-
Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...
Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...
Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Θα ακουστεί γελοία η ερώτηση, αλλά κανείς άλλος δεν ήξερε να μου απαντήσει...
Πήρα πρόσφατα ένα μοντέλο RGV-Γ 500 σε κλίμακα 1/12. Παρατήρησα ότι οι δύο εμπρός δίσκοι των φρένων έχουν διαφορετική διάμετρο, με τον αριστερό να είναι μικρότερος. Υπάρχει λόγος για αυτή τη διαμόρφωση; Προφανώς θα υπάρχει. ΠΟΙΟΣ μπορεί να είναι όμως;;; Σημειώνω ότι ο πίσω δίσκος είναι από τη δεξιά πλευρά, η κίνηση από αριστερά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
δίκιο έχεις!
-
OK, αλλά το λόγο τον ξέρει κανένας;;;
Ωραία φωτό.
-
Ισως να ηθελαν διαφορετικη κατανομη πεδησης...;;;
Δεν ξερω και'γω πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο... -
Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!
-
Θέλανε δύναμη πέδησης μεταξύ του μονού μεγάλου και του διπλού μεγάλου. Έτσι αντί να βάλουν 2 3/4 βάλανε έναν full και ένα 'μισό'.
Η μόνη λογική εξήγηση.....
Ίσως να παίζει κάτι και με το 'δίπλωμα' του τιμονιού. Μπορεί δηλαδή με το 2ο μεγάλο δίσκο να 'δίπλωνε' το τιμόνι προς την πλευρά του τωρινού μικρού δίσκου.
Χλωμό αλλά...θα μπορούσε!
Hope I helped.... -
Δεν το κατάλαβα αυτό , αλλά τουλάχιστον είναι μια απάντηση...
Thanks!
-
ούτε εγώ. Προσωπικά, μάλλον προς την κατανομή βάρους κλίνω...
-
Mήπως ο ένας ειναι ατσαλι και ο άλλος Carbon ? Για συνδιασμό των 'υπέρ' και των δύο υλικών ?
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.
Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!
Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.
-
Οχι βρε luck,δεν χρειαζεται να απολογεισαι επειδη πολυ απλα εξεφρασες την αποψη σου...!!!
-
Δεν εχω ιδεα απο μοτοσυκλετες !!!!Ποσο μαλλον απο την συγκεκριμμενη.
Εκεινο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν οταν πατας μπροστινο φρενο πιανει και στους δυο δισκους ταυτοχρονα.Μηπως δηλ πιανει πρωτα στον ενα δισκο μεχρι ενα σημειο και μετα εμπλεκεται στο φρεναρισμα και ο δευτερος;Αν ειναι βλακεια παρακαλω αγνοηστε το -
Σόρυ παιδιά τα ξαναγράφω πιο κατανοητά.
- Στις σπορ μοτοσικλέτες στο δεξί μας χέρι υπάρχει μια μανέτα που φρενάρει ΚΑΙ τους 2 μπροστινούς δίσκους ταυτόχρονα .
- Αυτό που νομίζω ότι οδήγησε τους μηχανικούς σε αυτήν την κατασκευή ήταν το εξής: ο ένας δίσκος φρέναρε λίγο. Έτσι βάλανε κι άλλον. Με τον δεύτερο μεγάλο δίσκο όμως φρέναρε υπερβολικά και μπλόκαρε ο τροχός. Έτσι μίκρυναν τη διάμετρο του δεύτερου δίσκου. Μη ξεχνάμε ότι αυτή η μοτοσικλέτα είναι πολύ ελαφριά και στο φρενάρισμα δεν μπορεί να φορτίσει επαρκώς τον μπροστινό τροχό για να υπάρχει η πρόσφυση που απαιτείται για να φρενάρεις με 2 μεγάλους δίσκους. Έτσι ο ένας από τους 2 προέκυψε μικρότερος.
- Το παρακάτω είναι λίγο απίθανο αλλά το αναφέρω. Μπορεί όταν είχαν 2 ίδιους μεγάλους δίσκους στο φρενάρισμα η μπροστινή ρόδα να έστριβε λίγο προς τα αριστερά. Απίθανο, αλλά μπορεί να οδήγησε σε έναν μικρότερο δίσκο από εκείνη την πλευρά.
- Και κάτι γενικότερο για τα φρένα στις μοτοσικλέτες. Ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που φρενάρει κυρίως το μηχάνημα. Ο πίσω απλά ευθυγραμμίζει. Υπενθυμίζω ότι το πίσω φρένο είναι στο δεξί πόδι του αναβάτη και έχει καθαρά επικουρικό λόγο στο φρενάρισμα, γιαυτό και ο πίσω δίσκος είναι πάντα μικρότερος και με μονοπίστονη ή διπίστονη δαγκάνα αντί για τις 2 τετραπίστονες (ή και εξαπίστονες καμιά φορά) μπροστά.
