Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta ή Kia Rio? (συγκριτικός πίνακας)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta ή Kia Rio? (συγκριτικός πίνακας)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    23
    199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      touchdown last edited by

      Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;

      Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
      Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
      Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000

      Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.

      Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        touchdown last edited by

        Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;

        Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
        Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
        Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000

        Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.

        Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          touchdown last edited by

          Αν τα τελευταία αυτοκίνητα του κόσμου ήταν τα παρακάτω, ποιο θα διαλέγατε;;

          Μοντέλο________Κινητ.__Άλογα____Καύσιμο___Ρύποι____Κατανάλωση__Εγγύηση__Κιβώτιο___Κύλινδροι___Τιμή
          Ford Fiesta_________1.0_______125______Βενζίνη_____99_________4,3__________2_________5_________3____~14.000
          Kia Rio ________1.4________90______Diesel______94_________3,6__________7_________6_________4~14.000

          Από εξοπλισμό είναι και τα δύο στα ίδια υψηλά επίπεδα. Από χώρους κερδίζει το Rio (με ενδιαφέρει). Από γκάζια κερδίζει προφανώς το Fiesta (με αφήνει αδιάφορο). Επίσης, δεν έχω απάντηση στην ερώτηση: 'γιατί σε 7-8 χρόνια που θα ήθελα να το αλλάξω να αγοράσει κάποιος βενζίνη...;;'.

          Σημειωτέον ότι και τα δύο θα μου βγουν 1.500 ευρώ φθηνότερα (12.500 ευρώ) λόγω ταυτόχρονης πώλησης του παλιού μου αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stavros_k last edited by

            Έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε

            • ξεγνοιασιά=Rio : 7 χρόνια εγγύηση
            • αμφιβολία=Fiesta : 2 χρόνια εγγύηση, τούρμπο (δεν έχει δοκιμαστεί ο χιλιάρης)

            Όσο για επιδόσεις, το Rio χάνει σε ιπποδύναμη αλλά έχει μία σχέση παραπάνω (+οικονομία) και λογικά έχει τη ροπή του Diesel.

            Στο θέμα κόστος χρήσης, το Fiesta έχει λιγότερα κυβικά αλλά περισσότερους ρύπους (τέλη, τεκμήρια, ασφάλειες) αλλά είναι και βενζίνη (ακριβότερο καύσιμο, μεγαλύτερη κατανάλωση) , ενώ και ως (πιεσμένο χιλιάρι) τούρμπο αναμένεται επίσης να καίει ανάλογα (όποτε το πατάς).

            Από μένα εύκολα Rio,
            άλλωστε ποτέ δε χώνεψα κ το πολυμορφικό στυλ του Fiesta (που από ό,τι λες δεν προσφέρει κ τους ανάλογους χώρους...).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              efthymis last edited by

              Τα diesel που κυκλοφορουν τη σημερον ημερα ειναι ολα με τουρμπο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavros_k last edited by

                Ναι έχεις δίκιο, ήμουν έτοιμος να βάλω ερωτηματικό δίπλα, το είχα κ εγώ στο νου μου (μπορώ να το αλλάξω κ τώρα; ) αλλά αυτό το σάιτ της Κια δε λέει κ πολλά οπότε το άφησα. (τελείωσε θα το κάνω edit )
                Ακόμα κ έτσι ένας χιλιάρης τούρμπο με 125 άλογα που δεν έχει δοκιμαστεί στο χρόνο είναι λίγο beta tesing - ειδικά με τα 2 χρόνια εγγύηση αντί για τα 7 της Κια.

                K πάλι δεν αλλάζουν κ πολλά, εύκολα Rio.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thaliarque last edited by

                  Ο χρήστης Stavros_K έγραψε:
                  ...Στο θέμα κόστος χρήσης, το Fiesta έχει λιγότερα κυβικά αλλά περισσότερους ρύπους (τέλη, τεκμήρια, ασφάλειες)...

