-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πολλα αμάξια, ακόμα και χωρίς μεταβλητό, παρουσιάζουν κοιλιά εκεί, εγώ σκέφτομαι μήπως είναι καμιά τρύπα για προδιαγραφές ρύπων.Sent from my Note II using smoke signals.
Πάρα πολύ πιθανό
Κίκιζα και εγώ που σε έχω κράξει τώρα πραγματικά χάρηκα με το κείμενο σου. Δεν μας είπες όμως σε τι συμφωνείς και διαφωνείς με τα αναγνώσματα σου -
Tελικά το 71ο αυτοκίνητο που οδήγησε ο Κικ, ήταν αυτό που του έδωσε και την περισσότερη έμπνευση!
Ήταν με λίγα λόγια Kικ-ass!Πού μπορώ να πάω να το βάλω και εγώ στο χέρι?
-
Γρηγόρη, δε θέλεις άλλο μπλοκέ, κοντύτερη σχέση θέλεις, δεν είναι ανάγκη να δώσεις λεφτά για δισκάτο μπλοκέ (πόσο δε μάλλον 2-way), σωστά τα λέει ο Καμπάς, το τόρσεν είναι μια χαρά για χρήση δρόμου και περιστασιακή πίστας, ένα κορωνοπήνιο χρειάζεσαι, αν δεν βρεις σκέτο, τράβα στον Τσιρίκο και φτιάξε ό,τι σχέση θέλεις
Ομως την 'τρύπα' δεν θα στη γεμίσει το διαφορικό, κάπως θα 'ξεγελάσει' αλλά για σωστή λύση θέλει remapping.
-
Μέσα στον κυκιζεώνα των μπράβο, θα ήθελα να προσθέσω ότι πήρα το περιοδικό για να διαβάσω τα του Ευριπίδη* και δεν απογοητεύθηκα συνολικά από το μικρό τεύχος.
+1 στον drdino για το θέμα ρύπων στις 4000, από παλιά υπήρχε αυτή η ιστορία (για ιαπωνικά είμαι σίγουρος ότι είχε κυκλοφορήσει) οπότε δεν θα μου φαινόταν και περίεργο να γίνεται και εδώ. Εκτός και αν είναι βολικές δικαιολογίες αυτά τα πράγματα.
**τον έχω κάνει ήδη αφίσα στο δωμάτιό μου και περιμένω καρτερικά την ημέρα πώλησης του μαύρου, όπως μου υποσχέθηκε δημοσίως, σφραγίδα υπογραφή όλα εντάξει.*:lol:
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γρηγόρη, δε θέλεις άλλο μπλοκέ, κοντύτερη σχέση θέλεις, δεν είναι ανάγκη να δώσεις λεφτά για δισκάτο μπλοκέ (πόσο δε μάλλον 2-way), σωστά τα λέει ο Καμπάς, το τόρσεν είναι μια χαρά για χρήση δρόμου και περιστασιακή πίστας, ένα κορωνοπήνιο χρειάζεσαι, αν δεν βρεις σκέτο, τράβα στον Τσιρίκο και φτιάξε ό,τι σχέση θέλειςΟμως την 'τρύπα' δεν θα στη γεμίσει το διαφορικό, κάπως θα 'ξεγελάσει' αλλά για σωστή λύση θέλει remapping.
Το ανεφερα και πριν, προς τον Καμπα, δεν ειπα ουδεποτε οτι ουσιαστικα θα ηθελα αλλο μπλοκε, γιατι δεν με ικανοποιησε
το υπαρχον, αλλα αποκλειστικα και μονο επειδη αναφερθηκε απο τον υπευθυνο εξελιξης της GT86 οτι θα προσφερεται -μεσω της TRD- μπλοκε με δισκακια ΜΑΖΙ και με κοντυτερη τελικη σχεση διαφορικου, οπως επισης ανεφερε προηγουμενο Link που ανεβασα, απο 4:1 σε 4:3.Αν υπαρχει η δυνατοτητα, να συνδυαζεται, ή να προσφερεται η κοντυτερη τελικη χωρις να σε 'αναγκαζουν' να ψωνισεις και το μπλοκε με δισκακια, εννοειται οτι θα το προτιμουσα πχ.
