-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζω
γιατί το λες αυτό;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε...Που θες να καταλήξεις; Είναι δεδομένο ότι ένα SUV δεν θα είναι τόσο καλό στον δρόμο όσο ένα αντίστοιχο επιβατικό. Πάμε παρακάτω...
Υπάρχει μια διάφορα αναμεσα στο 'δεν ειναι τόσο καλό όσο ένα επιβατικό' και στο να ειναι ανασφαλες και επικίνδυνο.´Η ακόμα και να ειναι αρκετά χειρότερο απο τα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.
Το πάμε παρακάτω δε το κατάλαβα... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζω
γιατί το λες αυτό;
όντως για γέλια ειναι...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε...Που θες να καταλήξεις; Είναι δεδομένο ότι ένα SUV δεν θα είναι τόσο καλό στον δρόμο όσο ένα αντίστοιχο επιβατικό. Πάμε παρακάτω...
Υπάρχει μια διάφορα αναμεσα στο 'δεν ειναι τόσο καλό όσο ένα επιβατικό' και στο να ειναι ανασφαλες και επικίνδυνο.´Η ακόμα και να ειναι αρκετά χειρότερο απο τα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.
Το πάμε παρακάτω δε το κατάλαβα...Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ 4χ4/SUV? Προς τι η τόση έκπληξη; Δίτονα κατασκευάσματα με 20+ πόντους ground clearance, μαλακές αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και κέντρο βάρους εκεί ψηλά είναι. Λογικό κι επόμενο να συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζω
γιατί το λες αυτό;
Τρολοπόστ για το top 10.
Ο τύπος μπορεί να το κάνει επάγγελμαΤα φιλούθκια μου Ντίνο.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε...Που θες να καταλήξεις; Είναι δεδομένο ότι ένα SUV δεν θα είναι τόσο καλό στον δρόμο όσο ένα αντίστοιχο επιβατικό. Πάμε παρακάτω...
Δεν εχει παρακατω Τι παει να πει δεν θα ειναι καλο στον δρομο οσο ενα επιβατικο;Τι ειναι το SUV ?Λεωφορειο;Φορτηγο;Για μια συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε.Αποφυγη εμποδιου.Επειδη ελαχιστα μοντελα δεν τα καταφερνουν πρεπει να μπει κοφτης σε ολα τα SUV;To βλεπεις λογικο;
-
-
Αλητης κοντρακιας!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε...Που θες να καταλήξεις; Είναι δεδομένο ότι ένα SUV δεν θα είναι τόσο καλό στον δρόμο όσο ένα αντίστοιχο επιβατικό. Πάμε παρακάτω...
Υπάρχει μια διάφορα αναμεσα στο 'δεν ειναι τόσο καλό όσο ένα επιβατικό' και στο να ειναι ανασφαλες και επικίνδυνο.´Η ακόμα και να ειναι αρκετά χειρότερο απο τα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.
Το πάμε παρακάτω δε το κατάλαβα...Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ 4χ4/SUV? Προς τι η τόση έκπληξη; Δίτονα κατασκευάσματα με 20+ πόντους ground clearance, μαλακές αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και κέντρο βάρους εκεί ψηλά είναι. Λογικό κι επόμενο να συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται.
Αν εσύ νομίζεις λογικό να πανε να τουμπαρουν,να ξεζανταρουν λάστιχα και να πηγαίνουν ευθεία όταν θες να στριψεις εντάξει . Τι να πω.
Εγώ διαφωνώ .Το βρίσκω επικίνδυνο. -
To 99% των οδηγών δεν πρόκειται να διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτή των SUV ακόμα και αν χρειαστεί διότι απλά δεν έχουν την ετοιμότητα να κάνουν τέτοιο ελιγμό.......
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλητης κοντρακιας!!Λιμανακια τον βλεπω να στριβει με τα σαξοραλα!
-
Δεν ειναι μονο η αποφυγη εμποδιου.Μπορει για οποιονδηποτε λογο να μπει στη στροφη φορτωμενος με +10 χιλιομετρα απ οσα θα πρεπε,μπορει μια στροφη να ειναι τυφλη και να καταληγει πιο κλειστη απ οσο φαινεται και χιλια 2 πραγματα.Γενικα ειναι απαραδεκτο να ξεζανταρουν,να φευγουν ευθεια ή να βρισκονται στο τσακ απο μια τουμπα,αυτοκινητα που εχουν ν αντιμετωπισουν 100000 ασταθμιτους παραγοντες και ποτε δε ξερεις τι θ αντιμετωπισεις απεναντι σου σ ενα ταξιδι.Πιο απλα αν δε μπορουν να φτιαξουν ενα αυτοκινητο που να ειναι Χ φορες πανω απο τα ορια οποιουδηποτε κουλου ή και χερα οδηγου και ετοιμο να αντιμετωπισει οποιαδηποτε δυσκολη στιγμη με τη μεγιστη δυνατη ασφαλεια,να μη το βγαζουν.Απλο.Σιγα μη κατσει ο αλλος που θα τουμπαρει με το grand cherokee,να πει ''νταξει δε φταιει η jeep,η φυσικη φταιει''
-
Υποθέτω σε όλα αυτά που λες έχουμε σαν προϋπόθεση πως ο οδηγός πάει με το όριο ταχύτητας.
