-
καλημερα σε ολους.
ειμαι κατοχος του Golf Gt 170hp. το αυτοκινητο εχει 70.000 χλμ. Service, λαδια κλπ, παντα στην ωρα τους και παντα σε επισημα και εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
To τελευταιο διαστημα εχω διαφορα προβληματα. ενα απο αυτα ειναι προβλημα που διαπιστωθηκε απο επισημη αντιπροσωπεια, με τα μπεκ. Αυτοι προτειναν κατευθειαν αντικατασταση. επειδη ειναι αρκετα ακριβα (περιπου € 200 το ενα), ψαχνω για να κανω καθαρισμο.
Να σημειωσω οτι οπου εχω ρωτησει μου εχουν πει για κοστος απο € 150 εως € 200 λογω του οτι ειναι υψηλης πιεσης και χρειαζεται ειδικο μηχανημα και επισης επειδη αλλαζονται τα o-rings.... (επειδη δεν το κατεχω και μονο απο Onion Rings ηξερα μεχρι τωρα, ας μου πει καποιος κανα-δυο πραγματακια, οπως τι αλλαζουν, τι καθαριζουν ....).να σας αναφερω και ποια προβληματα παρουσιαζονται, μηπως και σας βοηθησω και με βοηθησετε: μου κανει σκασιματα στην εξατμιση οταν ειναι κρυο, αναψε ολη και ολη μια φορα (εδω και δυο μηνες) το check engine, οταν ειναι ζεστο 'τρεμει' (αλλες φορες περισσοτερο, αλλες λιγοτερο, αλλες καθολου), και απο την επισημη αντιπροσωπεια μου ειπαν προβλημα στα μπεκ και απωλεια συμπιεσης στον πρωτο κυλινδρο, χωρις να μπορουν να προσδιορισουν το γιατι, αν δεν λυσουν κυλινδοκεφαλη (υποτιθεται οτι τσεκαραν μπουζι, πολλαπλασιαστες και ειναι ολα οκ). αν εχετε ορεξη μπορω να σας γραψω και τι λενε οτι μπορει να φταει..ενδεικτικα: καπνισμενες βαλβιδες, καδενα, μεταβλητος χρονισμος, πεταλουδες και λουλουδια και μυρμηγκια...
Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια.
-
καλημερα σε ολους.
ειμαι κατοχος του Golf Gt 170hp. το αυτοκινητο εχει 70.000 χλμ. Service, λαδια κλπ, παντα στην ωρα τους και παντα σε επισημα και εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
To τελευταιο διαστημα εχω διαφορα προβληματα. ενα απο αυτα ειναι προβλημα που διαπιστωθηκε απο επισημη αντιπροσωπεια, με τα μπεκ. Αυτοι προτειναν κατευθειαν αντικατασταση. επειδη ειναι αρκετα ακριβα (περιπου € 200 το ενα), ψαχνω για να κανω καθαρισμο.
Να σημειωσω οτι οπου εχω ρωτησει μου εχουν πει για κοστος απο € 150 εως € 200 λογω του οτι ειναι υψηλης πιεσης και χρειαζεται ειδικο μηχανημα και επισης επειδη αλλαζονται τα o-rings.... (επειδη δεν το κατεχω και μονο απο Onion Rings ηξερα μεχρι τωρα, ας μου πει καποιος κανα-δυο πραγματακια, οπως τι αλλαζουν, τι καθαριζουν ....).να σας αναφερω και ποια προβληματα παρουσιαζονται, μηπως και σας βοηθησω και με βοηθησετε: μου κανει σκασιματα στην εξατμιση οταν ειναι κρυο, αναψε ολη και ολη μια φορα (εδω και δυο μηνες) το check engine, οταν ειναι ζεστο 'τρεμει' (αλλες φορες περισσοτερο, αλλες λιγοτερο, αλλες καθολου), και απο την επισημη αντιπροσωπεια μου ειπαν προβλημα στα μπεκ και απωλεια συμπιεσης στον πρωτο κυλινδρο, χωρις να μπορουν να προσδιορισουν το γιατι, αν δεν λυσουν κυλινδοκεφαλη (υποτιθεται οτι τσεκαραν μπουζι, πολλαπλασιαστες και ειναι ολα οκ). αν εχετε ορεξη μπορω να σας γραψω και τι λενε οτι μπορει να φταει..ενδεικτικα: καπνισμενες βαλβιδες, καδενα, μεταβλητος χρονισμος, πεταλουδες και λουλουδια και μυρμηγκια...
Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια.
-
-
ρε παιδια πως ανεβαζω φωτο να δειτε τις βαλβιδες? δωστε οδηγιες...
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ρε παιδια πως ανεβαζω φωτο να δειτε τις βαλβιδες? δωστε οδηγιες...viewtopic.php?f=11&t=22303
-
-
Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού πρέπει κανονικά να βάζεις 100άρα βενζίνη για να μην έχεις πρόβλημα με τις βαλβίδες;
-
Δεν έχει διαφορά.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν έχει διαφορά.Sent from my Note II using smoke signals.
δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου... σε αυτοκινητα με επανακυκλοφορια καυσαεριων ισως εχει διαφορα. μπορει να μην περναει βεζινη απο τις βαλβιδες, αλλα τα καταλοιπα καυσης (καυσαερια) 100αρας πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο τα καυσαερια απλης βενζινης...
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
Δεν έχει διαφορά.
Sent from my Note II using smoke signals.
δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου... σε αυτοκινητα με επανακυκλοφορια καυσαεριων ισως εχει διαφορα. μπορει να μην περναει βεζινη απο τις βαλβιδες, αλλα τα καταλοιπα καυσης (καυσαερια) 100αρας πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο τα καυσαερια απλης βενζινης...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν έχει διαφορά.
Sent from my Note II using smoke signals.
δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου... σε αυτοκινητα με επανακυκλοφορια καυσαεριων ισως εχει διαφορα. μπορει να μην περναει βεζινη απο τις βαλβιδες, αλλα τα καταλοιπα καυσης (καυσαερια) 100αρας πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο τα καυσαερια απλης βενζινης...
Προς τι το ξυσιμο?
-
Ότι η σύσταση των καυσαερίων εξαρτάται από τα οκτάνια της βενζίνης.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν έχει διαφορά.
Sent from my Note II using smoke signals.
δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου... σε αυτοκινητα με επανακυκλοφορια καυσαεριων ισως εχει διαφορα. μπορει να μην περναει βεζινη απο τις βαλβιδες, αλλα τα καταλοιπα καυσης (καυσαερια) 100αρας πιστευω οτι ειναι καλυτερα απο τα καυσαερια απλης βενζινης...
Δεν πρέπει να έχει σημαντική διαφορά η κάπνα στα καυσαέρια από βενζίνη σε βενζίνη.
Βενζίνη με πετρέλαιο έχει διαφορά (EGR σε πετρελαιοκινητήρα είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ) όπως και βενζίνη με υγραέριο έχει επίσης διαφορά στην κάπνα (το υγραέριο είναι πεντακάθαρο).
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Ότι η σύσταση των καυσαερίων εξαρτάται από τα οκτάνια της βενζίνης.ποιος μιλησε για οκτανια...?? το θεμα ειναι τα υπολοιπα καθαριστικα και βελτιωτικα που περιεχουν οι 100ρες βενζινες σε σχεση με τις απλες και κατα ποσο αυτα επιδρουν ωστε να εχουμε καλυτερη καυση και κατα συνεπεια καλυτερα καυσαερια...
δεν αναφερομαι σε σενα Vagnar,αλλα για να μην ξαναποσταρω θελω να πω οτι θα ηταν καλο, αν καποιος εχει καποια αλλη αποψη, να την παραθετει και να μην προσπαθει να μειωσει την αποψη των αλλων, εστω και αν αυτη ειναι λαθος...το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να τον διορθωσει και να του εξηγησει . αν βαριεται καλυτερα να ασχοληθει με κατι αλλο.
αλλωστε γι αυτο ειναι οι συζητησεις. για να πω εγω τη σκεψη μου και να πει και ο αλλος τη δικη του... αν ειναι επιστημονας του θεματος, θα του ειναι πολυ ευκολο να με πεισει... -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
Ότι η σύσταση των καυσαερίων εξαρτάται από τα οκτάνια της βενζίνης.
ποιος μιλησε για οκτανια...?? το θεμα ειναι τα υπολοιπα καθαριστικα και βελτιωτικα που περιεχουν οι 100ρες βενζινες σε σχεση με τις απλες και κατα ποσο αυτα επιδρουν ωστε να εχουμε καλυτερη καυση και κατα συνεπεια καλυτερα καυσαερια...
δεν αναφερομαι σε σενα Vagnar,αλλα για να μην ξαναποσταρω θελω να πω οτι θα ηταν καλο, αν καποιος εχει καποια αλλη αποψη, να την παραθετει και να μην προσπαθει να μειωσει την αποψη των αλλων, εστω και αν αυτη ειναι λαθος...το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να τον διορθωσει και να του εξηγησει . αν βαριεται καλυτερα να ασχοληθει με κατι αλλο.
αλλωστε γι αυτο ειναι οι συζητησεις. για να πω εγω τη σκεψη μου και να πει και ο αλλος τη δικη του... αν ειναι επιστημονας του θεματος, θα του ειναι πολυ ευκολο να με πεισει...Βελτιωτικα και καθαριστικα εχουν και πολλες 95αρες.
Αν το προβλημα λυνοταν με χρηση 100αρας θα στο ελεγαν και στα συνεργεια ή θα εβγαζε οδηγια η εταιρια. -
συμφωνοι...(πχ η V-Power ειναι οντως 95αρα)... δεν περιμενω η 100αρα ή οποιαδηποτε αλλη να μου λυσει το προβλημα, αλλα να μειωση τις πιθανοτητες να εμφανιστει...
παρεπιπτωντος τα συνεργεια συμβουλευουν τη χρηση 100αρας...(δεν ξερω αν το κανουν για να ριξουν αλλου την ευθυνη, αλλα το κανουν...) -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
συμφωνοι...(πχ η V-Power ειναι οντως 95αρα)... δεν περιμενω η 100αρα ή οποιαδηποτε αλλη να μου λυσει το προβλημα, αλλα να μειωση τις πιθανοτητες να εμφανιστει...
παρεπιπτωντος τα συνεργεια συμβουλευουν τη χρηση 100αρας...(δεν ξερω αν το κανουν για να ριξουν αλλου την ευθυνη, αλλα το κανουν...)Kαι η Ultimate 95 BP εχει καθαριστικα προσθετα .
-
Και η Έκο η 95αρα έχει πρόσθετα νομίζω, η όχι?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
Ότι η σύσταση των καυσαερίων εξαρτάται από τα οκτάνια της βενζίνης.
ποιος μιλησε για οκτανια...?? το θεμα ειναι τα υπολοιπα καθαριστικα και βελτιωτικα που περιεχουν οι 100ρες βενζινες σε σχεση με τις απλες και κατα ποσο αυτα επιδρουν ωστε να εχουμε καλυτερη καυση και κατα συνεπεια καλυτερα καυσαερια...
δεν αναφερομαι σε σενα Vagnar,αλλα για να μην ξαναποσταρω θελω να πω οτι θα ηταν καλο, αν καποιος εχει καποια αλλη αποψη, να την παραθετει και να μην προσπαθει να μειωσει την αποψη των αλλων, εστω και αν αυτη ειναι λαθος...το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να τον διορθωσει και να του εξηγησει . αν βαριεται καλυτερα να ασχοληθει με κατι αλλο.
αλλωστε γι αυτο ειναι οι συζητησεις. για να πω εγω τη σκεψη μου και να πει και ο αλλος τη δικη του... αν ειναι επιστημονας του θεματος, θα του ειναι πολυ ευκολο να με πεισει...Τα καθαριστικά είναι καθαριστικά, δεν επηρεάζουν την ποιότητα της καύσης και τα καυσαέρια. Αλλά αν καθαρίζουν τις βαλβίδες και τα μπέκ βοηθάνε στην σωστότερη ανάμειξη βενζίνης αέρα για να έχεις σωστή καύση.
-
Aν ήταν τόσο απλό, δεν θα ανέπτυσσαν συστήματα άμεσου/έμμεσου ψεκασμού οι εταιρείες. Τα καθαριστικά της 100αρας τι σχέση έχουν βέβαια με τις βαλβίδες μόνο ο pipitopapaki ξέρει. Θα ήθελα πάντως κάτι που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Στην Αμερική, η Shell πουλάει βενζίνη εμπλουτισμένη με άζωτο (dafuq?) και θεωρητικά βοηθάει στο καθάρισμα. Στην καμπάνια τους αναφέρονται και στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το πώς το καταφέρνουν αυτό δεν μας το λένε όμως.
Καθαρισμος Μπεκ