Το θεμα του 'Τσιρικου' (αυτος με τα ποδηλατα στο Ν. Ψυχικο? ) για καποιους μπορει να ειναι κατι δεδομενο, προσωπικα
εαν υπηρχε δυνατοτητα να ψωνισω κατι καινουργιο, το οποιο παρεχει εγγυηση 6-7 χρονια(?) δεν θα υπηρχε περιπτωση
να βαλω κατι after market το οποιο ακομα και μια στις εκατο, να 'ανακαλυφθει' θα ακυρωσει αυτοματα την οποια εγγυηση.
Απλως δεν ειναι στο στυλ μου.Επισης δεν ειπα συγκεκριμενα οτι θα 'γεμισει η τρυπα' απλως οταν με κοντυτερη τελικη διαφορικου, κοντυνουν ΟΛΕΣ οι σχεσεις απο λιγο, αυτοματως ολες θα 'γεμιζουν' λιγο ταχυτερα και αρα η 'τρυπα' θα ειναι λιγοτερο 'αποτομη' στην αισθηση.
Remmaping μπορει να γινεται, μπορει απο την αλλη και η σιγουρια 100αρας (δεν ηξερα τι αμολυβδη ειχαν βαλει, γεματο παρελαβα) μαζι πχ και με ενα πιο ελευθερο φιλτρο, μπορει επισης να εξομαλυνουν καπως την 'κοιλια'. -
Γρηγορη το αμαξι που το εχουν;
Σε αφησαν ευκολα να το παρεις μονος σου; -
ωραια παραθεση της οδηγικης εμπειρίας
θετικο οτι δεν αφησες την αρνητικη σου προκαταλειψη να σε επηρεασει
οι συγκεκριμενες κοιλιες εχουν 2 παραγοντες στους οποιους ωφειλονται
ο πρωτος οπως σωστα λεχθηκε εχει να κανει με τα καυσαερια
και ο δευτερος (υποθετω) με την λεγομενη cruizing speed των 130-150 χμ οπου γινεται συνηθως προσπαθεια να κρατηθουν τα ορια θορυβου οσο πιο χαμηλα γινεται -
Πιο εύκολα θα ακυρώσει την εγγύηση ένα remapping παρά μια κοντύτερη τελική σχέση, το να ανακαλυφθεί είναι απίθανο... Στο κάτω-κάτω αν νομίζεις ότι θα πάρεις ένα διαφορικό πχ. Cusco και θα διατηρήσεις την εργοστασιακή εγγύηση επειδή είναι ας πούμε 'επώνυμο' μάλλον γελιέσαι.
Ο Τσιρίκος είναι στον Πειραιά και φτιάχνει γρανάζια. 2 γρανάζια είναι η 'τελική σχέση'.
Αυτό το 4:3 που λες είναι κατά πάσα πιθανότητα 4.3:1 (αντί για 4:1 δηλ. 'κοντύτερο') -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
+1 στον cavallino.Πλακα εχει. Ο ΓΚ μετα απο Ν σελιδες 'φαγουρας', εκανε αυτο που επρεπε να κανει εξαρχής, να οδηγησει πριν αμολαει κοτσανες πρωτου βεληνεκούς. Γιατι αλήθεια κάποιοι του δίνετε συγχαρητήρια; Επειδη εγραψε ξανα αυτα που γραφει ΣΥΣΣΩΜΟΣ ο ΕΤ (και τα παιδια απο το φορουμ που το οδήγησαν), και με τα οποια για Ν σελιδες διαφωνεί (και ειμαι σιγουρος, εξακολουθεί) και έχει σχεδον υβρισει οσους το οδηγησαν απο εδω μεσα;
...χαμενος στην μεταφραση? 'Συσσωμος' ο ΕΤ? Εχεις διαβασει-δει-ακουσει τα περισσοτερα και τα βαζεις ολα μαζι σε ενα καζανι?
Μαλλον δεν ειχες δει, ή προσπερασες οσα Link-video ειχα παραθεσει, που αιτιολογουσαν την κριτικη μου, ακομα και πριν το οδηγησω...
