-
Παίρνω αφορμή από το topic που ανοίχτηκε για τα προβλήματα στις alfa 147 και για να μη χαλάσω το topic ανοίγω καινούριο.
Τα συγχρονα αυτοκίνητα γενικά δεν βγάζουν προβλήματα. Όμως υπάρχουν κάποιοι λόγοι οι οποίοι 'δημιουργούν' κάποιες δυσλειτουργίες στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
- Το 'άγχος' της παρουσίασης του καινούριου μοντέλου λόγω ανταγωνισμού αφήνει κάποια ανταλλακτικά το οποία παραγγέλνονται με συνοπτικές διαδικασίες, μην έχοντας έτσι περάσει τους απαραίτητους έλεγχους ποιότητας του εκάστοτε κατασκευαστή.
- Το πλήθος των ηλεκτρονικών στα σύγχρονα αυτοκίνητα προκαλεί μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων.
- Κάποιο εξάρτημα θα βγει ελαττωματικό όσο καλή γραμμή παραγωγής, ή προμηθευτή έχεις.
- Η σύγχρονη εποχή δεν επιτρέπει μεράκι και συναισθηματισμό στους εργάτες, ειδικά αν έχουμε να κάνουμε με εργοστάσια σε διαφορετική χώρα από αυτή της προέλευσης. π.χ. Η toyota στη Τουρκία. Έτσι κάτι που παλαιότερα δεν θα το 'άφηνε' ο εργάτης 'έτσι', σήμερα το 'αφήνει'.
Επίσης κάποια μοντέλα εμφανίζονται περισσότερα ζημιάρικα σε σχέση με κάποια άλλα.
Αυτό πάλι οφείλεται στους εξής λόγους:- Πουλάνε περισσότερο από τα άλλα. Όταν το golf έχει τις 5πλάσιες πωλήσεις σε σχέση με την 147 λογικό είναι να υπάρχει και ο 5πλάσιος αριθμός δυσαρεστημένων πελατών. Το ίδιο ισχύει και για την Corolla όμως οι αγοραστές της Corolla καλύπτονται από την παρακάτω παράγραφο.
- Κάποια αυτοκίνητα τα αγοράζουν νέοι άνθρωποι ο οποίοι επικοινωνούν περισσότερο, γράφουν σε forum, σερφάρουν στο internet, συμμετέχουν σε έρευνες κ.λ.π. Έτσι μία 147 ή ένα Golf θα φαίνoνται λιγότερο αξιόπιστα σε σχέση με μία 3άρα ΒΜW, μία Mercedes, ή ένα Avensis.
- Κάποια αυτοκίνητα (σπορ - gti) αγοράζονται από ένα ενθουσιώδες οδηγικά κοινό, το οποίο τα 'σκίζει' με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάποια προβλήματα λόγω 'κακής' χρήσης. Τα κιβώτιο των 106 rallye/gti γρατζουνάνε σε αλλαγές από 2α>3η. Γιατί άραγε???
Βέβαια επειδή δεν είναι καλό να γενικεύουμε σίγουρο υπάρχουν κάποια μοντέλα και κάποιες εταιρείες που ακόμα φτιάχνουν αυτοκίνητα που δεν πρόκειται να σε 'ζαλίσουν'. Αλλά προσωπικά εγώ δεν θα πω ποτέ ότι μία Corolla του σήμερα, είναι πιο αξιόπιστη από μία 147, ή ότι μία 147 είναι λιγότερο αξιόπιστη από ένα Golf...
Θα ήθελα και τις δικές σας απόψεις...Υ.Γ. Βάζω το θέμα στο Περί αυτοκίνησης και όχι στα τεχνικά γιατί πρόκειται καθαρά περί 'φιλοσοφικής' συζήτησης, που δεν έχει να κάνει με τεχνικά θέματα.
-
Παίρνω αφορμή από το topic που ανοίχτηκε για τα προβλήματα στις alfa 147 και για να μη χαλάσω το topic ανοίγω καινούριο.
