-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
Γιατί γελάς και σου φαίνετε ανέκδοτο? Το αυτοκίνητο σου φίλε manosk μπορεί άνετα να κινηθεί με πολύ πάνω απο τα 160 σε ανοιχτές καμπές.
Κηφισό περνάς καθόλου? Αν ναι για πές μου με πόσο παίρνεις την ανοιχτή καμπή στο ρεύμα πρός Λαμία μετά την γέφυρα της ροσινιόλ έξω απο τον Γαλαξία σε μαι λωρίδα κυκλοφορίας?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
Γιατί γελάς και σου φαίνετε ανέκδοτο? Το αυτοκίνητο σου φίλε manosk μπορεί άνετα να κινηθεί με πολύ πάνω απο τα 160 σε ανοιχτές καμπές.
Κηφισό περνάς καθόλου? Αν ναι για πές μου με πόσο παίρνεις την ανοιχτή καμπή στο ρεύμα πρός Λαμία μετά την γέφυρα της ροσινιόλ έξω απο τον Γαλαξία σε μαι λωρίδα κυκλοφορίας?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
Γιατί γελάς και σου φαίνετε ανέκδοτο? Το αυτοκίνητο σου φίλε manosk μπορεί άνετα να κινηθεί με πολύ πάνω απο τα 160 σε ανοιχτές καμπές.
Κηφισό περνάς καθόλου? Αν ναι για πές μου με πόσο παίρνεις την ανοιχτή καμπή στο ρεύμα πρός Λαμία μετά την γέφυρα της ροσινιόλ έξω απο τον Γαλαξία σε μαι λωρίδα κυκλοφορίας?
-
Χεχεχε, δεν είναι ότι δεν μπορείς γενικά να πάρεις μια ανοιχτή καμπή με 160, είναι ότι με τόσα σαμαράκια και ανωμαλίες που συναντάς εκεί που δεν τις περιμένεις (είχα αναφέρει μια απίστευτη λακούβα-σκάσιμο πλάτους μιας λωρίδας στην αρχή της Συγγρού πριν μερικούς μήνες, είχα πέσει μάλιστα μέσα και τα χρειάστηκα) δεν πρέπει να το ρισκάρεις. Δηλαδή 100 φορές να πάρεις με μεγάλη ταχύτητα τη στροφή, αρκεί μία στραβή για να χάσεις τον έλεγχο. Προσωπικά προτιμώ να μην το ρισκάρω. 120 σε ανοιχτές στροφές φτάνουν και περισσεύουν.
-
speed is never enough
-
Τα 160 στη στροφή με τελική 180-190 είναι υπερβολικά. Μπορεί οι πιθανότητες να φύγεις να είναι σημαντικά λιγότερες από τις πιθανότητες να μείνεις στη λωρίδα σου, όμως είναι αρκετές για να πει κάποιος ότι παίζεις το κεφάλι σου. Αν το αυτοκίνητο ήταν φτιαγμένο για 250+, εντάξει. Αλλά δεν είναι για τόσα, ενώ και οι δρόμοι μας δεν έχουν σχέση με τους δρόμους και τις πίστες όπου δοκιμάζονται πριν κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά μας από τους κατασκευαστές.
Ακούει ο άλλος ότι στη Γερμανία πηγαίνουν πχ τα Escort με 200 στην Autobahn και λέει 'Ορίστε, με παίρνει'. Αμ δε... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα 160 στη στροφή με τελική 180-190 είναι υπερβολικά. Μπορεί οι πιθανότητες να φύγεις να είναι σημαντικά λιγότερες από τις πιθανότητες να μείνεις στη λωρίδα σου, όμως είναι αρκετές για να πει κάποιος ότι παίζεις το κεφάλι σου. Αν το αυτοκίνητο ήταν φτιαγμένο για 250+, εντάξει. Αλλά δεν είναι για τόσα, ενώ και οι δρόμοι μας δεν έχουν σχέση με τους δρόμους και τις πίστες όπου δοκιμάζονται πριν κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά μας από τους κατασκευαστές.
Ακούει ο άλλος ότι στη Γερμανία πηγαίνουν πχ τα Escort με 200 στην Autobahn και λέει 'Ορίστε, με παίρνει'. Αμ δε...Υπερβολική μπορεί να είναι και η ταχύτητα των 70 χλμ με το 'κατάλληλο' άτομο.
Τα πάντα είναι θέμα συνόλου αυτοκίνητο-οδηγός.
Άλλο να τρέχεις επειδή πας κόντρα με κάποιον, άλλο γιατί προασπαθείς να κάνεις κόντρα με κάποιον άλλον, άλλο γιατί βιάζεσαι για τον α ή β λόγο και άλλο γιατί το απολαμβάνεις.
