-
0-100km/h σε 4.5sec για την έκδοση των 240ps
100km/h-0 σε 36m -
Τα χρωματα είναι: Ασπρο, ασημί, γκρι, μαύρο, κόκκινο ?
Λίγη φαντασία ορέ.
-
Το καλό με το αμάξι είναι ότι δείχνει να είναι φθηνό στη συντήρησή του. Νορμάλ φρένα, ψιλονορμάλ λάστιχα, νορμάλ κυβισμός/φορολογία, κοινά μέρη με Fiat/Alfa=φθηνά ανταλλακτικά. Οπότε κάνεις την εκταμίευση που είναι και το αγγούρι και μετά είναι σαν να έχεις πυραυλοκίνητο Leon 1.8Τ ας πούμε. Άντε να στον ακουμπάει και λίγο η ασφάλεια του αλλά μέχρις εκεί...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε βάρος η διαφορά από ένα παρόμοιο αλουμινένιο είναι ~100 κιλά, και μπορεί να λέω και πολλά.65kg το chassis
This natural element is also the most high-tech material in automotive engineering. The chassis of Alfa Romeo 4C - weighing only 65 kilograms - is a single carbon fibre body, just like a supercar, in which space is cut out for the driver and a passenger.
-
-
2m και 9cm πλάτος στο πίσω μέρος.
Κατανομή 38% εμπρός και 62% πίσω. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από την αφεντιά μου!Όχι άμεσα αλλά θα αποκτηθεί. Το αποφάσισα. Εκτός κι αν κάνει 70.000€...
Πιστεύεις ότι θα κάνει λιγότερο;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
2m και 9cm πλάτος στο πίσω μέρος.
Κατανομή 38% εμπρός και 62% πίσω.Πρακτικά μιλάμε για αυτοκίνητο προσανατολισμένο στο grip. Με τέτοιο φάρδος πίσω θα πατάει κάτω σαν σε ράγες. Αυτοκίνητο για αγωνιστική οδήγηση.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
2m και 9cm πλάτος στο πίσω μέρος.
Κατανομή 38% εμπρός και 62% πίσω.Πρακτικά μιλάμε για αυτοκίνητο προσανατολισμένο στο grip. Με τέτοιο φάρδος πίσω θα πατάει κάτω σαν σε ράγες. Αυτοκίνητο για αγωνιστική οδήγηση.
Σε κολλησε ο Joe Bar Team και μιλας με τον εαυτο σου κι εσυ;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το καλό με το αμάξι είναι ότι δείχνει να είναι φθηνό στη συντήρησή του. Νορμάλ φρένα, ψιλονορμάλ λάστιχα, νορμάλ κυβισμός/φορολογία, κοινά μέρη με Fiat/Alfa=φθηνά ανταλλακτικά. Οπότε κάνεις την εκταμίευση που είναι και το αγγούρι και μετά είναι σαν να έχεις πυραυλοκίνητο Leon 1.8Τ ας πούμε. Άντε να στον ακουμπάει και λίγο η ασφάλεια του αλλά μέχρις εκεί...Εκτός απο την (φτου φτου) περίπτωση δυνατού χτυπήματος.... εκεί το κάρμπον πλαίσιο έχει την δική του άποψη...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το καλό με το αμάξι είναι ότι δείχνει να είναι φθηνό στη συντήρησή του. Νορμάλ φρένα, ψιλονορμάλ λάστιχα, νορμάλ κυβισμός/φορολογία, κοινά μέρη με Fiat/Alfa=φθηνά ανταλλακτικά. Οπότε κάνεις την εκταμίευση που είναι και το αγγούρι και μετά είναι σαν να έχεις πυραυλοκίνητο Leon 1.8Τ ας πούμε. Άντε να στον ακουμπάει και λίγο η ασφάλεια του αλλά μέχρις εκεί...
Εκτός απο την (φτου φτου) περίπτωση δυνατού χτυπήματος.... εκεί το κάρμπον πλαίσιο έχει την δική του άποψη...
Σωστά, αλλά αυτός είναι εντελώς αστάθμητος παράγων οπότε δεν τον λαμβάνουμε υπόψη.
Πιστεύεις ότι θα κάνει λιγότερο;
Ελπίζω περισσότερο παρά πιστεύω. Νομίζω ότι στα 55.000€ που γράφτηκαν είναι οκ. Παραπάνω ξεφεύγουμε, εκτός αν ξαναπεράσουμε σε εποχές τύπου 'Τσοβόλα δώστα όλα'.
-
Ξενέρωτο σχόλιο: οι Ιταλοί μας έχουν πηδήξει (με την καλή έννοια) με ζάντες-αριστουργήματα για τις 1 δισεκατομμύριο εντιτσιόνε σπετσιάλε των 147, Mito, Giulietta κλπ.
Εδώ δεν μπορούσαν να βρουν κάτι διαφορετικό από τις ζάντες της GTV;
-
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
........ το σύστημα διεύθυνσης δεν διαθέτει υποβοήθηση......60k launch edition
54,5k normale (τιμές Ιταλίας) -
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ειναι τσοντα η μικρη (το ξαναλεω...)
πολυ τα παω τα μικρα sportcars (σε ενα κοσμο που συνεχεια τα αυτοκινητα μεγαλωνουν σε διαστασεις)
-
1
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
........ το σύστημα διεύθυνσης δεν διαθέτει υποβοήθηση......
60k launch edition
54,5k normale (τιμές Ιταλίας)Καλά το πάνε. Αλλά θέλω και λίστα με εξοπλισμό και εξτρα.
-
Αναλογικά πόσο θα κάνει εδώ?
-
Μπορώ να έχω μια μαύρη με ρίγες italia στην οροφή αλά Ferrari 360 CS και κίτρινες δαγκάνες?
Alfa Romeo 4C