-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τους αναδιπλωμένους γιατί ?μου χει τυχει να βλεπω γερο να παει να περασει απο κει που δε χωραει αναμεσα σε σειρα αυτοκινητων σε φαναρι, και να τους κλεισω ακριβως πριν περασει διπλα μου.
φαντασου πχ το : ανοιξε παραθυρο-βγαλε χερουκλα εξω-κλειστους.Χρειαζονται γενικως, κι αν κλεινουν αυτοματα μαζι με το συναγερμο ακομα καλυτερα... Βλεπε renault/citroen πχ...
-
Υπερβολες...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Μπαινω μεσα και βλεπω... ο,τι βλεπει κανεις σε ενα Κορεατοιαπωνικο της προηγουμενης δεκαετιας..Τι εβλεπες σε ενα Λεξους δηλαδη;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπαινω μεσα και βλεπω... ο,τι βλεπει κανεις σε ενα Κορεατοιαπωνικο της προηγουμενης δεκαετιας..
Τι εβλεπες σε ενα Λεξους δηλαδη;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ενα πολυτελες Toyota!!
Η αληθεια ειναι οτι ηταν πολυ γενικολογο αυτο που εγραψα... Ας πω καλυτερα οτι ηταν σα να εμπαινα σε Atos!! Δηλαδη καμια διαθεση για εμπνευση και στοχος η πρακτικοτητα! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερβολες...Sent from my Neo V using Tapatalk.
+οο
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Συντομη οδηγικη επαφη με το νεο Renault Clio 1.5 dci 90ps.
Αφου επεστρεψα με τον πωλητη στην εκθεση, 'εχτισα' ενα clio της προτιμησης μου, δηλαδη στην ακομα πιο πλουσια εκδοση dynamic, (επιπλεον της expression δερματινο τιμονι, λειτουργια eco, αυτοματος κλιματισμος, εσωτερικες λεπτομερειες σε μαυρο γυαλιστερο, ζαντες αλουμινιου 16'', ηλεκτρικα πισω παραθυρα και ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες, καρτα hands free εισοδου/εξοδου απο το αυτοκινητο) η οποια ξεκιναει απο 16,990 ευρω, μαζι με μεταλλικο χρωμα, και μπροστινο υποβραχιονιο (90ευρω), με δωρο την αποσυρση, οπως μου αναφερθηκε, τελικη τιμη στα 16,483ευρω.
Δε το πιστευω οτι εν ετει 2013 θεωρουμε ακομα εξτρα τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα και τους ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες... Ωχ θεε μου γιατι?
Δεν ειναι έξτρα.Ο Γρηγόρης λεει τι έχει παραπανω η Dynamic απο την expression
Επίσης η καρτα ειναι και για εκκίνηση χωρις κλειδί
Τεσπα η Dynamic κανει το Clio το πιο καλοεξοπλισμενο αμαξι της κατηγορίας
Για να παρεις αντιστοιχα πραγματα σε άλλα αυτοκινητα ξεπερνας κατα πολυ τα 16500 που έβγαλε τιμη στο Γρηγόρη -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Απο την αρχη της βολτας, φροντισα να μηδενισω στο trip την ενδειξη μεσης καταναλωσης, και κατα την διαρκεια της συντομης οδηγικης επαφης να μοιρασω -κατα το δυνατον- το στυλ οδηγησης σε 'αμυντικο' μεσα στα στενα και καποιες λεοφωρους των Βορειων προαστειων, δηλαδη αλλαγες σε χαμηλες στροφες -μεχρι τις 2,000σαλ- και λιγο πατημα γκαζιου, και σε πιο 'επιθετικο' σε λιγο πιο ανοιχτο σε κινηση δρομο, γεμιζοντας λιγο περισσοτερο την καθε σχεση μεχρι τις 3,500-3,800σαλ περιπου, νουμερο αρκουντως υψηλο για τον συγκεκριμενο diesel. Μεσα σε αυτο τον 'φακελο λειτουργιας' υπηρξαν και περιπτωσεις με τερμα βυθισμα γκαζιου, με μια σχεση πανω ομως, οπως αρμοζει γενικοτερα στους ντιζελ, οπου και εκει φανηκε η ...τερατωδης ροπη, για το υφος και μεγεθος αυτοκινητου, η οποια αμεσα 'ξυπναγε' τον κινητηρα και 'τραβαγε' το αυτοκινητο ακριβως οσο δυνατα χρειαζοταν για τυχον προσπερασεις αλλων αυτοκινητων.
Κάτι ξέχασες...
To εγραψα στην 4η παραγραφο απο το τελος. Πεντε λιτρα ακριβως εγραψε...
-
Καλα οι αναδιπλωμενοι μπορει να ειναι και αχρηστοι αναλογα με τη χρηση
Εγω πχ που δεν βρισκομαι ποτε σε συνθηκες στενου παρκαρισματος , ζητημα να τους εχω χρησιμοποιησει 3 φορες ολο και ολο στο C5. To ιδιο και για τα παραθυρα που κλεινουνε μονα τους οταν κλειδωνεις ... περα απο το γκατζετιστικο του πραγματος δεν μου φανηκε χρησιμο ποτε -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To εγραψα στην 4η παραγραφο απο το τελος. Πεντε λιτρα ακριβως εγραψε...ΟΚ
-
Χθες σας εδωσα ενα teaser... Σημερα ομως σας εχω παρουσιαση!
Μιας και εχουμε λοιπον, κλειστη σχολη, πηγα και εκανα ενα test drive σ'αυτο
Vw Golf 7 1,6 tdi Generation
Καταρχας εχουμε καινουργιο κλειδι!! Μπαινω μεσα και βλεπω ενα ταμπλο το οποιο μου αρεσε αρκετα .. Βαζω μπροστα και ξεκιναει ο ταξιτζιδικος ηχος! Ωστοσο η καμπινα ειναι πληρως απομονωμενη απο τους κραδασμους.. Πραγματικα εμεινα εκπληκτος! Ξεκιναω.. Μονος δεν ημουν αλλα ειχα για συνοδο μια ωραιοτατη δεσποινιδα η οποια μου ειπε να παω οπου θελω!! Ξεκιναω λοιπον με ολιγον επαρχιακο δικτυο και Εγνατια... Ο κινητηρας εχει νευρο αλλα σε σχεση με τον 1,6 dci υστερει.. Δε νοιωθεις δηλαδη το αυτοκινητο να τραβαει τοσο οσο το QQ.. O κινητηρας ακουγεται μεσα στην καμπινα αλλα μεσα σε λογικα πλαισια.. Οταν φτασεις στις 3μιση με 4 χιλιαδες σ.α.λ. κανει αισθητη την παρουσια του.. Βγαινω Εγνατια και χτυπαω 140 150.. Εκει καταλαβαινω οτι το κιβωτιο θελει οπωσδηποτε μια 6η ταχυτητα γιατι μπορει να μην ακουγεται ο κινητηρας στις 2.500 σ.α.λ. που εχει οταν πας με 120, 130 αλλα τον νοιωθεις να μην ειναι και τοσο προθυμος να ανεβασει σ.α.λ. Με το dsg θα ειναι καλυτερα μαλλον.. Στην Εθνικη λοιπον το αυτοκινητο ειναι βαρυ και σου εμπνεει ασφαλεια.. Το μονο που με χαλασε ειναι οτι σε υψηλες ταχυτητες ο θορυβος απο τον αερα ακουγεται ΠΟΛΥ.. Γενικη αισθηση ειναι αυτη ενος χιλιομετροφαγου που θα πρεπε ομως να εχει και μια 6η ταχυτητα..
Βγαινω απο Εγνατια και μετα αρχιζει το τεστ στην πολη.. Οι ανωμαλιες φιλτραρονται αρκετα καλα αλλα καποιες λακκουβες εγιναν αισθητες στην καμπινα .. Το τιμονι αρκετα ελαφρυ κανει τις μανουβρες, παίγνιον !!
Στον τομεα των gadgets μπορω να πω οτι εμεινα πολυ ικανοποιημενος. Σε σχεση με το Golf 6 που ειχα οδηγησει, ο εξοπλισμος ειναι πολυ καλος.. Εχουμε λοιπον ενα ωραιο εσωτερικο, cruise control, μπρος πισω ηλεκτρ. παραθυρα. Οθονη αφης (μην περιμενετε ομως να ειναι τοσο υπακουη οσο το android ή το iphone σας), esp ηλεκτρ. χειροφρενο, auto hold κλπ. Πρακτικα το μονο που μου ελειψε ηταν οι προβολεις ομιχλης! Ααα επισης τα φωτα ημερας εχουν μια λειτουργια οπου σβηνουν οταν ανοιξει το αντιστοιχο φλας!
Τελειωσε το test drive και ηρθε η ωρα των τιμων
20.900 € με δωρο την αποσυρση και σε λευκο χρωμα. Προσωπικα σαν εξτρα θα εβαζα την ηλιοροφη(1.057), τα χειριστηρια στο τιμονι (396), το πακετο light and sight (181) και το composition media (233). Το βασικο ηχοσυστημα, η πωλητρια μου ειπε οτι εχει θυρες sd και aux αλλα δεν την ρωτησα για bluetooth, γι'αυτο και το προσθετω. Συνολο 22.767 € . Δε βλεπω καπου στα εξτρα τα φωτα xenon .. Αν τα ειχε θα εβγαζα την ηλιοροφη και θα τα εβαζα..
Ωραιο αυτοκινητο, ισως να το αγοραζα αλλα με 300 € παραπανω μαλλον παιρνω το v40 που και σχεδιαστικα ειναι πιο πουτανιαρικο και περισσοτερο εξοπλισμο θα εχει και το πακετο κινητηρας- κιβωτιο θα ειναι ολοκληρωμενο! -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν ειναι έξτρα.Ο Γρηγόρης λεει τι έχει παραπανω η Dynamic απο την expression
Επίσης η καρτα ειναι και για εκκίνηση χωρις κλειδί
Τεσπα η Dynamic κανει το Clio το πιο καλοεξοπλισμενο αμαξι της κατηγορίας
Για να παρεις αντιστοιχα πραγματα σε άλλα αυτοκινητα ξεπερνας κατα πολυ τα 16500 που έβγαλε τιμη στο ΓρηγόρηNαι δηλαδη η expression δεν εχει ηλεκτρικα παραθυρα πισω!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Καταρχας εχουμε καινουργιο κλειδι!! Μπαινω μεσα και βλεπω ενα ταμπλο το οποιο μου αρεσε αρκετα ..
Περαστικα!
Με το dsg θα ειναι καλυτερα μαλλον.. Στην Εθνικη λοιπον το αυτοκινητο ειναι βαρυ και σου εμπνεει ασφαλεια.. Το μονο που με χαλασε ειναι οτι σε υψηλες ταχυτητες ο θορυβος απο τον αερα ακουγεται ΠΟΛΥ.. Γενικη αισθηση ειναι αυτη ενος χιλιομετροφαγου που θα πρεπε ομως να εχει και μια 6η ταχυτητα..
Το ξερεις οτι (μαλλον) το DSG εχει πιο κοντη τελικη σχεση απο τα χειροκινητα, παρολο που εχει 7 ταχυτητες. Δεν ειμαι σιγουρος για τα diesel αλλα στης βενζινης ισχυει.
τα χειριστηρια στο τιμονι (396), το πακετο light and sight (181) και το composition media (233). Το βασικο ηχοσυστημα, η πωλητρια μου ειπε οτι εχει θυρες sd και aux αλλα δεν την ρωτησα για bluetooth, γι'αυτο και το προσθετω. Συνολο 22.767 € . Δε βλεπω καπου στα εξτρα τα φωτα xenon .. Αν τα ειχε θα εβγαζα την ηλιοροφη και θα τα εβαζα..
Ωραιο αυτοκινητο, ισως να το αγοραζα αλλα με 300 € παραπανω μαλλον παιρνω το v40 που και σχεδιαστικα ειναι πιο πουτανιαρικο και περισσοτερο εξοπλισμο θα εχει και το πακετο κινητηρας- κιβωτιο θα ειναι ολοκληρωμενο!Fail τα εξτρα που πρεπει να τα πληρωσεις για αμαξι που κανει 20+ χιλιαρικα... Μercedes πανε να το παιξουν κι αυτοι? +1 για το V40.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Καλα οι αναδιπλωμενοι μπορει να ειναι και αχρηστοι αναλογα με τη χρηση
Εγω πχ που δεν βρισκομαι ποτε σε συνθηκες στενου παρκαρισματος , ζητημα να τους εχω χρησιμοποιησει 3 φορες ολο και ολο στο C5. To ιδιο και για τα παραθυρα που κλεινουνε μονα τους οταν κλειδωνεις ... περα απο το γκατζετιστικο του πραγματος δεν μου φανηκε χρησιμο ποτε- δεν κανεις τον κυκλο του αυτοκινητου προκειμενου να κλεισεις εκεινον που ειναι απ τη μερια του δρομου
- τους κλεινεις χωρις να τους αγγιζεις μια και τα πακιστανια-επαιτες στο φαναρι εχουν την ταση να τους θωπευουν καθως
πλησιαζουν για καθαρισμα- ελεημοσυνη και δεν ξερεις τι κουβαλανε τα βρωμοχερα τους
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Χθες σας εδωσα ενα teaser... Σημερα ομως σας εχω παρουσιαση!
Μιας και εχουμε λοιπον, κλειστη σχολη, πηγα και εκανα ενα test drive σ'αυτοΕγώ πάντως έχω μια απορία σχετική με το td που έκανες...
Τη χούφτωσες, τη χούφτωσες?
-
Ηταν συμμετοχικη...
-
Pix or it didn't happen.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Δεν ειναι έξτρα.Ο Γρηγόρης λεει τι έχει παραπανω η Dynamic απο την expression
Επίσης η καρτα ειναι και για εκκίνηση χωρις κλειδί
Τεσπα η Dynamic κανει το Clio το πιο καλοεξοπλισμενο αμαξι της κατηγορίας
Για να παρεις αντιστοιχα πραγματα σε άλλα αυτοκινητα ξεπερνας κατα πολυ τα 16500 που έβγαλε τιμη στο ΓρηγόρηNαι δηλαδη η expression δεν εχει ηλεκτρικα παραθυρα πισω!
Γιατί όλα τα άλλα μικρά έχουν απο τη βασικη πισω ηλεκτρικα παραθυρα?
Τεσπα -
Δεν τα έχουν όμως μόνο στην πιο ακριβή.......
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν ειναι έξτρα.Ο Γρηγόρης λεει τι έχει παραπανω η Dynamic απο την expression
Επίσης η καρτα ειναι και για εκκίνηση χωρις κλειδί
Τεσπα η Dynamic κανει το Clio το πιο καλοεξοπλισμενο αμαξι της κατηγορίας
Για να παρεις αντιστοιχα πραγματα σε άλλα αυτοκινητα ξεπερνας κατα πολυ τα 16500 που έβγαλε τιμη στο ΓρηγόρηNαι δηλαδη η expression δεν εχει ηλεκτρικα παραθυρα πισω!
Γιατί όλα τα άλλα μικρά έχουν απο τη βασικη πισω ηλεκτρικα παραθυρα?
ΤεσπαΔεν κατηγορω το clio. Γενικα τα μικρα κατηγορω που θεωρουν πολυτελεια τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα!
-
τα μικρά είναι σχεδιασμένα για 3 πόρτες...
Οδήγησα....