-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Έχω πάει όχι σε έναν αλλά σε 3 διαφορετικούς dealers, λες να έβγαζα τα νούμερα ωαπό το κεφάλι μου ? Η αρχική τιμή του αυτοκινήτου έχει πέσει στα 25.500 και μαζί με τις επκπτώσεις και προσφορές φτάνει στα επίπεδα που γράφω και αλλού (επιπλέον την οθόνη professional την δίνει standard, εσύ πρέπει να την πλήρωσες extra). Αναφορικά με το servotronic οι πωλητές μου είπαν ότι είναι ελαφρύ και κόβει πολύ στην πόλη και σε χαμηλές ταχύτητες και στα πολλά χιλιόμετρα βαραίνει και βελτιώνεται η αίσθηση (ότι είναι δηλαδή μεταβλητής υποβοήθησης).
Όσον αφορά τα 2 πακέτα (urban και sport line) είναι και τα 2 προαιρετικά, το αυτοκίνητο το χτίζεις όπως θες εσύ. Απλά δεν μπορείς να βάλεις το drive comfort χωρίς το advantage. Για την κατανάλωση το 4.2 που έχεις πετύχει είναι έτσι και αλλιώς εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο σχεδόν 1.400 κιλά, 1600 cc και πισωκίνητο. Πάντως έλληνας δημοσιογράφος είχε πετύχει κανανάλωση 3.3 λίτρα/100 χλμ αν δεν κάνω λάθος σε διαδρομή που είχε κάνει στην Αθήνα. Βρήκα και ένα video στο you tube όπου αυτός που το ανέβασε ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρονικό κόφτη στα 195 km http://www.youtube.com/watch?v=vYUnjf9jJLo και πως ο κινητήρας έχει τη δύναμη να φορτώσει και άλλο την 5η και την 6η. Η άνεση από την ανάρτηση είναι πράγματι πολύ καλή, δεν το περίμενα γιατί η προηγούμενη σειρά 1 έπασχε σε συτό το θέμα (ήταν με καθαρά σπορτίφ προσανατολισμό).Ναι όντως, την πλήρωσα έξτρα. 3.3λίτρα/100χλμ για να κάνεις πρέπει να είσαι σε διαδρομή ως επί το πλείστον κατηφορική.
Στα 200 έχει κόφτη αλλά νιώθεις την επέμβαση από τα 195 προκειμένου να μην πιάσει τα 200 λόγο φόρας/αδράνειας. Μιλάω πάντα για τις ενδείξεις του κοντέρ.
Ναι έχει δύναμη. Έγραψα και πιο πριν τα 190 τα πιάνει πολύ γρήγορα.
Για το servotronic καλά στα είπαν. Αυτό που κάνει το VLS είναι ότι επιπλέον μεταβάλει το πόσο στρίβουν οι τροχοί σε σχέση με το πόσο στρίβει το τιμόνι. π.χ. στα λίγα χιλιόμετρα το τιμόνι έχει 3 στροφές από άκρη σε άκρη στα πολλά πέφτει στις 2. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Καταλήγω στο Opel Corsa 1.3/95 diesel Excess (13.800 ευρώ), για τους εξής λόγους:
καλή σκέψη για την εποχή μας, να πας συντηρητικά, αλλα νομίζω πως αξίζει να δώσεις 1-1,5χλρ παραπάνω για να πάρεις μικρομεσαίο c4 ή i30 που θα έχουν τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από το κορσα
Άκυρο το option για Corsa. Πήγα σήμερα και οδήγησα το 1.3/95 ecoflex. Είχε πολύ ενδιαφέρον ο ήχος του κινητήρα και το σχεδόν αισθησιακό πέρασμα των κραδασμων του στον λεβιέ των ταχυτήτων. Ευτυχώς, με την αγορά μου δίνουν δώρο σκαπτική τσουγκράνα με κοτσαδόρο, για οργωμα το καλοκαίρι καθώς και CB (Σι-Μπι) να επικοινωνω με συναδέλφους το χειμώνα... 'Μεγάλου Αλεξάνδρου κανείς; Μεγάλου Αλεξάνδρου κανείς; Ακούει το 33; Ακούει το 33; Μητροπόλεως για γήπεδο -Ελήφθη το 33, καθ' οδόν, over and out'....
