Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ποτέ δεν κοιτάμε τα χαρτιά γιατί είναι εντελώς θεωρητικό αυτό το νούμερο. Προτιμότερο να ψάξουμε να βρούμε δοκιμές και να έχουμε μια πιο αντικειμενική προσδοκία, ακόμα και αν οι δοκιμές είναι σε διαφορετικές συνθήκες από ότι κινούμαστε εμείς. Όπως και να έχει είναι πιο κοντά στην πραγματική ζωή από ότι η μέτρηση του κατασκευαστή που γίνεται με το βασικό μοντέλο, σε ελεγχόμενες συνθήκες, ελαφρύτερο αρκετά από αυτό που αγοράζεις, σε επιταχύνσεις που παίρνουν μια αιωνιότητα για να φτάσεις τα 50χλμ/ώρα που μετράνε κλπ. Στη δοκιμή των 4Τ, στις συνθήκες που κινηθήκανε μετρήσανε 0,1lt/100χλμ παραπάνω κατανάλωση στο Yaris. Πρακτικά η ίδια, την ώρα που πετυχαίνει επιδόσεις πολύ καλύτερες.Για το θέμα της αξιοπιστίας, πέρα από ότι είχα ακούσει σχετικά με το dpf σε κάποια opel, δε νομίζω να έχει κάποιο θέμα ο multijet. Επίσης σε παλιότερη γενιά yaris είχανε βγει d-4d που είχαν προβληματική τουρμπίνα και καίγανε λάδια. Αλλαζότανε βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης. Αυτό που μου ξεκαθάρισαν στην toyota πριν την αγορά και το θεωρώ σημαντικό, είναι πως δεν έχει καμιά διαφορά στα σέρβις ούτε στα διαστήματα ούτε στο κόστος συγκριτικά με το βενζινοκίνητο.
Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου, ξέρεις πολλά και εγώ λίγα
Το τελευταίο που λες, είχα την εντύπωση οτί είναι και στα δύο αμάξια το ίδιο συχνά τα σερβις (αν δε κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα). κάθε χρόνο λάδια, και κάθε 2 (νομίζω) το γενικό.
Το τεύχος 4Τ που είχε τη δοκιμή/σύγκριση μπορώ να το βρω κάπως?
πάντως η toyota είναι ακριβή σε ανταλλακτικά και εργασία σε σχέση με Οπελ ή τα ίδια~?