-
Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;
Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.
Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.
-
Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;
Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.
Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.
-
Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;
Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.
Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.
-
Έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε
- ξεγνοιασιά=Rio : 7 χρόνια εγγύηση
- αμφιβολία=Fiesta : 2 χρόνια εγγύηση, τούρμπο (δεν έχει δοκιμαστεί ο χιλιάρης)
Όσο για επιδόσεις, το Rio χάνει σε ιπποδύναμη αλλά έχει μία σχέση παραπάνω (+οικονομία) και λογικά έχει τη ροπή του Diesel.
Στο θέμα κόστος χρήσης, το Fiesta έχει λιγότερα κυβικά αλλά περισσότερους ρύπους (τέλη, τεκμήρια, ασφάλειες) αλλά είναι και βενζίνη (ακριβότερο καύσιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση) , ενώ και ως (πιεσμένο χιλιάρι) τούρμπο αναμένεται επίσης να καίει ανάλογα (όποτε το πατάς).
Από μένα εύκολα Rio,
άλλωστε ποτέ δε χώνεψα κ το πολυμορφικό στυλ του Fiesta (που από ό,τι λες δεν προσφέρει κ τους ανάλογους χώρους...). -
Τα diesel που κυκλοφορουν τη σημερον ημερα ειναι ολα με τουρμπο...
-
Ναι έχεις δίκιο, ήμουν έτοιμος να βάλω ερωτηματικό δίπλα, το είχα κ εγώ στο νου μου (μπορώ να το αλλάξω κ τώρα; ) αλλά αυτό το σάιτ της Κια δε λέει κ πολλά οπότε το άφησα. (τελείωσε θα το κάνω edit )
Ακόμα κ έτσι ένας χιλιάρης τούρμπο με 125 άλογα που δεν έχει δοκιμαστεί στο χρόνο είναι λίγο beta tesing - ειδικά με τα 2 χρόνια εγγύηση αντί για τα 7 της Κια.K πάλι δεν αλλάζουν κ πολλά, εύκολα Rio.
-
Ο χρήστης Stavros_K έγραψε:
...Στο θέμα κόστος χρήσης, το Fiesta έχει λιγότερα κυβικά αλλά περισσότερους ρύπους (τέλη, τεκμήρια, ασφάλειες)...Τα τέλη είναι μηδενικά και για τα δύο αφού έχουν ρύπους κάτω από 100 γρ CO2.
-
Αναφέρομαι σε κυβικά κ ρύπους γιατί δεν ξέρεις αύριο τί ξημερώνει κ πού ανά πάσα στιγμή μπαίνουν τα μελλοντικά όρια.
Νομίζω για τις απαιτήσεις που έχει πολύ περισσότερο ο φίλος, το Rio είναι καταλληλότερο.
(Στο εσωτερικό το μεν Rio είναι πιο συντηρητικό , αλλά κ το Fiesta είναι κουραστικά 'διαφορετικό'.
Τουλάχιστον το Rio έχει τους περισσότερους χώρους.) -
Τα έχεις κάνει test drive;
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ή θες να το κρατήσεις χρόνια, τότε Rio. Aν και απάντησες ο ίδιος στο 1ο σου post, αφού σε ενδιαφέρουν οι χώροι περισσότερο, τότε και πάλι Rio.
-
Με βάση τα κριτήριά σου, δηλαδή βάζεις ψηλότερα τους χώρους και δε σε ενδιαφέρει το γκάζι, και από τη στιγμή που έρχονται στην ίδια τιμή, θα έλεγα το ΚΙΑ μόνο και μόνο επειδή θα σου κάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Αν κάνειις ειδικά αρκετά χιλιόμετρα, θα σου φανεί. Αν δεν κάνεις τόσα, και το όφελος δεν είναι και τόσο μεγάλο, τότε όποιο σου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο.
-
Το μόνο που με κρατάει μακριά από το Fiesta είναι το θέμα του βενζινοκινητήρα. Άριστος, τρομερός, οκ (αδοκίμαστος μεν), όλοι γράφουν/λεν τα καλύτερα, επίσης οι τρεις κύλινδροι δεν ακούγονται, ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω; Αυτό. Επίσης, η 7χρονη εγγύηση του ΚΙΑ με κάνει να χαλαρώσω αρκετά ως προς τις πιθανές/όποιες βλάβες του πετρελαίου.
Ένα πράγμα μένει μόνο, για αύριο Δευτέρα: να ακούσω τον κινητήρα. Ελπίζω να μη 'φάω' την ήττα που έφαγα με το νέο Corsa, που ήμουν έτοιμος και ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι 'χτυπάει' σαν τρακτέρ, με το θόρυβο/κραδασμούς να περνάνε όλοι πάνω στα ψεύτικα πλαστικά του...