Τα συγχρονα αυτοκίνητα γενικά δεν βγάζουν προβλήματα. Όμως υπάρχουν κάποιοι λόγοι οι οποίοι 'δημιουργούν' κάποιες δυσλειτουργίες στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
- Το 'άγχος' της παρουσίασης του καινούριου μοντέλου λόγω ανταγωνισμού αφήνει κάποια ανταλλακτικά το οποία παραγγέλνονται με συνοπτικές διαδικασίες, μην έχοντας έτσι περάσει τους απαραίτητους έλεγχους ποιότητας του εκάστοτε κατασκευαστή.
- Το πλήθος των ηλεκτρονικών στα σύγχρονα αυτοκίνητα προκαλεί μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων.
- Κάποιο εξάρτημα θα βγει ελαττωματικό όσο καλή γραμμή παραγωγής, ή προμηθευτή έχεις.
- Η σύγχρονη εποχή δεν επιτρέπει μεράκι και συναισθηματισμό στους εργάτες, ειδικά αν έχουμε να κάνουμε με εργοστάσια σε διαφορετική χώρα από αυτή της προέλευσης. π.χ. Η toyota στη Τουρκία. Έτσι κάτι που παλαιότερα δεν θα το 'άφηνε' ο εργάτης 'έτσι', σήμερα το 'αφήνει'.
Επίσης κάποια μοντέλα εμφανίζονται περισσότερα ζημιάρικα σε σχέση με κάποια άλλα.
Αυτό πάλι οφείλεται στους εξής λόγους:- Πουλάνε περισσότερο από τα άλλα. Όταν το golf έχει τις 5πλάσιες πωλήσεις σε σχέση με την 147 λογικό είναι να υπάρχει και ο 5πλάσιος αριθμός δυσαρεστημένων πελατών. Το ίδιο ισχύει και για την Corolla όμως οι αγοραστές της Corolla καλύπτονται από την παρακάτω παράγραφο.
- Κάποια αυτοκίνητα τα αγοράζουν νέοι άνθρωποι ο οποίοι επικοινωνούν περισσότερο, γράφουν σε forum, σερφάρουν στο internet, συμμετέχουν σε έρευνες κ.λ.π. Έτσι μία 147 ή ένα Golf θα φαίνoνται λιγότερο αξιόπιστα σε σχέση με μία 3άρα ΒΜW, μία Mercedes, ή ένα Avensis.
- Κάποια αυτοκίνητα (σπορ - gti) αγοράζονται από ένα ενθουσιώδες οδηγικά κοινό, το οποίο τα 'σκίζει' με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάποια προβλήματα λόγω 'κακής' χρήσης. Τα κιβώτιο των 106 rallye/gti γρατζουνάνε σε αλλαγές από 2α>3η. Γιατί άραγε???
Βέβαια επειδή δεν είναι καλό να γενικεύουμε σίγουρο υπάρχουν κάποια μοντέλα και κάποιες εταιρείες που ακόμα φτιάχνουν αυτοκίνητα που δεν πρόκειται να σε 'ζαλίσουν'. Αλλά προσωπικά εγώ δεν θα πω ποτέ ότι μία Corolla του σήμερα, είναι πιο αξιόπιστη από μία 147, ή ότι μία 147 είναι λιγότερο αξιόπιστη από ένα Golf...
Θα ήθελα και τις δικές σας απόψεις...Υ.Γ. Βάζω το θέμα στο Περί αυτοκίνησης και όχι στα τεχνικά γιατί πρόκειται καθαρά περί 'φιλοσοφικής' συζήτησης, που δεν έχει να κάνει με τεχνικά θέματα.
-
Παίρνω αφορμή από το topic που ανοίχτηκε για τα προβλήματα στις alfa 147 και για να μη χαλάσω το topic ανοίγω καινούριο.
Τα συγχρονα αυτοκίνητα γενικά δεν βγάζουν προβλήματα. Όμως υπάρχουν κάποιοι λόγοι οι οποίοι 'δημιουργούν' κάποιες δυσλειτουργίες στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
- Το 'άγχος' της παρουσίασης του καινούριου μοντέλου λόγω ανταγωνισμού αφήνει κάποια ανταλλακτικά το οποία παραγγέλνονται με συνοπτικές διαδικασίες, μην έχοντας έτσι περάσει τους απαραίτητους έλεγχους ποιότητας του εκάστοτε κατασκευαστή.
