-
Σκεπτομενος να βελτιωσω την αισθηση του υδραυλικου τιμονιου στα πολλα χιλιομετρα να γινεται λιγο βαρυ το τιμονι στα πολλα (δενεχει τετοιο οption το αυτοκινητο μου) μου ηρθε η ιδεα, εαν φυσικα γινεται ,να μειωσω την πιεση των υγρων στελνωντας με bypass σωληνακι απο την εξοδο της αντλιας υδραυλικου στην εισοδο του παγουριου των υγρων παρεμβαλοντας μεταξυ τους ηλεκτροβαλβιδα που θα ελεγχετε απο το speed sensor του αυτοκινητου μεσω κυκλωματος ,το κυκλωματακι αυτο το φτιαχνω δεν ειναι δυσκολο,το ζητημα ειναι εαν η κρεμαγιερα αντεχει σε αυτη την πατεντα με μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο της (Με δεδομενο οτι στις μεγαλες ταχυτητες το τιμονι δουλευει κοντα στο κεντρο).
Παρακαλω οι γνωριζοντες να δωσουν τα φωτα τους
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονι
-
Σκεπτομενος να βελτιωσω την αισθηση του υδραυλικου τιμονιου στα πολλα χιλιομετρα να γινεται λιγο βαρυ το τιμονι στα πολλα (δενεχει τετοιο οption το αυτοκινητο μου) μου ηρθε η ιδεα, εαν φυσικα γινεται ,να μειωσω την πιεση των υγρων στελνωντας με bypass σωληνακι απο την εξοδο της αντλιας υδραυλικου στην εισοδο του παγουριου των υγρων παρεμβαλοντας μεταξυ τους ηλεκτροβαλβιδα που θα ελεγχετε απο το speed sensor του αυτοκινητου μεσω κυκλωματος ,το κυκλωματακι αυτο το φτιαχνω δεν ειναι δυσκολο,το ζητημα ειναι εαν η κρεμαγιερα αντεχει σε αυτη την πατεντα με μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο της (Με δεδομενο οτι στις μεγαλες ταχυτητες το τιμονι δουλευει κοντα στο κεντρο).
Παρακαλω οι γνωριζοντες να δωσουν τα φωτα τους
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονι
-
Σκεπτομενος να βελτιωσω την αισθηση του υδραυλικου τιμονιου στα πολλα χιλιομετρα να γινεται λιγο βαρυ το τιμονι στα πολλα (δενεχει τετοιο οption το αυτοκινητο μου) μου ηρθε η ιδεα, εαν φυσικα γινεται ,να μειωσω την πιεση των υγρων στελνωντας με bypass σωληνακι απο την εξοδο της αντλιας υδραυλικου στην εισοδο του παγουριου των υγρων παρεμβαλοντας μεταξυ τους ηλεκτροβαλβιδα που θα ελεγχετε απο το speed sensor του αυτοκινητου μεσω κυκλωματος ,το κυκλωματακι αυτο το φτιαχνω δεν ειναι δυσκολο,το ζητημα ειναι εαν η κρεμαγιερα αντεχει σε αυτη την πατεντα με μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο της (Με δεδομενο οτι στις μεγαλες ταχυτητες το τιμονι δουλευει κοντα στο κεντρο).
Παρακαλω οι γνωριζοντες να δωσουν τα φωτα τους
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονι
-
Ο χρήστης MANOS17 έγραψε:
................
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονιΑυτο πως το δοκιμασες ;Δεν θελω ουτε να το σκεφτω.
Εγω θα ελεγα οτι με διαφορετικη(μεγαλυτερη) τροχαλια στην αντλια του τιμονιου θα μπορουσες να εχεις πιο βαρυ τιμονι αλλα σε ΟΛΑ τα χιλιομετρα.Μηπως και μια αλλαγη στην συγκλιση των τροχων βοηθησει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
................
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονιΑυτο πως το δοκιμασες ;Δεν θελω ουτε να το σκεφτω.