Πρέπει να ξέρεις τα όρια του αυτοκινήτου σου, τις αντιδράσεις στα δύσκολα, να έχεις πάνω απο όλα ψυχραιμία, καθαρό μυαλό, εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, σεβασμό στην ταχύτητα-κατάσταση της στιγμής. ΄
Ποτέ να μην τρέχεις όταν έχεις πιει έστω και αν νομίζεις ότι δεν είσαι ζαλισμένος γιατί όταν το καταλάβεις θα είναι πλέον αργά.
Αν συντελούν όλα τα παραπάνω τότε σίγουρα δεν θα με δείς ποτέ στον καθρέφτι σου, αλλιώς κάνε στην άκρη... δεν κάνω κόντρα μαζί σου απλά απολαμβάνω!!! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
(Τα 160 σε ανοιχτή καμπή δεν λένε και τίποτα, γιατί παραξενεύεστε?!)
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 072#264072
Και οι δυο τους πάνε κατευθείαν στα 'φίδια'... Δηλαδή εσείς οι δυο πρέπει να'στε τελείως φλώροι... Δηλαδή τις καμπές με πόσο τις παίρνετε, με 80;
Για να σας δώσω μια ιδέα, την Υλίκη δεν την περνάς με κάτω από 150.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για να σας δώσω μια ιδέα, την Υλίκη δεν την περνάς με κάτω από 150.
Δηλάδή δεν υπάρχει καμμία περίπτωση?
-
Ναι, αν έχεις φορτηγό ή λεωφορείο. Αλλά ένα αξιοπρεπές Ι.Χ.Ε. δεν έχει λόγους να πάει πιο αργά εκεί.
-
Προτιμώ να παίρνω στροφή 180 μοιρών σε φιδίσιους δρόμους που ξέρω καλά με 40, έχει περισσότερη πλάκα.
Αλήθεια, ήθελα να σε ρωτήσω ποιο ακριβώς είναι το πέταλο στα λιμανάκια, για το οποίο έγραφες ότι 80 είναι 'χαλαρή' ταχύτητα. Μήπως αυτό που στην κατεύθυνση προς Βάρκιζα πηγαίνει ο δρόμος αριστερά με 90 μοίρες και καθόλου ορατότητα και μετά καπάκι άλλες 90+; Και έχει όριο στις πινακίδες 30 χλμ; Αν είμαι φλώρος που την παίρνω **το πολύ **με 60, τότε εντάξει. Χαλάλι ο χαρακτηρισμός, η οικογένειά μου με έχει περισσότερη ανάγκη απ' ότι εγώ την αδρεναλίνη.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και οι δυο τους πάνε κατευθείαν στα 'φίδια'... Δηλαδή εσείς οι δυο πρέπει να'στε τελείως φλώροι... Δηλαδή τις καμπές με πόσο τις παίρνετε, με 80;
Για να σας δώσω μια ιδέα, την Υλίκη δεν την περνάς με κάτω από 150.
Ποιον είπες φλώρο ΡΕ! Περίμενέ με να σε δείρω!
(γιατί να σε προλάβω αποκλείεται, είμαι αργός )
PS: whatever.gif, και κάτι αγκύλες, /img κλπ...
-
Όταν λες 180 μοίρες με 40 χ.α.ω. τι εννοείς; Φουρκέτα ή κλειστό πέταλο; Αν το πρώτο, τότε πάσο (ούτως ή άλλως, για να πας με κάτω από 40 σε φουρκέτα πρέπει ή να είναι υπερβολικά ιδιότροπη ή να έχεις μπει εντελώς λάθος). Για το 'πέταλο' (αυτήν την τόσο υπερτιμημένη στροφή)... Εννοώ το γνωστό που μαζεύει κόσμο. Αυτό που λες πρέπει να'ναι (όρια ταχύτητας δεν κοιτάω ποτέ, γιατί είναι έτσι κι αλλιώς τελείως αυθαίρετα).
Βέβαια, αν φοβάσαι να στρίψεις ή τρομάζεις με τις κλίσεις του αμαξώματος είναι αποκλειστικά δικό σου θέμα. Υπάρχει όμως και κόσμος που δεν φοβάται και πάει τ'αυτοκίνητο στα 6/10 ή στα 7/10... Αν εσύ θεωρείς φυσιολογικό να πας στα 4/10 ή στα 3/10, τι να σου κάνω;
-
Τρομάζω με το γκρεμό που σε πλησιάζει παίρνοντας την πρώτη στροφή καθώς και με τα εικονοστάσια που βρίσκονται διάσπαρτα στην περιοχή.
