-
Ο χρήστης piterson έγραψε:
Τελικά, 1 χρόνο μετά απο την δημιουργια του θέματος, έχετε γνώμες και εμπειρίες κάποιοι απο εσάς?
Σκέφτομαι αυτά τα αμάξια, αλλά το Γιάρις είναι +1.500€ +τέλη κυκλοφορίας ~95€/χρόνο (1000€ στα δέκα χρόνια πες).αξίζει? σας έβγαλε πρόβληματα το corsa?
Κοίτα να δεις, πρώτον δε ξέρεις τα τέλη αν θα είναι ακριβώς έτσι πάντα, αλλά νομίζω κυρίως πρέπει να το δεις toyota vs opel πιο γενικά, οπού ΑΝ είναι πιο αξιόπιστο το yaris ως toyota, μπορεί να γλυτώσεις αρκετά χρήματα απο τα προβλήματα που δεν θα παρουσιάσουν σε βάθος χρόνου.
Τόνισα το αν, γιατί δεν έχω toyota, αλλά ακούω τα καλύτερα. -
Ξεχνάτε απλά το το corsa σε λίγο αλλάζει μοντέλο. Οπότε αν μπορείς να περιμένεις, το καινούριο θα ειναι σαφώς καλύτερη αγορα.
-
Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Corsa και Yaris. Το μόνο συν που έχει το Corsa είναι ότι δεν πληρώνει 94€ ετησίως τέλη κυκλοφορίας. Κατά τα άλλα, σε χώρους, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις είναι πολύ καλύτερο το Yaris. Κατανάλωση έχουν την ίδια, αλλά σε επιταχύνσεις έχει σημαντική διαφορά και απο στάση (>1,5' στα 100) και σε ρεπρίζ (~3' σε επιταχύνσεις με 4η και 5η δεν είναι αμελητέο νούμερο). Μπορεί να είναι καλό το μοτέρ της Fiat, αλλά το κιβώτιο(5άρι) το χαντακώνει.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Corsa και Yaris. Το μόνο συν που έχει το Corsa είναι ότι δεν πληρώνει 94€ ετησίως τέλη κυκλοφορίας. Κατά τα άλλα, σε χώρους, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις είναι πολύ καλύτερο το Yaris. Κατανάλωση έχουν την ίδια, αλλά σε επιταχύνσεις έχει σημαντική διαφορά και απο στάση (>1,5' στα 100) και σε ρεπρίζ (~3' σε επιταχύνσεις με 4η και 5η δεν είναι αμελητέο νούμερο). Μπορεί να είναι καλό το μοτέρ της Fiat, αλλά το κιβώτιο(5άρι) το χαντακώνει.Πιο πολύ με ενδιαφέρει το πόσο συχνά θα επισκέπτομαι το συνεργείο με βάθος χρόνου, (κεφάλι ήσυχο), και όταν θα το κάνω αυτό αν θα είναι πιο ακριβή η toyota η όχι..
Α! και η κατανάλωση, στη πράξη είναι ότνως ίδια? γιατί στα χαρτιά στον αστικό κύκλο πχ, δίνει ~4 το corsa, και ~5 το toyota. Αν στη πράξη αυτό γίνει 5 για το ένα και 6 για το άλλο, τότε είναι μεγάλη διαφορά!
-
Ποτέ δεν κοιτάμε τα χαρτιά γιατί είναι εντελώς θεωρητικό αυτό το νούμερο. Προτιμότερο να ψάξουμε να βρούμε δοκιμές και να έχουμε μια πιο αντικειμενική προσδοκία, ακόμα και αν οι δοκιμές είναι σε διαφορετικές συνθήκες από ότι κινούμαστε εμείς. Όπως και να έχει είναι πιο κοντά στην πραγματική ζωή από ότι η μέτρηση του κατασκευαστή που γίνεται με το βασικό μοντέλο, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ελαφρύτερο αρκετά από αυτό που αγοράζεις, σε επιταχύνσεις που παίρνουν μια αιωνιότητα για να φτάσεις τα 50χλμ/ώρα που μετράνε κλπ. Στη δοκιμή των 4Τ, στις συνθήκες που κινηθήκανε μετρήσανε 0,1lt/100χλμ παραπάνω κατανάλωση στο Yaris. Πρακτικά η ίδια, την ώρα που πετυχαίνει επιδόσεις πολύ καλύτερες.
Για το θέμα της αξιοπιστίας, πέρα από ότι είχα ακούσει σχετικά με το dpf σε κάποια opel, δε νομίζω να έχει κάποιο θέμα ο multijet. Επίσης σε παλιότερη γενιά yaris είχανε βγει d-4d που είχαν προβληματική τουρμπίνα και καίγανε λάδια. Αλλαζότανε βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης. Αυτό που μου ξεκαθάρισαν στην toyota πριν την αγορά και το θεωρώ σημαντικό, είναι πως δεν έχει καμιά διαφορά στα σέρβις ούτε στα διαστήματα ούτε στο κόστος συγκριτικά με το βενζινοκίνητο.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ποτέ δεν κοιτάμε τα χαρτιά γιατί είναι εντελώς θεωρητικό αυτό το νούμερο. Προτιμότερο να ψάξουμε να βρούμε δοκιμές και να έχουμε μια πιο αντικειμενική προσδοκία, ακόμα και αν οι δοκιμές είναι σε διαφορετικές συνθήκες από ότι κινούμαστε εμείς. Όπως και να έχει είναι πιο κοντά στην πραγματική ζωή από ότι η μέτρηση του κατασκευαστή που γίνεται με το βασικό μοντέλο, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ελαφρύτερο αρκετά από αυτό που αγοράζεις, σε επιταχύνσεις που παίρνουν μια αιωνιότητα για να φτάσεις τα 50χλμ/ώρα που μετράνε κλπ. Στη δοκιμή των 4Τ, στις συνθήκες που κινηθήκανε μετρήσανε 0,1lt/100χλμ παραπάνω κατανάλωση στο Yaris. Πρακτικά η ίδια, την ώρα που πετυχαίνει επιδόσεις πολύ καλύτερες.Για το θέμα της αξιοπιστίας, πέρα από ότι είχα ακούσει σχετικά με το dpf σε κάποια opel, δε νομίζω να έχει κάποιο θέμα ο multijet. Επίσης σε παλιότερη γενιά yaris είχανε βγει d-4d που είχαν προβληματική τουρμπίνα και καίγανε λάδια. Αλλαζότανε βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης. Αυτό που μου ξεκαθάρισαν στην toyota πριν την αγορά και το θεωρώ σημαντικό, είναι πως δεν έχει καμιά διαφορά στα σέρβις ούτε στα διαστήματα ούτε στο κόστος συγκριτικά με το βενζινοκίνητο.
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου, ξέρεις πολλά και εγώ λίγα
Το τελευταίο που λες, είχα την εντύπωση οτί είναι και στα δύο αμάξια το ίδιο συχνά τα σερβις (αν δε κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα). κάθε χρόνο λάδια, και κάθε 2 (νομίζω) το γενικό.Το τεύχος 4Τ που είχε τη δοκιμή/σύγκριση μπορώ να το βρω κάπως?
πάντως η toyota είναι ακριβή σε ανταλλακτικά και εργασία σε σχέση με Οπελ ή τα ίδια~?