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω;Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει τι μπορεί να γίνει μετά από 7-8 χρόνια. Μπορεί να υπάρχει τέλος για πετρελαιοκίνητα που λέει ο λόγος και να τα αποφεύγουν όλοι ή μπορεί να έχεις κερδίσει το τζόκερ και να να μην σε απασχολεί καν.
-
Έχε υπόψη σου ότι η πραγματική μέση κατανάλωση του Fiesta είναι γύρω στα 7 λίτρα, ενώ το Rio μάλλον θα παίζει γύρω στα 5.
Κατά τη γνώμη μου, επειδή και τα δύο αυτοκίνητα μου αρέσουν πολύ, έχω καταλήξει σε ένα συμπέρασμα.
Αν αγοράζεις με τη λογική, Rio. Αν αγοράζεις με την καρδία, Fiesta. Μάλλον για το πρώτο σε κόβω πιο πολύ...
Οδήγησέ τα και τα 2 όμως για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη.. -
Δεν κοίταξα τα νούμερα αλλά ένας κινητήρας 125 αλόγων σύγχρονος τούρμπο υποπτεύομαι ότι θα έχει και ροπές από χαμηλά ανάλογες με έναν ντίζελ 90 αλόγων. Υποπτεύομαι ότι μπορεί να είναι τόσο παρόμοια που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι έχουμε να κάνουμε με τον ίδιο κινητήρα μόνο που στη μία περίπτωση έχει κόφτη στις 4500 και στην άλλη στις 6500 και η όποια διαφορά θα παιχτεί στη μετάδοση.
-
Kαι εγω φίλε θα σου έλεγα να πάρεις το Rio διοτι το Fiesta ναι μεν το παραδέχομαι οτι ειναι ενα καλό αμάξι σχεδόν σε ολους τους τομείς αλλα φοβάμαι αρκετα τον Ecoboost διοτι ειναι αρκετά πιεσμένος για τα κυβικά του και φυσικά δεν μπορείς να ξέρεις για την αντοχή του σε βάθος χρόνου επειδη ειναι καινούριος.Οπότε αφου λες οτι δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις τοτε εισαι για το Rio...
-
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω;
Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει τι μπορεί να γίνει μετά από 7-8 χρόνια. Μπορεί να υπάρχει τέλος για πετρελαιοκίνητα που λέει ο λόγος και να τα αποφεύγουν όλοι ή μπορεί να έχεις κερδίσει το τζόκερ και να να μην σε απασχολεί καν.
Αν οι Κυβερνήσεις πειράξουν το πετρέλαιο με οποιοδήποτε τρόπο, τότε το ψωμί θα φτάσει τα 5 ευρώ, το γάλα επίσης, κτλ κτλ. Μεταφορές/τροφοδοσίες/προμήθειες/εμπόριο στηρίζεται στο diesel.
Αυτό που θεωρώ πιθανότερο, ήδη πανευρωπαϊκά συζητείται αλλά ως συνήθως αντιδρούν οι Γερμανοί, είναι να πέσει κάτω από τα 99 μικρογραμμάρια το όριο για να μην πληρώνεις τέλη. Ειδικά δε με την ηλεκτροκίνηση που θεωρώ ότι σε 5 χρονάκια θα μας εκπλήξει, θεωρώ ότι μπορεί να φτάσουμε και στα 85-90 CO2 ταβάνι.
Αύριο/μεθαύριο πάω για test-drive στο Rio.
-
Μέχρι το 2020 η συντριπτική πλειοψηφία των νέων οχημάτων θα έχει διοξείδιο κάτω από 100 γραμμάρια. Οπότε το βαθύ κράτος ντεφάκτο θα βρει άλλο τρόπο να μας τα παίρνει.Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε στους δήμους εδώ και χρόνια, οι ανάγκες των οποίων συνεχώς μεγαλώνουν.
-
Ξέρετε τίποτα για τον πετρελαιοκινητήρα του Rio? Είναι Made in Korea? Έχει δοκιμαστεί στο παρελθόν ή είναι καινούριος κι αυτός;
-
απ'οσο ξερω στην ευρωπη ειναι ολα απο την Σλοβακια.......αλλαζει κατι;;;
-
Αγαπητε touchdown αφου εριξες νερο στο κρασι σου και κοιτας kia/hyundai και δεν καιγεσαι για επιδοσεις, γιατι δεν κοιτας το i30/ceed, σε 1,4d, πιο αμαξι παιρνεις και με καλυτερους χωρους σαφως.Πρεπει να βγαινει κανα 2χιλιαρο πανω απο το ριο το ceed.
Ford Fiesta ή Kia Rio? (συγκριτικός πίνακας)