- Το πλήθος των ηλεκτρονικών στα σύγχρονα αυτοκίνητα προκαλεί μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης προβλημάτων.
- Κάποιο εξάρτημα θα βγει ελαττωματικό όσο καλή γραμμή παραγωγής, ή προμηθευτή έχεις.
- Η σύγχρονη εποχή δεν επιτρέπει μεράκι και συναισθηματισμό στους εργάτες, ειδικά αν έχουμε να κάνουμε με εργοστάσια σε διαφορετική χώρα από αυτή της προέλευσης. π.χ. Η toyota στη Τουρκία. Έτσι κάτι που παλαιότερα δεν θα το 'άφηνε' ο εργάτης 'έτσι', σήμερα το 'αφήνει'.
Επίσης κάποια μοντέλα εμφανίζονται περισσότερα ζημιάρικα σε σχέση με κάποια άλλα.
Αυτό πάλι οφείλεται στους εξής λόγους:- Πουλάνε περισσότερο από τα άλλα. Όταν το golf έχει τις 5πλάσιες πωλήσεις σε σχέση με την 147 λογικό είναι να υπάρχει και ο 5πλάσιος αριθμός δυσαρεστημένων πελατών. Το ίδιο ισχύει και για την Corolla όμως οι αγοραστές της Corolla καλύπτονται από την παρακάτω παράγραφο.
- Κάποια αυτοκίνητα τα αγοράζουν νέοι άνθρωποι ο οποίοι επικοινωνούν περισσότερο, γράφουν σε forum, σερφάρουν στο internet, συμμετέχουν σε έρευνες κ.λ.π. Έτσι μία 147 ή ένα Golf θα φαίνoνται λιγότερο αξιόπιστα σε σχέση με μία 3άρα ΒΜW, μία Mercedes, ή ένα Avensis.
- Κάποια αυτοκίνητα (σπορ - gti) αγοράζονται από ένα ενθουσιώδες οδηγικά κοινό, το οποίο τα 'σκίζει' με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάποια προβλήματα λόγω 'κακής' χρήσης. Τα κιβώτιο των 106 rallye/gti γρατζουνάνε σε αλλαγές από 2α>3η. Γιατί άραγε???
Βέβαια επειδή δεν είναι καλό να γενικεύουμε σίγουρο υπάρχουν κάποια μοντέλα και κάποιες εταιρείες που ακόμα φτιάχνουν αυτοκίνητα που δεν πρόκειται να σε 'ζαλίσουν'. Αλλά προσωπικά εγώ δεν θα πω ποτέ ότι μία Corolla του σήμερα, είναι πιο αξιόπιστη από μία 147, ή ότι μία 147 είναι λιγότερο αξιόπιστη από ένα Golf...
Θα ήθελα και τις δικές σας απόψεις...Υ.Γ. Βάζω το θέμα στο Περί αυτοκίνησης και όχι στα τεχνικά γιατί πρόκειται καθαρά περί 'φιλοσοφικής' συζήτησης, που δεν έχει να κάνει με τεχνικά θέματα.
-
Είναι και το βεβαρυμένο παρελθόν των Ιταλών που τους ακολουθεί. Συμφωνώ σε όσα λες φίλε meco. Υπάρχουν βέβαια και κάποιες έρευνες αξιοπιστίας που συνεχίζουν να βάζουν τους Ιάπωνες μπροστά. Νομίζω τουλάχιστον...
Παρόλα αυτά πιστεύω κι εγώ ότι επέρχεται σιγά σιγά ισσοροπία. Κάτοχος δύο Ιταλικών για έξι χρόνια με τα αυτοκίνητα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Με τα συνεργεία όμως ναι.
Τώρα έχω γιαπωνέζικο. Πάλι κανένα πρόβλημα. Ούτε όμως και με τα συνεργεία (Toyota).