Εγω θα ελεγα οτι με διαφορετικη(μεγαλυτερη) τροχαλια στην αντλια του τιμονιου θα μπορουσες να εχεις πιο βαρυ τιμονι αλλα σε ΟΛΑ τα χιλιομετρα.Μηπως και μια αλλαγη στην συγκλιση των τροχων βοηθησει;
Η ολη πατεντα αποσκοπει να ειναι ελαφρυ στα λιγα (μες τηνπολη) και βαρυ στο ταξιδι προοδευτικοτητα γαρ
-
- Aν δοκιμασες να οδηγησεις το αυτοκινητο σβηστο εκανες ασχημα...χανεις τα φρενα μετα απο 1 ή 2 πεταλιες και βασικο δεν ελεγχεις το αυτοκινητο σου..
- γνωμη μου αν και οχι πολυ σχετικος, ειναι ειτε να απευθυνθεις σε καποιο συνεργειο που να ξερει ή να μην αλλαξεις τιποτα στο κυκλωμα... ενδεχομενως να επηρεασεις τρομπες και αλλα συναφη...
Στην τελικη δοκιμασε να βαλεις λιγο φαρδυτερα ελαστικα...
Για ποιο αυτοκινητο μιλαμε;
-
Καταρχήν για τι αυτοκίνητο μιλάμε?
Έπειτα με ζαντολάστιχα, λίγο πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια βλέπεις μια διαφορά προς το καλύτερο στην αίσθηση στο τιμόνι, αλλά εκείνο που θα σου δώσει περισσότερο αίσθηση είναι η θολόμπαρα καθώς θα 'δέσει' ακόμα περισσότερο το μπροστινό σύστημα.
-
To αυτοκινητο ειναι corolla 1991 με σπλαχνα starlet turbo μπαρα θολων εχει της μαμας απο gt AE 90 λαστιχα 205-40 -16 πιο καλα δεν περνει, δεν χωρανε , και φορω ΚΟΝΙ κοκκινα στην σκληρη ρυθμιση και η δοκιμη εγινε σε αδειο αυτοκινητοδρομο .
Συγχρονα αυτοκινητα σφιγκουν την αισθηση ειτε ειναι υδραυλικα ειτε ηλεκτρικα διαβαζονας υποπιεση η χιλιομετρα κατι αναλογο προσπαθω να δω.
Εξακολουθω να ρωτω ,θα υπαρξει προβλημμα στην κρεμαγιερα εχοντας μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο?ΜΑΝΟΣ 17 απο αλλο pc
-
Με μειωμένη πίεση η κρεμαγιέρα και όλα της τα παρελκόμενα δεν παθαίνουν τίποτα.
Το θέμα είναι να μπορείς να διασφαλίσεις την ασφαλή λειτουργία του συστήματος.
Προτιμότερο θα ήταν να πειραματιστείς με τις τροχαλίες που σου έγραψαν.
Με μεγαλύτερη τροχαλία στην αντλία θα έχεις λιγότερη πίεση σε όλες τις στροφές της μηχανής.Επίσης στην ίδια την κρεμαγιέρα στην είσοδο του υδραυλικού μπορείς να βάλεις μια βαλβίδα που να ρίχνει τη πίεση. Πρέπει να βάλεις όργανο να μετρήσεις τη πίεση από το ρελαντί μέχρι τις max στροφές και να ψάξεις να βρεις βαλβίδα που να ρυθμίζει τη πίεση λίγο πάνω από τις στροφές του ρελαντί.
Καλή επιτυχία
-
Σωστη η ιδεα σου. Θα μετρησω πιεση ρελαντι –φουλ στροφες να δω διαφορες και αναλογος ρυθμιζω πιεση,εαν βρω ηλεκτοβαλβιδα που να ρυθμιζει και πιεση θα ειμαι ευτυχης αλλιως ηλεκτοβαλβιδα ελεγχου ροης και ρυθμιστης πιεσης στη σειρα .Θα κανω μια βολτα απο Σ.Πατση να δω τι υπαρχει
-
Τα απλά υδραυλικά τιμόνια (δε ξέρω για το δικό σου) δουλεύουν ως εξής: Μέσα στην αντλία υπάρχει μια βαλβίδα με ελατήριο που 'αισθάνεται' πόσο ζορίζεις το τιμόνι και μετά προσθέτει υποβοήθηση. Έτσι η αντλία δεν δουλεύει φουλ συνέχεια (και γιαυτό δεν χαλάει σε 1 μήνα). Αν βάλεις περιοριστές πίεσης εξωτερικούς σίγουρα θα σπάσεις την αντλία που θα προσπαθεί να τους υπερνικήσει. Αν βρεις κάποιον που ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ πως δουλεύει η αντλία, τότε μπορεί επεμβαίνοντας στην αντλία (εσωτερικό ελατήριο πιο σκληρό) να μειώσει την υποβοήθηση παντού. Αλλιώς βρες ένα μοντέλο με ρυθμιζόμενη υποβοήθηση (νομίζω τα πολύ παλιά Honda μείωναν την υποβοήθηση στις μεγάλες ταχύτητες) και καλή τύχη στη μετατροπή.
-
Ο χρήστης manos16 έγραψε:
To αυτοκινητο ειναι corolla 1991 με σπλαχνα starlet turbo μπαρα θολων εχει της μαμας απο gt AE 90 λαστιχα 205-40 -16 πιο καλα δεν περνει, δεν χωρανε , και φορω ΚΟΝΙ κοκκινα στην σκληρη ρυθμιση και η δοκιμη εγινε σε αδειο αυτοκινητοδρομο .
Συγχρονα αυτοκινητα σφιγκουν την αισθηση ειτε ειναι υδραυλικα ειτε ηλεκτρικα διαβαζονας υποπιεση η χιλιομετρα κατι αναλογο προσπαθω να δω.
Εξακολουθω να ρωτω ,θα υπαρξει προβλημμα στην κρεμαγιερα εχοντας μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο?ΜΑΝΟΣ 17 απο αλλο pc
Όχι φίλε manos16 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Έχε μου εμπιστοσύνη και προχώρα άφοβα. Το πολύ πολύ να σπασει τίποτα σε καμιά στροφή και να πας σε κανένα γκρεμό αλλά που να βρεθεί γκρεμός στην Αθήνα. Προχώρα λοιπόν άφοβα...
-
Δεν ειπα να βαλω ρυθμιστη πιεσης για να αυξησω πιεση στο κυκλωμα αντλιας -κρεμαγερας αλλα στο κυκλωμα by pass για να μην εχω μηδενικη αντισταση και η αλλη λυση της ρυθμιζομενης τρομπας ειναι καλη ιδεα θα το ψαξω
interland ομορφο αυτοκινητο εχεις ,να εχεις καλους δρομους.
-
Ο χρήστης ÂÁÓÉËÇÓ έγραψε:
Ìå ìåéùìÝíç ðßåóç ç êñåìáãéÝñá êáé üëá ôçò ôá ðáñåëêüìåíá äåí ðáèáßíïõí ôßðïôá.
Ôï èÝìá åßíáé íá ìðïñåßò íá äéáóöáëßóåéò ôçí áóöáëÞ ëåéôïõñãßá ôïõ óõóôÞìáôïò.
Ðñïôéìüôåñï èá Þôáí íá ðåéñáìáôéóôåßò ìå ôéò ôñï÷áëßåò ðïõ óïõ Ýãñáøáí.
