Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)
    • 1
    • 2
    • 290
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 501
    • 502
    • 292 / 502
    Αντίλογος
    55
    10038
    175450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rxristos last edited by

      Ο χρήστης nEK έγραψε:
      ρε σεις το κεντρο εκπαιδευσης πυροβολικου στη Θηβα δεν ειναι?
      Γιατι γραφει ο δημοσιοκαφρος οτι οι εκδληωσεις εορτασμου πραγματοποιηθηκαν στο μεγάλο πευκο?

      Στο Μεγάλο Πεύκο είναι η Σχολή Πυροβολικού, στην Θήβα είναι το κέντρο εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nek last edited by

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          http://www.defencenet.gr/defence/item/% ... E%BF%CF%8D
          ειναι οντως επικινδυνοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            danaos_master last edited by

            Ο χρήστης corsair έγραψε:

            ειναι τσαμπα παιχνιδι σαν πολλα δεν ζητας?

            το πόσο τζάμπα είναι τελικά το είδαμε και στο world of tanks, θα προτιμούσα να πληρώνω κάτι και να έχει σωστά statistics και models παρά να είναι η χαρά του nooba

            καημενε dimik... διακρινω ενα ξυδιασμα... Εχεις γεμιση στο μολυβι ε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης Spartan έγραψε:
              :-?

              http://www.newsbomb.gr/ethnika/story/27 ... emistoklis

              μ'αρεσει που στη φωτο δειχνουν υδροβολη........και οταν ενα καραβι ανεβαινει για δεξαμενισμο,πρωτα αδειαζει απο πυρομαχικα και καυσιμα!!!
              ως ηθισται η τριχα.......τριχια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spartan last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                :-?

                http://www.newsbomb.gr/ethnika/story/27 ... emistoklis

                μ'αρεσει που στη φωτο δειχνουν υδροβολη........και οταν ενα καραβι ανεβαινει για δεξαμενισμο,πρωτα αδειαζει απο πυρομαχικα και καυσιμα!!!
                ως ηθισται η τριχα.......τριχια!

                Οχι απλα τρίχα τριχιά....Αν ισχύουν αυτά που λες, μιλάμε οτι προκειται για εσκεμμένη μετάδοση ψευδών πληροφοριών...!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Στη φωτογραφία ότι είχαν στο αρχείο τους μάλλον έδειξαν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spartan last edited by

                    Καλά, εννοείται πως το θέμα δεν είναι η φωτό του ρεπορτάζ, αλλα το ίδιο το 'ρεπορτάζ'..!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      καλα κι εμενα μου φαινεται λιγο περιεργο , γιατι παντα πιστευα οτι για να σκισει η αμμοβολη σα χαρτι το μεταλλο , πρεπει αυτο το μεταλλο να ειναι στα τελευταια του , θα επρεπε να ειχαν ηδη καποιο ατυχημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        καλα κι εμενα μου φαινεται λιγο περιεργο , γιατι παντα πιστευα οτι για να σκισει η αμμοβολη σα χαρτι το μεταλλο , πρεπει αυτο το μεταλλο να ειναι στα τελευταια του , θα επρεπε να ειχαν ηδη καποιο ατυχημα

                        δυσκολο να εχεις ατυχημα οταν το πλοιο εχει γινει ενα με τον ντοκο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Oυτε μια φωτο απο την τρυπα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            για να τα βαλουμε στη σειρα.......με την αμμοβολη αν τα ελασματα ειναι στα τελευταια τους ειναι δυνατη η εμφανιση οπων και ρωγματων.Αλλωστε εκτος απο τον καθαρισμο των υφαλων απο τη στριδωνα,αυτος ειναι και ο λογος που αμμοβολιζεται ενα καραβι.Επειτα εκτελειται ελεγχος του παχους των ελασματων με ακτινογραφηση σε διαφορα σημεια και παιρνουμε την τελικη εικονα για την κατασταση του πλοιου.Ειναι δυνατη η αντικατασταση πολλων τετραγωνικων αν εμφανισει προχωρημενη διαβρωση,ειτε στα υφαλα ειτε στις υπερκατασκευες.Στο θεμα με την διαρροη πετρελαιου ειναι βαζεις τα γελια καθως δεν υπαρχει πλοιο,οχι μονο τα πολεμικα αλλα και τα εμπορικα-ποσταλια,οπου τα υφαλα να ειναι ταυτοχρονα και τοιχωμα-πλευρα απο καποια δεξαμενη!!!!!!!Προφανως μετα την αμμοβολη σε καποιο ριγμα που θα ηρθε στην επιφανεια θα αρχισε να αποστραγγιζει το ελαχιστο ερμα που θα ειχε απομεινει.........
                            Ειναι στις διαταξεις ασφαλειας για λογους μπαλαστ πανω στη δεξαμενη να μην υπαρχουν στο πλοιο ουτε πυρομαχικα ουτε υγρα,οποτε οχι απλα ο γραφων κινδυνολογει αλλα εχει παει πολυ παραπερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimik last edited by