Ο χρόνος θα δείξει αλλά πλέον το πιστεύω ότι δεν υπάρχουν κακοφτιαγμένα αυτοκίνητα. -
Ο κανόνας λέει ότι όσο περισσότερα ηλεκτρονικά έχει το αυτοκίνητο, τόσο πιο ευπαθές θα είναι (η λέξη 'ευπαθές' δεν σημαίνει ότι υποχρεωτικά θα βγάλει ζημιά, απλώς αυξάνονται οι πιθανότητες). Από εκεί και πέρα ένα αυτοκίνητο είναι ΜΗΧΑΝΗ αποτελούμενη από πολλά επί μέρους τμήματα. Αν το χρησιμοποιήσεις με ήπιο τρόπο, θα έχει λιγότερες πιθανότητες να χαλάσει. Αν το οδηγείς άτσαλα ή 'άγρια', πας γυρεύοντας - αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να χαρείς το αυτοκίνητο, όμως αν ζορίζεις το νέο πιο πολύπλοκο μοντέλο κι αυτό χαλάσει, δεν μπορείς να διαμαρτύρεσαι μετά γιατί το παλιό απλούστερο στην κατασκευή 15ετίας αυτοκίνητο είχε αντέξει με ίδια χρήση.
Οι συνθήκες χρήσης, πέραν του τρόπου οδήγησης, είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για την αξιοπιστία οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Αν οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες, αν η περιοχή κυκλοφορίας/φύλαξης του αυτοκινήτου έχει πολλή υγρασία, αν η συντήρηση δεν γίνεται σωστά, αν γίνουν αμφίβολης αξιοπιστίας επεμβάσεις στα μηχανικά ή ηλεκτρονικά μέρη, αν του βάζεις τα φθηνότερα και πιο ύποπτα καύσιμα της αγοράς, η αξιοπιστία δεν θα είναι η ίδια με αυτή ενός αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιείται υπό καλές συνθήκες.
Αυτά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι συνθήκες χρήσης, πέραν του τρόπου οδήγησης, είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για την αξιοπιστία οποιουδήποτε αυτοκινήτου. Αν οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες, αν η περιοχή κυκλοφορίας/φύλαξης του αυτοκινήτου έχει πολλή υγρασία, αν η συντήρηση δεν γίνεται σωστά, αν γίνουν αμφίβολης αξιοπιστίας επεμβάσεις στα μηχανικά ή ηλεκτρονικά μέρη, αν του βάζεις τα φθηνότερα και πιο ύποπτα καύσιμα της αγοράς, η αξιοπιστία δεν θα είναι η ίδια με αυτή ενός αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιείται υπό καλές συνθήκες.
Αυτά.Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...
-
Επιτέλους πρέπει κάποτε να καταλάβουμε όλοι πως το 'εγώ (ή ο κολλητός μου ή η γυναίκα μου, το ίδιο είναι) έχω το τάδε μοντέλο δείνα χρόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα' έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου (που είναι ένα στατιστικό μέγεθος). Μόνο οι έρευνες αγοράς που περιλαμβάνουν χιλιάδες δείγματα (πχ. ADAC στη Γερμανία ή των ίδιων των κατασκευαστών) έχουν νόημα.
Και επίσης υπάρχει και ο παράγοντας του 'ποιός φωνάζει περισσότερο'. Επειδή αυτός του οποίου το αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα συνήθως δεν λέει τίποτα ενώ αυτός που έχει βλάβη 'φωνάζει', το να ακούμε για αυτοκίνητα με προβλήματα επίσης δεν έχει αξία (όλα έχουν βγει προβληματικά, βλ. Corolla, Golf, Fiat, Alfa) διότι δεν μας λέει τίποτα για αυτούς που δεν έχουν πρόβλημα, δηλ. είναι αξιόπιστοι.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αλλά προσωπικά εγώ δεν θα πω ποτέ ότι μία Corolla του σήμερα, είναι πιο αξιόπιστη από μία 147Εγώ πάλι αν μιλάμε για την Toyota και ευρύτερα τους Ιάπωνες θα το πω. Είναι καθαρά θέμα κατασκευαστικής φιλοσοφίας, ελέγχων ποιότητας κτλ. Αν είναι για τους ευρωπαίους και δη το VAG sorry αλλά δεν έχω την ίδια άποψη.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...Πως εξηγείται όμως ότι ούτε και στο III έπεφταν;;;
Εν πάση περιπτώσει, κι εγώ πιστεύω ότι η αξιοπιστία των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι κλάσεις καλύτερη απ' ότι πριν από 20-30 χρόνια (πχ σέρβις κάθε 10.000χλμ και πολλά λέω, μικροβλάβες συνεχώς, σκουριές, κτλ). Απλά, συνήθως οι (πιο σπάνιες) βλάβες των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι πιο ακριβές να επισκευαστούν... Παλαιότερα ένα κατσαβίδι, δυο μουτζούρες και καθάρισες... Τώρα...