1.Ìå ìåãáëýôåñç ôñï÷áëßá óôçí áíôëßá èá Ý÷åéò ëéãüôåñç ðßåóç óå üëåò ôéò óôñïöÝò ôçò ìç÷áíÞò.Åðßóçò óôçí ßäéá ôçí êñåìáãéÝñá óôçí åßóïäï ôïõ õäñáõëéêïý ìðïñåßò íá âÜëåéò ìéá âáëâßäá ðïõ íá ñß÷íåé ôç ðßåóç. ÐñÝðåé íá âÜëåéò üñãáíï íá ìåôñÞóåéò ôç ðßåóç áðü ôï ñåëáíôß ìÝ÷ñé ôéò max óôñïöÝò êáé íá øÜîåéò íá 2.âñåéò âáëâßäá ðïõ íá ñõèìßæåé ôç ðßåóç ëßãï ðÜíù áðü ôéò óôñïöÝò ôïõ ñåëáíôß.
ÊáëÞ åðéôõ÷ßá
ãéá ôá Ýíôïíá ...ìåñéêÝò åñùôÞóåéò
1.áõôü êáôá ðüóï ãßíåôáé óôçí ðåñßðôùóç ðïõ óôïí ßäéï éìÜíôá èá õðÜñ÷åé êáé Üëëç ôñï÷áëßá áðï äõíáìü Þ ïôéäÞðïôå Üëëï ?Èá åðçñåÜóåé êáé ôá õðüëïéðá ?
2.áõôü äåí ôï êÜíïõí áðï ìüíá ôïõò ôá õäñáõëéêÜ ?Ãéá Êáñßíá ãíùóôïý ôïõ åß÷áí áíáöÝñåé üôé ìåôÜ ôá 120÷ëì ôï õäñáõëéêü äïýëåõå óôçí ìéêñüôåñç ðßåóç ðïõ ìðïñïýóå íá äþóåé . -
Ο χρήστης manos16 έγραψε:
To áõôïêéíçôï åéíáé corolla 1991 ìå óðëá÷íá starlet turbo ìðáñá èïëùí å÷åé ôçò ìáìáò áðï gt AE 90 ëáóôé÷á 205-40 -16 ðéï êáëá äåí ðåñíåé, äåí ÷ùñáíå , êáé öïñù ÊÏÍÉ êïêêéíá óôçí óêëçñç ñõèìéóç êáé ç äïêéìç åãéíå óå áäåéï áõôïêéíçôïäñïìï .
Óõã÷ñïíá áõôïêéíçôá óöéãêïõí ôçí áéóèçóç åéôå åéíáé õäñáõëéêá åéôå çëåêôñéêá äéáâáæïíáò õðïðéåóç ç ÷éëéïìåôñá êáôé áíáëïãï ðñïóðáèù íá äù.
Åîáêïëïõèù íá ñùôù ,èá õðáñîåé ðñïâëçììá óôçí êñåìáãéåñá å÷ïíôáò ìåéùìåíç ðéåóç õãñùí êïíôá óôï êåíôñï?
ÌÁÍÏÓ 17 áðï áëëï pcÁõôü ðïõ èÝëåéò íá êÜíåéò åßíáé êáëü áëëÜ óå ðáôÝíôåò ôéìïíéïý åßíáé ëßãï äýóêïëá êáé áêüìá äõóêïëüôåñï ç åõñåóç ôïõ áíèñþðïõ ðïõ èá ôï êÜíåé óùóôÜ ,äåí ñùôÜò áí õðÜñ÷åé ôÝôïéá áíôëßá áðï áíÜëïãï Ôïãéüôá(Êïñüëëá íåþôåñçò ãåíéÜò ð.÷) ðïõ íá ìðåß êïõôß óôï áõôïêßíçôï ÷ùñßò íá ÷ñåéáóôïýí ðáñåìâÜóåéò üðùò áíÝöåñå êáé ðéï ðÜíù ï leonp?
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Με μειωμένη πίεση η κρεμαγιέρα και όλα της τα παρελκόμενα δεν παθαίνουν τίποτα.
Το θέμα είναι να μπορείς να διασφαλίσεις την ασφαλή λειτουργία του συστήματος.
Προτιμότερο θα ήταν να πειραματιστείς με τις τροχαλίες που σου έγραψαν.
1.Με μεγαλύτερη τροχαλία στην αντλία θα έχεις λιγότερη πίεση σε όλες τις στροφές της μηχανής.Επίσης στην ίδια την κρεμαγιέρα στην είσοδο του υδραυλικού μπορείς να βάλεις μια βαλβίδα που να ρίχνει τη πίεση. Πρέπει να βάλεις όργανο να μετρήσεις τη πίεση από το ρελαντί μέχρι τις max στροφές και να ψάξεις να 2.βρεις βαλβίδα που να ρυθμίζει τη πίεση λίγο πάνω από τις στροφές του ρελαντί.
Καλή επιτυχία
για τα έντονα ...μερικές ερωτήσεις
1.αυτό κατα πόσο γίνεται στην περίπτωση που στον ίδιο ιμάντα θα υπάρχει και άλλη τροχαλία απο δυναμό ή οτιδήποτε άλλο ?Θα επηρεάσει και τα υπόλοιπα ?
2.αυτό δεν το κάνουν απο μόνα τους τα υδραυλικά ?Για Καρίνα γνωστού του είχαν αναφέρει ότι μετά τα 120χλμ το υδραυλικό δούλευε στην μικρότερη πίεση που μπορούσε να δώσει .- Aν υπάρχει και άλλος ιμάντας είναι πρόβλημα
- Δεν είναι όλα τα υδραυλικά τιμόνια ίδια. Για να μειώνεται με τα χλμ. πρέπει να έχει κάποιο είδος ηλεκτροβαλβίδας.
Η εσωτερική βαλβίδα της κρεμαγιέρας που ανέφερε ο leonp , είναι μια λύση πολύ σωστή. Πρέπει να την κάνει άτομο που ξέρει όμως.
Ολα αυτά που αναφέρουμε τα έχω κάνει-πειραματιστεί , το κάθε αυτοκίνητο όμως θέλει τα δικά του 'κόλπα' -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
2. Δεν είναι όλα τα υδραυλικά τιμόνια ίδια. Για να μειώνεται με τα χλμ. πρέπει να έχει κάποιο είδος ηλεκτροβαλβίδας.Πολύ σωστά, αυτά με ρυθμιζόμενη υποβοήθηση έχουν ηλεκτροβαλβίδα πάνω στην αντλία που ανοιγοκλείνει πολύ γρήγορα ώστε να ρυθμίζει και να δίνει την σωστή πίεση (το επιπλέον λάδι επιστρέφει).
-
Aν κάνουμε τις αλλαγές που προτείνετε το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να βαρύνει το τιμόνι...
Για καλύτερη αίσθηση λύσεις είναι:
[list:214yomcg]η σκληρότερη ανάρτηση,
τα ελαστικά χαμηλού προφίλ
και πιθανόν κάποια αλλαγή στους ελαστικούς συνδέσμους της κολώνας του τιμονιού με άλλους σκληρότερους.
[/list:u:214yomcg] -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Aν κάνουμε τις αλλαγές που προτείνετε το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να βαρύνει το τιμόνι...
Για καλύτερη αίσθηση λύσεις είναι:
[list:2ij8fq60]η σκληρότερη ανάρτηση,
τα ελαστικά χαμηλού προφίλ
και πιθανόν κάποια αλλαγή στους ελαστικούς συνδέσμους της κολώνας του τιμονιού με άλλους σκληρότερους.
[/list:u:2ij8fq60]Σωστό , οι αλλαγές αυτές σκοπό έχουν να βαρύνει το τιμόνι.
Μεγαλύτερη γωνία αρνητικού κάμπερ και περισσότερο κάστερ θα βοηθούσε στην ευστάθεια γύρω από τη θέση της ευθείας (εκτός των άλλων) , αλλά θέλει αρκετό ψάξιμο γιατί επηρεάζει το συνολικό στήσιμο του αυτοκινήτου.
Τα σημεία στήριξης της κρεμαγιέρας , της κολώνας αλλά και όλα τα σημεία της ανάρτησης παίζουν ρόλο και στην αίσθηση του τιμονιού.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