-
Με το jeep δε πάς με τις πάντες! Το ξέρεις όταν το οδηγείς. Και δε νομίζω οτι ενα jeep τουμπάρει με 80 χλμ ή δε μπορεί να αποφύγει ενα εμπόδιο!! Απλά αν στρίψεις οριακά και κάνεις και 'δεξια-αριστερα' και συντονίσουν οι μαλακές αναρτήσεις του τότε θα έρθει καπακι πανεύκολα!! Δεν είναι παράλογο.
-
Πάντως για να περιμένουμε και αντίδραση από την Merc για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι ενώ θεωρούμε φυσιολογικό να συμβεί κάτι το απίστευτο στην Α.Ο. και ξαφνικά να πεταχθεί εμπρός μας κάποιο εμπόδιο δεν μπορούμε να ανεχθούμε ότι ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες επιδόσεις σε σχέση με άλλα.
Κατά τα άλλα εγώ τρολάρω....
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Υποθέτω σε όλα αυτά που λες έχουμε σαν προϋπόθεση πως ο οδηγός πάει με το όριο ταχύτητας.Γιατι με 100 χλμ π.χ δε μπορει να γινει στραβη?
-
Έγραψα πουθενά πως δεν μπορεί?
Απλά για να αρχίσουμε να κατηγορούμε άλλους θα πρέπει να είμαστε πρώτα εμείς σωστοί. Άρα θα πρέπει να είμαστε και μέσα στα όρια. -
Μπαινω λοιπον στο site της ΜΒ και διαβαζω για τη GL
*Στην πρώτη φάση («Ασφαλής οδήγηση») λειτουργίες όπως το πρόγραμμα ευστάθειας ESP φροντίζουν για την ασφάλεια στην GL. Με το ESP αντιμετωπίζετε κρίσιμες καταστάσεις, ασκώντας πέδηση σε μεμονωμένους τροχούς ανάλογα με τις ανάγκες και προσαρμόζοντας τη ροπή κινητήρα. Το βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου εγγύτητας DISTRONIC και το σύστημα φωτισμού Intelligent Light System με φώτα ημέρας LED (βασικός εξοπλισμός στην GL 500 4MATIC) αποτελούν μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Αυτά τα συστήματα βοηθούν στη μείωση του κινδύνου ατυχήματος και βελτιώνουν το οπτικό πεδίο του οδηγού. *
[συνεχιζει με διαφορα αλλα καλουδια ασφαλειας]Φτιαχνομαι... συνεχιζω την εξερευνηση μου για το αμαξι, κοιταω για τον κινητηρα και διαβαζω:
Στην GL 500 4MATIC υπάρχει ένας κινητήρας με εξαιρετικές ικανότητες: με ισχύ 285 kW, εκτινάσσει την GL 500 4MATIC από τα 0 στα 100 km/h μόλις σε 6,5 δευτερόλεπτα. Και με την ροπή του να φτάνει στην κορυφαία τιμή των 530 Nm μόλις από τις 2800 rpm, ο κινητήρας αυτός είναι ένα από τα ισχυρότερα και ταυτόχρονα οικονομικότερα μηχανικά σύνολα στη συγκεκριμένη κατηγορία κυβισμού. Αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία μείωσης του βάρους με χρήση αλουμινίου και χυτού χάλυβα, διαθέτει ειδικά σχεδιασμένους εκκεντροφόρους άξονες που βελτιστοποιούν τη διαδικασία καύσης μέσα στους κυλίνδρους. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη ομαλότητα και η υψηλότερη ροπή ειδικά στις μεσαίες στροφές του κινητήρα.πωπω τι βλεπουνε τα ματακια μου! 6,5 στα 100, ροπες καργα.... αυτα ειναι, αμαξαρα!
Ριχνω και μια ματια στην τιμη, ααχμ.. 120Κ-αρι λοιπον...Και θες τωρα να συζητησουμε οτι η ΜΒ το πουλαει σαν ειδικη κατασκευη για εκτος δρομου,
και οτι οποιος το παρει θα το οδηγαει ετσι...? -
@angel εγω κατηγορω το αυτοκινητο ως ενα προιον που απευθυνεται στον οποιονδηποτε κουλο που φορτωνει την φαμιλια και σερνεται με 50 ή παει στην autobahn με 190.Με τη λογικη τον οριων,επρεπε να ειχαν ολα περιοριστη στα 130.Ασχετα ομως απο αυτο και στα 60 μπορει να χρειαστει να κανεις μια αποτομη κινηση και αυτα τα αυτοκινητα δειχνουν ανικανα να διαχειριστουν 100% ασφαλως μια τετοια κατασταση.Αρα και δεχομενοι οτι παμε παντου και παντα με τα ορια,το ιδιο επικινδυνα θα τα χαρακτηριζα.
Tαρανδος Vs Jeep Grand Cherokee