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ποτέ δεν κοιτάμε τα χαρτιά γιατί είναι εντελώς θεωρητικό αυτό το νούμερο. Προτιμότερο να ψάξουμε να βρούμε δοκιμές και να έχουμε μια πιο αντικειμενική προσδοκία, ακόμα και αν οι δοκιμές είναι σε διαφορετικές συνθήκες από ότι κινούμαστε εμείς. Όπως και να έχει είναι πιο κοντά στην πραγματική ζωή από ότι η μέτρηση του κατασκευαστή που γίνεται με το βασικό μοντέλο, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ελαφρύτερο αρκετά από αυτό που αγοράζεις, σε επιταχύνσεις που παίρνουν μια αιωνιότητα για να φτάσεις τα 50χλμ/ώρα που μετράνε κλπ. Στη δοκιμή των 4Τ, στις συνθήκες που κινηθήκανε μετρήσανε 0,1lt/100χλμ παραπάνω κατανάλωση στο Yaris. Πρακτικά η ίδια, την ώρα που πετυχαίνει επιδόσεις πολύ καλύτερες.Για το θέμα της αξιοπιστίας, πέρα από ότι είχα ακούσει σχετικά με το dpf σε κάποια opel, δε νομίζω να έχει κάποιο θέμα ο multijet. Επίσης σε παλιότερη γενιά yaris είχανε βγει d-4d που είχαν προβληματική τουρμπίνα και καίγανε λάδια. Αλλαζότανε βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης. Αυτό που μου ξεκαθάρισαν στην toyota πριν την αγορά και το θεωρώ σημαντικό, είναι πως δεν έχει καμιά διαφορά στα σέρβις ούτε στα διαστήματα ούτε στο κόστος συγκριτικά με το βενζινοκίνητο.
Aπό τις λίγες φορές που βλέπω έναν ιταλικό κινητήρα να ανταγωνίζεται σε αξιοπιστία έναν γιαπωνέζικο
-
Το βάζω εδώ να μην ανοίγουμε θέματα.
Έχω μια προσφορά από την Opel για ένα corsa diesel εταιρικό. Είναι βιτρίνας και η τιμή του είναι πολύ πολύ δελεαστική.
Πέραν ότι αντιπαθώ την opel, θα το χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά και εκτός δουλειάς, θέλω να ρωτήσω για τυχόν προβλήματα ή άλλα που έχουν πέσει στην αντίληψη σας. Ο κινητήρας της Fiat είναι διαμάντι, ξέρω ότι σύντομα αλλάζει μοντέλο, αλλά λίγο με νοιάζει για τον σκοπό που το χρειάζομαι... -
αν η τιμη του ειναι τοσο δελεαστικη κανε την καρδια σου πετρα και παρτο.
αν το θελεις απλα να μετακινεισαι και μονο δεν νομιζω να εχεις προβλημα -
Είναι η πρώτη μου συζήτηση εδώ και θα ήθελα να πω ότι έχω καεί από corsa και δεν ξέρω γιατί! Το έχω 10 χρόνια, έχω κάνει 137.000χλμ και έχουν χαλάσει κατά καιρούς τα πάντα, μέχρι που κάηκε και η μηχανή, την άλλαξα αλλά συνεχίζει κ βγάζει προβλήματα. Μόνο σε μένα έχουν συμβεί τέτοιες ζημίες ή έχει κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία?
-
Απο ότι λένε σε άλλο φόρουμ το corsa έχει θέμα με το dpf συχνότερα απο άλλα diesel.
Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος απο το yaris active με navigation. Εντός πόλης κατανάλωση 5 παρα κάτι ψιλά.
Το αγορασα κ για λόγους εγγύησης (για μενα ειναι πολυ βασικο ωσ παθων απο 2 έτη εγγύηση group vag)αν κ η τουοτα δεν είναι όπως παλιά στις βλάβες. -
O Mark έγραψε:
Επίσης σε παλιότερη γενιά yaris είχανε βγει d-4d που είχαν προβληματική τουρμπίνα και καίγανε λάδια. Αλλαζότανε βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης. Αυτό που μου ξεκαθάρισαν στην toyota πριν την αγορά και το θεωρώ σημαντικό, είναι πως δεν έχει καμιά διαφορά στα σέρβις ούτε στα διαστήματα ούτε στο κόστος συγκριτικά με το βενζινοκίνητο.
Ο αδερφός μου έχει Yaris Diesel προηγούμενης γενιάς (μεταχειρισμένο το πήρε) και μόλις εχθές μου ανέφερε ότι καίει λάδια!
7000 μετά το service δεν είχε μείνει σταγόνα!! Στην αντιπροσωπεία (όπου πάω κι εγώ το Yaris μου και παραμένει απόλυτα απροβλημάτιστο από το 2001) του μουρμούρισαν ότι τα Diesel-Turbo τα'χουν αυτά κτλ.
