-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H πρώτη Exige είχε 180 αλογά και η track είχε 192. Για να καταλάβω η συζήτηση θα γίνεται με βάση τι αναφέρεις εσύ; Δεν έχουμε δικαίωμα να βάζουμε στο παιχνίδι άλλα ονόματα;Πόσα χρόνια βγαίνει στην αγορά?
Εγώ λέω να σταματήσεις να γράφεις pipes σαν mod που είσαι. Βλέπεις ότι δε σε παίρνει ρε αρχηγέ. Και άμα λάχει σκάσε μύτη να μου τα πεις από κοντά, να δεις τι καλός που είμαι στην κουβέντα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πόσο ζυγίζει το διπλοσύμπλεκτο και πόσο το χειροκίνητο; Δεν ξέρω νούμερα απλά ρωτάω.
Να πας να κάνεις την ίδια ερώτηση και στο τόπικ της LaFerrari.
Ποιος είναι ο επόμενος εξυπνάκιας?
Βρε ψυχή μου εγώ δεν είπα κακώς το βάλανε απλά θέλω να μάθω πόσο παραπάνω ζυγίζει, αν ζυγίζει παραπάνω δλδ. Θα μου κάνεις την τιμή να μου απαντήσεις;
Στα της Exige τώρα... Τι σχέση έχει πόσα χρόνια βγαίνει στην αγορά με την συζήτηση μας; Tην κάνει πιο αργή; Λιγότερο ανταγωνιστική σε semi-racing καταστάσεις;
Να στα πώ απο κοντά λίιιγο δύσκολο βλέπεις η απόσταση -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δηλαδή ρε Μπούσε δεν μπορούμε να κρίνουμε απο τις φωτογραφίες το αισθητικό κομμάτι, αλλά μπορούμε να νοιώσουμε την ακραία σπορ / semi-racing κατασκευή...? (που έρχεται και τα σέρνει απειλητικά κι'όλας)...
υγ: Εσύ είχες λαμπάδα Bob ή G.I.Joe...?
Εμένα άσε με να βγαίνω ραντεβού, εσύ κρίνε τις γκόμενες από το facebook.
Την ακραία sport κατασκευή δεν έχω την απαίτηση να τη νιώσεις, αρκέσου απλά στο ότι το αναφέρω.
Ξέχασα, δεν έχει χειροκίνητο κιβώτιο...Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, εγώ την κρίνω μόνο εμφανισιακά απο το φέισμπουκ (και την βρίσκω συνολικά κούκλα, αλλά με ένα ψεγάδι) και εσύ κατάλαβες οτι κάνει τρελό σεξ και μαγειρεύει υπέροχα...
Και είμαι εγώ ο παράλογος...?υγ: Δεν μίλησα ποτέ για χειροκίνητο κιβώτιο. Όσο και αν θα ήθελα ένα, δεν το θεωρώ αρνητικό για την 4c...
υγ2: βρε ποια exige... ας έχει την συμπεριφορά της απλής elise, εγώ θα είμαι ικανοποιημένος...
-
Μπούσε ναι θα σου πω για τον κινητήρα.
Στα ίδια λεφτά θα προτιμήσω έναν εξακύλινδρο boxer που στροφάρει στις +7.000 στροφές παρά ένα τετρακύλινδρο τούρμπο που φοράνε και πολύ φτηνότερα μοντέλα της εταιρείας.
Αυτά πάντα όσο μιλάμε για διθέσια σπορ αμάξια και όχι για station.Πέρα από το θέμα των επιδόσεων (που στην τελική δεν είμαι χεράςΤΜ για να έχω ευαισθησία δευτερολέπτου ανά γύρο) είναι και το θέμα του brand και καλώς ή κακώς η Porsche υπερτερεί στο θέμα 'δίνω 70-80.000 για ένα διθέσιο'.
Κατά τα λοιπά μην ξεφεύγουμε.
Εγώ σχολίασα ένα 'έντεχνο' πρελούδιο στον επερχόμενο εμετό του Χάρη.