                              Youtube Video

                              Άκρως ερωτεύσιμο με την χειμερινή παραλλαγή

                              Και η Bundeswehr ακόμα πιο ερωτεύσιμη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                γραψε βαρβατο,εντυπωσιακο,φοβερο κτλ..........ερωτευσιμο ;;;;;;;;
                                ο ορισμος του στρατοκ@υλου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimik last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                  γραψε βαρβατο,εντυπωσιακο,φοβερο κτλ..........ερωτευσιμο ;;;;;;;;
                                  ο ορισμος του στρατοκ@υλου

                                  βαρβάτο, εντυπωσιακό, φοβερό κλπ μου θυμίζει συνέντευξη Βαλιανάτου.

                                  Το ερωτεύσιμο είναι ευφημισμός του κ@@λα.

                                  Για το τελευταίο....δεν το αρνούμαι αν και προτιμώ τέτοια σκηνικά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by


                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      για να τα βαλουμε στη σειρα.......με την αμμοβολη αν τα ελασματα ειναι στα τελευταια τους ειναι δυνατη η εμφανιση οπων και ρωγματων.Αλλωστε εκτος απο τον καθαρισμο των υφαλων απο τη στριδωνα,αυτος ειναι και ο λογος που αμμοβολιζεται ενα καραβι.Επειτα εκτελειται ελεγχος του παχους των ελασματων με ακτινογραφηση σε διαφορα σημεια και παιρνουμε την τελικη εικονα για την κατασταση του πλοιου.Ειναι δυνατη η αντικατασταση πολλων τετραγωνικων αν εμφανισει προχωρημενη διαβρωση,ειτε στα υφαλα ειτε στις υπερκατασκευες.Στο θεμα με την διαρροη πετρελαιου ειναι βαζεις τα γελια καθως δεν υπαρχει πλοιο,οχι μονο τα πολεμικα αλλα και τα εμπορικα-ποσταλια,οπου τα υφαλα να ειναι ταυτοχρονα και τοιχωμα-πλευρα απο καποια δεξαμενη!!!!!!!Προφανως μετα την αμμοβολη σε καποιο ριγμα που θα ηρθε στην επιφανεια θα αρχισε να αποστραγγιζει το ελαχιστο ερμα που θα ειχε απομεινει.........
                                      Ειναι στις διαταξεις ασφαλειας για λογους μπαλαστ πανω στη δεξαμενη να μην υπαρχουν στο πλοιο ουτε πυρομαχικα ουτε υγρα,οποτε οχι απλα ο γραφων κινδυνολογει αλλα εχει παει πολυ παραπερα

                                      Επειδη το αρθρο λεει χαζομαρες, δεν ειναι αναγκη να τις αντικαθιστουμε με αλλες...

