Εγώ έχω να πω ότι χωρίς να ακουστεί τίποτα από μεριάς του Κορρέ για εμπορικούς στόχους, τιμή, αριθμούς παραγωγής και τρόπο διάθεσης, όλοι εσείς που σας αρέσει η σημαία 'αντίλογος' έχετε συμπεράνει και βγάλει από το μυαλό σας χίλια δυο πράγματα.
Η αλήθεια είναι ότι αν το δούμε αντικειμενικά, ο τρόπος που έχει στήσει ο Κορρές την εταιρεία του δεν είναι ο ιδανικός. Επίσης, τα 10 χρόνια είναι υπερβολικά πολύς καιρός για εξέλιξη ενός προϊόντος. Αυτό όμως γίνεται για προφανέστατους λόγους που οι 'σοφοί' δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν.
Ένα τμήμα R&D μια εταιρείας στο εξωτερικό αποτελείται από αρκετά άτομα που δουλεύουν αποκλειστικά σε συγκεκριμένα project. Επίσης, κάθε μία από αυτές τις εταιρείες διαθέτει αποκλειστικό τμήμα προώθησης, marketing, branding (πείτε το όπως θέλετε) που αναλαμβάνει το σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας, τα δελτία τύπου και γενικά την προώθηση της εταιρείας και τη στοχοποίηση στην αγορά για μελλοντικά μοντέλα. Εκτός από αυτά, η κάθε εταιρεία έχει τμήμα Σχεδιασμού στο οποίο δουλεύουν στυλίστες για την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση των οχημάτων οι οποίοι παίρνουν 'παραγγελιές' από το τμήμα marketing με έτοιμο brief, προδιαγραφές και άλλα στοιχεία, ενώ παίρνουν έτοιμα μηχανικά μέρη και τεχνικά σχέδια από το ανάλογο τμήμα. Μετά αναλαμβάνουν άλλοι τον έλεγχο και το τεστάρισμα του οχήματος για πολλά χιλιόμετρα ώστε να διορθωθούν οι ατέλειες και να προβλεφθούν μελλοντικά προβλήματα. Και τέλος μπαίνουμε στην παραγωγή.
Αν δούμε τι κάνουν οι εταιρείες που σχεδιάζουν 'ειδικά' οχήματα ανά τον κόσμο, θα παρατηρήσουμε ότι το 99% φτιάχνει οχήματα με έτοιμους κινητήρες, κιβώτια, μηχανικά μέρη, πλατφόρμες, ήδη τεσταρισμένα και σχεδιασμένα από άλλα τμήματα R&D. Επίσης έχουν έτοιμα φανάρια, μέρη αμαξώματος και εσωτερικού για μείωση του κόστους παραγωγής αφού αλλιώς δεν θα έχουν ανταγωνιστική τιμή για το προιόν τους.
Όπως φαίνεται λοιπόν υπάρχει τεράστιος όγκος δουλειάς που πρέπει να γίνει για να μπορέσει ένα μοντέλο να ετοιμαστεί και να παρουσιαστεί σωστά.
Και εμείς έχουμε τον κ.Κορρέ ο οποίος ως διάνοια κατά τη γνώμη μου έχει σχεδιάσει εξ ολοκλήρου μια ανάρτηση και ένα κιβώτιο ταχυτήτων και τα έχει κοτσάρει σε ένα όχημα δικής του σχεδίασης (εκτός του κινητήρα) το οποίο τσουλάει και με το παραπάνω. Εντωμεταξύ αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ομάδα 100 ατόμων γύρω του, αλλά 10 το πολύ συνεργάτες οι οποίοι εμπλέκονται στο project και έχουν αναλάβει τα πάντα. Ταυτόχρονα μετακινεί κτήρια και τεράστιες κατασκευές αφού αυτό είναι το κύριο του επάγγελμα. Με αυτό τον άνθρωπο λοιπόν τόσο κοντά πια στο να ξεκινήσει την παραγωγή του οχήματος του μπαίνει κάποιος στο 4tforum και διαβάζει κομπλεξικά σχόλια ειρωνείας και απαξίωσης από συγκεκριμένα άτομα γνωστά για την αντιμετώπιση τους και σε άλλα θέματα.
Ελπίζω και περιμένω μια σωστά σχεδιασμένη εταιρική ταυτότητα για ένα καλό πλασάρισμα στην αγορά των ειδικών οχημάτων για την Korres Engineering. Αισθάνομαι τυχερός που έχω δουλέψει έστω και λίγο για αυτή την εταιρεία - άνθρωπο και ελπίζω στο μέλλον να μεγαλώσει και να πετύχει. Αν δεν το κάνει, μόνο συγχαρητήρια για την προσπάθεια θα έχω να πω. Και όχι γιατί τους γνωρίζω προσωπικά, αλλά γιατί χαίρομαι να βλέπω δημιουργήματα ανθρώπων με εφευρετικότητα,όρεξη και μεράκι για δουλειά.
Αυτά είχα να πω, ώστε να κλείσει αυτό το κεφάλαιο - γκρίνιας και τσακωμών για κάτι το οποίο δεν έχει βγει ακόμα στην αγορά, ούτε γνωρίζουμε τους αριθμούς, την ανταπόκριση και άλλα τέτοια 'άχρηστα' για εσάς στοιχεία. Αν και μέχρι ενός σημείου με είχε καλύψει ο thymios με το σχόλιο του πριν...