                  Τα τέλη είναι μηδενικά και για τα δύο αφού έχουν ρύπους κάτω από 100 γρ CO2.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stavros_k last edited by

                    Αναφέρομαι σε κυβικά κ ρύπους γιατί δεν ξέρεις αύριο τί ξημερώνει κ πού ανά πάσα στιγμή μπαίνουν τα μελλοντικά όρια.

                    Νομίζω για τις απαιτήσεις που έχει πολύ περισσότερο ο φίλος, το Rio είναι καταλληλότερο.

                    (Στο εσωτερικό το μεν Rio είναι πιο συντηρητικό , αλλά κ το Fiesta είναι κουραστικά 'διαφορετικό'.
                    Τουλάχιστον το Rio έχει τους περισσότερους χώρους.)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      deme last edited by

                      Τα έχεις κάνει test drive;

                      Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ή θες να το κρατήσεις χρόνια, τότε Rio. Aν και απάντησες ο ίδιος στο 1ο σου post, αφού σε ενδιαφέρουν οι χώροι περισσότερο, τότε και πάλι Rio.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mark last edited by

                        Με βάση τα κριτήριά σου, δηλαδή βάζεις ψηλότερα τους χώρους και δε σε ενδιαφέρει το γκάζι, και από τη στιγμή που έρχονται στην ίδια τιμή, θα έλεγα το ΚΙΑ μόνο και μόνο επειδή θα σου κάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Αν κάνειις ειδικά αρκετά χιλιόμετρα, θα σου φανεί. Αν δεν κάνεις τόσα, και το όφελος δεν είναι και τόσο μεγάλο, τότε όποιο σου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          touchdown last edited by

                          Το μόνο που με κρατάει μακριά από το Fiesta είναι το θέμα του βενζινοκινητήρα. Άριστος, τρομερός, οκ (αδοκίμαστος μεν), όλοι γράφουν/λεν τα καλύτερα, επίσης οι τρεις κύλινδροι δεν ακούγονται, ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω; Αυτό. Επίσης, η 7χρονη εγγύηση του ΚΙΑ με κάνει να χαλαρώσω αρκετά ως προς τις πιθανές/όποιες βλάβες του πετρελαίου.

                          Ένα πράγμα μένει μόνο, για αύριο Δευτέρα: να ακούσω τον κινητήρα. Ελπίζω να μη 'φάω' την ήττα που έφαγα με το νέο Corsa, που ήμουν έτοιμος και ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι 'χτυπάει' σαν τρακτέρ, με το θόρυβο/κραδασμούς να περνάνε όλοι πάνω στα ψεύτικα πλαστικά του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            anapofasistos last edited by

                            Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
                            ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω;

                            Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει τι μπορεί να γίνει μετά από 7-8 χρόνια. Μπορεί να υπάρχει τέλος για πετρελαιοκίνητα που λέει ο λόγος και να τα αποφεύγουν όλοι ή μπορεί να έχεις κερδίσει το τζόκερ και να να μην σε απασχολεί καν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tasos96 last edited by

                              Έχε υπόψη σου ότι η πραγματική μέση κατανάλωση του Fiesta είναι γύρω στα 7 λίτρα, ενώ το Rio μάλλον θα παίζει γύρω στα 5.
                              Κατά τη γνώμη μου, επειδή και τα δύο αυτοκίνητα μου αρέσουν πολύ, έχω καταλήξει σε ένα συμπέρασμα.
                              Αν αγοράζεις με τη λογική, Rio. Αν αγοράζεις με την καρδία, Fiesta. Μάλλον για το πρώτο σε κόβω πιο πολύ...
                              Οδήγησέ τα και τα 2 όμως για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Δεν κοίταξα τα νούμερα αλλά ένας κινητήρας 125 αλόγων σύγχρονος τούρμπο υποπτεύομαι ότι θα έχει και ροπές από χαμηλά ανάλογες με έναν ντίζελ 90 αλόγων. Υποπτεύομαι ότι μπορεί να είναι τόσο παρόμοια που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι έχουμε να κάνουμε με τον ίδιο κινητήρα μόνο που στη μία περίπτωση έχει κόφτη στις 4500 και στην άλλη στις 6500 και η όποια διαφορά θα παιχτεί στη μετάδοση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsimisde last edited by