-
γενικά δεν πρέπει να είσαι και πολύ υπερβολικός τύπος ε ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γενικά δεν πρέπει να είσαι και πολύ υπερβολικός τύπος ε ?Έλα τώρα, δε γέλασες;
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Καλορίζικο τότε!! Αφού είσαι έτοιμος! αντε τρέχα κλείστο! και καλοτάξιδος... κράτα μας ενήμερους μόνο για κατανάλωση, αξιοπιστία και πρακτικότητα όταν με το καλό γίνεις και πατέρας!
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα το κλείσω, τα extra που θα βάλω σκέφτομαι ακόμα. Εννοείται ότι θα γράφω τακτικά εντυπώσεις για το αυτοκίνητο και την κατανάλωση, μέχρι να έρθει στον κόσμο ο μπόμπιρας (τέλος Ιουνίου-αρχές Ιουλίου) θα το έχω στρώσει κιόλας, μετά την γέννα από αυτά που ακούω και ειδικά ο πρώτος μήνας θα είναι δύσκολος (άρα και περιορισμένος χρόνος για βόλτες). Εσύ πότε περιμένεις το yeti? Πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία του, έχει φίλος το 1.2 tsi και με 2 μωρά βολεύεται μια χαρά. Καλορίζικο και σε σένα λοιπόν
Ευχαριστώ πολύ!
Τον Μάιο μάλλον θα το έχω... το πήρα στην έκδοση ambition με 2300 ευρώ έξτρα (cruize control, xenon, auto diming εσωτερικός καθρέπτης, αισθητήρες βροχής, off-road εξοπλισμό, υποστήριξη μέσης στα μπροστα καθισματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, πενταλ αλουμινίου, θερμαινόμενα πλυστικά παρμπρίζ, φιμέ πίσω κρύσταλλα κ.α) -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το Saxo εχει προβλημα; Αν οχι γιατι δεν το κρατας 3-4 χρονακια ακομα και αλλαζεις μια και καλη;
Απο δικη μου εμπειρια, μολις σε ~3 χρονακια (και οχι σε 7) απο τωρα θα μπορεις να κανεις πολυ περισσοτερα πραγματα και ενα μεγαλυτερο αμαξι θα σας βολεψει καλυτεραΔεν κρατιέται το Saxo άλλο, δυστυχώς. Δεν έχει κλιματισμό. Που σημαίνει ότι το καλοκαίρι θέλει ανοιχτά παράθυρα=απίστευτη φασαρία αλλά και κίνδυνος για κανένα 'πλευρίτωμα' των μικρών. Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι επίσης. Είναι μπελάς. Άσε που σε 3 χρόνια δεν θα πουλιέται οπότε χάνω έστω αυτό το 1,5κ ευρώ σήμερα. Και να μη μιλήσω για τις στοιχειώδεις ελλείψεις σε ενεργητική/παθητική ασφάλεια που πια τα σκέφτομαι με τα δυο μωρά.
Πάντως κάτι μου λέει ότι αν όντως περιμένω λίγο (ίσως μέχρι το Μάιο οπότε και θα χρειαστώ πραγματικά το νέο αμάξι) ίσως είναι καλύτερα.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
(...)
@mrclouzo
Λοιπόν, προσωπικά, αποφάσισα με πάρα πάρα πάρα πάρα πολυ βαριά καρδιά ότι δεν μπορώ να αντέξω το άγχος/εικόνα να βλέπω τα μωρά να 'ασελγούν' πάνω στο σούπερ-ντούπερ Α3 ambition ή στο Golf μου. Επίσης,(...)Μην αισθάνεσαι άσχημα και μην χαλιέσαι, σκοπός είναι να κάνεις μια κίνηση ανάλογα με τις ανάγκες, τα γούστα και την οικονομική σου δυνατότητα. Ο τρόπος σκέψης σου είναι ορθός στα δικά μου μάτια τουλάχιστον (με βάση την ανάλυση που έκανες). Απλά ίσως εγώ στη θέση σου να κοιτούσα και τις λύσεις c4, i30 (πάντα diesel) που δεν απέχουν πολύ από την τιμή του corsa και θα είσαι σαφώς πιο άνετος σε χώρους.
Προσωπικά αποφάσισα να κάνω την υπέρβαση γιατί έτσι και αλλιώς είχα καταλήξει σε αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας (τύπου golf) και όταν είδα τις μικρές διαφορές στην τιμή με τα premium αποφάσισα να δώσω κάτι παραπάνω. Δηλαδή δεν υπήρχε το δίλημμα μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά μικρομεσαίο ή premium μικρομεσαίο. Στην παρούσα φάση υπάρχει η δυνατότητα να πάρω την bmw χωρίς να χρεωθώ και χωρίς να ζοριστώ (πάντα πρέπει να υπάρχει έστω και λίγη καβάτζα στην άκρη). Πούλησα και το polo της συζήγου περίπου 4.000 ευρώ (πολύ καλά δηλαδή) οπότε θα μου βγει μια διαφορά γύρω στα 18.500-19.000 ευρώ. Δε νομίζω ότι το polo αρκεί για τις ανάγκες μιας οικογένειας με μωρό (και είναι από τα ευρύχωρα μικρά). Επειδή δε, τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον δεν ξέρω αν θα υπάρχει η δυνατότητα για αγορά καινούριου αυτοκινήτου κάνω την κίνηση τώρα και ελπίζω να μην το μετανιώσω.Το C4 έχει τέλη, εκτός νομίζω από την αυτόματη έκδοση 1.6. Το i30 ξεφεύγει αρκετά, αν πω ότι βάζω νέο ταβάνι τα 13-14 μαξ. Διαφορετικά θ' αρχίσω πάλι τα ίδια (δηλαδή, 'έλα μωρέ' δώσε κάνα διχίλιαρο παραπάνω και πάρε το i30, μετά 'έλα μωρέ, με τα ίδια λεφτά παίρνεις VW Polo, και μετά 'έλα μωρέ, με κάνα διχίλιαρο παίρνεις το Golf και μετά 'έλα μωρέ, με κάνα τριχίλιαρο, παίρνεις Premium'.....). Άστα, πλέον είμαι στη φάση της απόγνωσης, μετά και την 'ήττα' που έφαγα με την εμπειρία μου με το 1.3/95 Corsa.
Είδα κανα-δυο άσσους εδώ που είμαι. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αριστοκρατικό και καλοστημένο για το μέγεθός του. Με το καλό να παραγγείλεις και να το χαρείς, όπως και το νέο μέλος της οικογένειάς σας!
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Το Saxo εχει προβλημα; Αν οχι γιατι δεν το κρατας 3-4 χρονακια ακομα και αλλαζεις μια και καλη;
Απο δικη μου εμπειρια, μολις σε ~3 χρονακια (και οχι σε 7) απο τωρα θα μπορεις να κανεις πολυ περισσοτερα πραγματα και ενα μεγαλυτερο αμαξι θα σας βολεψει καλυτεραΔεν κρατιέται το Saxo άλλο, δυστυχώς. Δεν έχει κλιματισμό. Που σημαίνει ότι το καλοκαίρι θέλει ανοιχτά παράθυρα=απίστευτη φασαρία αλλά και κίνδυνος για κανένα 'πλευρίτωμα' των μικρών. Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι επίσης. Είναι μπελάς. Άσε που σε 3 χρόνια δεν θα πουλιέται οπότε χάνω έστω αυτό το 1,5κ ευρώ σήμερα. Και να μη μιλήσω για τις στοιχειώδεις ελλείψεις σε ενεργητική/παθητική ασφάλεια που πια τα σκέφτομαι με τα δυο μωρά.
Πάντως κάτι μου λέει ότι αν όντως περιμένω λίγο (ίσως μέχρι το Μάιο οπότε και θα χρειαστώ πραγματικά το νέο αμάξι) ίσως είναι καλύτερα.
οι ελλειψεις που αναφερεις ειναι πολυ σημαντικες
θα σου ελεγα να κοιταξεις καποιο μεταχειρισμενο παντως , σημερα υπαρχουνε παρα πολλες ευκαιριες -
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Πάντως κάτι μου λέει ότι αν όντως περιμένω λίγο (ίσως μέχρι το Μάιο οπότε και θα χρειαστώ πραγματικά το νέο αμάξι) ίσως είναι καλύτερα.
