-
Προσωπικά πλέον γράφω στα @@ μου τους χρόνους των περιοδικών που βλέπω, σαν απόλυτα νούμερα. Ok, συγκριτικά - και μόνο όταν γίνονται ίδια μέρα, από ίδιο οδηγό, κτλ - ίσως έχουν μια σημασία. Κατά τα άλλα, pipes.
Αλλά βρε Γρηγόρη και 'συ όπως όλοι εδώ, που έχουμε ασχοληθεί λίγο ή περισσότερο παραπάνω απ' το μέσο χρήστη αυτοκινήτου με το θέμα, καταλαβαίνουμε τι potential έχει το αυτοκίνητο αυτό, και ότι σαφέστατα ένας γύρος καμιά 10αριά δεύτερα πάνω απ' όσο κάνεις με 1000άρι Γιάρις δεν έχει το παραμικρό νόημα. Πέρα από το παιχνίδισμα που είπαμε σε κάποιες 'Κ' και το να δείξει ότι ναι, οι 4Τ ήταν με το νέο Χατσιρόκου εκείνη τη μέρα στα Μέγαρα.
Δε θέλω να γράψω κάτι εναντίον σου για να πω ότι έγραψα κάτι εναντίον σου, προφανώς. Αλλά παρατηρώ σε διάφορα θέματα να έχεις κάποιες εμονές, που δε νομίζω ότι σε βοηθούν ούτε εσένα τον ίδιο να βγάλεις συμπεράσματα, πόσο μάλλον το διάλογο ή την ανταλλαγή απόψεων σε μια λογική βάση.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...
πέρα από αυτό δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι ?
Άρα μάλλον ΓΤΠ στήσιμο btw το βίδεο βαρέθηκα να το δω αλλά δε γ@μιέται εδώ και 200 σελίδες συζητάμε 40 άτομα για αυτοκίνητο που οδήγησαν 2-3...
ΓΤΠ βίδεο ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...
πέρα από αυτό δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι ?
Άρα μάλλον ΓΤΠ στήσιμο btw το βίδεο βαρέθηκα να το δω αλλά δε γ@μιέται εδώ και 200 σελίδες συζητάμε 40 άτομα για αυτοκίνητο που οδήγησαν 2-3...
ΓΤΠ βίδεο ?
Στήσιμο του αυτοκινήτου ΓΤΠ ρε συ Λες να ναι και το βίδεο χάλια ; Κάτσε να το δω ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...πέρα από αυτό **δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι **?
...αυτο λεω απο πριν, οτι ΑΝ, ξαναλεω αν, ειναι γυρος κανονικος προς επιτευξη χρονου, συγκριτικα (εστω ατυπως, αλλα παλι απο το ιδιο περιοδικο...) το πολυ κοντινων προδιαγραφων σε επιπεδο δυνατοτητων ισχυς-ροπης clio RS 197, με επισης παρομοιο βαρος, ειναι...ρουκετα μπροστα του, οταν κανει -15sec σε πιστα 2,100μετρων.
...και για να προλαβω τυχον δικαιολογιες του κ@λου, τα συγχρονα πρασινα λαστιχα -αντι απλως σπορ θερινων- και η πισω κινηση δεν χρεωνουν 15sec επουδενι...
Αντε 2-3sec... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...και για να προλαβω τυχον δικαιολογιες του κ@λου, τα συγχρονα λαστιχα -αντι απλως σπορ θερινων- και η πισω κινηση δεν χρεωνουν 15sec επουδενι...
Αντε 2-3sec... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...
πέρα από αυτό **δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι **?
...αυτο λεω απο πριν, οτι ΑΝ, ξαναλεω αν, ειναι γυρος κανονικος προς επιτευξη χρονου, συγκριτικα (εστω ατυπως, αλλα παλι απο το ιδιο περιοδικο...) το πολυ κοντινων προδιαγραφων σε επιπεδο δυνατοτητων ισχυς-ροπης clio RS 197, με επισης παρομοιο βαρος, ειναι...ρουκετα μπροστα του, οταν κανει -15sec σε πιστα 2,100μετρων.
...και για να προλαβω τυχον δικαιολογιες του κ@λου, τα συγχρονα λαστιχα -αντι απλως σπορ θερινων- και η πισω κινηση δεν χρεωνουν 15sec επουδενι...
Αντε 2-3sec...ότι λάστιχα και να του βάλεις +15 δεν κάνει και το ξέρεις καλά απλά θες κάτι να γράψεις... όταν το 1.400αρη φιέστα γράφει
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...
πέρα από αυτό **δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι **?
...αυτο λεω απο πριν, οτι ΑΝ, ξαναλεω αν, ειναι γυρος κανονικος προς επιτευξη χρονου, συγκριτικα (εστω ατυπως, αλλα παλι απο το ιδιο περιοδικο...) το πολυ κοντινων προδιαγραφων σε επιπεδο δυνατοτητων ισχυς-ροπης clio RS 197, με επισης παρομοιο βαρος, ειναι...ρουκετα μπροστα του, οταν κανει -15sec σε πιστα 2,100μετρων.
...και για να προλαβω τυχον δικαιολογιες του κ@λου, τα συγχρονα λαστιχα -αντι απλως σπορ θερινων- και η πισω κινηση δεν χρεωνουν 15sec επουδενι...
Αντε 2-3sec...ότι λάστιχα και να του βάλεις +15 δεν κάνει και το ξέρεις καλά απλά θες κάτι να γράψεις... όταν το 1.400αρη φιέστα γράφει
-
παράφραση του σύμπαντος και της ανθρώπινης βλακείας ?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ρε σεις αυτό δεν ήταν που υποτίθεται δεν είχε δύναμη? Που δε θα μπορούσε να ακολουθήσει τη κίνηση?Αυτό διπλώνει στα Μέγαρα σε κάθε κάπα ρε σεις.
So what? Θες να σε πάω βόλτα στα Sherras με το Matiz να διπλώνει σχεδόν σε κάθε στροφή;
Το έχω κάνει και είμαι σίγουρος οτι με την καινούργια άσφαλτο θα είναι ευκολότερο. -
Για να σταματησει η βλακεια περι του αν εκανε χρονο η βολτα ο συντακτης,μιας και φαινεται οτι δεν ξερετε τα γυρολογια των Μεγαρων (εγω πχ δεν εχω καλη αισθηση γυρολογιων στις Σερρες), θα παραθεσω 3 χρονους απο 3 καραμαμα αυτοκινητα που ειχαν μετρηθει επι διαφορων περιστασεων στο παρελθον,με την παλαια ασφαλτο:
-Autobianchi A112 χαρβαλο με εναν απο τους ταχυτερους οδηγους που εχω συναντησει ποτε μου (opterios) 1:29
-Fiat Cinquecento Sporting μαμα ,με χαλια λαστιχα και μετριο οδηγο (εμενα) 1:25
-Daewoo Matiz μαμα με μετρια λαστιχα και μετριο οδηγο (φιλος μου) 1:32 στην πρωτη του επισκεψη ever στα Μεγαρα
Συνεχιστε...
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ρε σεις αυτό δεν ήταν που υποτίθεται δεν είχε δύναμη? Που δε θα μπορούσε να ακολουθήσει τη κίνηση?
Αυτό διπλώνει στα Μέγαρα σε κάθε κάπα ρε σεις.
So what? Θες να σε πάω βόλτα στα Sherras με το Matiz να διπλώνει σχεδόν σε κάθε στροφή;
Το έχω κάνει και είμαι σίγουρος οτι με την καινούργια άσφαλτο θα είναι ευκολότερο.Βασικά δε καταλαβαίνω τι θες να πεις...αλλά αν καταφέρεις το Matiz σε καινούρια άσφαλτο να κάνει τα powerslides του GT-86 τότε
So what λοιπόν? Το θέμα είναι ότι κάποιοι χωρίς να έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο βγάζουν συμπεράσματα για το τι τελική σχέση πρέπει να έχει για να είναι σβέλτο ή ότι στο promo video με το γάλα πριν λίγες σελίδες είχε γαρμπίλι κάτω κι άρα γιαυτό δίπλωσε, και ότι '...σε κανονικες συνθηκες, σε μια στριφτερη διαδρομη με κανονικη μετρια ασφαλτο, δεν εχει την απαιτουμενη ροπη για να βγει εξω απο στροφη με αναποδα, παρα μονο αν εισαι συνεχεια με μια κατω, και με δρομο σαπουναδα' κλπ...
Στα Μέγαρα το βλέπω να διπλώνει με άνεση, με τη σωστή ταχύτητα στο σασμάν και κρατάει το slide μέχρι την έξοδο
Τα Μέγαρα τι άσφαλτο έχουν?
Μήπως έβρεχε?
Μήπως χιόνιζε?
-
Ειλικρινα τωρα οποιος βλεπει πως τοποθετειται το αυτοκινητο σε ορισμενες στροφες,πως βγαινει απο τη στροφη με τερμα γκαζι να διπλωσει και δινει εστω και 1% πιθανοτητα να ηταν πολεμικος γυρος για χρονο ή ειναι γραφικος ή το αυτοκινητο ειναι επιρρεπες στην υπερστροφη ακομα κ οταν το ξεπαρκαρεις(πραγμα που καποιοι παλι θεωρησαν δυσκολο γιατι του λειπει ροπη.mindfuck τα συμπερασματα λοιπον )
-
Ποιά powerslides ρε παλικάρια. Στις περισσότερες στροφές που δίπλωσε ήταν χαλαρά από μεταφορά βάρους . Λίγο παίξιμο με το γκάζι έκανε μόνο στην έξοδο.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ποιά powerslides ρε παλικάρια. Στις περισσότερες στροφές που δίπλωσε ήταν χαλαρά από μεταφορά βάρους . Λίγο παίξιμο με το γκάζι έκανε μόνο στην έξοδο.Ε αυτο,παιζει να κυνηγαει χρονο και να παιζει με το γκαζι να κρατησει το παντιλικι??
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ποιά powerslides ρε παλικάρια. Στις περισσότερες στροφές που δίπλωσε ήταν χαλαρά από μεταφορά βάρους . Λίγο παίξιμο με το γκάζι έκανε μόνο στην έξοδο.K9, Κ1 και σε 1-2 σημεία ακόμα, δεν τον βλέπω να φλικαρει για μεταφορά βάρους, αλλα να μένει στο γκάζι και το αυτοκίνητο να διαγράφει ένα θεαματικό powerslide
Sent from a mobile device
-
Βόλτα το πάει.
-
Παιδες μπορει να ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι παει αργα, συμβαινει αυτο.
Θυμηθειτε οφ μπαλανς βιντεακια παρνηθας, μη μου πειτε οτι δεν ειχατε μπερδευτει τοτε?? -
Mπαα,δεν το πιστευω...
Απλα, το autobianchi εχει καλυτερο στησιμο και ροπη απο τον ιαπωνικο υπερεκτιμημενο τενεκε! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
να θυμίσω οτι ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει...
πέρα από αυτό **δεν μου φαίνεται οτι πηγαίνει αργά στο βίδεο... δηλαδή επίδειξη δεν , χρόνο δεν , άρα τι **?
...αυτο λεω απο πριν, οτι ΑΝ, ξαναλεω αν, ειναι γυρος κανονικος προς επιτευξη χρονου, συγκριτικα (εστω ατυπως, αλλα παλι απο το ιδιο περιοδικο...) το πολυ κοντινων προδιαγραφων σε επιπεδο δυνατοτητων ισχυς-ροπης clio RS 197, με επισης παρομοιο βαρος, ειναι...ρουκετα μπροστα του, οταν κανει -15sec σε πιστα 2,100μετρων.
...και για να προλαβω τυχον δικαιολογιες του κ@λου, τα συγχρονα πρασινα λαστιχα -αντι απλως σπορ θερινων- και η πισω κινηση δεν χρεωνουν 15sec επουδενι...
Αντε 2-3sec...Το ΑΝ δεν χρειαζοταν καθολου.
Φαινεται καθαρα οτι ο οδηγος προσπαθει να δειξει στο κοινο ,τις οποιες δυνατοτητες του αυτοκινητου ,πλαγιολισθησεις χωρις να κυνηγαει χρονο.
Τωρα αν εσυ θες να την πας την κουβεντα σε συγκριτικο με το Κλιο ,ευχαριστω δεν θα παρω.
Εκτος απτα αχαρα νουμερα πιστας που απασχολουν μονο κομπλεξικους ,υπαρχει και η αισθηση η οποια κακα τα ψεματα,ενα πισωκινητο σου την δινει περισσοτερο.Κυριοι χανετε το δασος.
Το αμαξι δεν το εχω οδηγησει αλλα με αυτην την μηχανολογικη διαταξη,απλα ειναι εργαλειο για τον πραγματικο οδηγο.Εγω για αλλη μια φορα θα συγχαρω τους ιαπωνες μηχανικους που μας προσφερουν τετοια οχηματα.
Οχηματα που οι ευρωπαιοι ξεχασαν να φτιαξουν,τουλαχιστον για εμας που δεν διαθετουμε περιουσιες για αγορες πανακριβων οχηματων τυπου Φερραρι,Πορσε,Μαζερατι,Μ3Ενα μπραβο απο μενα λοιπον στους ιαπωνες και δεν θα διστασω να πω ,οτι εαν ειχα τα λεφτα θα τα εδινα για το συγκεκριμενο οχημα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...βλεποντας το, με το χρονομετρο ανα χειρας , εγω μετρησα τον πρωτοεμφανιζομενο γυρο, στο 1:29.4 . Tελος παντων οριακα κατω απο 1:30...
Μενει τωρα να μαθουμε απο επερχομενες ισως δημοσιευσεις του περιοδικου, εαν στο video βλεπαμε απλως ενα γυρο 'Ζεσταματος' / παιχνιδιου, ή ενα γυρο κανονικο για την καλυτερη επιτευξη χρονου...
Θελω να πιστευω οτι το συγκεκριμενο video δεν εδειχνε -εστω προσπαθεια- επιτευξης ταχυτερου δυνατου χρονου, γιατι εαν ισχυει κατι τετοιο, μιλαμε για τρελο ΤΑΦΟ...
Ενδεικτικα, το προ fl Clio RS 197 , με πολυ κοντινες δυνατοτητες ως προς την αποδοση δυναμης-ροπης και συνολικου βαρους
(μετρηθηκε στα 166,6 αλογα σε τροχους, και βαρος -χωρις οδηγο- στα 1260 κιλα) εγραψε 1:14.6...Κοντολογοις, κατ' αναλογια, το GT86 θα πρεπει να κανει χοντρικα γυρω στο 1:16-17 για να θεωρειται οτι επιβεβαιωνει τουλαχιστον την δυναμομετρημενη ισχυ και δυνατοτητες του...
Eλεος Γρηγορη σε παρακολουθω σ' ολο το τοπικ και δεν εχω βγαλει αχνα...
Λοιπον σοβαρα τωρα, το βλεπεις εσυ αυτο για hot lap? Ο ανθρωπας καμτσικωνει το τιμονι και μπαινει πιο εξωτερικα, για να εχει χωρο να διπλωσει μεσα στη στροφη!!! Βλεπεις να χει χτυπησει πολλα apex? Ασε που στις μισες στροφες φαινεται οτι εχει μπει με λιγοτερα, ακομα και για την πλαγιολισθηση, αφου βγαινει απο τη στροφη ακομα πιο μεσα απο την αγωνιστικη γραμμη.
Οτι στις εξοδους αντι να το αφησει να ξεθυμανει, το βαζει κι αλλο μεσα για να κρατησει το drift επισης δε το βλεπεις?ΑΝ φρεναρει για καθε στροφη οριακα, και ΑΝ ειναι τερμα γκαζι με σωστες αλλαγες στις ευθειες, μιλαμε για 2-3 δευτερολεπτα μεσα στη καθε στροφη χαμενα. Ε τωρα υπολογισε εσυ τι να σου πω...
Εγω ετσι οπως τον ειδα τον γυρο μου φανηκε σα να ηθελε να δει πως γλιστραει τ αμαξι... Παρα να φρεναρει ή να επιταχυνει ή ειδικα να στριψει στο απολυτο οριο...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