                                      Υπαρχουν 4 επιπεδα αμμοβολης. Sweeping, SA1, SA2, SA2.5..το τελευταιο ειναι bare metal ουσιαστικα και δεν υπαρχει σχεδον κανενας λογος να επιλεγει σε επισκευη, ακομα κι μπορει να το φτασει το ναυπηγειο (εδω το SA1 στα περισσοτερα μερη ειναι ουσιστικα sweeping..). Εδω και αρκετα χρονια υπαρχει η δυνατοτητα να εχουμε αντιστοιχα αποτελεσματα και με υδροβολη, η οποια προτιματε σε ευαισθητες περιβαντολογικα περιοχες και κυριως σε δεξαμενες (ερματος, πετρελαιου κτλ) για την ευκολια που προσφερει ως προς τον καθαρισμο (υπαρχει θεμα με την υγρασια βεβαια αλλα...μεγαλη κουβεντα).
                                      Τα πλοια βγαινουν για δεξαμενισμο τουλαχιστον καθε 5χρονια (Special Survey) συν μια ενδιαμεση επιθεωρηση (intermediate survey) η οποια διαφερει απο τα annual survey ως προς το Docking το οποιο δεν μπορει να ειναι παραπανω απο 36 μηνες απο το προηγουμενο (δηλαδη 3-5-8-10-13-15-18 κτλ). Το 'παραθυρο' για το intermediate βεβαια ανοιγει στο 2ο annual survey αλλα φυσικα παντα ολοι το τραβανε μεχρι το 3ο ετος. Εαν καποιο πλοιο πληρει καποιες συγκεκριμενες προυποθεσεις, μεχρι το 15ετος μπορει τον ενδιαμεσο ελεγχο (intermediate survey) να το κανει in water in lieu of Drydocking. Αυτα με βαση τους κανονισμους που οριζονται απο τους νηογνωμονες. Τα πολεμικα πλοια μεχρι και πριν μια 15ετια (δεν θυμαμαι ακριβως) δεν υποχρεουνταν να ανηκουν σε καποιον νηογνωμονα (classification society). Αυτο αλλαξε αφου επρεπε να καλυπτουν καποια δεδομενα ασφαλειας εφοσον πλεουν σε διεθνη υδατα.
                                      Ο παραπανω κυκλος επιθεωρησεων καθοριζει αναλογα το πλανο και τις δυνατοτητες που εχεις, και κατ επεκταση τη διαρκεια που θα εχει το antifouling που θα βαλεις (3 ή 5 χρονια), σε σχεση παντα και με το trade pattern του πλοιου (περιοχη, ταχυτητα, διαρκεια downtime κτλ).
                                      Ο ελεγχος του παχους των ελασματων γινετε σε προκαθορισμενη εκταση, αναλογα με τον τυπο του πλοιου, την ηλικια και την υποδειξη του επιθεωρητη. Με αυτο σαν δεδομενο κι οταν πχ μετα τη 15ετια ελεγχονται ολοι οι χωροι του πλοιου και τουλαχιστον το 30% των δεξαμενων πετρελαιου (που στον επομενο ελεγχο πρεπει να ειναι διαφορετικες), τα μηχανηματα που χρησιμοποιουντε (Ultrasonic Testing) για τις παχυμετρησεις μπορουν και μετρανε πανω απο τα χρωματα, επομενως δεν ειναι απαραιτητο να αμμοβολιστει για να μετρηθει η λαμαρινα.
                                      Τα πλοια ανεβαινουν στις δεξαμενες με βαση το docking plan που διαθετουν και καθ' υποδειξη του πλοιαρχου της δεξαμενης. Ειθισται να εχουν οσο το δυνατον μικροτερο βυθισμα και ~1.5μ trim by the stern ωστε το πρωτο τμημα που θα κατσει στα βαζα και στιγμιαια θα σηκωσει ολο το βαρος της κατασκευης, να ειναι το stern post (ενταξει δεν εχουν ακριβως stern post εδω και πολλα χρονια, οποτε ας πουμε το πισω μερος του hull) το οποιο και δομικα ειναι κατασκευασμενο ετσι ωστε να μπορει, αλλα και να μην αργησει να κατσει και το υπολοιπο. Για να επιτευχθει λοιπον η προαναφερθεισα κατασταση τα πλοια βαζουν αναλογο ερμα. Οι δεξαμενες καυσιμων φυσικα και δεν αδειαζουν για να μπεις δεξαμενη. Γνωριζοντας τις δουλειες που πρεπει να γινουν στο πλοιο μεταφερεις τα καυσιμα στις δεξαμενες που δεν θα χρειαστει να ανοιχτουν/γινουν εργασιες και προσπαθεις να εχεις οσο λιγοτερα καυσιμα ειναι ασφαλες, αλλα δεν βγαζεις ποτε πετρελαια. Η διαδικασια κοστιζει, θα χασεις μπολικους τοννους=$$ και φυσικα τα καυσιμα ποτε δεν τα κουβαλας για μοστρα αλλα τα χρειαζεσαι. Για παραδειγμα εαν μια επισκευη διαρκεσει 20 μερες απο τις οποιες 7 δεξαμενη πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13x~1.5t diesel για τις γεννητριες (1 γεννητρια την ημερα-στη δεξαμενη εχεις shore power) συν allowance για ασφαλεια συν καυσιμα μεχρι τον σταθμο ανεφοδιασμου (πχ βγαινοντας στο αγκυροβολιο της Tuzla δεν μπορεις να παρεις πετρελαια παρα μονο στο αγκυροβολιο της Κωνσταντινουπολης. Και φυσικα σε επισκευαστικες ζωνες για λογους ασφαλειας δεν γινοντε πετρελευσεις). Κατεβαινοντας απο τη δεξαμενη παλι, πρεπει να εχεις αναλογο condition αλλα αυτη τη φορα με οσο το δυνατο λιγοτερο ερμα γιατι 1ον το πληρωνεις και 2ον αφου γεμιζει με μανικες κι οχι με τις αντλιες του πλοιου θελει πολυ χρονο.
                                      Βγαινοντας στη δεξαμενη το πλοιο πλενεται με φρεσκο νερο (οχι θαλασσινο) υπο πιεση ωστε να φυγουν τα στρειδια, μυδια κτλ. Οτι δεν βγαινει σημαινει οτι τα χρωματα δεν εκαναν σωστα τη δουλεια τους ή οτι δεν ηταν καταλληλα επιλεγμενα για το trade pattern (αν πχ υπολογιζεις 30 μερες συνεχομενες αγκυροβολιο στη δυτικη αφρικη- ζεστο κλιμα πολυ fouling- και σου κατσει 40 δεν φταινε τα χρωματα..) και εχει ριζωσει. Αυτα λοιπον βγαινουν ειτε με hand scraping ειτε με sweeping, αναλογα τι θες να πληρωσεις και τι μπορει το ναυπηγειο! Ο ελεγχος του χρωματος ομως δεν περιοριζεται στο fouling..κοιτας ζημιες απο mechanical damages, απο σκουρια, flaking κτλ κτλ και αναλογα αποφασιζεις το ποσοστο και το SA της αμμοβολης ανα περιοχη (Flat Bottom, Boottop, Vertical Sides, Topside). Καθε περιοχη εχει το challenge της για διαφορετικους λογους..πχ το flat bottom ολη η ιστορια ειναι το anti fouling το topside ομως εχει καιρους, ρυμουλκα, κανενα φιλακι με καποιο ντοκο κτλ.
                                      Τελος αν θελετε να δειτε πως ανοιγει η λαμαρινα στην αμμοβολη εχω μπολικο υλικο. Η φθορα ομως αυτη δεν γινετε απο τη μια μερα στην αλλη, παρολο που τα πολεμικα σε αντιθεση με τι πιστευει ο κοσμος δε εχουν χοντρες λαμαρινες αλλα αντιθετα σχετικα λεπτες...
                                      Οι δε δεξαμενες καυσιμων φυσικα και ειναι εξωτερικες, φυσικα και βρισκονται στα υφαλα και φυσικα προκαλουντε διαρροες στη θαλασσα σε περιπτωση ρηγματος....Αυτα τα λιγα εν ταχει.

