-
Ο χρήστης nass έγραψε:
.. -
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Humourmy bad τοτε
-
Φίλε μου δε 'φταις' εσύ, απλά εδώ έχουμε φτάσει να συγκρίνουμε πολιτικά αυτοκίνητα κωλοπειραγμένα με Formula 1, τι να πει κανείς, εκτός από το να διακωμωδήσει την όλη κατάσταση. Δηλαδή είναι σα να βάζουμε κόντρες 'αεροπλάνο (από A320 ως F16) vs. αυτοκίνητο vs. μηχανή vs. τρένο TGV' και να λέμε μετά και ποιό είναι το 'καλύτερο'
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
ΕΠΟΣ. Σε 5 γραμμές έχει εκμηδενίσει Κίκιζα και λοιπούς! Hall of Fame!
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
12,112,3
Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
Aσε που το μονοθεσιο δεν εχει πισω καθισματα ουτε πορτμπαγκαζ!!!
-
Εχθες το βραδυ παντως 'ανοιξε' ενα διπλα μου απο φαναρι σε φαναρι.. 1.5 χιλ περιπου αποσταση... αδειος δρομος και το ευχαριστηθικα!!!! απο θορυβο.... ηταν χαλαρος στο φαναρι μιλοντας στο κινητο... αλλα μετα χαμος... το λεω γιατι και αλλοι εδω 'ανοιγουν' με αλλα τερατα απο αμερικη και V8 k.l.p. αλλα ουτε σε θορυβο το πιανουν ουτε σε επιταχυνση οπτικα τουλαχιστον... τωρα αν ηταν κανενα φερραρικο με κβλμνο οδηγο δεν ξερω τι θα γινοτανε...
-
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ξεχναμε τοσο ευκολα μετα το διαστημοπλοιο της νισσαν( )Καλά όλα αυτά, αλλά μπορείς να πας με αυτό στο μπακάλικο και να φορτώσεις τα λαχανικά στο πορτ μπαγκάζ ; οχι άρα το GTR είναι καλύτερο.
-
Στο μπακαλικο στελνεις τον μπατλερ με το δικο του αυτοκινητο.
Αλλα που να το ξερεις, αν το ηξερες θα ελεγες deicatessen, ακου μπακαλικο, μπαναλ τυπεΚοινως αυτος που αγοραζει ζουπερκαρ, χεστηκε για την πρακτικοτητα γιατι εχει αλλα 1,2,3 αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ξεχναμε τοσο ευκολα μετα το διαστημοπλοιο της νισσαν( )Σιγα τα ωα.... Ακομα και η Veyron SS με μολις 1200 αλογα εχει πιασει 20 χιλιομετρα την ωρα παραπανω...
Με τη νεα τελικη σχεση διαφορικου που πλεον τοποθειτειται σε βελτιωμενα GT-R, τα 400 χλμ./ωρα θα τα πιανει σε 25 δευτερολεπτα το πολυ-πολυ -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φίλε μου δε 'φταις' εσύ, απλά εδώ έχουμε φτάσει να συγκρίνουμε πολιτικά αυτοκίνητα κωλοπειραγμένα με Formula 1, τι να πει κανείς, εκτός από το να διακωμωδήσει την όλη κατάσταση. Δηλαδή είναι σα να βάζουμε κόντρες 'αεροπλάνο (από A320 ως F16) vs. αυτοκίνητο vs. μηχανή vs. τρένο TGV' και να λέμε μετά και ποιό είναι το 'καλύτερο'Νομιζω οτι εχω παρεξηγηθει. Ηθελα απλως να καταδειξω την απιστευτη επιταχυνση ενος συμβατικου αυτοκινητου, μεσα απο τη συγκριση του με ενα μονοθεσιο. Δεν ηταν ολοφανερο;
-
αφου το εχεις συγκρινει ακομη και με το enterprise
για παμε μια κοντρα με αυτο
χωραει και μερικα ψωνια
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέμα ρυθμίσεων των αεροτομών είναι. Τα V8 φτάνουν 350+ στην ευθεία της Monza, ενώ τα V10 ξεπερνούσαν τα 370. Με ρυθμίσεις Μονακό, λογικό είναι ότι δεν πάνε πολύ πάνω από 300.Δεν ειναι μονο οι αεροτομες, ειναι και ο κοφτης στροφων.... Οταν πιανουν 315 και κοντευουν να χτυπησουν κοφτη στις 18.000 στροφες ανα λεπτο, η αεροτομη τους φταιει; Θεμα σαζμαν ειναι....
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αφου το εχεις συγκρινει ακομη και με το enterpriseγια παμε μια κοντρα με αυτο
χωραει και μερικα ψωνια
Απο το enterprise χανει σε κοντρα... Απο αυτο εδω... Τι να σου πω. Αμα γεμισεις το πορτ παγκαζ και τα πισω καθισματα με νιτρομπουκαλα και ψεκασουν ολα μαζι ταυτοχρονα, κατι μπορει να γινει....
-
http://www.gtrheritage.com/pages/
Οι φαν του GT-R στο λινκ αυτο θα μπορεσουν να θαυμασουν καμποσα R35 με 800 ως 2000 αλογα, αρχης γενομενης απο μεθαυριο. Γινεται μια εκδηλωση στο Τεξας με αγωνες ταχυτητας, επιταχυνσης και με στροφες! Γυροι σε πιστα, 400αρια, δυναμομετρησεις, διαγωνισμος μπικινι και πολλα αλλα. Στους αγωνες θα υπαρχουν και φτιαγμενα πορσε και λαμπο (1000-1500 αλογα) που θα προσπαθησουν να αναμετρηθουν με το Γκοτζιλα σε διαφορες δοκιμες....
-
Κρατάω την ουσία:
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
διαγωνισμος μπικινι -
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
12,112,3
Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
Θέμα ρυθμίσεων είναι στα μονοθέσια της F1. Πιστεύεις πως αν θελήσουν να τα κάνουν ρουκέτες για μία ευθεία θα βρεθεί αυτοκίνητο που θα τα περάσει;
-
φυσικα ενα gtr με μια βαρτσιλα επανω + 2 turbochargers +10 μπουκαλες ασετυλινης (για να κοψουμε οτι απομεινει μετα την στουκα)και εναν βαρβατο οδηγο(optional αφου δεν χρειαζεται οδηγο )ε ναι θα το περασει
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
12,112,3
Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
Θέμα ρυθμίσεων είναι στα μονοθέσια της F1. Πιστεύεις πως αν θελήσουν να τα κάνουν ρουκέτες για μία ευθεία θα βρεθεί αυτοκίνητο που θα τα περάσει;
Ακομα και με βγαλμενη την αεροτομη πανω απο 400 δεν πανε πλεον. Παλια που ηταν πιο ισχυρα επιασαν 415 περιπου (BAR Honda) αλλα οσο μειωνεται η ισχυς θα πεφτει και η μεγιστη ταχυτητα.... Για να περασουν τη Veyron Super Sport, οχι απλα πρεπει να βγαλουν την αεροτομη αλλα πρεπει να αυξησουν κι αλλο την ιπποδυναμη.
Nissan GT-R