Ωραια θα τα κοιταξω και αυτα που ειπες πιστευω κατι να πετυχω ,που να αξιζει.
ευχαριστω.
Latest posts made by manos17
-
RE: EΛΕΓΧΟΣ ΣΑΣΜΑΝ
-
EΛΕΓΧΟΣ ΣΑΣΜΑΝ
Αγαπητοι τα φωτα σας
Ειμαι για αλλαγη σασμαν στο αμαξι μου citroen AX
Πως μπορω να κανω ελενχο σε αυτο που μου πουλαει ο μαντρας για να δω εαν ειναι οκ στα χερια παντα και οχι τοποθετημενο.
Καπιοι μου ειπαν για την μπριστιρεκ εαν εχει τζογους πανω κατω μεσα εξω ισχυει;
H με κουμπωμενη πεπτη κοιταζω κενα στο γυρισμα.
Για τα συγχρονιζε πως τα ελεγχω
Πιον αλλο ελεγχο προτεινεται ; -
RE: EΛΕΓΧΟΣ ΣΑΣΜΑΝ
Αγαπητοι τα φωτα σας
Ειμαι για αλλαγη σασμαν στο αμαξι μου citroen AX
Πως μπορω να κανω ελενχο σε αυτο που μου πουλαει ο μαντρας για να δω εαν ειναι οκ στα χερια παντα και οχι τοποθετημενο.
Καπιοι μου ειπαν για την μπριστιρεκ εαν εχει τζογους πανω κατω μεσα εξω ισχυει;
H με κουμπωμενη πεπτη κοιταζω κενα στο γυρισμα.
Για τα συγχρονιζε πως τα ελεγχω
Πιον αλλο ελεγχο προτεινεται ; -
RE: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Δεν ειπα να βαλω ρυθμιστη πιεσης για να αυξησω πιεση στο κυκλωμα αντλιας -κρεμαγερας αλλα στο κυκλωμα by pass για να μην εχω μηδενικη αντισταση και η αλλη λυση της ρυθμιζομενης τρομπας ειναι καλη ιδεα θα το ψαξω
interland ομορφο αυτοκινητο εχεις ,να εχεις καλους δρομους.
-
RE: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
................
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονιΑυτο πως το δοκιμασες ;Δεν θελω ουτε να το σκεφτω.
Εγω θα ελεγα οτι με διαφορετικη(μεγαλυτερη) τροχαλια στην αντλια του τιμονιου θα μπορουσες να εχεις πιο βαρυ τιμονι αλλα σε ΟΛΑ τα χιλιομετρα.Μηπως και μια αλλαγη στην συγκλιση των τροχων βοηθησει;
Η ολη πατεντα αποσκοπει να ειναι ελαφρυ στα λιγα (μες τηνπολη) και βαρυ στο ταξιδι προοδευτικοτητα γαρ
-
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Σκεπτομενος να βελτιωσω την αισθηση του υδραυλικου τιμονιου στα πολλα χιλιομετρα να γινεται λιγο βαρυ το τιμονι στα πολλα (δενεχει τετοιο οption το αυτοκινητο μου) μου ηρθε η ιδεα, εαν φυσικα γινεται ,να μειωσω την πιεση των υγρων στελνωντας με bypass σωληνακι απο την εξοδο της αντλιας υδραυλικου στην εισοδο του παγουριου των υγρων παρεμβαλοντας μεταξυ τους ηλεκτροβαλβιδα που θα ελεγχετε απο το speed sensor του αυτοκινητου μεσω κυκλωματος ,το κυκλωματακι αυτο το φτιαχνω δεν ειναι δυσκολο,το ζητημα ειναι εαν η κρεμαγιερα αντεχει σε αυτη την πατεντα με μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο της (Με δεδομενο οτι στις μεγαλες ταχυτητες το τιμονι δουλευει κοντα στο κεντρο).
Παρακαλω οι γνωριζοντες να δωσουν τα φωτα τους
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονι
-
RE: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
Σκεπτομενος να βελτιωσω την αισθηση του υδραυλικου τιμονιου στα πολλα χιλιομετρα να γινεται λιγο βαρυ το τιμονι στα πολλα (δενεχει τετοιο οption το αυτοκινητο μου) μου ηρθε η ιδεα, εαν φυσικα γινεται ,να μειωσω την πιεση των υγρων στελνωντας με bypass σωληνακι απο την εξοδο της αντλιας υδραυλικου στην εισοδο του παγουριου των υγρων παρεμβαλοντας μεταξυ τους ηλεκτροβαλβιδα που θα ελεγχετε απο το speed sensor του αυτοκινητου μεσω κυκλωματος ,το κυκλωματακι αυτο το φτιαχνω δεν ειναι δυσκολο,το ζητημα ειναι εαν η κρεμαγιερα αντεχει σε αυτη την πατεντα με μειωμενη πιεση υγρων κοντα στο κεντρο της (Με δεδομενο οτι στις μεγαλες ταχυτητες το τιμονι δουλευει κοντα στο κεντρο).
Παρακαλω οι γνωριζοντες να δωσουν τα φωτα τους
σημ το αμαξι με σβηστο κινητηρα και χιλιομετρα εχει καλο τιμονι
-
RE: ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ
τo QUAFFE δεν ξερω αλλα του Μπουμπη γυρω στα 700 και δεν ξερω πιο απο τα δυο ειναι ,αραγε πως ξεχωριζουν ?
Το αμαξι ειναι 92 μοντ φοραει μπαρα θολων και κονι κοκιννα στην σκληρη ρυθμιση αλλα τιμονι δεν εχει. Καθε φορα που βρεχει το δουλευω σε low press 0,4 bar γιατι αλλιως....
Τελικα καμπερ+ η - και ποσο θα προτεινατε να το δοκιμαζα και αυτο. -
RE: ΤΡΟΜΠΑ ΦΡΕΝΩΝ HELP
Αγαπητοι το αποτελεσμα μετα τηνεπεμβαση ηταν πολυ καλο,εκανε πεταλι χωρις να υποχωρει στο πατωμα και καλα φρενα
ευχαριστω ολους