                                  Kαι εγω φίλε θα σου έλεγα να πάρεις το Rio διοτι το Fiesta ναι μεν το παραδέχομαι οτι ειναι ενα καλό αμάξι σχεδόν σε ολους τους τομείς αλλα φοβάμαι αρκετα τον Ecoboost διοτι ειναι αρκετά πιεσμένος για τα κυβικά του και φυσικά δεν μπορείς να ξέρεις για την αντοχή του σε βάθος χρόνου επειδη ειναι καινούριος.Οπότε αφου λες οτι δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις τοτε εισαι για το Rio...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touchdown last edited by

                                    Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:

                                    ΑΛΛΑ, όπως γράφω, αν η τωρινή τάση κρατηθεί και ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια, ποιος θα μου αγοράσει βενζινοκίνητο σε 7-8 χρόνια από σήμερα που θα θελω να το αλλάξω;

                                    Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει τι μπορεί να γίνει μετά από 7-8 χρόνια. Μπορεί να υπάρχει τέλος για πετρελαιοκίνητα που λέει ο λόγος και να τα αποφεύγουν όλοι ή μπορεί να έχεις κερδίσει το τζόκερ και να να μην σε απασχολεί καν.

                                    Αν οι Κυβερνήσεις πειράξουν το πετρέλαιο με οποιοδήποτε τρόπο, τότε το ψωμί θα φτάσει τα 5 ευρώ, το γάλα επίσης, κτλ κτλ. Μεταφορές/τροφοδοσίες/προμήθειες/εμπόριο στηρίζεται στο diesel.

                                    Αυτό που θεωρώ πιθανότερο, ήδη πανευρωπαϊκά συζητείται αλλά ως συνήθως αντιδρούν οι Γερμανοί, είναι να πέσει κάτω από τα 99 μικρογραμμάρια το όριο για να μην πληρώνεις τέλη. Ειδικά δε με την ηλεκτροκίνηση που θεωρώ ότι σε 5 χρονάκια θα μας εκπλήξει, θεωρώ ότι μπορεί να φτάσουμε και στα 85-90 CO2 ταβάνι.

                                    Αύριο/μεθαύριο πάω για test-drive στο Rio.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Μέχρι το 2020 η συντριπτική πλειοψηφία των νέων οχημάτων θα έχει διοξείδιο κάτω από 100 γραμμάρια. Οπότε το βαθύ κράτος ντεφάκτο θα βρει άλλο τρόπο να μας τα παίρνει.Τα τέλη κυκλοφορίας πάνε στους δήμους εδώ και χρόνια, οι ανάγκες των οποίων συνεχώς μεγαλώνουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        touchdown last edited by

                                        Ξέρετε τίποτα για τον πετρελαιοκινητήρα του Rio? Είναι Made in Korea? Έχει δοκιμαστεί στο παρελθόν ή είναι καινούριος κι αυτός;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          απ'οσο ξερω στην ευρωπη ειναι ολα απο την Σλοβακια.......αλλαζει κατι;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            s3 last edited by

                                            Αγαπητε touchdown αφου εριξες νερο στο κρασι σου και κοιτας kia/hyundai και δεν καιγεσαι για επιδοσεις, γιατι δεν κοιτας το i30/ceed, σε 1,4d, πιο αμαξι παιρνεις και με καλυτερους χωρους σαφως.Πρεπει να βγαινει κανα 2χιλιαρο πανω απο το ριο το ceed.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr