστων οχημάτων ειδικού τύπου.

      Παραθέτω και ένα link με ανακοίνωση από το μουσείο:
      http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 1&catid=43

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4
      • Τελικά @@ προτάσεις έκανε το αυτόκλητο PR team,
        ο Κορρές αναφέρει ονόματα από τους πάντες εκτός από αυτους τους 2-3 (..)

      Ο κύριος ΙΚΕ θέλει να μας πει ότι γνωρίζει τους 'πάντες' και άκουσε τα ονόματα όλων στις συνεντεύξεις και τις παρουσιάσεις. Επίσης μελέτησε τις προτάσεις που έχουμε κάνει (του αρέσει να μας αποκαλεί και PR team) και έχει βγάλει το συμπέρασμα ότι είναι @@. Το δέχομαι γιατί είναι εμπεριστατωμένο και ώριμο συμπέρασμα από έναν άνθρωπο με αντικειμενική κρίση και ευγένεια που το έχει ψάξει το θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4

      Επειδή φαίνεται ξεκάθαρα η προσπάθεια από τον ΙΚΕ να φουντώσει το θέμα, και πριν αρχίσουν οι εκατέρωθεν δηλώσεις ανωριμότητας θα ήθελα να επαναλάβω κάποια πράγματα γιατί φαίνεται πως δεν διαβάστηκαν σωστά.

      Όλα τα οχήματα Korres που έχουν εξελιχθεί από το 2000, έχουν αρκετούς εμπλεκόμενους σε πολλούς τομείς. Στον τομέα του σχεδιασμού, ο μόνος σταθερός εργαζόμενος, που έκανε και όλη τη δουλειά στο τρισδιάστατο σχεδιασμό είναι ένας. Πέραν του Δημήτρη Κορρέ, πολλοί κατά καιρούς κατέθεσαν τις προτάσεις τους για την αισθητική του οχήματος, άλλος είχε σημαντικότερη προσφορά και άλλος λιγότερο σημαντική. Σχεδιαστής του οχήματος λοιπόν δεν μπορεί να ονομαστεί κάποιος που έκανε προτάσεις αλλά αυτός που έκανε την επιλογή και σχεδίασε λεπτομερώς το τελικό μοντέλο - στην προκειμένη περίπτωση ο Δημήτρης Κορρές και ο στενός του συνεργάτης που αναφέρθηκε και στην εκπομπή ξεκάθαρα.

      Για λόγους οικονομίας χρόνου αλλά και κοινής λογικής, δεν μπορούσαν να αναφερθούν όλοι όσοι έχουν κάποια σύνδεση με το project. Έτσι ο Κορρές έκανε αναφορά στο στενό κύκλο της ομάδας του που είναι και το πιο δίκαιο μιας και έχουν προσφέρει περισσότερο χρόνο και έργο από κάθε άλλον. Θυμίζω ότι στο περιοδικό 4τροχοί, στη συνέντευξη του, είχε αναφέρει πως είχε αρκετούς εξωτερικούς συνεργάτες αλλά δεν έδωσε και λίστα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4

      Επίσης:

      φωτογραφίες από το εργοστασιο της Pagani:

      http://www.gtspirit.com/2013/06/28/excl ... i-factory/

      φωτογραφίες από το αντίστοιχο του Κορρέ:

      (..)

      Ελπίζω τώρα να αποκτήσατε μια επαφή με τη πραγματικότητα.

      Αγαπητέ ΙΚΕ μου φαίνεται ότι αυτά που λες είναι λίγο άκυρα. Μήπως γνωρίζεις το που θα ξεκινήσει η παραγωγή του P4; Επειδή εγώ έχω κάποιες πληροφορίες, οι φωτογραφίες του χώρου δεν είναι τόσο άσχημες όσο θα περίμενες. Επίσης οι άνθρωποι που θα δουλέψουν σε αυτό δεν είναι τυχαίοι και νομίζω πως θα τα καταφέρουν μια χαρά.

      Το pagani που έβαλες στη φωτογραφία ήταν το μοντέλο παραγωγής ενώ το P4 είναι ξεκάθαρα προ-παραγωγής. Γενικά τα συγκριτικά με την Pagani είναι κάπως υπερβολικά κατά την άποψη μου.

      Νομίζω πως αρκετοί φίλοι από το forum δεν έχουν τόσα πολλά πράγματα να κάνουν στη ζωή τους και ασχολούνται υπερβολικά με το project, είτε με επιθέσεις, είτε με υπεράμυνες. Για αυτό, give peace a chance!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4

      Καλησπέρα σε όλους,

      Χαίρομαι πολύ που τελικά το όχημα κατάφερε έστω και πρόχειρα να ντυθεί. Περιμένω με ανυπομονησία το βίντεο και ελπίζω να έχουμε σύντομα και επαγγελματική φωτογράφηση.

      Πίσω από το σχεδιασμό της εξωτερικής εμφάνισης, υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι με τον κάθε ένα να έχει συντελέσει περισσότερο ή λιγότερο στο τελικό αποτέλεσμα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι υπεύθυνος της σχεδίασης είναι αυτός που παίρνει κομβικές αποφάσεις (βλ. αρχισχεδιαστής στις μεγάλες εταιρείες) αφού αυτός επηρεάζει περισσότερο από κάθε άλλον το τελικό αποτέλεσμα. Από αυτή την άποψη, υπεύθυνος είναι ο Δ.Κορρές και ένας ακόμη μηχανικός (δεν θα ήθελα να αναφέρω το όνομα του αφού δεν γνωρίζω επίσημα τη στάση του απέναντι στο τελικό αποτέλεσμα) που έχτισε όλο το τρισδιάστατο μοντέλο στο CATIA. Αυτό είναι η προσωπική μου άποψη όπως είπα και νωρίτερα (για να αποφευχθούν τυχόν σχόλια περί υπεύθυνους τύπου κτλ).

      Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει μερικά από τα σκίτσα εξέλιξης που έγιναν (το 2010) από την ομάδα Exarsis στην οποία συμμετείχα σε μικρό βαθμό. Όπως θα διαπιστώσετε, επηρέασαν το τελικό όχημα αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ώστε να θεωρηθούμε 'σχεδιαστές του'. Ανάλογες προτάσεις έγιναν κατά καιρούς και από άλλους σχεδιαστές στην Ελλάδα και το εξωτερικό (κατά τη διάρκεια της εξέλιξης όλων των πρωτοτύπων) - πάντα υπό την καθοδήγηση και αξιολόγηση του Δ.Κορρέ.

      https://www.facebook.com/media/set/?set ... 226&type=1

      Τέλος θα ήθελα να αναφέρω τους πολλαπλούς τεχνικούς περιορισμούς (ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό) που έθεσε η ανάρτηση αλλά και οι δυνατότητες του οχήματος, όχι σαν δικαιολογία για το τελικό αποτέλεσμα, αλλά σαν μια πραγματικότητα που όλοι όσοι εμπλέκονται με το project γνωρίζουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Σχεδιασμός Αυτοκινήτου

      Είχα καιρό να ανεβάσω κάτι οπότε τα βάζω όλα μαζί τώρα:

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4

      Ευχαριστώ

      Μόλις είδα ότι σημαντικά sites έχουν ποστάρει για τη σημερινή παρουσίαση. Μακάρι να έχουμε εξελίξεις σύντομα για να συνεχίσει σωστά η προβολή και στο εξωτερικό.

      http://jalopnik.com/korres-project-4-th ... -513671156

      http://www.topspeed.com/cars/others/201 ... 57729.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • RE: Korres Project 4

      Εγώ έχω να πω ότι χωρίς να ακουστεί τίποτα από μεριάς του Κορρέ για εμπορικούς στόχους, τιμή, αριθμούς παραγωγής και τρόπο διάθεσης, όλοι εσείς που σας αρέσει η σημαία 'αντίλογος' έχετε συμπεράνει και βγάλει από το μυαλό σας χίλια δυο πράγματα.

      Η αλήθεια είναι ότι αν το δούμε αντικειμενικά, ο τρόπος που έχει στήσει ο Κορρές την εταιρεία του δεν είναι ο ιδανικός. Επίσης, τα 10 χρόνια είναι υπερβολικά πολύς καιρός για εξέλιξη ενός προϊόντος. Αυτό όμως γίνεται για προφανέστατους λόγους που οι 'σοφοί' δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν.

      Ένα τμήμα R&D μια εταιρείας στο εξωτερικό αποτελείται από αρκετά άτομα που δουλεύουν αποκλειστικά σε συγκεκριμένα project. Επίσης, κάθε μία από αυτές τις εταιρείες διαθέτει αποκλειστικό τμήμα προώθησης, marketing, branding (πείτε το όπως θέλετε) που αναλαμβάνει το σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας, τα δελτία τύπου και γενικά την προώθηση της εταιρείας και τη στοχοποίηση στην αγορά για μελλοντικά μοντέλα. Εκτός από αυτά, η κάθε εταιρεία έχει τμήμα Σχεδιασμού στο οποίο δουλεύουν στυλίστες για την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση των οχημάτων οι οποίοι παίρνουν 'παραγγελιές' από το τμήμα marketing με έτοιμο brief, προδιαγραφές και άλλα στοιχεία, ενώ παίρνουν έτοιμα μηχανικά μέρη και τεχνικά σχέδια από το ανάλογο τμήμα. Μετά αναλαμβάνουν άλλοι τον έλεγχο και το τεστάρισμα του οχήματος για πολλά χιλιόμετρα ώστε να διορθωθούν οι ατέλειες και να προβλεφθούν μελλοντικά προβλήματα. Και τέλος μπαίνουμε στην παραγωγή.

      Αν δούμε τι κάνουν οι εταιρείες που σχεδιάζουν 'ειδικά' οχήματα ανά τον κόσμο, θα παρατηρήσουμε ότι το 99% φτιάχνει οχήματα με έτοιμους κινητήρες, κιβώτια, μηχανικά μέρη, πλατφόρμες, ήδη τεσταρισμένα και σχεδιασμένα από άλλα τμήματα R&D. Επίσης έχουν έτοιμα φανάρια, μέρη αμαξώματος και εσωτερικού για μείωση του κόστους παραγωγής αφού αλλιώς δεν θα έχουν ανταγωνιστική τιμή για το προιόν τους.

      Όπως φαίνεται λοιπόν υπάρχει τεράστιος όγκος δουλειάς που πρέπει να γίνει για να μπορέσει ένα μοντέλο να ετοιμαστεί και να παρουσιαστεί σωστά.

      Και εμείς έχουμε τον κ.Κορρέ ο οποίος ως διάνοια κατά τη γνώμη μου έχει σχεδιάσει εξ ολοκλήρου μια ανάρτηση και ένα κιβώτιο ταχυτήτων και τα έχει κοτσάρει σε ένα όχημα δικής του σχεδίασης (εκτός του κινητήρα) το οποίο τσουλάει και με το παραπάνω. Εντωμεταξύ αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ομάδα 100 ατόμων γύρω του, αλλά 10 το πολύ συνεργάτες οι οποίοι εμπλέκονται στο project και έχουν αναλάβει τα πάντα. Ταυτόχρονα μετακινεί κτήρια και τεράστιες κατασκευές αφού αυτό είναι το κύριο του επάγγελμα. Με αυτό τον άνθρωπο λοιπόν τόσο κοντά πια στο να ξεκινήσει την παραγωγή του οχήματος του μπαίνει κάποιος στο 4tforum και διαβάζει κομπλεξικά σχόλια ειρωνείας και απαξίωσης από συγκεκριμένα άτομα γνωστά για την αντιμετώπιση τους και σε άλλα θέματα.

      Ελπίζω και περιμένω μια σωστά σχεδιασμένη εταιρική ταυτότητα για ένα καλό πλασάρισμα στην αγορά των ειδικών οχημάτων για την Korres Engineering. Αισθάνομαι τυχερός που έχω δουλέψει έστω και λίγο για αυτή την εταιρεία - άνθρωπο και ελπίζω στο μέλλον να μεγαλώσει και να πετύχει. Αν δεν το κάνει, μόνο συγχαρητήρια για την προσπάθεια θα έχω να πω. Και όχι γιατί τους γνωρίζω προσωπικά, αλλά γιατί χαίρομαι να βλέπω δημιουργήματα ανθρώπων με εφευρετικότητα,όρεξη και μεράκι για δουλειά.

      Αυτά είχα να πω, ώστε να κλείσει αυτό το κεφάλαιο - γκρίνιας και τσακωμών για κάτι το οποίο δεν έχει βγει ακόμα στην αγορά, ούτε γνωρίζουμε τους αριθμούς, την ανταπόκριση και άλλα τέτοια 'άχρηστα' για εσάς στοιχεία. Αν και μέχρι ενός σημείου με είχε καλύψει ο thymios με το σχόλιο του πριν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thanas_4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr