-
Καλησπέρα,
Παρήγγειλα πρόσφατα το νέο Auris 1.4 D4D Active Go Navi, σε Deep Titanium.Δεδομένου πως θα περιμένω 2 μήνες για την συγκεκριμένη έκδοση και χρώμα, και τα πρώτα μοντέλα κυκλοφόρησαν πριν 10 ημέρες περίπου, θα ήθελα ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που το έχει ήδη στην ιδιοκτησία του, να μου περιγράψει την εμπειρία του με το αυτοκίνητο έως τώρα.
Επίσης αν έχει δει κάποιος από κοντά το χρώμα Deep Titanium ή έχει καλής ποιότητας φώτο, γιατί μόνο στον viewer της Toyota UK το έχω βρεί.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Παρήγγειλα πρόσφατα το νέο Auris 1.4 D4D Active Go Navi, σε Deep Titanium.Δεδομένου πως θα περιμένω 2 μήνες για την συγκεκριμένη έκδοση και χρώμα, και τα πρώτα μοντέλα κυκλοφόρησαν πριν 10 ημέρες περίπου, θα ήθελα ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που το έχει ήδη στην ιδιοκτησία του, να μου περιγράψει την εμπειρία του με το αυτοκίνητο έως τώρα.
Επίσης αν έχει δει κάποιος από κοντά το χρώμα Deep Titanium ή έχει καλής ποιότητας φώτο, γιατί μόνο στον viewer της Toyota UK το έχω βρεί.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Παρήγγειλα πρόσφατα το νέο Auris 1.4 D4D Active Go Navi, σε Deep Titanium.Δεδομένου πως θα περιμένω 2 μήνες για την συγκεκριμένη έκδοση και χρώμα, και τα πρώτα μοντέλα κυκλοφόρησαν πριν 10 ημέρες περίπου, θα ήθελα ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που το έχει ήδη στην ιδιοκτησία του, να μου περιγράψει την εμπειρία του με το αυτοκίνητο έως τώρα.
Επίσης αν έχει δει κάποιος από κοντά το χρώμα Deep Titanium ή έχει καλής ποιότητας φώτο, γιατί μόνο στον viewer της Toyota UK το έχω βρεί.
Ευχαριστώ!
-
αχ... τι ρωτας τωρα....
-
Περαστικά
-
Με το καλό να το πάρεις, μάλλον θα είσαι ο πρώτος στο forum που έσκασε 20 χιλιάρικα για να πάρει toyota made in england, με μέτριο κινητήρα (οκ στο yaris είναι super αλλά για το auris είναι απλά αποδεκτός) και αμφιλεγόμενη σχεδίαση (υποκειμενικό αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει).
-
Καταρχήν με το καλό να το δεχτείς και καλοταξιδο να είναι (τα υπόλοιπα πλέον είναι εκ των ουκ ανευ )
-
Αυτή δεν είναι μια ερώτηση που την κάνει κανείς προτού δεσμευτεί;; Γουρούνι στο σακί;
Μπράβο για την τόλμη σου, υποθέτω για να κάνεις την κίνηση το αυτοκίνητο σε καλύπτει σε αυτά που είχαν σημασία για σένα....
Με το καλό λοιπόν.... κι όλο και κάποιος θα βρεθεί να το δοκιμάσει αλλά θα πρότεινα εσύ να είσαι ο πρώτος και δεν εννοώ να περιμένεις να φτάσει το δικό σου! -
Μάλλον εσύ θα μας πεις εντυπόσεις .
-
Το οδήγησα πριν μια βδομάδα, test drive, ακριβώς το μοντέλο που παρήγγειλες. Δεν έχω να πω καλά λόγια, δυστυχώς:
- Είπα για πλάκα να αλλάζω σχέσεις εκεί που υποδείκνυε το shift changer. Ο θόρυβος του κινητήρα (ωστήρες) με ενόχλησε πολύ (θόρυβος τύπου τριγμού, μικρών χτυπημάτων από τη μηχανή, έμπαινε μέσα κανονικά, φυσιολογικό μεν, αλλά ενοχλητικό=ψευδαίσθηση φτήνειας, προχειρότητας, προβλήματος).
- Περιορισμένοι σχετικά χώροι για την κατηγορία του, ιδίως πίσω (ίδιο μεταξόνιο με Yaris).
- Απαράδεκτη πίσω ορατότητα. Θαρρείς το παρμπριζ πίσω είναι μια φέτα κρύσταλλο μόνο. Και το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο που προφανώς ανάγκασε την Τοyota και βάζει στάνταρ από τη δεύτερη έκδοση (Active) κάμερα οπισθοπορείας.
- Θεωρώ την τιμή επιεικώς Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΗ. Ούτε τα 6 χρόνια εγγύηση, ούτε τα φτηνά σέρβις, ούτε η υποτιθέμενη (οκ) ποιότητα Toyota, δε δικαιολογούν για τη συγκεκριμένη έκδοση που μιλάμε τα 19.650 (κλειδί). Δηλαδή, έλεος... Τον ανταγωνισμό τον βλέπουν;
- Λεπτομέρεια αυτό που θα πω και ούτε είναι κριτήριο αγοράς ή απόρριψης αυτοκινήτου ΑΛΛΑ: σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο που κάνει 20κ, ε κύριε, δε μπορεί να μην έχεις ψυχόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού. Λέω, λεπτομέρεια και επουσιώδες. Αλλά έλεος! Χάθηκε δηλαδή ένα ψυγειάκι; Μια καπουτσινιέρα;;;
Κατά τ' άλλα, πολύ ωραία οδηγική αίσθηση, ωραία η αίσθηση στο εσωτερικό του, είναι καλό αυτοκίνητο, αλλά.... πολλά αλλά.
Καλοτάξιδο να είναι φίλε και να το λιώσεις στα χιλιόμετρα και στα ταξίδια.
-
θα ηταν ψέμματα αν ελεγα πως δεν ενιωσα ενα σφήξιμο στην καρδιά οταν διάβασα πως ο φιλος μας το πήρε κιολας... Δεν συζητω καν για το γουρουνι στο σακι του θεματος.... Απλά σκέφτομαι οτι με τα ίδια περίπου λεφτά παιρνει κανεις το Volvo V40.... και ειλικρινα τι να συγκρινεις...
-
For the record
- μεταξόνιο του yaris είναι περίπου 9 πόντους μικρότερο
- Το volvo με το κλειδί στο χέρι βγαίνει περίπου 3k ακριβότερο σε παρόμοιο εξοπλιστικό επίπεδο. Υπέρβαση που κατά τη γνώμη μου αξίζει να γίνει αλλά παρόλα αυτά μιλάμε για ένα σεβαστό ποσό.
Κατά τα άλλα έχοντας οδηγήσει το υβριδικό δεν μπορώ να προσφέρω πολλά στο topic παρά μόνο στο θέμα των χώρων που πιστεύω ότι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας και της ποιότητας κατασκευής η οποία στα δικά μου μάτια και χέρια φάνηκε αρκετά καλή (πλαστικά σίγουρα καλύτερα από αυτά του focus για παράδειγμα). Το αν έχει ψυχόμενο ντουλαπάκι δεν το παρατήρησα...!
Την εμφάνισή την αφήνω ως κάτι υποκειμενικό. Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κύλισης το υβριδικό μου φάνηκε αρκετά καλό σε ρυθμούς βόλτας και χωρίς πίεση. Επιφυλάσσομαι μόνο για τον ενοχλητικό θόρυβο που λένε τα περιοδικά ότι κάνει το CVT μιας και απέφυγα τα βαθιά πατήματα του γκαζιού. ( Ανήκει σε φίλο και είναι στο στρώσιμό).
Μεγειά και καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
For the record- μεταξόνιο του yaris είναι περίπου 9 πόντους μικρότερο
(...)
Μεγειά και καλοτάξιδο!
Η αλήθεία είναι ότι έτσι μου το παρουσίασε το Yaris ο πωλητής. Μετά το test drive στο Auris μπήκα και στο Yaris και του λέω: 'Συγνώμη, μήπως είναι ιδέα μου, αλλά οι χώροι πίσω μου φαίνονται ίδιοι'. Και μου απαντάει: 'Ε ναι, βασικά έχουν το ίδιο μεταξόνιο'... Αφού το είπε λοιπόν ο πωλητής, αφού τα πόδια μου χτυπούσαν στα ίδια ακριβώς σημεία, ε, είπα κι εγώ, κάτι θα ξέρει. Αν το έψαξες λοιπόν, οκ πάσο και σόρρυ για την 'παραπληροφόρηση'. Με παρέσυρε η εμπειρία!!
- μεταξόνιο του yaris είναι περίπου 9 πόντους μικρότερο
-
Έλληνες πωλητές...
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
- Το volvo με το κλειδί στο χέρι βγαίνει περίπου 3k ακριβότερο σε παρόμοιο εξοπλιστικό επίπεδο. Υπέρβαση που κατά τη γνώμη μου αξίζει να γίνει αλλά παρόλα αυτά μιλάμε για ένα σεβαστό ποσό.
εχουν καλές τιμές σε στοκαρισμένα... λίγο ψάξιμο θελει. Απο εκει και πέρα, τουλάχιστον προσωπικά, θα προτιμουσα να κατέβω και καμιά εξοπλιστική εκδοση παρακάτω! Αμάξι δεν ειναι μονο το μπλιμπλικια... αλλά και η ηχομόνωση, ο τροπος που πατά και στρίβει, η εργονομία/καλαισθησία, η ποιοτητα κατασκευης (ποσο θα ειναι one piece μετα απο 100κ δλδ) κλπ...
Τεσπα... πηγα το θέμα offtopic
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Με το καλό να το πάρεις, μάλλον θα είσαι ο πρώτος στο forum που έσκασε 20 χιλιάρικα για να πάρει toyota made in england, με μέτριο κινητήρα (οκ στο yaris είναι super αλλά για το auris είναι απλά αποδεκτός) και αμφιλεγόμενη σχεδίαση (υποκειμενικό αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει).ειχα την εντυπωση οτι ηταν τουρκικης συναρμολογησης αυτα που ερχονταν ελλαντα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ειχα την εντυπωση οτι ηταν τουρκικης συναρμολογησης αυτα που ερχονταν ελλανταΑπό wikipedia βρήκα μεταξύ άλλων τα παρακάτω για το νέο auris :
Manufacturer Toyota
Production 2012
Model years 2013
Assembly Toyota City, Nagoya, Japan
Burnaston, Derbyshire, EnglandΆρα τα auris της ευρωπαικής αγοράς κατασκευάζονται στο νησί, το προηγούμενο corolla sedan ήταν νομίζω made in turkey.
-
Μια χαρα επιλογη ειναι φιλε μου, καλοταξιδο και να το χαρεις.
-
Καλοριζικο, καλοταξιδο, με παρα πολλα απροβληματιστα χλμ. Αφου εκανες ηδη την επιλογη σου, καλυτερα μην ρωτας αποψεις γιατι μπορει να σε 'χαλασουν'. Τα κριτηρια και τα γουστα του καθε ενος απο εμας μπορει να ειναι διαφορετικα, και να ακουσεις καλα και κακα. Οποτε οταν με το καλο ερθει στα χερια σου, να το χαρεις και κλεισε τα αυτια (μάτια) στις κακοβουλες κριτηκες. Ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα, αλλα το δικο μας ειναι το καλυτερο.
-
Ο χρήστης gck έγραψε:
Καλοριζικο, καλοταξιδο, με παρα πολλα προβληματιστα χλμ.Tον φαγατε τον ανθρωπο!!!
ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ AURIS 2013