Όσο γι' αυτό που αναφέρεις περί όγκου πωλήσεων, έχει σημασία, μόνο σε ότι αφορά τις συζητήσεις μεταξύ παρέας (ή μέσω internet), όπου κυκλοφορούν φήμες. Ειδάλλως, υπάρχουν εταιρείες (πχ JD Power), που μετράνε την αξιοπιστία με δείκτες που δεν εξαρτώνται από το ύψος των πωλήσεων (πχ ελλαττώματα ανά αυτοκίνητο). Άρα, όποιος βλέπει αυτές τις έρευνες (επαναλαμβάνω από αξιόπιστες εταιρείες!!!) μπορεί να έχει μία αρκετά καλή εικόνα για την αξιοπιστία του μοντέλου που τον ενδιαφέρει...
Πάντως, σαν γενική αρχή πιστεύω πως όσο πιο πολλά μαραφέτια έχεις, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να πάθεις κάτι...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...
Πως εξηγείται όμως ότι ούτε και στο III έπεφταν;;;
Μήπως οι Γερμανοί δεν τα δοκιμάζουν longterm σε χώρες με διαφορετικό κλίμα από τη δική τους; Εικασία, έτσι;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...
Πως εξηγείται όμως ότι ούτε και στο III έπεφταν;;;
Μήπως οι Γερμανοί δεν τα δοκιμάζουν longterm σε χώρες με διαφορετικό κλίμα από τη δική τους; Εικασία, έτσι;
Δε νομίζω... Όλα τα αυτοκίνητα πλέον δοκιμάζονται σε μία σειρά από κλίματα... από τα πιο ζεστά, στα πιο κρύα... Ίσως άλλαξαν προμηθευτή, ίσως κοίταξαν να κόψουν από κάπου που δεν φαίνεται... ποιος ξέρει...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...Πέφτουν και παραπέφτουν
Απλώς ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ στην Ελλάδα θα πέρουν περισσότερες φορές από ότι στη Γερμανία και στη Β. Ευρώπη
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επιτέλους πρέπει κάποτε να καταλάβουμε όλοι πως το 'εγώ (ή ο κολλητός μου ή η γυναίκα μου, το ίδιο είναι) έχω το τάδε μοντέλο δείνα χρόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα' έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ αξία σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου (που είναι ένα στατιστικό μέγεθος). Μόνο οι έρευνες αγοράς που περιλαμβάνουν χιλιάδες δείγματα (πχ. ADAC στη Γερμανία ή των ίδιων των κατασκευαστών) έχουν νόημα.Έχεις απόλυτο δίκιο. Για τον κάθε αγοραστή ξεχωριστά όμως ο 'έντιμος βίος' του τωρινού αυτοκινήτου του είναι ίσως αρκετά ικανός παράγοντας για την επιλογή του επόμενου. Υπάρχει λοιπόν και άλλο ένα στατιστικό στοιχείο εδώ πέρα. Πόσοι κάτοχοι του 'τάδε' ξανααγόρασαν 'τάδε'; Γνωρίζανε την έρευνα αγοράς; Για πολλούς από αυτούς που το ξαναεπιλέξανε, δεν έχει μεγάλη σημασία το αποτέλεσμα της στατιστικής έρευνας πιστεύω. Αυτό όμως αποτελεί προσωπική μου άποψη και θα ήθελα να ακούσω γνώμες.
Σαφώς και μόνο από μεγάλο αριθμό δειγμάτων μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Όμως και μέσα σε ένα forum ή σε μια παρέα, μία κοινή βλάβη σε δύο τρία αυτοκίνητα είναι ένα στατιστικό. Η ανυπαρξία βλάβης σε δέκα, συμφωνούμε ότι δεν είναι στατιστικό. Απλά ένδειξη. -
και μιας και μιλάμε για στατιστικές προσέξτε τα παρακάτω στοιχεία:
Στην Ελλαδα κυκλοφορούν 300.000 VW, και άλλα τόσα Fiat.
Επίσης κυκλοφορούν γύρω στις 150.000 Honda.Με βάσει τα παραπάνω θα πίστευε κανείς οτι οι πωλήσεις της Honda θα
έπρεπε να είναι οι μισές περίπου των άλλων δύο εταιρειών.
Μια ματιά όμως στους πίνακες κάθε έτους βλέπουμε οτι τα Honda έχουν ελάχιστο μερίδιο αγοράς!Τα παραπάνω νούμερα λοιπόν οφείλονται στην μακρά αξιοπιστία των αυτοκινήτων της συγκεκριμένης εταιρείας,
όντως μπορούμε να δούμε εν κινήσει πολλά Honda Civic δεκαετίας 70!!Το ίδιο μπορεί να δεί κανείς και στις αγγελίες αυτοκινήτων όπου βλέπουμε πολλά παλαιά Honda δεκαετιών 70 και 80 να πωλούνται.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...
Πέφτουν και παραπέφτουν
Απλώς ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ στην Ελλάδα θα πέρουν περισσότερες φορές από ότι στη Γερμανία και στη Β. Ευρώπη
Το ξέρεις σίγουρα, ή το εικάζεις?
Γιατί πριν από λίγο μιλούσα με ένα γνωστό μου (πραγματικός γνωστός και όχι μούσι) στη Γερμανία ο οποίος τώρα έχει ένα Golf R32 και πριν είχε πάλι ένα 3θυρο golf IV και δεν του είχαν πέσει ποτέ τα παράθυρα, ούτε έχει ακούσει ποτέ κάτι σχετικό στη Γερμανία. Από μένα έμαθε ότι πέφτουν τα παράθυρα στα 3 θυρα golf...
Tέσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας, αλλά θεώρησα σωστό να το αναφέρω.Ορίστε και κάτι απο το 147 φόρουμ όπου έχουμε ένα ακόμα παράδειγμα για το πώς κάτι μπορεί να περάσει απαρατήρητο, σε μία ολόκληρη χώρα.
Ο παρακάτω χρήστης ενδιαφέρεται για τη δίλιτρη Alfa 147 με selespeed oπότε και ρώτησε σχετικά. Απάντησα ότι προσωπικά δεν έχω ακούσει τίποτα, παρά μόνο τις αργές αλλάγές, για να πάρω την απάντηση:Mε ένα γρήγορο search που έκανα με Keywords: 'Selespeed gearbox problems' τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά και σίγουρα το σύστημα έχει πολλά προβλήματα, απλώς μάλλον στην Ελλάδα δεν είναι **διαδεδομένο **και γιαυτό δεν έχει ακουστεί κάτι...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι το παρέλειψα αυτό. Έτσι εξηγείται ότι στα ΙVάρια Golf στη Γερμανία δεν έπεφταν τα παράθυρα...
Πέφτουν και παραπέφτουν
Απλώς ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ στην Ελλάδα θα πέρουν περισσότερες φορές από ότι στη Γερμανία και στη Β. Ευρώπη
Το ξέρεις σίγουρα, ή το εικάζεις?
Γιατί πριν από λίγο μιλούσα με ένα γνωστό μου (πραγματικός γνωστός και όχι μούσι) στη Γερμανία ο οποίος τώρα έχει ένα Golf R32 και πριν είχε πάλι ένα 3θυρο golf IV και δεν του είχαν πέσει ποτέ τα παράθυρα, ούτε έχει ακούσει ποτέ κάτι σχετικό στη Γερμανία. Από μένα έμαθε ότι πέφτουν τα παράθυρα στα 3 θυρα golf...