Επισης μαλλον δεν καταλαβες ή δεν διαβασες ολοκληρο το...σεντονι με τις εντυπωσεις μου, αλλα αποσπασματικα...Την αποψη σου παντως, δεν με ενδιαφερει να την αλλαξω κιολας ουτε να σε πεισω για κατι, αλλα τουλαχιστον
ενας αντιλογος εχει και νοημα οταν απο την αρχη καποια πραγματα, ειναι κατανοητα οπως ακριβως γραφτηκαν
-εφοσον διαβαστηκαν ολα- , και οχι οπως μπορει να νομιζεις εσυ οτι συμπεραινουν... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μέσα στον κυκιζεώνα των μπράβο, θα ήθελα να προσθέσω ότι πήρα το περιοδικό για να διαβάσω τα του Ευριπίδη* και δεν απογοητεύθηκα συνολικά από το μικρό τεύχος.+1 στον drdino για το θέμα ρύπων στις 4000, από παλιά υπήρχε αυτή η ιστορία (για ιαπωνικά είμαι σίγουρος ότι είχε κυκλοφορήσει) οπότε δεν θα μου φαινόταν και περίεργο να γίνεται και εδώ. Εκτός και αν είναι βολικές δικαιολογίες αυτά τα πράγματα.
...αυτο με τους ρυπους το αναρωτηθηκα και εγω, πριν την δημοσιευση του drdino...
viewtopic.php?f=15&t=23252&start=3300#p2755163
-
So; Δεν έχει βραβείο.
Btw, το 4:3 που αναφέρεις (ξανά) είναι λάθος, οποτε...
-
Με αλλαγη σε 4:3 (δηλαδη 1.33...) απο καποια νορμαλ σχεση μεταδοσης, θα χρειαζοσουν με το ζορι 2α για να (προσπαθησεις να) τελικιασεις το αυτοκινητο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εξαιρετική δοκιμή, πολύ καλό κείμενο και μπράβο στο Γρηγόρη.Από αυτά που διάβασα:
- Το 'δεν θα μπορεί να ακολουθήσει την κίνηση' να το θεωρήσουμε και επισήμως ότι δεν ισχύει ε ?
- Η τρύπα στις 4000, εμφανής άλλωστε και στις δυναμομετρήσεις, πόσο ενοχλητική είναι τελικά ?
- Με όσα κατάλαβες, ΑΝ είχες 36000, θα το αγόραζες ? Αξίζει εν τέλει τα λεφτά του ? Μην ξαναμπούμε στο 'έπρεπε να κάνει 30000', το εμπεδώσαμε αυτό η ερώτηση είναι αν αξίζει τα 36000.
- το 'δεν' εχει διπλη ερμηνεια για εμενα τουλαχιστον. Αναφερθηκα ακρως θετικα, ουσιαστικα εξεπλαγην, απο την εξαιρετικη ελαστικοτητα στις χαμηλες, εως και τις 3,500σαλ περιπου. Οπερ και σε ταχυτητες σχετικης κινησης με 50-70km/h
αλλαζοντας συχνα με τον επιλογεα 'διακοπτη' κινεισαι ανετα, οικονομικα, αθορυβα.
Οταν οι ρυθμοι κινησης επιτρεπουν να ανοιξεις μεχρι και 3η, μονος μου δεν ειχα κανενα προβληματισμο, ενοχληση, 'γκρινια'.
Με δευτερο ατομο παραυτα (+90κιλα) εκει η μικρη 'κοιλια' στις μεσαιες στροφες, (3,500-4,200σαλ περιπου) φαινοταν ατελειωτη, και καπου με ενοχλησε, τουλαχιστον ανοιγοντας μεχρι σχεδον τον κοφτη απο 2α και πανω.
Μπορει να ειχε και 95αρα στο ρεζερβουαρ και αυτο να ενισχυσε την γενικοτερη ελλειψη ζωηραδας στο συγκεκριμενο φασμα που εχω αναφερει.
Για την κλασσικη ερωτηση, εχω απαντησει σε προηγουμενη δημοσιευση αναλυτικα, κατω απο ποιες προυποθεσεις θα πηγαινα ταμειο:
viewtopic.php?f=15&t=23252&start=3300#p2755146
P.S Για την επομενη σου δημοσιευση, ναι διορθωνω, κατι που μετεφερα οπως ακριβως διαβασα, η αλλαγη τελικης ειναι απο 4.1:1 σε 4.3:1.
