Apo 3eno typo diavazo Car, EVO, Classic and Sportscar, Classic Cars, Autocar.
To Car einai apistefta poiotiko, eidika stin fotografia, sta themata kai to layout. Mou exei meinei ena odiporiko enos syntakti pou odigise mia Ferrari 550 apo to Buenos Aires mexri tin gi tou Pyros. Trelainomai na diavazo ta sxolia farmaki pou grafoune oi syntaktes tou. Den exoun ton theo tous. To GBU einai pragmatika apistefto. Kanena elliniko entypo den tha tolmouse na kanei kati tetoio.
To EVO einai to agapimeno mou. Asxoleitai apokleistika me endiaferonta aftokinita kai tipote allo. Kanei apistefta sygritika, sta pio e3otika meri, exei katapliktikes fotografies, kai poly kalo aggliko xioumor.
To Autocar einai kalo gia enimerosi neon montelon, kai pou kai pou parousiazei endiaferonta sygritika kai afieromata.
Gia klasika aftokinita den yparxoun sovara periodika stin ellada. Mono ena einai (All Time Classics) kai afto gia na to vreis theleis tyxi vouno.
To C&S kai to CC exoun apaixtes agelies, poly oraia afieromata, kai poly kali fotografia.
-
Πολλοί από εμάς διαβάζουμε ξένα αυτοκινητικά περιοδικά. Οι συγκρίσεις με τους 4Τ αναπόφευκτες αλλά σε μεγάλο βαθμό ευνοικές για το περιοδικό μας. Παρ’ όλα αυτά πολλά στοιχεία που συναντάμε σε ξένα περιοδικά θα θέλαμε να τα δούμε και στους 4Τ. Διαβάζοντας τα τελευταία χρόνια το αγγλικό “Car” (στην αγγλική του έκδοση) δεν μπορώ παρά να ζηλεύω ορισμένα στοιχεία του.
Ποιά είναι αυτά;
Α) Οι τελευταίες σελίδες The good, the bad and the ugly όπου παρουσιάζονται όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Αγγλία συνοδευόμενα από αυστηρότατη κριτική, ακριβή και σύντομη αξιολόγηση του αυτοκινήτου με βάση τον ανταγωνισμό και καλό χιούμορ (πχ δείτε τι γράφει για το Perodua Kelisa και για to Perodua Kenari).
Β) Η στήλη Longtermers. Κάθε μήνα οι συντάκτες γράφουν εντυπώσεις από τα αυτοκίνητα που έχουν για δοκιμή μακράς διάρκειας. Έντονο το προσωπικό στοιχείο και η παράθεση εντυπώσεων και στοιχείων των αυτοκινήτων που δεν μπορούν να αναφερθούν και να αξιολογηθούν στα στενά πλαίσια (χρονικά και άλλα) μιας απλής δοκιμής.
Γ) Οι συγκριτικές δοκιμές. Μπορεί να μην περιλαμβάνουν πολλά στοιχεία για επιδόσεις κλπ. (μακράν μπροστά εδώ οι 4Τ), αλλά έχουν έντονο το προσωπικό στοιχείο (αυτό δεν είναι το ζητούμενο και όχι απλά παράθεση χαρακτηριστικών και ανούσιων κλισέ;). Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι περιγράφουν τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου, με άλλα λόγια τι έχει σχεδιαστεί να κάνει καλά και ποιές ανάγκες της αγοράς καλύπτει. Με αυτό τον τρόπο εκπαιδεύει αναγνώστες που δεν κοιτάζουν πόσα άλογα βγάζει και πόσο κάνει τα 0-100 για να κρίνουν ένα αυτοκίνητο. Βέβαια για ορισμένες μάρκες διαπιστώνει κανείς μερικές φορές μια ελαφρά έλλειψη αμεροληψίας...
Συμπερασματικά, μαζί με τους 4Τ πρόκειται για δύο εξαιρετικά περιοδικά που χαίρεται να τα διαβάζει κανείς (αν και το αγγλικό περιοδικό γράφει κάποια όχι τιμητικά σχόλια για το Ράλι Ακρόπολις στο τεύχος Οκτωβρίου, στην σελίδα 110 για όποιον θα ήθελε να το ψάξει).
Αναμένω τις απόψεις των μελών του forum σχετικά με αυτό το θέμα.
Jacob
-
Πολλοί από εμάς διαβάζουμε ξένα αυτοκινητικά περιοδικά. Οι συγκρίσεις με τους 4Τ αναπόφευκτες αλλά σε μεγάλο βαθμό ευνοικές για το περιοδικό μας. Παρ’ όλα αυτά πολλά στοιχεία που συναντάμε σε ξένα περιοδικά θα θέλαμε να τα δούμε και στους 4Τ. Διαβάζοντας τα τελευταία χρόνια το αγγλικό “Car” (στην αγγλική του έκδοση) δεν μπορώ παρά να ζηλεύω ορισμένα στοιχεία του.
Ποιά είναι αυτά;
Α) Οι τελευταίες σελίδες The good, the bad and the ugly όπου παρουσιάζονται όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Αγγλία συνοδευόμενα από αυστηρότατη κριτική, ακριβή και σύντομη αξιολόγηση του αυτοκινήτου με βάση τον ανταγωνισμό και καλό χιούμορ (πχ δείτε τι γράφει για το Perodua Kelisa και για to Perodua Kenari).
Β) Η στήλη Longtermers. Κάθε μήνα οι συντάκτες γράφουν εντυπώσεις από τα αυτοκίνητα που έχουν για δοκιμή μακράς διάρκειας. Έντονο το προσωπικό στοιχείο και η παράθεση εντυπώσεων και στοιχείων των αυτοκινήτων που δεν μπορούν να αναφερθούν και να αξιολογηθούν στα στενά πλαίσια (χρονικά και άλλα) μιας απλής δοκιμής.
Γ) Οι συγκριτικές δοκιμές. Μπορεί να μην περιλαμβάνουν πολλά στοιχεία για επιδόσεις κλπ. (μακράν μπροστά εδώ οι 4Τ), αλλά έχουν έντονο το προσωπικό στοιχείο (αυτό δεν είναι το ζητούμενο και όχι απλά παράθεση χαρακτηριστικών και ανούσιων κλισέ;). Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι περιγράφουν τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου, με άλλα λόγια τι έχει σχεδιαστεί να κάνει καλά και ποιές ανάγκες της αγοράς καλύπτει. Με αυτό τον τρόπο εκπαιδεύει αναγνώστες που δεν κοιτάζουν πόσα άλογα βγάζει και πόσο κάνει τα 0-100 για να κρίνουν ένα αυτοκίνητο. Βέβαια για ορισμένες μάρκες διαπιστώνει κανείς μερικές φορές μια ελαφρά έλλειψη αμεροληψίας...
Συμπερασματικά, μαζί με τους 4Τ πρόκειται για δύο εξαιρετικά περιοδικά που χαίρεται να τα διαβάζει κανείς (αν και το αγγλικό περιοδικό γράφει κάποια όχι τιμητικά σχόλια για το Ράλι Ακρόπολις στο τεύχος Οκτωβρίου, στην σελίδα 110 για όποιον θα ήθελε να το ψάξει).
Αναμένω τις απόψεις των μελών του forum σχετικά με αυτό το θέμα.
Jacob
-
Πολλοί από εμάς διαβάζουμε ξένα αυτοκινητικά περιοδικά. Οι συγκρίσεις με τους 4Τ αναπόφευκτες αλλά σε μεγάλο βαθμό ευνοικές για το περιοδικό μας. Παρ’ όλα αυτά πολλά στοιχεία που συναντάμε σε ξένα περιοδικά θα θέλαμε να τα δούμε και στους 4Τ. Διαβάζοντας τα τελευταία χρόνια το αγγλικό “Car” (στην αγγλική του έκδοση) δεν μπορώ παρά να ζηλεύω ορισμένα στοιχεία του.
Ποιά είναι αυτά;
Α) Οι τελευταίες σελίδες The good, the bad and the ugly όπου παρουσιάζονται όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Αγγλία συνοδευόμενα από αυστηρότατη κριτική, ακριβή και σύντομη αξιολόγηση του αυτοκινήτου με βάση τον ανταγωνισμό και καλό χιούμορ (πχ δείτε τι γράφει για το Perodua Kelisa και για to Perodua Kenari).
Β) Η στήλη Longtermers. Κάθε μήνα οι συντάκτες γράφουν εντυπώσεις από τα αυτοκίνητα που έχουν για δοκιμή μακράς διάρκειας. Έντονο το προσωπικό στοιχείο και η παράθεση εντυπώσεων και στοιχείων των αυτοκινήτων που δεν μπορούν να αναφερθούν και να αξιολογηθούν στα στενά πλαίσια (χρονικά και άλλα) μιας απλής δοκιμής.
Γ) Οι συγκριτικές δοκιμές. Μπορεί να μην περιλαμβάνουν πολλά στοιχεία για επιδόσεις κλπ. (μακράν μπροστά εδώ οι 4Τ), αλλά έχουν έντονο το προσωπικό στοιχείο (αυτό δεν είναι το ζητούμενο και όχι απλά παράθεση χαρακτηριστικών και ανούσιων κλισέ;). Το πιο σημαντικό ίσως είναι ότι περιγράφουν τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου, με άλλα λόγια τι έχει σχεδιαστεί να κάνει καλά και ποιές ανάγκες της αγοράς καλύπτει. Με αυτό τον τρόπο εκπαιδεύει αναγνώστες που δεν κοιτάζουν πόσα άλογα βγάζει και πόσο κάνει τα 0-100 για να κρίνουν ένα αυτοκίνητο. Βέβαια για ορισμένες μάρκες διαπιστώνει κανείς μερικές φορές μια ελαφρά έλλειψη αμεροληψίας...
Συμπερασματικά, μαζί με τους 4Τ πρόκειται για δύο εξαιρετικά περιοδικά που χαίρεται να τα διαβάζει κανείς (αν και το αγγλικό περιοδικό γράφει κάποια όχι τιμητικά σχόλια για το Ράλι Ακρόπολις στο τεύχος Οκτωβρίου, στην σελίδα 110 για όποιον θα ήθελε να το ψάξει).
Αναμένω τις απόψεις των μελών του forum σχετικά με αυτό το θέμα.
Jacob
-
Δυστυχώς η λογική του 'fast food' που έχει χτυπήσει γενικά στον περιοδικό τύπο, έχει αγγίξει τους (πολλους) τελευταίους μήνες και τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ (όχι ότι το CAR πάει πολύ πίσω).
Καταλαβαίνω την ανάγκη του να... τελειώνει το άρθρο γρήγορα, αλλά εδώ και καιρό από τις δοκιμές των αυτοκινήτων παίρνω την αίσθηση προχειρότητας με αρκετές ελείψεις. Θυμάμαι, στις αρχές δεκαετίας του '90 τα αυτοκίνητα στην κυριολεξία ξεκοκαλίζονταν (δε θυμάμαι για ποιο μοντέλο ήταν, αλλά είχε αφιερωθεί μία ολόκληρη παράγραφος για το... ντουλαπάκι). Επιπλέον βλέπω από τα τεχνικά στοιχεία, ότι πολλά πράγματα περνούν στο ντούκου. Για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.600 κυβικών με μέση κατανάλωση 12 λίτρα, χωρίς να καταγράφεται ούτε καν στα 'ΚΑΤΑ' ότι το μοντέλο καίει υπερβολικά. Να μην πω βέβαια για το κλασικό πλέον 'η οδική συμπεριφορά είναι υποστροφική και δεν προβληματίζει το μέσο οδηγό'. Χαίρω πολύ, όλα έτσι είναι, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ!
Ξαναγυρίζοντας στο αρχικό θέμα, θα συμφωνήσω ότι αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο CAR είναι η 'προσωπική άποψη' που δείχνει ότι το αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί πραγματικά. Όχι ότι αμφιβάλω ότι το ίδιο γίνεται και στους 4Τ, αλλά δεν βγαίνει προς τα έξω.
Υ.Γ. Δε συζητώ καν για τις παρουσιάσεις της μισής σελίδας... Κατάντια.
-
ΕΓΩ θα πω κατι συμπληρωματικό. Αν οι 4 τροχοί καλυπταν τις αναγκες θα άνοιγαν αλλα περιοδικά?????
δηλαδή αφήνοντας κάποιοα στοιχεία από το παρελθόν τους δημιούργησαν μερίδιο αγοράς και για τους υπολοίπους.Αυτή είναι η αλήθεια και συμβαίνει σε όλα τα προϊόντα που βγαίνουν στην αγορά
Ακόμη γεμίσαμε περιοδικά στην Ελλάδα που είναι ΜΑΠΑ και αυτό γίνεται και δεν μπορώ να καταλάβω ποιος τα πληρώνει.
Γιατί σίγουρα δεν τα πληρώνει ο πελάτης. Δηλαδή εμείς δεν τα αγοράζουμε (και δεν μιλάω μόνο για τα περιοδικά αυτοκινήτου). Τις μ*(*&(ες αυτές τις δημιουργούν οι διαφημιστικές εταιρίες που πείθουν τους πελάτες να βάζουν διαφήμιση σε όλα τα περιοδικά (και σε όλα τα κανάλια φυσικά)
Αποτέλεσμα και προκαλούν οικονομική αιμορραγία στις εταιρίες.Καταλήξαμε στην Ελλάδα να ξοδεύουν δις για να πάρουν ένα 2% της αγοράς (το ίδιο και στην κινητή τηλεφωνία). Ενα 2% πηγαινοέρχεται από μάρκα σε μάρκα (και από κόμμα σε κόμμα στις εκλογές) και από εταιρία σε εταιρία και εκεί στοχεύει όλο το διαφημιστικό κόστος.
Και το περιοδικό προϊόν είναι και έτσι πρέπει να το αντιλαμβανόμαστε.
Οι τροχοί άλλαξαν και σίγουρα είναι και πιο καβαλημένο περιοδικό από τα υπόλοιπα.
Αυτό είναι κύριο λάθος για την ώρα. Πρέπει να εξακολουθούν να προσπαθούν για να είναι το καλύτερο και όχι να βασίζονται στο μεγάλο μερίδιο αγοράς που έχουν αυτή τη στιγμή.
Ενα δεύτερο που πρέπει να αποφασίσουνε είναι τι περιοδικό είναι. Για παράδειγμα:
θα κάνουν εξαντλητικά τεστ σε νταεβου ματιζ ή θα ασχολούνται με τα fun to drive.Εγώ έχω καταλάβει ότι προσπαθούν να κάνουν και τα δύο μόνο που ίσως ο αναγνώστης έπαψε να ενδιαφέρεται για όλα τα μοντέλα. Βέβαια αυτοί τι να κάνουν. Πώς θα πάρουν διαφήμιση από την hunday αν δεν συγκρίνουν και το accent.
-
Ποια είναι οι πωλήσεις ανά περιοδικό;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ποια είναι οι πωλήσεις ανά περιοδικό;Θεωρώ ότι τα περιοδικά δεν μπορούν να είναι απόλυτα αντικειμενικά καθώς μπαίνει στην μέση πάντα το χρήμα από τις αντιπροσωπείες, χορηγούς κλπ.
Τα forum τα θεωρώ καλύτερα.
Αν έχω καταλάβει καλά νομίζω ότι ζεις στην Αμερική και θα θελα την γνώμη σου για το site http://www.edmunds.com . Στο section Town Hall έχει καλά forum θέλω να πιστευω. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ενα δεύτερο που πρέπει να αποφασίσουνε είναι τι περιοδικό είναι. Για παράδειγμα:
θα κάνουν εξαντλητικά τεστ σε νταεβου ματιζ ή θα ασχολούνται με τα fun to drive.Εγώ έχω καταλάβει ότι προσπαθούν να κάνουν και τα δύο μόνο που ίσως ο αναγνώστης έπαψε να ενδιαφέρεται για όλα τα μοντέλα. Βέβαια αυτοί τι να κάνουν. Πώς θα πάρουν διαφήμιση από την hunday αν δεν συγκρίνουν και το accent.
Θα ήθελα να διευκρινήσεις ποια αυτοκίνητα θεωρείς 'fun to drive'. Κατά τη γνώμη μου, αν ένα περοδικό ασχολείται μόνο με αυτά θα έχει περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Η δοκιμή ενός 'fun to drive' αυτοκινήτου έχει μόνο θεωρητικό ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό, μια και οι περισσότεροι δεν μπορούν να το αποκτήσουν. Αντίθετα η δοκιμή μικρών και μικρομεσαίων αυτοκινήτων έχει πρακτικό ενδιαφέρον, αφού αυτά είναι προσιτά από οικονομική άποψη. Έτσι, ο κόσμος θέλει να γνωρίζει τα υπέρ και τα κατά του καθενός από αυτά, ώστε να προβεί στη πιο σωστή επιλογή.
-
Apo 3eno typo diavazo Car, EVO, Classic and Sportscar, Classic Cars, Autocar.
To Car einai apistefta poiotiko, eidika stin fotografia, sta themata kai to layout. Mou exei meinei ena odiporiko enos syntakti pou odigise mia Ferrari 550 apo to Buenos Aires mexri tin gi tou Pyros. Trelainomai na diavazo ta sxolia farmaki pou grafoune oi syntaktes tou. Den exoun ton theo tous. To GBU einai pragmatika apistefto. Kanena elliniko entypo den tha tolmouse na kanei kati tetoio.
To EVO einai to agapimeno mou. Asxoleitai apokleistika me endiaferonta aftokinita kai tipote allo. Kanei apistefta sygritika, sta pio e3otika meri, exei katapliktikes fotografies, kai poly kalo aggliko xioumor.
To Autocar einai kalo gia enimerosi neon montelon, kai pou kai pou parousiazei endiaferonta sygritika kai afieromata.
Gia klasika aftokinita den yparxoun sovara periodika stin ellada. Mono ena einai (All Time Classics) kai afto gia na to vreis theleis tyxi vouno.
To C&S kai to CC exoun apaixtes agelies, poly oraia afieromata, kai poly kali fotografia. -
Egw pantws apo 3ena periodika mporei na ri3w mia matia sto car ..kai auto mpas kai dw tipota kainourgio apo ekei kai pera aploa den koitazw 3ena periodika gia ton logw tou oti dokimazontai se alles sunthhkes apo oti epikratoun Sto Elladistan...Epishs polles ekdoseis einai polu diaforetikes apo oti edw ston e3oplismo tous tous...oso gia metrhseis epidosewn ...apla entelws diaforetikh asfaltos...
Oi 4troxoi apo thyn allh mporw na pw oti me kaluptoun plhrws an kai teleutaia exoun parastrathsei ligo.....Auto bebaia isxuei opws oloi katalabainoume oti sthn Ellada den mporeis pia na thapseis ena autokinhto giati polu apla sthn epomenh dokimh pou tha zhthseis ena ama3i apo antiproswpeia auth tha se grapsei.....Koitaza ola ta sugritika twn 4troxwn to teleutaio etos kai se kanena den legane oti auto to ama3i einai xalia...panta prospathoun na broun kai kati kalo les kai theloun na dikaiologhsoun thn endexomenh lathos epilogh pou tha kanei kapoios agorasths....
Kai mh mou peite twra oti ola ta autokinta einai kala ..Nai einai ola kala se sxesh me paliotera Twra omws tha eprepe na sugrinontai me nea entelws protupa giati polla pia thewrountai autonohta......
Pros Theou den katadikazw ta 3ena periodika apla tha ta anoi3w gia na dw kamia dokimh kanenos Caterham viper k.a -
Ιζ ιτ ρίλυ σο ντίφικαλτ το ράιτ ντάουν γιορ οπίνιονς γουίθ γκρηκ φοντς ? Άι σούρλι καντ κομπρεχέντ δε γιούζατζ οφ λάτιν λέττερς ήβεν δόου γιου μην γκρήκ ?! Ντου γιου θινκ δατ ιτ μέικς ιτ ίζιερ φορ γκάιζ αμπρόουντ του αντερστέντ γιου γουίθ σάτς μπάνταλισμ οφ μπόουθ λάνγκουατζες ?
Φορ Κράιστς σέικ ! Μίστερ Trakousselis πληζ ντοντ μπι σόου τζέντλ ένι μορ εντ σετ σαμ μίνιμουμ ρουλς ουάνς εντ φορ ολ !
Τάδε έφη spg. Συμφωνώ και επαυξάνω. -
Κύριοι παράκληση για άλλη μια φορά...
ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.... -
Οι παρατηρήσεις σας καταγράφηκαν και αποθηκεύτηκαν... Κάπου έχετε δίκιο, κάπου μας αδικείτε... Κάντε πιό βασανισμένη, πιό τεκμηριωμένη κριτική ώστε να μας βοηθείστε και βέβαια να απαντήσουμε με έργο.
Με την ευκαιρία... Μην ισοπεδώνετε τα πάντα σε σχέση με συμφέροντα που έχουν να κάνουν με τις δοκιμές... Προσβάλλουν και αδικούν τα μέγιστα τέτοια σχόλια. Λάθη ή διαφορετικές-υποκειμενικές εκτιμήσεις ναι! Συμφέροντα, όμως; Χλωμό! Αδύνατο! Δεν μπορείς να επιβιώσεις αν παρακολουθήσεις τη λογική ισοροπιών. Αλλού, μπορεί. Εδώ, ΠΟΤΕ!
Ευχαριστούμε για τα θετικά, καλοδεχούμενα και τα αρνητικά...
Νάστε καλά!ΣΧ
-
Υ.Γ. Δε συζητώ καν για τις παρουσιάσεις της μισής σελίδας... Κατάντια.
Βαριά κουβέντα! Στοιχιματίζουμε πως αν έκανες τη δουλειά μας θα αναθεωρούσες...
Κρίμα που δεν έχουμε τη δυνατότητα ώστε να ξέρουμε με τι ασχολείσαι και να κάνουμε και εμείς την κριτική μας...
Κρίμα. λάθος, γιατί; καλύτερα μην το γράφετε καθόλου, όλα αυτά ταιριάζουν. Κατάντια όμως;
ΣΧ -
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Υ.Γ. Δε συζητώ καν για τις παρουσιάσεις της μισής σελίδας... Κατάντια.Βαριά κουβέντα! Στοιχιματίζουμε πως αν έκανες τη δουλειά μας θα αναθεωρούσες...
Κρίμα που δεν έχουμε τη δυνατότητα ώστε να ξέρουμε με τι ασχολείσαι και να κάνουμε και εμείς την κριτική μας...
Κρίμα. λάθος, γιατί; καλύτερα μην το γράφετε καθόλου, όλα αυτά ταιριάζουν. Κατάντια όμως;
ΣΧNoμίζω ότι έχει δίκιο. Περιοδικό για αυτοκίνητα πρέπει να γραφει για αυτοκίνητα. Εκτός και αν είναι περιοδικό ποικίλης ύλης.
Τα τελευταία χρόνια τα τεστ (αλλά και οι παρουσιάσεις) είναι συνοπτικού χαρακτήρα. θέλουμε να δούμε περισσότερα σχόλια, περισσότερη τεχνική ανάλυση, περισσότερες φωτογραφίες. Π.χ. καινούριο Α8: ένα τόσο προηγμένο αυτοκίνητο σε λιγότερο απο 1 σελίδα κείμενο, 3 σελίδες συνολικά με μια μεγάλη φωτογραφία. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα.
-
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Υ.Γ. Δε συζητώ καν για τις παρουσιάσεις της μισής σελίδας... Κατάντια.Βαριά κουβέντα! Στοιχιματίζουμε πως αν έκανες τη δουλειά μας θα αναθεωρούσες...
Κρίμα που δεν έχουμε τη δυνατότητα ώστε να ξέρουμε με τι ασχολείσαι και να κάνουμε και εμείς την κριτική μας...
Κρίμα. λάθος, γιατί; καλύτερα μην το γράφετε καθόλου, όλα αυτά ταιριάζουν. Κατάντια όμως;
ΣΧΠρος θεού, παρεξήγηση ΣΧ (Στράτη;;; ).
Το σχόλιο δεν πήγαινε προς τη δουλειά των δημοσιογράφων (καθόλα αξιοσέβαστων) των 4ΤΡΟΧΩΝ, αλλά σε αυτην καθεαυτήν τη συρρίκνωση των παρουσιάσεων. Το τόνισα ότι σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται στο περιοδικό δεν έχουν δοκιμαστεί εξονυχιστικά. Όμως πιστεύω ότι όποιος ξεφυλίσει ένα οποιοδήποτε τεύχος από τα τέλη του '80 ή τις αρχές του '90 και το συγκρίνει με ένα οποιοδήποτε αντίστοιχα τεύχος από το 2000 και μετά, θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα. Τότε δεν διανοηθήκατε να βάλετε ως ταυτότητα σελίδας τη λέξη 'ΔΟΚΙΜΗ', αν αυτή περιοριζόταν στις μερικές αράδες.Αγαπητέ ΣΧ, προέρχομαι από πολύ κοντινή με τη δική σας δουλειά και ξέρω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι εννοώ. Καταλαβαίνω τις 'απαιτήσεις των καιρών' και κατανοώ τους συμβιβασμούς με αυτές (βάλτε φωτό, κόψτε κείμενα, αφήστε πάντα χώρο για διαφήμιση). Το ότι θλίβομαι για αυτό δε σημαίνει όμως ότι θεωρώ στο ελάχιστο ότι οι δημοσιογράφοι του περιοδικού δεν κάνουν **ΑΨΟΓΑ **τη δουλειά τους.
Ούτως ή άλλως ζητώ συγγνώμη αν παρεξηγήθηκαν τα λόγια μου.
-
Όσο για την πιο αναλυτική κριτική (και προτάσεις), θα επανέλθω εντός των ημερών πάντα με καλοπροαίρετη διάθεση.
Διάολε, μεγάλωσα με τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ τα τελευταία 15 χρόνια... με εσάς τους ίδιους ανθρώπους. ΜΟΝΟ καλοπροαίρετος θα μπορούσα να είμαι...
-
Θα ήθελα να ζητήσω συγνωμη απο όλους τους χρήστες για την χρησιμοποίηση σε προηγούμενό μου post λατινικών χαρακτήρων και τον βανδαλισμό της γλώσσας μας.
Πιστεύω Πέτρο οτι όλοι μεγαλώσαμε με τους 4τροχούς και οτι κανένας απο το δημοσιογραφικό επιτελείο δεν προσβλήθηκε.
Όπως ανέφερα και πρίν οι 4τροχοί για εμένα είναι το καλύτερο ελληνικο περιοδικό αυτοκινήτου.Για τα ξένα ανέφερα στο προηγούμενο post.
Όλοι μας θα πρέπει να δικαιολογούμε μερικά πράγματα οπως για το Α8 ....Πιστεύω οτι σε αλλο τεύχος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα καλυφθεί πλήρως ή σε μεμονωμένη δοκιμή ή σε συγκριτική....Πάντως πιστεύω κ Στρατή οτι όλοι εδω μέσα μιλάνε παντα καλοπροαίρετα για τους 4τροχούς και με πολύ μεγάλη αγάπη....
Καλή συνέχεια στο έργο που κάνετε .
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Ενα δεύτερο που πρέπει να αποφασίσουνε είναι τι περιοδικό είναι. Για παράδειγμα:
θα κάνουν εξαντλητικά τεστ σε νταεβου ματιζ ή θα ασχολούνται με τα fun to drive.Εγώ έχω καταλάβει ότι προσπαθούν να κάνουν και τα δύο μόνο που ίσως ο αναγνώστης έπαψε να ενδιαφέρεται για όλα τα μοντέλα. Βέβαια αυτοί τι να κάνουν. Πώς θα πάρουν διαφήμιση από την hunday αν δεν συγκρίνουν και το accent.
Θα ήθελα να διευκρινήσεις ποια αυτοκίνητα θεωρείς 'fun to drive'. Κατά τη γνώμη μου, αν ένα περοδικό ασχολείται μόνο με αυτά θα έχει περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Η δοκιμή ενός 'fun to drive' αυτοκινήτου έχει μόνο θεωρητικό ενδιαφέρον για το ευρύ κοινό, μια και οι περισσότεροι δεν μπορούν να το αποκτήσουν. Αντίθετα η δοκιμή μικρών και μικρομεσαίων αυτοκινήτων έχει πρακτικό ενδιαφέρον, αφού αυτά είναι προσιτά από οικονομική άποψη. Έτσι, ο κόσμος θέλει να γνωρίζει τα υπέρ και τα κατά του καθενός από αυτά, ώστε να προβεί στη πιο σωστή επιλογή.
exeis δικιο σε αυτο που λές ότι έτσι θα χάσει πελάτες. Αρα έρχεσαι στα λόγια που που υποστηρί΄ζω ότι όλα για τους πελάτες γίνονται.
Επιπλεόν όταν λέω fun to drive εννοώ αυτό με το οποίο μεγάλωσα. Το λεγόμενο Π.Ο. (πραγματικό οδηγό). Οσοι το ξέρουν καταλαβάινουν.
Δηλαδή να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό τον τομέα και ας κάνουν και τα άλλα.Πάντως κανένας δεν μου απάντησε από τους 4τ για το ποιος ευθύνεται για τη δημιουργία τόσων περιοδικών. Είναι σαν την μ^%&%&ια του Καρατζαφέρη.
Κάποιος δεν κάνει κάτι καλά και βγαίνουν άλλοι να το κάνουν καλύτερα. -
Ο χρήστης Megane έγραψε:
Οι παρατηρήσεις σας καταγράφηκαν και αποθηκεύτηκαν... Κάπου έχετε δίκιο, κάπου μας αδικείτε... Κάντε πιό βασανισμένη, πιό τεκμηριωμένη κριτική ώστε να μας βοηθείστε και βέβαια να απαντήσουμε με έργο.Με την ευκαιρία... Μην ισοπεδώνετε τα πάντα σε σχέση με συμφέροντα που έχουν να κάνουν με τις δοκιμές... Προσβάλλουν και αδικούν τα μέγιστα τέτοια σχόλια. Λάθη ή διαφορετικές-υποκειμενικές εκτιμήσεις ναι! Συμφέροντα, όμως; Χλωμό! Αδύνατο! Δεν μπορείς να επιβιώσεις αν παρακολουθήσεις τη λογική ισοροπιών. Αλλού, μπορεί. Εδώ, ΠΟΤΕ!
Ευχαριστούμε για τα θετικά, καλοδεχούμενα και τα αρνητικά...
Νάστε καλά!ΣΧ
Μια χαρά είμαστε και θα πάεμ και καλύτερα αν γίνουμε Ευρώπη
Θέλετε να παραμείνετε περιοδικό κορυφαίο?
Τότε να ρωτήσω μια απορία που είχα από τότε που πήγα στο εξωτερικό πρώτη φορά και μπήκα σε ντίζελ μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητοΓιατί ένα περιοδικό που το έχει ο Καβαθάς και φαίνεται από τον αντίλογο έχει ΚΑΙ πολιτικό λόγο (αφού διατυπώνει απόψεις) δεν αγοράζει ένα ντίζελ αυτοκίνητο και μετά να το κυκλοφορήσει στην Αθηνά και αφού τον πιάσουν να πάει στο συμβούλιο επικρατείας και να κερδίσει την δίκη ως θιγόμενος Ευρωπαίος πολίτης που του ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ να έχει τα ίδια δικαιώματα με τους άλλος. Δηλαδή να επιλέγει το καύσιμο που θέλει.
Πραγματικά απορώ γιατί δεν το κάνετε τόσο καιρό
Τόσους δικηγόρους ξέρεται. Τι σας συμβουλεύουν ότι θα χάσετε? Ποιος περιμένετε να το κάνει? Εγώ που παίρνω ένα καλό μισθό.
Έχω βαρεθεί να διαβάζω ότι είστε εναντίον των τεκμηρίων και της απαγόρευσης του ντίζελ.Τι στα εύκολα???
Για να σας δω σε αυτόν τον αγώνα. Γιατί δεν το κάνετε. (πάτε στο ευρωπαϊκό καλύτερα)
Εδώ στην Χάγη κέρδισε ο Κωνσταντίνος για το αυτονόητο θα χάσουμε.
Περιμένω την απάντηση σας (έστω και με προσωπικό μήνυμα)