-
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... ve_450.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... .81410.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... en_450.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... hr_450.jpg
http://www.auto-motor-und-sport.de/sixc ... ne_450.jpg
http://img194.exs.cx/img194/2622/cc603050118tv.jpg
http://img194.exs.cx/img194/324/cc603050153sn.jpg
http://img194.exs.cx/img194/4342/cc603050268zo.jpg
http://img194.exs.cx/img194/2145/cc603050289ft.jpg -
Δεν ξέρω αν θα τη χαρακτηρίσουμε όμορφη ή άσχημη,σίγουρα όμως είναι διφορετική!
Επιτέλους η Citroen (με όλη τη γκάμα της,πλην C5) τιμά τη σχεδιαστική ιστορία της. -
και κυρτό πίσω παρμπρίζ!
ιδού κύριοι η νέα CX -
Μ' αρέσει, μ'αρέσει !
-
Ηighlight τα εμπρός και πίσω αναμμένα φώτα
Στο εσωτερικό περόμενα περισσότερη φαντασία.
Ή κάνεις κάτι πρωτοποριακό ή όχι...
-
Και εμένα μου αρέσει πολύ. Καρφί δε μου καίγεται αν πουλήσει όλα κι όλα 5 αυτοκίνητα και αυτά σε υπουργούς της Γαλλίας. Η Citroen μας δείχνει οτι δεν έχει ξεχάσει να σχεδιάζει αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν χωρίς να είναι απαραίτητα όμορφα αλλά έχουν αναμφισβήτητο στύλ.
-
Δυστυχως επιμενουν οι Γαλλοι να χτυπουν το κεφαλι τους στον τοιχο...
Αλλη μια εμπορικη αποτυχια στα σκαρια, οσο καλο και αν αποδειχθει το αμαξι.. -
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Δυστυχως επιμενουν οι Γαλλοι να χτυπουν το κεφαλι τους στον τοιχο...
Αλλη μια εμπορικη αποτυχια στα σκαρια, οσο καλο και αν αποδειχθει το αμαξι..γιατί το λές αυτό?
-
Νομιζω εχει αποδειχθει επανειλημενως πως στην κατηγορια των πολυτελων οχηματων τυπου Ε Class , σειρας 5 κτλ. δεν μπορει κανεις να ανταγωνισθει τους Γερμανους εμπορικα για μια σειρα απο λογους.
- Προφιλ των υποψηφιων αγοραστων της κατηγοριας.
- Brand name
- Ποιοτητα (κυριως απτη και ορατη) και αξιοπιστια ( η φημη αυτης)
- Αξια μεταπωλησης
- Ελλειψη παραδοσης στην κατηγορια με πολλες αποτυχημενες παρουσιες (βλ. Renault Vel Satis , Citroen XM , Peugeot 607 κ.α.)
-
δεν έχεις άδικο. Ωστόσο τα ΧΜ και VelSatis, αλλά και η CX ήταν (και είναι) καταπληκτικά οχήματα. Το ίδιο πιστεύω θα είναι και η C6. Αν είχα τα λεφτά και την ανάγκη για τέτοιο αυτοκίνητο, μάλλον θα την είχα πρώτη επιλογή, να ξεχωρίζεις και από το συρφετό
-
Παίδες το C6 είναι πανέμορφο........... αλλά δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός γιατί κυριαρχεί συναίσθημα και τι εννοώ…. στην ηλικία των 18 πριν δέκα χρόνια περίπου μαζί με τον Νικόλα τον γείτονα περνάμε το μοναδικό ίσως τότε στην Ελλάδα CX 25 Gti Turbo που υπήρχε και πηγαίναμε standard Χαλκίδα........
Τι αμαξάρα ήταν αυτή!!!! Μιλάμε για δέκα χρόνια πριν… πολλές φορές καθόμουν πίσω σαν πρωθυπουργός... τι δέρματα, τι αεραγωγοί air condition παντού, αφήστε με μέσα... Κυρτό παμπριζάκι πίσω και ατάκες στα γκομενάκια του στυλ 'Κορίτσια περιμέντε να του σηκωθεί και μπαίνουμε!!!!'
Φοβερό να δείτε πως έστριβε στην ΕΟ και τις κλίσεις που έπαιρνε.... ένα αλλιώτικο 2cv που χτύπαγε τότε τα 100 σε 8.6 και ταξίδευε για πλάκα με 200άρες -
Οτι δε θα πουλήσει, πρέπει να θεωρείται δεδομένο.
Τί τύχη να έχει ανάμεσα στα Α6, 5άρα, Ε Class ?
-
Δυστυχώς ο technik έχει δίκιο και όπως και να το κάνουμε χρειαζόμαστε κάτι διαφορετικό να μπαίνει σφήνα στους Γερμανούς, Σουηδούς σε αυτές τις κατηγορίες.
-
Νομίζω ξεχνάμε πως τα Α6, σειρά 5 και Ε πουλάνε εκτός απο το όνομα και επειδή είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην κατηγορία τους.
Το 607 πχ δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο απο ενα Α6, γιατί να το αγοράσει κάποιος?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω ξεχνάμε πως τα Α6, σειρά 5 και Ε πουλάνε εκτός απο το όνομα και επειδή είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην κατηγορία τους.Το 607 πχ δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο απο ενα Α6, γιατί να το αγοράσει κάποιος?
Correct
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω ξεχνάμε πως τα Α6, σειρά 5 και Ε πουλάνε εκτός απο το όνομα και επειδή είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην κατηγορία τους.Το 607 πχ δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο απο ενα Α6, γιατί να το αγοράσει κάποιος?
Δίοτι τα παραπάνω στην βασική τους έκδοση (~ 45.000) κοστίζουν περισσότερο από ένα 607 3.0 με υπερπλούσιο εξοπλισμό.
Πέρα από αυτό όμως θεωρώ ότι στην Ελλάδα τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι υπερτιμημένα. Πάρτε για παράδειγμα ένα 607 2.2 με την Ε200. Στην Ελλάδα το μεν 607 κοστίζει 36.500 και η Ε200 κοστιζει 44.600 (Classic) ενώ στη Γαλλία το 607 2.2 κοστίζει 35.100 (η ανάλογη έκδοση Pack) και η Ε200 37.100. Στις συγκεκριμένες χώρες υπάρχει λόγος να σκεφτεί κάποιος με αυστηρά οικονομιετχνικά κριτήρια να επιλέξει ένα γερμανικό αντι για ένα γαλλικό αυτοκιίνητο και όντως τα τελευταία χρόνια τα γερμανικά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας κερδίζουν συνεχώς έδαφος επί των γαλλικών (στην Γαλλία τουλαχιστον που πριν από 15-20 χρόνια ήταν αδιανόητο κάποιος να μην επιλέξει ενα Renault R25 απο ένα αντίστοιχο γερμανικό μοντέλο).
Ενδεικτικά σας παραθέτω μία έρευνα του περιοδικού 'l'auto journal' όπου το top ten των πωλήσεων Ιανουαρίου 2005 είναι ¨
- Megane 55.615
- Focus 45.075
- Golf 40.900
- 206 36.870
- Astra 36.000
- 307 30.760
- C4 28.430
- Clio 26.705
- Fiesta 26.465
- Punto 23.200
Βλέπουμε λοιπόν πώς ακόμα και οι Γάλλοι στρέφονται και σε μη γαλλικά μοντέλα αυτοκινήτων και κυρίως σε γερμανικά διότι όντως η διαφορά τιμής που τα χωρίζει είναι μικρή. Στην Ελλάδα όμως που ακόμα οι διαφορές τιμών είναι μεγάλες θα το σκεφτόμουν πολύ να αγοράσω γερμανικό. Μόνο άλλοθι νομίζω ότι αποτελεί η τιμή μεταπώλησης η οποία είναι σημαντικά μεγαλύτερη στα γερμανικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Papapeters έγραψε:
Νομίζω ξεχνάμε πως τα Α6, σειρά 5 και Ε πουλάνε εκτός απο το όνομα και επειδή είναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ στην κατηγορία τους.
Το 607 πχ δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ καλύτερο απο ενα Α6, γιατί να το αγοράσει κάποιος?
Δίοτι τα παραπάνω στην βασική τους έκδοση (~ 45.000) κοστίζουν περισσότερο από ένα 607 3.0 με υπερπλούσιο εξοπλισμό.
Mπορεί το 3λιτρο 607 να έχει καλύτερες επιδόσεις και επιμέρους εξοπλισμό αλλα συνολικά και πάλι είνα χειρότερο απο ενα Α6 ή μια Ε.
-
Μα πώς να είναι καλό το 607 όταν βασίζεται πάνω στο δάπεδο του 605?
-
Δηλαδή στο δάπεδο ενός αυτοκινήτου που διακρινόταν για τις μεγάλες ικανότητές του στο στρίψιμο... Βάλε μου εκεί μια μαούνα με τέσσερα κυκλάκια ή δυο νεφρά ή ένα τριάκτινο αστέρι, να νιώσω άρχοντας!
Εγώ πάντως θα την έπαιρνα ευχαρίστως την C6.
-
Μαούνα με 2 νεφρά
Και το 605 μπορεί να έστριβε ( δεν έχω οδηγήσει δεν έχω άποψη ) αλλά σε ταξί που έχω μπεί στην Γαλλιά ένοιωσα οτι ήμουν σε βάρκα από τι κλίσεις. Μπορεί να είχε πεσμένα αμορτισέρ δεν ξέρω. Το σασί του 605 και του 607 δεν συγκρίνεται από άποψη ακαμψίας με κανένα Γερμανικό με οτι αυτό σημαίνει για την αίσθηση στιβαρότητας του οχήματος που μετράει πάρα πολύ σε αυτήν την κατηγορία. Και συνεχίζω το 607 έχει υποδέεστερο σε ποιότητα υλικών ταμπλό σε σχέση με τον Γερμανικό ανταγωνισμό. Γενικά χάνει ( και όχι άδικα ) κατα την γνώμη μου σε προεστίζ. Η C6 από την άλλη ευελπιστώ οτι θα έχει καλύτερα υλικά συν το πλεονέκτημα της 'τεχνολογικής' υπεροχής με όλα τα ηλεκτρονικά που είναι φορτωμένη.
Citroen C6