Φουρκέτα είναι οι διαδοχικές στροφές όπως πχ του Πηλίου; Αν ναι, τότε αυτό εννοώ.
-
Φουρκέτες είναι οι πολύ κλειστές των 180 μοιρών. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας αναγνώστης των 4Τ δεν το ξέρει αυτό (ή γενικότερα κάτοχος αυτοκινήτου...).
Σε φουρκέτα συνήθως είναι λογικά τα 40 χ.α.ω., αν και μπορείς και περισσότερο με την κατάλληλη τοποθέτηση (και τους κατάλληλους χειρισμούς - π.χ. χειρόφρενο ή φλικάρισμα). Από εκεί κι έπειτα, θα πω μόνον ότι ο φόβος είναι πολύ κακός σύμβουλος και ΠΑΝΤΑ οδηγεί σε ατύχημα όταν θολώνει τη σκέψη.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλά ένα αξιοπρεπές Ι.Χ.Ε. δεν έχει λόγους να πάει πιο αργά εκεί.Υπάρχει ένας σοβαρότατος λόγος: Για να μην πετύχεις ένα φλώρο που πηγαίνει με τα μισά από σένα στη μέση μιας αριστερής καμπής (να θυμίσω πως λόγω τοιχίου δεν έχεις ορατότητα) και αναγκαστείς να φρενάρεις απότομα από τα 160+ στα 80- μέσα στη στροφή. Γιατί τότε κινδυνεύεις να μετράς σβούρες μέχρι να βγεις από την Υλίκη.
-
Να το πιστέψεις. Επειδή δεν ξέρω τη λέξη δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω τι είναι, αλλά είχα τελικά καταλάβει σωστά τι σήμαινε 'φουρκέτα' (στο Πήλιο είχα διασκεδάσει πολύ το καλοκαίρι). Όσον αφορά το φόβο, είναι κακός σύμβουλος όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις το τιμόνι και τα φρένα, όχι όταν σ'εμποδίζει να κάνεις κάτι που και διανοητικά ανάπηρος μπορεί, δηλαδή να πιέσεις με το πόδι το δεξί πετάλι όσο πιο κάτω γίνεται.
Kyan: θα συμπληρώσω ότι απ' όσο γνωρίζω τα 1000ρια μικρά αυτοκίνητα δεν απαγορεύεται να κινούνται στην Ε.Ο. Επίσης ότι ένα μικρομεσαίο 1300άρι με 4 επιβάτες δεν μπορεί να στρίψει με πάνω από 100 χωρίς να γείρει υπερβολικά. Ακόμα ότι κάποιοι δεν γουστάρουν να χάσουν πινακίδες ή να πληρώσουν 60άρες πηγαίνοντας για αναψυχή με την παρέα τους. Και τέλος ότι κανείς δεν έχει εγκατεστημένο στρατιωτικό ραντάρ για να ξέρει ότι πίσω του πλησιάζει κάποιος με διπλάσια ταχύτητα από τον ίδιο ώστε να παραμερίσει έγκαιρα. Όλοι οι παραπάνω μόνο 'φλώροι' δεν είναι.
-
Προτιμώ φλώρος και ζωντανός παρα μάγκας και νεκρός!
Και μην γενικεύεις skullone, δεν είμαστε όλοι Σουμάχερ-like...
Καλά κάνει η τροχαία....πολύ καλά κάνει...
-
Στο πέταλο πάντως της Βουλιαγμένης, τα ποδήλατα του τριάθλου περνούσαν με 80άρες...
Ρε Μάνο, τι είναι αυτά που λες ρε γαμώτο;!;!;!
Στις καμπές της εθνικής πώς είναι δυνατόν να γείρει τ'αμάξι; Αφού είναι σχεδόν ευθείες! Και τα περί... στρατιωτικών ραντάρ απλώς δε στέκουν! Τους καθρέπτες τι τους έχει το αυτοκίνητο δηλαδή, για να φρεσκάρουν το μακιγιάζ τους οι κυρίες; Και αν δε μπορεί κάποιος να εκτιμήσει χονδρικά με πόσο πάνε τα αυτοκίνητα με τα οποία διασταυρώνεται, πώς οδηγεί;
Με συγχωρείς, αλλά απ'αυτά που μου λες, συμπεραίνω ότι είσαι μάλλον επικίνδυνος οδηγός.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Με συγχωρείς, αλλά απ'αυτά που μου λες, συμπεραίνω ότι είσαι μάλλον επικίνδυνος οδηγός.
....χμμμμ!
Για να σας δώσω μια ιδέα, την Υλίκη δεν την περνάς με κάτω από 150.
Υψηλές ταχύτητες σε ανοικτές καμπές