Aπ' οτι ειδα στην επισημη ιστοσελιδα της TRD με link που εβαλα πιο πριν, υπαρχει διαθεσιμο μπλοκε με δισκακια, αλλα δεν αναφερει αν συνοδευεται με κοντυτερη τελικη... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
So; Δεν έχει βραβείο.Τότε κανονικά θα έπρεπε να (μην) το πάρω εγώ, γιατί έχει κάνει quote με δική μου παρέμβαση έγκριτη-έγκυρη. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πιο εύκολα θα ακυρώσει την εγγύηση ένα remapping παρά μια κοντύτερη τελική σχέση, το να ανακαλυφθεί είναι απίθανο... **Στο κάτω-κάτω αν νομίζεις ότι θα πάρεις ένα διαφορικό πχ. Cusco και θα διατηρήσεις την εργοστασιακή εγγύηση επειδή είναι ας πούμε 'επώνυμο' μάλλον γελιέσαι.**Ο Τσιρίκος είναι στον Πειραιά και φτιάχνει γρανάζια. 2 γρανάζια είναι η 'τελική σχέση'.
Αυτό το 4:3 που λες είναι κατά πάσα πιθανότητα 4.3:1 (αντί για 4:1 δηλ. 'κοντύτερο')Αναφερθηκα αποκλειστικα σε εξαρτηματα που θα προερχονται απο την TRD, εαν και εφοσον εισαχθουν στην χωρα. Απ' οσο γνωριζω οτιδηποτε προερχεται απο αυτην και τοποθετηθει σε επισημο αντιπ/σωπο Toyota, δεν ακυρωνει την εγγυηση.
-
Μια ερωτηση για τα παιδια που το δοκιμασαν:
Απο αποκριση γκαζιου πως ειναι?Ηλεκτρονικο να υποθεσω.
Στις γρηγορες αλλαγες και στο πατα ασε σε ξενερωνει? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Μια ερωτηση για τα παιδια που το δοκιμασαν:
Απο αποκριση γκαζιου πως ειναι?Ηλεκτρονικο να υποθεσω.
Στις γρηγορες αλλαγες και στο πατα ασε σε ξενερωνει?Toυλαχιστον σε οτι με αφορα, κανενα παραπονο επι τουτου. Το αντιθετο μαλιστα. Εξαιρετικη, αμεση αποκριση, καμμια σχεση με τα 'ηλεκτρογκαζα' στα συγχρονα μικρομεσαια καθημερινα αυτοκινητα, ακομα και τα πιο σπορτιφ.
Επισης ο καταπληκτικος επιλογεας, με τις πολυ μικρες διαδρομες και σαφεστατο κουμπωμα, τυπου 'διακοπτης' , βοηθαει ακομα περισσοτερο, σε...αμεσο τιναγμα του αυτοκινητου προς τα εμπρος, σε καθε γρηγορο ανεβασμα σχεσης.
Και στο 'πατα' και το 'ασε', επισης, εχει εκπληκτικη αμεσοτητα. -
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Επειδή πρέπει να κρατάμε τις υποσχέσεις μας, έφτιαξα ένα οδοιπορικό και εγώ από την πλευρά μου. Να έχει να διαβάζει ο Φάνκυ το Σαββατοκύριακο...Όλα έγιναν κάπως έτσι...
1η Φλεβάρη και μια διαφορετική μέρα μπροστά μου.
Πρώτον και κύριον βγαίνω βόλτα με την ΑΕ μου, μετά από 1μιση χρόνο! Μόνη της αυτή και ακίνητη στο υπόγειο τόσο καιρό, σαν να περίμενε ανυπόμονα αυτή τη μέρα. Όπως πάντα δε χρειάστηκε να γυρίσω το κλειδί 2η φορά για να ξυπνήσει. Ανυπόμονη μου φάνηκε σαν και του λόγου μου, αλλά μάλλον τα βλέπω όλα αλλιώς σήμερα.