Tέσπα δεν είναι αυτό το θέμα μας, αλλά θεώρησα σωστό να το αναφέρω.Πιο σίγουρα δεν γίνεται να το ξέρω
Για να πέσουν πρέπει και να ανοίξουν! Γι' αυτό είπα ποσοστιαία. Αν στη Γερμανία κυκλοφορούν 500Κ Golf IV και πέσουν σε... 100 αυτοκίνητα ελάχιστοι θα το μάθουν.
Στην Ελλάδα δεν θες να ξέρεις ποσοστό (κι όχι μόνο σε Golf IV)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στην Ελλάδα δεν θες να ξέρεις ποσοστό (κι όχι μόνο σε Golf IV)
Μη φοβάσαι και το ξέρω. 99% στα τρίθυρα και 1% στα 5θυρα...
-
H Selespeed ειχε προβληματα στην αρχη της ζωης της, αλλαξανε ομως μερικα εξαρτηματα!Τα προβληματα ηταν σε θερμες χωρες κυριως!
Σημερα δεν υπαρχουν τετοια προβληματα!
Στην πιστα του χωριου μου χρησιμοποιουνται εξη 147 καθημερινα σε σχολη υψιλης οδηγησης και απο οτι ξερω δεν εχουν κανενα προβλημα!
Σπυρος -
Μην το ψαχνετε όλα χαλάνε.........
αυτοκίνητα, πλοία, αεροπλάνα, τρένα, τηλεοράσεις, κλπ........Σημαντικότερο ρόλο στην φθορά παίζει ο τρόπος χρήσης και το κατασκευαστικό λάθος ή ατέλεια...... πολύ σημαντικό επίσης ο τρόπος συντήρηρσης
και μιας και πιάσατε την συζήτηση περι παραθύρων σε Golf IV να πώ ότι του οδηγού δεν έχει πέσει ποτέ και του συνποδηγού έπεσε γιατί βρήκε αντίασταση ανεβαίνοντας στον αγκώνα ενός κολλητού που ζυγιζε 90+ κιλά (αρά η το υλικό έπρεπε να κρατάει λίγο παραπάνω βάρος ή ήταν όσο προβλέπεται ανθεκτικό γιατί δεν σκέφτηκαν ότι θα ασκηθεί πάνω τετοιο βάρος). Αν ο σχεδιαστής όμως της VW υπολόγισε το βάρος πεντάθυρου παραθύρου έφτιαξαν οριακά τέτοιο υλικό και το έβαλαν και στα τρίθυρα που είναι πιο βαριά υπάρχει θέμα......
Θέμα θεωρώ υπάρχει σε αυτοκίνητα πχ που βάζουν νερά όταν βρέχει....
-
Επιβεβαιώνω κι εγω το προβλημα με το πέσιμο στα παράθυρα αλλα σε ΑUDI A3...(εντάξει ξαδερφάκι είναι με το GOLF) .Γύρω στα 70.000χλμ. χαλασε το παράθυρο του οδηγού και μετά απο καμια 15.000χλμ. χάλασε και του συνοδηγού!!! Το ίδιο συνεβη και σε φίλο μου με Α3 προς το παρόν μονο στο παράθυρο του οδηγού... Κάτι σαν να λέμε παράθυρα με ημερομηνία λήξης!!!
Κατά τα αλλα το αμάξι δεν παρουσιασε κανένα άλλο πρόβλημα μεχρι τα 100.000χλμ οπου ο αδερφός μου κοιμήθηκέ πάνω στο τιμόνι και πηγε και καρφώθηκε σε ένα δέντρο...
Ευτύχώς ο αδερφός είναι καλά και το AUDI ανταλλακτικά...!!!
Πάντως μπορω να επιβεβαιώσω την στοιβαρότητα του αμαξώματος καθώς σε σύγκρουση μετωπική με 40-50χλμ σε δέντρο (αγριελία με μεγάλο κορμό)o αδερφος βγήκε απο το αμάξι μόνο με ψιλοεκδορές. Ενταξει η μηχανή διαλύθηκε ως τη μέση αλλα σε αυτες τις περιπτώσεις καταλαβαίνεις πόσο αξία έχει η ανθρώπινη ζωή και όχι οι λαμαρίνες.
Βλάβες γενικά...