Ο κεφτές γαρ βαρύς... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Βρε ψυχή μου εγώ δεν είπα κακώς το βάλανε απλά θέλω να μάθω πόσο παραπάνω ζυγίζει, αν ζυγίζει παραπάνω δλδ. Θα μου κάνεις την τιμή να μου απαντήσεις;
Στα της Exige τώρα... Τι σχέση έχει πόσα χρόνια βγαίνει στην αγορά με την συζήτηση μας; Tην κάνει πιο αργή; Λιγότερο ανταγωνιστική σε semi-racing καταστάσεις;
Να στα πώ απο κοντά λίιιγο δύσκολο βλέπεις η απόστασηΘα σου κάνω την τιμή να σου απαντήσω για να μπει ένα τέλος στο ακατάσχετο μπουρδολόγιο και ξεφύγαμε.
Το βάρος του κιβωτίου TCT είναι 81kg. Το οποίο TCT είναι ξηρού τύπου αλλά αντέχει 350Νm. Το αντίστοιχο κιβώτιο DSG6 της VW που έχει όριο ροπής 350Nm ζυγίζει 99.5kg γιατί είναι υγρού τύπου. Το ξηρού τύπου DSG7 της VW έχει βάρος 71.7kg αλλά αντέχει μόλις 250Nm. Αυτή τη στιγμή στο αρχείο μου δεν μπορώ να βρω με τίποτα όμως πόσο βάρος έχει το C635, αυτό θα ήταν το μοναδικό διαθέσιμο χειροκίνητο κιβώτιο, είναι το πασπαρτού κιβώτιο του Gruppo για πολλά turbo benzina & multiair εκδόσεις.
Αυτό που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα στη μνήμη μου, είναι ότι δεν είχε τραγικά μεγάλη διαφορά βάρους το TCT από το C635. Και λέω εγώ τώρα. Και 20kg ελαφρύτερο να είναι το χειροκίνητο, τι θες να πεις? Εκεί που είναι χωμένο δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τη δυναμική κατάσταση του οχήματος, πόσο μάλλον τις επιδόσεις αφού το TCT είναι παντού πιο γρήγορο.Σχετικά με Elise/Exige.
Θέλω να πω ότι το συγκεκριμένο αμάξι βγαίνει πολλά χρόνια και έχει πλέον αποκτήσει διάφορες εκδόσεις. Μου έδειξες μια φωτογραφία μιας Cup(τέτοια είναι? μην πω βλακεία) για ποιο λόγο? Κάτσε να τσουλήσει στην αγορά η 4C, να βγει και ως Spider αλλά και σαν Abarth(αυτό θα στραφεί στην Exige S/Cup) και το συζητούμε ξανά. -
ΕΔΔΙΕ με τo 14φτα -βγάζοντας εξω τα του ταπεινού μοτέρ (σε νοιάζει στην τελική??)- ξεχνάς οτι για carbon tub πρέπει να εκταμιεύσεις τα τριπλάσια (ή οσο έχει τελος πάντων μια 12C)
Kαι εκεί μπορεί να πατήσει η alfa. Είναι κάπως πιο 'ειδική' κατασκευή.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπούσε ναι θα σου πω για τον κινητήρα.Στα ίδια λεφτά θα προτιμήσω έναν εξακύλινδρο boxer που στροφάρει στις +7.000 στροφές παρά ένα τετρακύλινδρο τούρμπο που φοράνε και πολύ φτηνότερα μοντέλα της εταιρείας.
Αυτά πάντα όσο μιλάμε για διθέσια σπορ αμάξια και όχι για station.Πέρα από το θέμα των επιδόσεων (που στην τελική δεν είμαι χεράςΤΜ για να έχω ευαισθησία δευτερολέπτου ανά γύρο) είναι και το θέμα του brand και καλώς ή κακώς η Porsche υπερτερεί στο θέμα 'δίνω 70-80.000 για ένα διθέσιο'.
Κατά τα λοιπά μην ξεφεύγουμε.
Εγώ σχολίασα ένα 'έντεχνο' πρελούδιο στον επερχόμενο εμετό του Χάρη.
Ο κεφτές γαρ βαρύς...Βασικά πρέπει να κοιτάξεις ξανά τους καταλόγους και να ρίξεις μια ματιά στις τιμές των Cayman στην Ελλάδα. Εδώ ζούμε, εδώ ψωνίζουμε.
Αν μου βρεις Cayman στα 70, θα γράψω δημοσίως ότι ο Χάρης monkey έχει δίκιο.Εγώ πάλι στα 70 χηνάκια θα ήθελα να έχω chassis αλά Aventador και βάρος σώβρακο. Και στο λέω αυτό εγώ που είμαι χεράς.
-
ωραια σε γενικες γραμμες η 4c ,αλλα τα εμπρος φαναρια ειναι πολυ ασχημα στην απλη εκδοση.Φαινονται πολυ φθηνα στην οψη.
Το μεγαλυτερο ενδιαφερον βεβαια θα ειναι οταν μετρηθει σε πιστες σε συναρτηση με αντιστοιχου ηφους κατασκευες.Για να δουμε πως θα τα πανε οι Ιταλιανοι στην πρωτη τους προσπαθεια σε κατι ελαφρυ σεμιρεισινγκ. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρε ψυχή μου εγώ δεν είπα κακώς το βάλανε απλά θέλω να μάθω πόσο παραπάνω ζυγίζει, αν ζυγίζει παραπάνω δλδ. Θα μου κάνεις την τιμή να μου απαντήσεις;
Στα της Exige τώρα... Τι σχέση έχει πόσα χρόνια βγαίνει στην αγορά με την συζήτηση μας; Tην κάνει πιο αργή; Λιγότερο ανταγωνιστική σε semi-racing καταστάσεις;
Να στα πώ απο κοντά λίιιγο δύσκολο βλέπεις η απόστασηΘα σου κάνω την τιμή να σου απαντήσω για να μπει ένα τέλος στο ακατάσχετο μπουρδολόγιο και ξεφύγαμε.
Το βάρος του κιβωτίου TCT είναι 81kg. Το οποίο TCT είναι ξηρού τύπου αλλά αντέχει 350Νm. Το αντίστοιχο κιβώτιο DSG6 της VW που έχει όριο ροπής 350Nm ζυγίζει 99.5kg γιατί είναι υγρού τύπου. Το ξηρού τύπου DSG7 της VW έχει βάρος 71.7kg αλλά αντέχει μόλις 250Nm. Αυτή τη στιγμή στο αρχείο μου δεν μπορώ να βρω με τίποτα όμως πόσο βάρος έχει το C635, αυτό θα ήταν το μοναδικό διαθέσιμο χειροκίνητο κιβώτιο, είναι το πασπαρτού κιβώτιο του Gruppo για πολλά turbo benzina & multiair εκδόσεις.
Αυτό που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα στη μνήμη μου, είναι ότι δεν είχε τραγικά μεγάλη διαφορά βάρους το TCT από το C635. Και λέω εγώ τώρα. Και 20kg ελαφρύτερο να είναι το χειροκίνητο, τι θες να πεις? Εκεί που είναι χωμένο δεν επηρεάζει στο ελάχιστο τη δυναμική κατάσταση του οχήματος, πόσο μάλλον τις επιδόσεις αφού το TCT είναι παντού πιο γρήγορο.Σχετικά με Elise/Exige.
Θέλω να πω ότι το συγκεκριμένο αμάξι βγαίνει πολλά χρόνια και έχει πλέον αποκτήσει διάφορες εκδόσεις. Μου έδειξες μια φωτογραφία μιας Cup(τέτοια είναι? μην πω βλακεία) για ποιο λόγο? Κάτσε να τσουλήσει στην αγορά η 4C, να βγει και ως Spider αλλά και σαν Abarth(αυτό θα στραφεί στην Exige S/Cup) και το συζητούμε ξανά.Edit: Βρήκα το βάρος του C635 το οποίο είναι 50kg.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και επειδή πιάσαμε τα semi-racing ας αφήσουμε την Cayman και ας βάλουμε αυτήν εδώ στο παιχνίδι
...τωρα παιζουμε 'σωστη' μπαλα...