να δεις κ το σκοντα ραπιντ, ξεκινάει από 15χλρ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3176316/
αν κ εγώ προτείνω να δώσεις 15,5χλρ τιμή με το κλειδί, να πάρεις την c4 atrraction 90hp που είναι πληρως εξοπλισμένη κ να τελειώνεις
τα 100ευρώ τέλη νομίζω δεν αξίζει να τα σκέφτεσαι. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Πάντως κάτι μου λέει ότι αν όντως περιμένω λίγο (ίσως μέχρι το Μάιο οπότε και θα χρειαστώ πραγματικά το νέο αμάξι) ίσως είναι καλύτερα.
να δεις κ το σκοντα ραπιντ, ξεκινάει από 15χλρ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3176316/
αν κ εγώ προτείνω να δώσεις 15,5χλρ τιμή με το κλειδί, να πάρεις την c4 atrraction 90hp που είναι πληρως εξοπλισμένη κ να τελειώνεις
τα 100ευρώ τέλη νομίζω δεν αξίζει να τα σκέφτεσαι.Ευχαριστώ, αν και νομίζω φύγαμε λίγο off-topic. Sedan ή sedan-οειδές δεν ψάχνω. Όσο για το C4, είχα από το 2005 έως το 2010 το τρομερό C4 Coupe full-extra (3θυρο). Καταπλητικό αμάξι, απλά θα ήθελα να οδηγήσω και τίποτε άλλο.
-
@ToucHDowN: Κοίτα και το Rio 1.4 CRDI 90ps στην έκδοση Uptown με 13.500. Κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο από το Corsa....
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
@ToucHDowN: Κοίτα και το Rio 1.4 CRDI 90ps στην έκδοση Uptown με 13.500. Κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο από το Corsa....Καλημέρα,
Είμαι πλέον κοντύτερα στο Fiesta 1.0L/100 Ecoboost. Ονομαστική κατανάλωση 4.3λτ/100 (ας βγει και 7), η πρώτη βενζίνη που είδα χωρίς τέλη (99γρμ), ένα σκασμό από εξοπλισμό (Titanium), λίγο στριμόκωλα πίσω αλλά οκ, δεν προορίζεται να κουβαλά ενηλίκους στο ύψος μου και το κυριώτερο, θα μου βγει 12.000 ευρώ (με την πώληση του Σάξο ή 13.000 τα 125 άλογα - τρέχουν κάτι προωθητικές).
Με βαριά καρδιά, όπως έγραφα και πιο πάνω μιας και ήμουν με το 1.5 πόδι στην Α3 αλλά δεν μετακινούμαι από το σκεπτικό μου τελικά. Ας είναι καλά τα μωράκια, να μεγαλώσουν και 'παίρνω το αίμα μου πίσω'' τότε...
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Καλημέρα,
Είμαι πλέον κοντύτερα στο Fiesta 1.0L/100 Ecoboost. Ονομαστική κατανάλωση 4.3λτ/100 (ας βγει και 7), η πρώτη βενζίνη που είδα χωρίς τέλη (99γρμ), ένα σκασμό από εξοπλισμό (Titanium), λίγο στριμόκωλα πίσω αλλά οκ, δεν προορίζεται να κουβαλά ενηλίκους στο ύψος μου και το κυριώτερο, θα μου βγει 12.000 ευρώ (με την πώληση του Σάξο ή 13.000 τα 125 άλογα - τρέχουν κάτι προωθητικές).
Με βαριά καρδιά, όπως έγραφα και πιο πάνω μιας και ήμουν με το 1.5 πόδι στην Α3 αλλά δεν μετακινούμαι από το σκεπτικό μου τελικά. Ας είναι καλά τα μωράκια, να μεγαλώσουν και 'παίρνω το αίμα μου πίσω'' τότε...
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο? Το fiesta με τον ecoboost δεν πρέπει να καίει πάνω από 7.5 λίτρα/100 χλμ αν δεν το κυνηγάς και θα είναι και αρκετά ευχάριστο στο δρόμο. Πάντως όπως είπε και ο Τάσος πιο πάνω και το rio είναι ωραίο αυτοκίνητο και με τον 1.4 diesel έχει καλό μοτέρ+εξάρι σασμάν+καλούς χώρους+καλή τιμή για την κατηγορία του. Το corsa δεν θα το επέλεγα ποτέ, είναι πολύ παλιό σαν μοντέλο και έχει μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό (απορώ γιατί πουλάει τόσο πολύ).
Τελικά εγώ έκλεισα την bmw με το πακέτο advantage, το drive comfort και τον διευρυμένο πίνακα λειτουργιών υψηλής ανάλυσης χωρίς ζάντες (θα μπουν μάλλον με την πρώτη αλλαγή ελαστικών). Ήμουνα μεταξύ drive comfort και xenon και τελικά νίκησε η λογική, τα xenon μου αρέσουν αισθητικά κυρίως, στην πράξη δεν ταξιδεύω συχνά βράδυ όπου πραγματικά είναι χρήσιμα. Μελλοντικά θα το ψάξω μήπως και τα βρω σε καλή τιμή από εξωτερικό. Σε ενάμιση μήνα περίπου αν όλα πάνε καλά θα ξεκινάω το στρώσιμο -
-
Για πρίμιουμ ξεκινήσαμε, με KIΛ και Φιέστα μείναμε.
-
@clouzo
μπραβο!
Καλοριζικο!
Δε μας ειπες χρωματακι? -
Ευχαριστώ παιδιά, τα καλορίζικα με την παραλαβή περί τα τέλη Μαρτίου! Χρώμα alpine white (λευκό επί το ελληνικότερον), της πηγαίνει αρκετά (και είναι ένα από τα ιδανικότερα χρώματα για κλίματα σαν της Ελλάδας). Πραγματικά με τις τρέχουσες προσφορές και από την στιγμή που μπορώ να δώσω αυτά τα 3-4 παραπάνω χιλιάρικα από τα mainstream της κατηγορίας πιστεύω ότι αξίζει η υπέρβαση για ένα αυτοκίνητο ποιοτικότατο, πολύ οικονομικό, εξοπλιστικά πλήρες και αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση. Ακόμα και από οικονομοτεχνική άποψη συμφέρει σαν αγορά, το mondeo 1.8 που χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα στα ταξίδια καίει γύρω στα 9 λίτρα/100 χλμ (ούτε χελώνα ούτε σκοτωτός). Με τις υπάρχουσες τιμές των καυσίμων (diesel-βενζίνη) σε 10 χρόνια (έχοντας διανύσει περίπου 200.000 χλμ) υπολογίζω όφελος μόνο από την εξοικονόμηση καυσίμου 15.000 ευρώ (χωρίς να υπολογίσω το όφελος από τα τέλη και τα λεφτά που θα χρειαστεί το mondeo για συντήρηση μιας και είναι ήδη στα 205.000 χιλιόμετρα) και φαντάζομαι ότι μια bmw diesel 1.600 cc ακόμα και με 200.000 χλμ θα μπορεί να πιάσει το 2023 (αν υπάρχουμε, μακριά το πήγα λιγάκι) 4-5 χιλιάρικα άρα στην ουσία κάνω σχεδόν απόσβεση του κεφαλαίου που δίνω τώρα
-
@mrclouzo: Καλορίζικο να είναι φίλε μου!! Καλωσήρθες στο club των diesel BMW!! Αναμένουμε εντυπώσεις το συντομότερο δυνατόν!!
@ToucHDowN: Πολύ καλό το Fiesta!! Το Drive Μαρτίου (σήμερα κυκλοφόρησε) αναφέρει μέση κατανάλωση στα 6,9 λίτρα για το 100σταρι, και το βγάζει νικητή ενάντια σε Polo 1.2 TSI 90ps και Clio 0.9 Tce. 7 λίτρα δεν απέχουν και πολύ από τα 6 ενός μικρομεσαίου diesel, συν ότι θα έχεις ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σε θέματα στησίματος, πολύ ευχάριστο στην οδική του συμπεριφορά και χωρίς να κοπανάει. Προσωπικά θα έπαιζα μεταξύ Fiesta 1.0 Ecoboost και Rio 1.4 Diesel. Και ως outsider θα έθετα το C3 1.6 e-HDI Eco Chic και το Clio 1.5 dci 90ps σε Expression ή Dynamic (μου αρκεί να είναι κόκκινο με ζαντούλες...!!)