Αφού μάζεψα το καμάρι μου από το σχολείο, χωρίς να του πω το λόγο, και αφού το ραντεβού κλείστηκε με τα ανήψια μου, τον Μάκη και τον Χάρη, ανηφορίζουμε για Πάρνηθα.
Σημείο συνάντησης στις 11 – κλασσικά - το τελεφερίκ, αλλά με ποιόν;Με το φρέσκο πρόσωπο της αυτοκινητιστικής μας κουλτούρας. Την ακούμε να ανηφορίζει, και σε λίγο το κατακόκκινο χρώμα της σπάει την απέραντη πρασινάδα και μας διπλασιάζει τους παλμούς. Όλων. Νέων και παλιών (γέρων αν σας βολεύει…). Φωτιά στο δάσος! GT86!
Οι Γιάννηδες που τη συνοδεύουν (Χαρπίδης και Αλμπανέλλης) μπορεί και να ξαφνιάστηκαν από τα ανοιχτά στόματα που τους υποδέχτηκαν. Δεν είναι η ομορφιά της τόση, αλλά σε μια παρέα που γυρίζει ανάμεσά της μια ΑΕ86, η έλευση του νέου, του «ίδιου» αλλά και διαφορετικού, δημιουργεί σίγουρα μια γλυκιά ανατριχίλα.
«Τόσο πολύ ρε μεγάλε;», θα πείτε μερικοί. Ναι ρε. Τόσο. Όποιος θέλει μπορεί να αποχωρήσει. Ευχαριστώ.
Το μεγαλύτερο θέμα όμως είναι ο σκοπός της μάζωξης. Θα στήσουμε τη γριά και τη νια, να ποζάρουν για το επόμενο τεύχος των 4Τ. Χαρά μας και τιμή μας. Μετά από 35 χρόνια ανελλιπούς σχέσης με το περιοδικό, αλλά και με τους ανθρώπους του τα τελευταία χρόνια, νοιώθω πραγματικά οικεία.Μετά τις πρώτες μάλιστα κουβέντες, τις συστάσεις, και αφού τα νιάτα της παρέας παίζουν γύρω - γύρω όλοι, στη μέση η GT, αρχίζουμε σιγά σιγά τις προετοιμασίες. Ένα ξεσκόνισμα στην GT, (η δικιά μου είχε φάει γλείψιμο την προηγούμενη), και κόλλημα στις πόρτες των αυτοκόλλητων «4Τροχοί ΤΕST». Η γριά μου στις δόξες τις! Τώρα στα γεράματα, και τα δικά της και τα δικά μου.
«Πάμε» λέει ο Γιάννης, και ξεκινάμε για το βουνό, αν και περιμένουμε ακόμα έναν στην παρέα, τον καλό μου φίλο Διονύση με τη δική του ΑΕ86. Σκέφτηκα να έχουμε ακόμα ένα αυτοκίνητο «ασφαλείας», χώρια που όταν μοιράζεσαι τη χαρά σου με τους φίλους σου την κάνεις πιο μεγάλη.
Μπροστά ο Γιάννης λοιπόν με τη GT, πίσω εγώ με την ΑΕ, και ακολουθεί ο Χάρης με το Swiftάκι (το καλό, το γρήγορο).
Φτάνουμε σε μια στροφή, χαμηλά από τις πρώτες, και παρκάρουμε στο πλάτωμα που κάνει ο δρόμος. Ανασυγκρότηση. Ο λόγος πλέον στον Γιάννη τον Αλμπανέλλη που θα μας λέει τι θα κάνουμε και πώς. Τα 4 PMR που έχουμε μαζί μας εξασφαλίζουν την ασφάλεια των συνθηκών, και η βοήθεια της υπόλοιπης παρέας πολύτιμη. Αρχίζουμε τα πρώτα κλικ, στήσιμο για λίγες στατικές, και ξεκινάμε. Κατέβασμα - ανέβασμα η GT, κατέβασμα - ανέβασμα η ΑΕ, το ίδιο πάλι και οι 2 μαζί. Τελειώσαμε από αυτό. Κάπου εκεί φτάνει και ο Διονύσης με την άλλη ΑΕ και γινόμαστε πολλές (οι ΑΕ).Πάμε τώρα να στρίψουμε. Η ώρα του παιδιού. Μπροστά ο Γιάννης με τη GT, φτάνει στη στροφή, και … τι γλυκά που γυρίζει η ρουφιάνα! Σαν να φτιάχτηκε γι αυτό και μόνο. Ω, ρε φίλε…
«Σειρά σου», λέει ο φωτογράφος, και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα… Θυμάμαι πώς γυρίζει, ή θα γίνουμε ρόμπες; Πάμε κάτω, 2α, 3η, κατέβασμα και… ναι κούκλα μου, το ξέρω πως γνωριζόμαστε καλά και μου κάνεις τα χατίρια. Πήρα τα πάνω μου… Πάμε πάλι, μία η GT μία η AE. Είχα ένα άγχος, αλλά μου έφυγε. Όλα καλά! Πάμε παρακάτω.
Βγάζει ο Γιάννης κάτι βεντούζες, κάτι τρίποδα, κάτι διαστημόπλοια, τα μοντάρει πάνω στη GT και αρχίζουμε τις βόλτες. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις δύο πρώτες σελίδες του άρθρου σε σαλόνι του περιοδικού.
«Ανεβαίνουμε παραπάνω» φωνάζει ο καπετάνιος, και ο Γιάννης ζητάει τα κλειδιά της δικιάς μου. Με χαρά του τα δίνω, μιας και το πράμα αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. Θα οδηγήσω την GT! Αν βέβαια μου δώσει το μπλιμπλίκι που είναι απαραίτητο, και να μη κάθομαι σαν να μην πώ, και πατάω συμπλέκτες και κουμπιά. Άλλοι καιροί…
Κάθομαι στο εξαιρετικό κάθισμα, και το πρώτο πράμα που ελέγχω, είναι αν χωράνε τα πόδια μου, και αν βρίσκει η κοιλιά μου στο τιμόνι. Όλα τέλεια. Ευτυχώς οι Ιάπωνες έχουν από καιρό αποδεχτεί πως υπάρχουν και άλλοι σωματότυποι στον κόσμο εκτός από τους δικούς τους.Πρώτη στο κιβώτιο και φύγαμε. Γνώριμο το κούμπωμα. Κοντό και σφικτό. Η διαφορά που κάνει το κιβώτιο όταν είναι ακριβώς από κάτω. Ο θόρυβος του κινητήρα δε μου λέει κάτι. Μάλλον επειδή δεν τον ακούω, ή μπορεί απλώς να μη δίνω σημασία. Όταν βγείς από την ΑΕ και κάτσεις στην GT, έ, ένα πολιτισμικό σόκ θα το πάθεις… Ο γιός μου στο διπλανό κάθισμα, προσπαθεί να ανακαλύψει όσα περισσότερα μπορεί. Και το χαμόγελο και των δυό μας, μέχρι τα αυτιά.
Φτάνουμε στο επόμενο σημείο. Στο μυαλό μου έχει ήδη καρφωθεί μια λέξη. ΤΙΜΟΝΙ. Ούτε με το μοτέρ ασχολήθηκα, ούτε με τις οθόνες ούτε με τα κουμπιά. Όταν έστριβα δεν με απασχολούσε τίποτε άλλο. Απίστευτο. Γι’ αυτό χτυπιούνται ανά τον κόσμο…
Ο φωτογράφος στήνει το νέο σκηνικό, πάνω κάτω, άλλη γωνία λήψης, το κάνουμε κι αυτό και προχωράμε.Όσο ανεβαίνουμε και οδηγώ το GT, αρχίζω να ξεψαρώνω, και βυθίζω το γκάζι λιγάκι παραπάνω. Να και μια καλή στροφούλα. Το ‘χουμε! Της τα χώνω – που λέμε εμείς οι γρήγοροι – και η τροχιά κάνει να ανοίξει! Ω, ευτυχία! Και κάπου εκεί διαπιστώνω ελλείψεις στον εξοπλισμό, όπως το λαμπάκι – φάσκελο ή έστω μια ανακοίνωση στην οθόνη να λέει «πάρτα μ@λ@κα», δεν έχεις ακούσει για ESP, VSC, ΔΜΧ, ΓΜΤΠΤΝΜ; Πού πάς ρε καραμήτρο… Δεν πειράζει, πάμε παρακάτω, ή μάλλον, παραπάνω.