Ελπίζω να βοήθησα
-
Δεξιόστροφες ή αριστερόστροφες πίστες;
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.
Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!
Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.
Ζητώ συγγνώμη κ εγώ απ' την πλευρά μου που έγραψα απότομα. Ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση.
Φιλικά...
Ν.
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Σόρυ παιδιά τα ξαναγράφω πιο κατανοητά.- Στις σπορ μοτοσικλέτες στο δεξί μας χέρι υπάρχει μια μανέτα που φρενάρει ΚΑΙ τους 2 μπροστινούς δίσκους ταυτόχρονα .
- Αυτό που νομίζω ότι οδήγησε τους μηχανικούς σε αυτήν την κατασκευή ήταν το εξής: ο ένας δίσκος φρέναρε λίγο. Έτσι βάλανε κι άλλον. Με τον δεύτερο μεγάλο δίσκο όμως φρέναρε υπερβολικά και μπλόκαρε ο τροχός. Έτσι μίκρυναν τη διάμετρο του δεύτερου δίσκου. Μη ξεχνάμε ότι αυτή η μοτοσικλέτα είναι πολύ ελαφριά και στο φρενάρισμα δεν μπορεί να φορτίσει επαρκώς τον μπροστινό τροχό για να υπάρχει η πρόσφυση που απαιτείται για να φρενάρεις με 2 μεγάλους δίσκους. Έτσι ο ένας από τους 2 προέκυψε μικρότερος.
- Το παρακάτω είναι λίγο απίθανο αλλά το αναφέρω. Μπορεί όταν είχαν 2 ίδιους μεγάλους δίσκους στο φρενάρισμα η μπροστινή ρόδα να έστριβε λίγο προς τα αριστερά. Απίθανο, αλλά μπορεί να οδήγησε σε έναν μικρότερο δίσκο από εκείνη την πλευρά.
- Και κάτι γενικότερο για τα φρένα στις μοτοσικλέτες. Ο μπροστινός τροχός είναι αυτός που φρενάρει κυρίως το μηχάνημα. Ο πίσω απλά ευθυγραμμίζει. Υπενθυμίζω ότι το πίσω φρένο είναι στο δεξί πόδι του αναβάτη και έχει καθαρά επικουρικό λόγο στο φρενάρισμα, γιαυτό και ο πίσω δίσκος είναι πάντα μικρότερος και με μονοπίστονη ή διπίστονη δαγκάνα αντί για τις 2 τετραπίστονες (ή και εξαπίστονες καμιά φορά) μπροστά.
Ελπίζω να βοήθησα
Εμένα κ το 2. που γράφεις μου φαίνεται απίθανο. Δηλαδή τι, δεν μπορούσε ο αναβάτης να πατάει λιγότερο φρένο για να μην μπλοκάρει ο τροχός; Έπρεπε να μικρύνουν το δίσκο;;;
Το ζήτημα του ζυγίσματος μου φαίνεται πιο πιθανό. Αλλά πάλι...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Το φορτίο κατά το φρενάρισμα είναι 25% στο πίσω τροχό και 75% στο μπροστινό. Για το λόγο αυτό και η διαφορά στους δίσκους.
Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις αυτό που γράφουμε 3 άτομα παραπάνω; Τόσο ανόητοι είμαστε εμείς και απορήσαμε που έχει πιο μεγάλο δίσκο εμπρός απ' ότι πίσω;;; Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ΕΜΠΡΟΣ έχει διαφορετικό δίσκο αριστερά από δεξιά!!! Πιο μικρός ο αριστερά ΕΜΠΡΟΣ δίσκος απ' τον δεξιά ΕΜΠΡΟΣ δίσκο!!!
Συγνώμη, αλλά δεν είχα πρόθεση να θίξω κανέναν. Δεν θεώρησα κανέναν ανόητο. Το λάθος μου νομίζω είναι, ότι έγραψα την άποψη μου, για κάτι που δεν κατάλαβα καλά.
Ζητώ συγγνώμη κ εγώ απ' την πλευρά μου που έγραψα απότομα. Ελπίζω ότι δεν υπάρχει κάποια παρεξήγηση.
Φιλικά...
Ν.
Κανένα πρόβλημα Naso όλα καλά
Τεχνική ερώτηση: ΦΡΕΝΑ