Δεν πίεσε τα πράγματα και το αφήσανε στο 'να δούμε πώς θα πάει' αλλά του ανέφεραν ότι αν είναι το τούρμπο, όπως φαίνεται, θέλει κανένα 1000 ευρώ.. Ούτε κουβέντα για εγγυήσεις.
Η όλη κουβέντα ξεκίνησε επειδή ο ξάδερφός μου πήγε να δει το Yaris Diesel για να αντικαταστήσει το Polo GTi του (που καίει περισσότερο λάδι από αμόλυβδη και έχουν ήδη αλλάξει μοτέρ πριν τη 2ετία, τόσο στον ξάδερφό μου όσο και σε φίλο του )
Πολλά λέω...
Θα παρακαλούσα όποιος έχει Yaris diesel ή έχει εμπειρία από το αυτοκίνητο αυτό, ας γράψει μια κουβέντα για θέματα αξιοπιστίας του. Όχι θεωρίες περί ιαπωνικών 'σκυλιών' και γερμανικών ντόπερμαν αλλά εμπειρία από το Yaris Diesel.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Σημείωση (εκ των υστέρων):
Βρήκα και αυτό και το παραθέτω ως food for thought, που λένε και στο χωριό μου:
http://www.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/t-6967.html -
Καλα το θεμα με τα GTi ειναι πια τετριμμενο.Η πλακα ειναι πως ακομα δεν ξερουν επισημα τι φταιει ταχα και καθε καποιους μηνες ανακαλυπτουν και μια νεα αιτια.Το θεμα ειναι πως παιρνει την αποφαση να μεταβει απο το GTi σε Yaris diesel.?
-
Δύσκολη απόφαση αλλά έχει χαλαστεί τρελά από το πολάκι και με την προοπτική να πάρει ταυτόχρονα και μηχανή, κάνει την καρδιά του πέτρα
-
Το έχω πει και σε άλλο αντίστοιχο θέμα,έχω το προηγούμενο corsa cdtti 1.3 με τα 69ps για τον μόνο λόγο που επισκέφτηκα συνεργείο(εκτός service)ήταν για αντικατάσταση των αμορτισέρ γιατί νομίζω ότι στις 220,000 χιλιόμετρα είναι λογικό!!!!!κατά τα άλλα δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό,στο νέο μοντέλο έχω ακούσει κάποιους να κάνουν παράπονα για το φίλτρο σωματιδίων αν το γράφω σωστά!
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Δύσκολη απόφαση αλλά έχει χαλαστεί τρελά από το πολάκι και με την προοπτική να πάρει ταυτόχρονα και μηχανή, κάνει την καρδιά του πέτραΠόσο καιρό το έχει το polo;
-
Yaris χωρις δευτερη σκεψη
-
Αν μπεις στο οπελ club θα δεις εντονα παράπονα για το DPF -φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων και αρκετά συχνή αναγέννηση του¨μια διαδικασία την οποία δεν πρέπει να διακόπτεις. Βέβαια το όπελ ίσως είναι ελάχιστα ποιο οικονομικό στην κατανάλωση.
Η τσέπη σου αποφασίζει. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Δύσκολη απόφαση αλλά έχει χαλαστεί τρελά από το πολάκι και με την προοπτική να πάρει ταυτόχρονα και μηχανή, κάνει την καρδιά του πέτρα
Πόσο καιρό το έχει το polo;
Καμιά διετία..
Κι άλλος ένας φίλος του με Polo είχε το ίδιο πρόβλημα.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Το ερώτημα είναι, κυρίως, αν γνωρίζεται (από πρώτο ως... δεύτερο χέρι) κάτι περί προβλημάτων αξιοπιστίας του Yaris diesel.Ευχαριστώ και πάλι!
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
Yaris χωρις δευτερη σκεψηΜετά απο αυτη την εμπεριστατωμένη άποψη παω να παραγγειλω το yaris.χρησιμο πόστ
Αγορά: Opel Corsa 1.3 Diesel vs Toyota Yaris 1.4D