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
@mrclouzo: Καλορίζικο να είναι φίλε μου!! Καλωσήρθες στο club των diesel BMW!! Αναμένουμε εντυπώσεις το συντομότερο δυνατόν!!@ToucHDowN: Πολύ καλό το Fiesta!! Το Drive Μαρτίου (σήμερα κυκλοφόρησε) αναφέρει μέση κατανάλωση στα 6,9 λίτρα για το 100σταρι, και το βγάζει νικητή ενάντια σε Polo 1.2 TSI 90ps και Clio 0.9 Tce. 7 λίτρα δεν απέχουν και πολύ από τα 6 ενός μικρομεσαίου diesel, συν ότι θα έχεις ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σε θέματα στησίματος, πολύ ευχάριστο στην οδική του συμπεριφορά και χωρίς να κοπανάει. Προσωπικά θα έπαιζα μεταξύ Fiesta 1.0 Ecoboost και Rio 1.4 Diesel. Και ως outsider θα έθετα το C3 1.6 e-HDI Eco Chic και το Clio 1.5 dci 90ps σε Expression ή Dynamic (μου αρκεί να είναι κόκκινο με ζαντούλες...!!)
Καλορίζικος ο mrclouzo. Ζηλεύω την αποφασιστικότητά σου πάντως! Μου λείπει! Ως προς τα δικά μου, για το fiesta, απλά αναρωτιέμαι σε 6-7 χρόνια που θέλω να το δώσω, ποιος θα αγοράζει βενζίνη. Για το rio, το 1.4 diesel είναι με τάσια (uptown)... Δίνεις 14k για αμάξι με τάσια; Για το C3 1.6 eco-chic, θα βγει στα 15.000, οπότε αρχίζει πάλι το γνωστό παραμυθάκι: 'καλά, θα δώσεις 15 για C3 όταν με +2.000 παίρνεις το ΤΑΔΕ; και καλά, θα δώσεις 17.000 για να πάρεις το ΤΑΔΕ όταν με +2000 παίρνεις το ΔΕΙΝΑ; και καλά, θα δώσεις 19.000 για να πάρεις το ΔΕΙΝΑ, όταν με +2.000 παίρνεις Premium? και καλά τέλος πάντων, δε μας γ@μ... κι εσύ κι ο γρύλλος σου;;;
Προσπαθώ να πετύχω το άπιαστο/ιδανικό value for money για το 'ταβάνι' μου/τρέχουσες συνθήκες/οικογενειακή κατάσταση κι εκεί τα μπουρδουκλώνω...
-
Πάντως το ξένον είναι ωραίο και φωτεινό πράμα... αν το δοκιμάσεις θα σου λείπει... βέβαια λες δεν πολυπάς νύχτα...οκ.
Το θέμα του ύψους του καθίσματος από το έδαφος αλλά και ανοίγματος πόρτας που αναφέρθηκε πιο πριν έχουν σημασία περισσότερη από όση τους δίνουμε αν θέλουμε να φορτώνουμε ξεφορτώνουμε παιδάκια...
Είτε πρίμιουμ είναι είτε όχι αν το έχεις πάρει καινούργιο το ίδιο θα σου κακοφαίνεται να στο κάνουν τα παιδιά σου χάλια. Μόνο με χρέπι είσαι άνετος! Και σε ελαφρύ τόνο σε χτυπάω πισώπλατα! Πάρε δερμάτινα καθίσματα που δε λερώνουν και καθαρίζονται εύκολα και δεν μένει η μυρωδιά από πχ ποτισμένο εμετό... (αρκεί να μην παίζουν τα παιδιά σου με μυτερά, κοφτερά ή παιχνίδια με σκληρές γωνίες).
Και εγώ αποκομίζω λάθος αίσθηση από το Κόρσα (και γενικά από τα Όπελ). Δεν αισθάνομαι να είμαι μέσα, δεν αισθάνομαι σωστά.... Δεν λέω ότι είναι κακά απλά δεν μου ταιριάζουν.
ΑΓΟΡΑ PREMIUM MIΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL, ΑΞΙΖΕΙ?