Χαζεύω μπροστά την ΑΕ μου καθώς την ακολουθώ, και ναι, την καμαρώνω. Την αφήνω να μου κλέψει λίγη από την ευχαρίστηση που νοιώθω οδηγώντας ένα αυτοκίνητο όπως η GT. Την παρατηρώ πώς στρίβει, πως γέρνει. Δεν έχει τύχει να έχω ξανά αυτή την οπτική. Συνήθως είμαι μέσα, όχι έξω. Τι να σκέφτεται ο Χαρπίδης που είναι στο τιμόνι της;
Παραπάνω στήνουμε τα αυτοκίνητα το ένα δίπλα στο άλλο, ο φωτογράφος μπροστά μας στο πόρτ μπαγκάζ του Swift, και μερικά ακόμη κλίκ.
Με τούτα και με κείνα για να μη σας κουράζω, φτάσαμε ψηλά, πολύ ψηλά στα έλατα. Λίγο χιονάκι στις άκρες του δρόμου, σκιά από τα έλατα και ο Γιάννης ο Αλμπανέλλης βρίσκει χώρο με καλό φώς για να κάνει τα δικά του. Τα φώτα της GT ανάβουν από μόνα τους (ουάου!) για να μου θυμίσουν άλλη μια φορά πόσο πίσω έχω μείνει. Φωτογραφίες εσωτερικού, μηχανής, λεπτομέρειες κλπ. Οι υπόλοιποι, κλασσικά χαβαλέ και πειράγματα.
Περνάμε καλά και αυτό είναι το βασικότερο. Περνάμε δε ακόμα καλύτερα όταν βλέπουμε το Γιάννη να παλεύει με το τιμόνι της ΑΕ για να κάνει μανούβρα να φύγουμε. Καλομάθατε αγόρια μου στα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά. Εμείς οι παλιοί οι άντρες δεν είχαμε ανάγκη από τέτοια πράματα… Πσσσς….
Κατηφορίζουμε… Έχει πάει 2+ και δεν το καταλάβαμε. Φτάνουμε σε ένα πλάτωμα παρακάτω και κάνουμε τις τελευταίες πόζες και την τελευταία ανασυγκρότηση πριν το διαλύσουμε. Ξεχνάμε λίγο τα αυτοκινητιστικά και πιάνουμε κουβέντες διάφορες. Περί προσωπικών, περί οικονομικών, περί της κατάστασης του περιοδικού κλπ. Η σχέση έχει γίνει ήδη πιο προσωπική. Ο Γιάννης ο Χαρπίδης και ο Γιάννης ο Αλμπανέλλης είναι και εξαιρετικά παιδιά εκτός από εξαιρετικοί επαγγελματίες. Μαζεύουμε τις ΑΕ και τη GT για μερικές ακόμα φωτό όλης της παρέας. Κοντεύει τρεισήμισι… Φεύγουμε. Ο Γιάννης στριμώχνει τα φωτογραφικά του στο μικρό χώρο αποσκευών της GT και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Γειά σας παιδιά. Θα τα ξαναπούμε.
Ευχαριστούμε για τη μοναδική εμπειρία που μας προσφέρατε. Αυτό που για σας είναι δουλειά, για μας ήταν γιορτή.
Μετά από 35 χρόνια που το περιοδικό είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, τώρα νοιώθω κι εγώ δικό του κομμάτι. Να κρατήσει το τεύχος ο γιός μου να θυμάται το γέρο του. Και ελπίζω, ακόμα και τότε, να κατεβαίνει και αυτός στο υπόγειο να χαϊδεύει με την ίδια αγάπη την δική του πλέον ΑΕ.Ευχαριστώ που το μοιραστήκατε μαζί μου όσοι φτάσατε να διαβάζετε μέχρι εδώ.
Ευριπίδης -
Ο χρήστης pad έγραψε:
quote μισο μετρο σελιδα για να βαλεις το θαμπαπ?...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