-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Επειδή περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα, αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορούσαν να πάνε σε ένα πιο εύπεπτο-καλαίσθητο σχήμα και να θυσιάσουν 0,0000001' που κέρδισαν από την αεροδυναμική...
Οι γιουφτοι με τα τραπεζομάντιλα στα κεφάλια θέλουν αγριάδα/fastnfurious/και να πουλάει μούρη στο downtown Κουβέιτ.
Ολες οι σχεδιαστικές επιλογές αρχίζουν απο εκεί. Τωρα αν θα μπορούσαν να το κάνουν πιο εύπεπτο και αεροδυναμικό κλπ δεν έχει και καμιά σημασία. Ούτε κανένας θα το μετρήσει ούτε να το αλλάξουν πρόκειται.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αυτό που είναι άξιο χλεύης δεν είναι -συνήθως- τα συστήματα αυτά καθεαυτά αλλά το πως παρουσιάζονται. Το ότι δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη 'υβριδικό' αλλά KERS *είναι *άξιο χλεύης, το σύστημα μετάδοσης/ισχύος όχι.
Μάλλον γελοίο θα έβλεπα τον χαρακτηρισμό υβριδικό στην LaFerrari.Τό σύστημα δεν μπήκε για να μειωθεί η κατανάλωση και οι ρύποι αλλά να ανεβάσουν τις επιδόσεις με τεχνολογία τύπου F1 που δίνει και περισσότερη αίγλη στην κατηγορία αυτή.
παντως στο επισημο site της laferrari http://www.laferrari.com/en/ λεει μπροστα μπροστα ''the first hybrid with 963 hp...''
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Επειδή περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα, αυτό που θέλω να πω είναι ότι μπορούσαν να πάνε σε ένα πιο εύπεπτο-καλαίσθητο σχήμα και να θυσιάσουν 0,0000001' που κέρδισαν από την αεροδυναμική...
Μπορούσαν να πάνε σε ένα πιο εύπεπτο-καλαίσθητο σχήμα και να έχουν και καλύτερη αεροδυναμική. Τα περισσότερα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εξωτερική εμφάνιση σε αυτό (αλλά και σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα) δεν έχουν σχέση με την αεροδυναμική αλλά με το όποιο 'στυλ'.
Απλώς η 'αεροδυναμική' είναι ένας εύκολος τρόπος να νικήσεις με υπερ-ατού κάθε κριτική για την εμφάνιση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Άλλες φωτο/βίντεο δεν έχουμε; Αυτό ήταν; Τώρα μόνο καβγάδες;Τραβηγμένη πριν 5 ακριβώς λεπτά με iPhone 5 από τον μόνιμο ανταποκριτή μου στην Γενεύη .
Uploaded with ImageShack.us
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O Έλλην Χρήστος εννοεί (ή απλά το διάβασε κάπου και το αντιλλαλεί) πως τα εμπρός είναι 20χιλ πιο φαρδιά από κάτι άλλο (πχ από ένα ΣΑΛΟΥΜΠΑΡΔΟ μήκους 245 χιλοστά), προφανώς όχι πιο φαρδιά από τα πίσω (LOL)Pirelli P-Zero: 265/30 ZR19 (εμπρός) 345/30 ZR20 (πίσω)
Σε σχέση με την Enzo (τα εμπρός ελαστικά αυτής και ουχί τα πίσω) όπως λέει η ίδια η Ferrari στο σχετικό video.
-
E όχι και 5 λεπτάκια.
Date: March 6, 2013 3:39:27PM +1ωρα για γενεύη.
1+ ωρας μπαγιάτικη είναι. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
E όχι και 5 λεπτάκια.
Date: March 6, 2013 3:39:27PM +1ωρα για γενεύη.
1+ ωρας μπαγιάτικη είναι.Εγώ τώρα πήρα το μήνυμα .
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η P1 σε αυτό τον συνδυασμό κίτρινου μαύρου μοιάζει με σφήκα (ίσως επίτηδες).Όσο για την 'αποστολή του αντικειμένου', η 288 ήταν εκπληκτικά γρήγορη και όμορφη. Το ίδιο και η F40, για αυτό αγαπήθηκαν τόσο. Η F50 απέτυχε σε αυτό τον ρόλο. Η Enzo ήταν κραυγαλέα, αλλά όχι ποθητά όμορφη. Το ίδιο θεωρώ ότι συμβαίνει και με την 150. Από εμπρός και από πίσω είναι καταπληκτική. Από το πλάι μου θυμίζει παιδικό παιχνίδι (ok, μπορεί να την αδικούν οι φωτογραφίες, αλλά ο περισσότερος κόσμος μόνο έτσι θα την δει).
Οι επιδόσεις από μόνες τους δεν λένε και πάρα πολλά, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε 5-6 χρόνια θα έχουν ξεπεραστεί από τα πιο ταπεινά μοντέλα της ίδιας εταιρίας.
Beauty is in the eye of the beholder. Προσωπικά βρίσκω πολύ ωραιότερη την F50 από την F40. Η δε 288... μια super-308!
Οι επιδόσεις θα κάνουν καμιά 10ετία να ξεπεραστούν από τις μικρότερες Ferrari. Τόσο χρειάστηκε για την Enzo. Ως τότε μπορεί να έχει βγει η νέα super-Ferrari. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Άλλες φωτο/βίντεο δεν έχουμε; Αυτό ήταν; Τώρα μόνο καβγάδες;
Τραβηγμένη πριν 5 ακριβώς λεπτά με iPhone 5 από τον μόνιμο ανταποκριτή μου στην Γενεύη .
Uploaded with ImageShack.us
Σαφώς ωραιότερη από την P4-5 του Glickenhaus. Στις φωτό πάντα γιατί από κοντά καμία δεν θα δούμε...
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σαφώς ωραιότερη από την P4-5 του Glickenhaus. Στις φωτό πάντα γιατί από κοντά καμία δεν θα δούμε...
Εσύ θα δεις......όχι του Glickenhaus
-
Της πάει πολύ το μαύρο, την κρύβει..
-
Τώρα να αναμένετε την Mborghini LaMborghini
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σαφώς ωραιότερη από την P4-5 του Glickenhaus. Στις φωτό πάντα γιατί από κοντά καμία δεν θα δούμε...
Εσύ θα δεις......όχι του Glickenhaus
αγορασε κανεις απο Ελλαδα;
Πιθανολογω ναι.
Ποσες;Της πάει πολύ το μαύρο, την κρύβει..
ετσι....εεεετσι..
μολις το ειδε η αδερφη μου στο ιντερνετ και μου λεει το θεικο... ''γιατι εχει ζαντες παλιες;᾽᾽
ΥΓ.
Youtube Video -
-
-
-
ΙΚΕ,χωρις να ειρωνευομαι,ποιο ειναι για σενα το supercar που εχει σχεδιαστει ξεκαθαρα για αεροδυναμικα οφελη και οχι για το τι θελουν οι αγοραστες?Ή εστω υπαρχει καποιο που πλησιαζει αυτα τα στοιχεια?
-
Το supercar αναμένεται να ζυγίζει μόλις 1.280 κιλά και θα πρέπει να γυρνά το Nürburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=15149
LaFerrari (πρώην F70/F150)