...και για το θεμα φαναρια, ποσο πιο ομορφη θα ηταν (προσωπικα τουλαχιστον με τα ακριβα Carbon δεν με χαλαει, αλλα οχι οτι 'φτιαχνομαι' κιολας...) εαν ακολουθουσε εστω σε αυτο μονο το κομματι την 'πεπατημενη', δηλαδη ενα διαφανο πλαστικο(?) καλυμμα, εστω περιπου οπως ειχε και στο τελευταιο project:
P.S...αν ποτε εστω σε detuned εκδοση, κανουν την τιμη στους ελαχιστους εναπομειναντες ρομαντικους πλεον, και την προσφερουν με ενα σωστο χειροκινητο σαν ή και το ιδιο το C635, εννοειται θα 'προσπερασω' και τα πλαστικα καλυμματα (αν δεν βρω μτχ με carbon ) και το τιμονι με τις δυο ακτινες -παροτι 'αγωνιαρικο' και αυτο εχει- και οποιες ατελειες και 'φτηνα' επιμερους υλικα στο εσωτερικο, εαν εχει, και θα κανω οτι μπορω για να την βαλω στο χερι καποτε...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπούσε ναι θα σου πω για τον κινητήρα.Στα ίδια λεφτά θα προτιμήσω έναν εξακύλινδρο boxer που στροφάρει στις +7.000 στροφές παρά ένα τετρακύλινδρο τούρμπο που φοράνε και πολύ φτηνότερα μοντέλα της εταιρείας.
Αυτά πάντα όσο μιλάμε για διθέσια σπορ αμάξια και όχι για station.Πέρα από το θέμα των επιδόσεων (που στην τελική δεν είμαι χεράςΤΜ για να έχω ευαισθησία δευτερολέπτου ανά γύρο) είναι και το θέμα του brand και καλώς ή κακώς η Porsche υπερτερεί στο θέμα 'δίνω 70-80.000 για ένα διθέσιο'.
Κατά τα λοιπά μην ξεφεύγουμε.
Εγώ σχολίασα ένα 'έντεχνο' πρελούδιο στον επερχόμενο εμετό του Χάρη.
Ο κεφτές γαρ βαρύς...Βασικά δεν καταλαβαίνω καν γιατί αναφέρεται συνεχώς η Cayman...
Είτε απο μεριάς διαστάσεων/μεγεθών, είτε απο θέμα πολυτέλειας, τα 2 αυτοκίνητα δεν ακολουθούν την ίδια προσέγγιση...
Η 4C είναι ξεκάθαρα πιο ειδική και η elise είναι οτι πιο κοντινό μπορεί να σκεφτεί κάποιος (λογικός) σε ανταγωνισμό...Μπούσο γιατί ρε μαν γράφεις λες και σε έιχανε κρυμμένο σε κάνα υπόγειο τόσα χρόνια και περίμενες πως και πως τη στιγμή...
Έλεος δηλαδή... -
Αν την είχαμε δει εξαρχής με αυτά τα φαναριά θα μας φαινόταν οκ. Τώρα μας ξενίζουν και λογικό. Προσωπικά τα βρίσκω αταίριαστα με το υπόλοιπο αμάξι (της launch edition είναι κατάτι καλύτερα κατ' εμέ) και θα ήθελα ένα κλασσικό κρύσταλο από πάνω τους που θα φαινόταν σαν συνέχεια του φτερού.
Κατά τα άλλα ο μεσιέ Στουρνάρας έχει αποφασίσει πριν από μας για μας, οπότε τι το παιδεύουμε το θέμα? Να ελπίζουμε να φέρει καμία κάνας Κολιόπουλος να περνάμε το βράδυ να τη χαζεύουμε...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Βασικά δεν καταλαβαίνω καν γιατί αναφέρεται συνεχώς η Cayman...
Είτε απο μεριάς διαστάσεων/μεγεθών, είτε απο θέμα πολυτέλειας, τα 2 αυτοκίνητα δεν ακολουθούν την ίδια προσέγγιση...
Η 4C είναι ξεκάθαρα πιο ειδική και η elise είναι οτι πιο κοντινό μπορεί να σκεφτεί κάποιος (λογικός) σε ανταγωνισμό...Μπούσο γιατί ρε μαν γράφεις λες και σε έιχανε κρυμμένο σε κάνα υπόγειο τόσα χρόνια και περίμενες πως και πως τη στιγμή...
Έλεος δηλαδή...Γιατί η Cayman είναι η αντίπαλος της 4C. Οι διαστάσεις αν εξαιρέσεις το μήκος της Cayman που ξεφεύγει λίγο αναλογικά, δεν είναι ίδιες ούτε με την Elise. Το μεταξόνιο της 4C (2380mm) είναι μάλιστα πιο κοντά σε αυτό της Cayman(2415mm) παρά σε αυτό των Elise/Exige(2300mm). Η διαφορά είναι ότι η 4C ενώ δεν έχει κάποια συγκλονιστική ιπποδύναμη σαν απόλυτο νούμερο, έχει βαρβάτες επιδόσεις λόγω του χαμηλού της βάρους ενώ η Cayman λόγω του κινητήρα με τη μεγάλη χωρητικότητα.
-
Πόσο ζυγίζει τελικά η 4C ? (είδα ένα '895 στεγνή' κάπου πιο πριν ή μου φάνηκε ?)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πόσο ζυγίζει τελικά η 4C ? (είδα ένα '895 στεγνή' κάπου πιο πριν ή μου φάνηκε ?)Τόσο γράφει το site.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αν την είχαμε δει εξαρχής με αυτά τα φαναριά θα μας φαινόταν οκ. Τώρα μας ξενίζουν και λογικό. Προσωπικά τα βρίσκω αταίριαστα με το υπόλοιπο αμάξι (της launch edition είναι κατάτι καλύτερα κατ' εμέ) και θα ήθελα ένα κλασσικό κρύσταλο από πάνω τους που θα φαινόταν σαν συνέχεια του φτερού.Κατά τα άλλα ο μεσιέ Στουρνάρας έχει αποφασίσει πριν από μας για μας, οπότε τι το παιδεύουμε το θέμα? Να ελπίζουμε να φέρει καμία κάνας Κολιόπουλος να περνάμε το βράδυ να τη χαζεύουμε...
...αυτο δυστυχως...
Τουλαχιστον θα παραχθει σε καμποσα κομματια στην Ευρωπη, και θα υπαρχει η ελπιδα εστω για μτχ μετα απο καποια χρονια, για τους κοινους θνητους που την ποθουν... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βασικά δεν καταλαβαίνω καν γιατί αναφέρεται συνεχώς η Cayman...
Είτε απο μεριάς διαστάσεων/μεγεθών, είτε απο θέμα πολυτέλειας, τα 2 αυτοκίνητα δεν ακολουθούν την ίδια προσέγγιση...
Η 4C είναι ξεκάθαρα πιο ειδική και η elise είναι οτι πιο κοντινό μπορεί να σκεφτεί κάποιος (λογικός) σε ανταγωνισμό...Μπούσο γιατί ρε μαν γράφεις λες και σε έιχανε κρυμμένο σε κάνα υπόγειο τόσα χρόνια και περίμενες πως και πως τη στιγμή...
Έλεος δηλαδή...Γιατί η Cayman είναι η αντίπαλος της 4C. Οι διαστάσεις αν εξαιρέσεις το μήκος της Cayman που ξεφεύγει λίγο αναλογικά, δεν είναι ίδιες ούτε με την Elise. Το μεταξόνιο της 4C (2380mm) είναι μάλιστα πιο κοντά σε αυτό της Cayman(2415mm) παρά σε αυτό των Elise/Exige(2300mm). Η διαφορά είναι ότι η 4C ενώ δεν έχει κάποια συγκλονιστική ιπποδύναμη σαν απόλυτο νούμερο, έχει βαρβάτες επιδόσεις λόγω του χαμηλού της βάρους ενώ η Cayman λόγω του κινητήρα με τη μεγάλη χωρητικότητα.
...θα ηθελε πολυ η AR και θα την βολευε, αλλα ΔΕΝ ειναι το κορκοδειλακι, ουσιαστικος αντιπαλος, ακομα και εαν τα δουμε σε συγκριτικα, κατι που πιθανοτατα θα γινει. Ηταν η exige που εβαλε φωτο ο mirage πιο πανω, οι κοντινοτερες δυνατες διαστασεις-μεταξονιο, ιδια χαρακτηριστικα μεταδοσης κινησης-θεση κινητηρα, και ιδιος κυβισμος, απλως λιγο πιο 'πολιτικο' εσωτερικο θα υπαρχει στην 4C.
Δεν ειναι ουτε και η νεα Exige V6, -η οποια παρεπιπτοντως, απ' οτι λενε γ@μει και απερνει σδηγικα- με τον 3.5αρι κομπρεσσορατο, παροτι στα λεφτα δεν ειναι πολυ μακρια απο την 4C και σε επιδοσεις το ιδιο...Η Porsche, -να ειστε γενικως ετοιμοι για κατι τετοιο-, εαν δει απο τον πρωτο χρονο κιολας οτι η 4C κανει επιθυμητες πωλησεις, ειναι πολυ πιθανο να 'ξεθαψει' το μεχρι στιγμης αναβληθεν Project μιας νεας 550. Αυτος θα ειναι -εαν και εφοσον- ο πραγματικος ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟΣ αντιπαλος, με σαφως ελαφρυτερο βαρος απο cayman, και κινητηρα boxer 4κυλινδρο, χωρητικοτητας μεχρι δυο λιτρων, φυσικα στο κεντρο...
-
Έχετε πέσει με τα μούτρα στο 4C vs Cayman (που για μένα δεν υφίσταται αλλά τεσπα) και αγνοείτε βασικές λεπτομέρειες:
- Θα υπάρχει και φτηνότερη (Abarth) και ακριβότερη και 6κυλινδρη (Maserati) έκδοση.
- Θα προκύψει τελικά το κεντρομήχανο VW/Audi/Porsche; Κάπου είχα διαβάσει ότι κόβεται αλλά έχω χάσει τη μπάλα.
-
Το αμαξακι ειναι πανεμορφο και φαινεται οτι θα οδηγιεται και ωραια.
Τα υπολοιπα αδιαφορα, οποιος δε γουσταρει, να παρει τα κουβαδακια του να παιξει αλλου - no problem.γιατι πρεπει να γ@μ@τε καθε ποστ με τα αποθημενα με συγκρισεις και γκρινιες για οτι δε σας αρεσει πανω του?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατί να τα κάνουν έτσι τα φανάρια οι μλκς...?- για να αποφύγουν την ομοιότητα με την ελιζ?
2)για να το παίξουν νεωτεριστές ?
Γιατί καθώς δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τίποτα έτοιμο που να έχει κάλυμα(πχ της Giulietta με διαφορετική εσωτερική διαμόρφωση),λόγω όγκου που έχουν,έπρεπε να πάνε στη λύση που κοστίζει φθηνότερα.Δηλ. φανάρια χωρίς κάλυμα.
Το εσωτερικό αποπνέει φθήνια, κυρίως εξαιτίας του συνδυασμού σχεδίασης - χρησιμοποιούμενων εξαρτημάτων και όχι τόσο γιατί τα τελευταία είναι ανακύκλωση, ακόμα και από απομεινάρια της δεκαετίας του 90.
Έχουν σημασία όλα αυτά για το είδος του αυτοκινήτου;Κατά τη γνώμη μου όχι.Με όσους έχω μιλήσει που προτίθενται να την αγοράσουν, τα μόνα που τους ενδιαφέρουν είναι:
-πόσο κοστίζει και κατά πόσο απαιτεί νορμάλ ποσά για τη συντήρησή της.
-κάνει στο δρόμο όλα όσα υπόσχεται στα χαρτιά;
-είναι δυαντόν να μπει περιστασιακά σε πίστα χωρίς να απαιτεί δαπανηρές προσθήκες ή αλλαγές;
-αν χρειαστεί να ταξιδέψεις μαζί της για ένα τρίωρο,θα μπορείς να το κάνεις χωρίς να σε πιάσει πονοκέφαλος ή να σου φύγουν τα σφραγίσματα;Θα μπορούσε να είναι καλύτερη στις λεπτομέρειες που πάσχει εμφανισιακά;Ναι....αλλά κακώς το περιμένατε αυτό, αφού η Fiat το έχει σε κακό να μην μιμείται ΜΟΝΟ αυτό που κάνουν κακά οι άλλοι κατασκευαστές.
Προσωπική διαίσθηση (και μακάρι να βγω λάθος).Όταν θα δοκιμαστεί στα δύσκολα,τα μηχανικά μέρη δεν θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και θα αρχίσουν τα ναι μεν αλλά......
- για να αποφύγουν την ομοιότητα με την ελιζ?
Alfa Romeo 4C