                                      Οπως καταλαβαινετε για το καθε τι απο πανω μπορω να γραψω μερικες σελιδες εξηγοντας το

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        :-?

                                        http://www.newsbomb.gr/ethnika/story/27 ... emistoklis

                                        μ'αρεσει που στη φωτο δειχνουν υδροβολη

                                        Κι επειδη το ξεχασα...η φωτο στο ενθετο ειναι απο ιστιοπλοικο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          εγω εγραψα για το Ελληνικο Π.Ν οπου ΠΑΝΤΑ βγαζουν πυρομαχικα και καυσιμα-λιπαντικα και ΠΟΤΕ οι δεξαμενες δεν ειναι εξωτερικες!!!αποκορυφωση του εν λογο σκηνικου οι φρεγατες ΜΕΚΟ οπου ειναι κοντεινερ απ'ακρη σε ακρη.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            GGAB σε οτι αφορα την διαδικασια για επισκευη κλπ κλπ εφ'οσον πλεον και τα πολεμικα εχουν νοιογνωμονα ειναι οπως τα λεει ο Διας με το βολβο. Με μονη διαφορα οπως και εσυ σωστα λες εσυ οτι αδειαζει απο πετρελαια, λιπαντικα και πυρομαχικα.

                                            Οσο αφορα τις δεξαμενες καυσιμου (bunker tanks) διαφερει απο πλοιο σε πλοιο και εξαρταται στον κατασκευαστη, την κλασση και την χρονολογια του πλοιου.
                                            Δεν ειναι ειναι ολα τα πλοια double hull και ποσο μαλλον οι φρεγατες. Καλο ειναι (αν εισαι στο ΠΝ και πανω σε πλοιο) να ξερεις τι σημαινει εξωτερικες δεξαμενες καυσιμου. Ή μαλλον που ειναι και ποσες ειναι οι δεξαμενες καυσιμου και απο τι περιβαλοντε στο πλοιο που υπηρετεις, φτιαχνεις, κλπ κλπ.

                                            Προχειρα να σε ενημερωσω οτι υπαρχουν top wing fuel tanks, lower port or starboard fuel tanks, central to name a few. Απο εκει και περα οπως εγραψα πιο πανω παντα αναλογα την κλασση του πλοιου εξαρταται το τι ειναι το καθε πλοιο. Εχεις double hull, single hull, double bottom only. Τα μονα πλοια που εχουν προστατευμενες τις δεξαμενες καυσιμου οπως λες εσυ ειναι τα double hull (double skin που τα λενε μερικοι).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 292 / 502
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr