-
Αφορμή γι αυτό το θέμα ήταν η δυναμομέτρηση τεσσάρων σπορ μοντέλων στις 'ειδικές διαδρομές' των 4Τ αυτού του μήνα. Για όσους δε γνωρίζουν, τα αυτοκίνητα ήταν τα εξής:
1. MAZDA RX-8 CHALLENGE
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 153.3 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -38.7 PS (-20.2%)2. SEAT IBIZA CUPRA
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 180 PS (@5800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 149 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -31 PS (-17.2%)3. TOYOTA COROLLA TS
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 163 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -29 PS (-15.1%)4. ΜΙΝΙ COOPER S (νέο)
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 170 PS (@6000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 173 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: 'Ποιές απώλειες? Για κοίταξε καλύτερα!'Το MINI (σελ. 83) 'έτσι όπως επιταχύνει ακόμα και με 6η δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι έχει μόνο 170 άλογα.'
Λες και του πέρασαν το πρόγραμμα του WORKS με τα 200 ατίθασα και ξέχασαν να μας το πουν!... Με 200 PS στο στρόφαλο θα είχαμε -13.5% απώλειες από τη μετάδοση, ποσοστό που προσεγγίζει αρκετά το αντίστοιχο των υπολοίπων της παρέας.
Εμένα πάντως 'ντοπαρισμένο' μου ακούγεται...
-
Αφορμή γι αυτό το θέμα ήταν η δυναμομέτρηση τεσσάρων σπορ μοντέλων στις 'ειδικές διαδρομές' των 4Τ αυτού του μήνα. Για όσους δε γνωρίζουν, τα αυτοκίνητα ήταν τα εξής:
1. MAZDA RX-8 CHALLENGE
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 153.3 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -38.7 PS (-20.2%)2. SEAT IBIZA CUPRA
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 180 PS (@5800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 149 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -31 PS (-17.2%)3. TOYOTA COROLLA TS
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 163 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -29 PS (-15.1%)4. ΜΙΝΙ COOPER S (νέο)
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 170 PS (@6000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 173 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: 'Ποιές απώλειες? Για κοίταξε καλύτερα!'Το MINI (σελ. 83) 'έτσι όπως επιταχύνει ακόμα και με 6η δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι έχει μόνο 170 άλογα.'
Λες και του πέρασαν το πρόγραμμα του WORKS με τα 200 ατίθασα και ξέχασαν να μας το πουν!... Με 200 PS στο στρόφαλο θα είχαμε -13.5% απώλειες από τη μετάδοση, ποσοστό που προσεγγίζει αρκετά το αντίστοιχο των υπολοίπων της παρέας.
Εμένα πάντως 'ντοπαρισμένο' μου ακούγεται...
-
Αφορμή γι αυτό το θέμα ήταν η δυναμομέτρηση τεσσάρων σπορ μοντέλων στις 'ειδικές διαδρομές' των 4Τ αυτού του μήνα. Για όσους δε γνωρίζουν, τα αυτοκίνητα ήταν τα εξής:
1. MAZDA RX-8 CHALLENGE
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 153.3 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -38.7 PS (-20.2%)2. SEAT IBIZA CUPRA
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 180 PS (@5800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 149 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -31 PS (-17.2%)3. TOYOTA COROLLA TS
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 192 PS (@7800 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 163 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: -29 PS (-15.1%)4. ΜΙΝΙ COOPER S (νέο)
Mέγ. ισχύς κινητήρα κατά τον κατασκευαστή: 170 PS (@6000 σ.α.λ.)
Mέτρηση 4T: 173 PS στον τροχό
Θεωρ. απώλειες: 'Ποιές απώλειες? Για κοίταξε καλύτερα!'Το MINI (σελ. 83) 'έτσι όπως επιταχύνει ακόμα και με 6η δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι έχει μόνο 170 άλογα.'
Λες και του πέρασαν το πρόγραμμα του WORKS με τα 200 ατίθασα και ξέχασαν να μας το πουν!... Με 200 PS στο στρόφαλο θα είχαμε -13.5% απώλειες από τη μετάδοση, ποσοστό που προσεγγίζει αρκετά το αντίστοιχο των υπολοίπων της παρέας.
Εμένα πάντως 'ντοπαρισμένο' μου ακούγεται...
-
...εκτός αν λέει ψέμματα η BMW για την ονομαστική ισχύ στον στρόφαλο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...εκτός αν λέει ψέμματα η BMW για την ονομαστική ισχύ στον στρόφαλο.Και γιατι να πει ψεμματα? Και μαλιστα να ανακοινωσει καμια 30αρια αλογα λιγοτερα??
-
δεν ξέρω. Το ίδιο έκανε και η VW με τα γκολφ και πόλο αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί να είναι λόγω νομοθεσίας ή προς χάριν των βελτιωτών. Απλές υποθέσεις έτσι?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
δεν ξέρω. Το ίδιο έκανε και η VW με τα γκολφ και πόλο αν δεν κάνω λάθος. Μπορεί να είναι λόγω νομοθεσίας ή προς χάριν των βελτιωτών. Απλές υποθέσεις έτσι?Στη γερμανία αλλάζουν οι ασφαλιστικές εισφορές στα 75 άλογα.
Για αυτό και όλα τα VW με κινητήρα 1.4 έχουν ονομαστική ισχύ 75 άλογα.
Από εκεί και πάνω δεν ξέρω πώς 'πάει'. Δε νομίζω πάντως στο mini να ισχύει κάτι τέτοιο. Υποψιάζομαι ότι ήταν πειραγμένο... -
Μηπως το περιοδικο θα επρεπε να ζητησει να μετρηθει και καποιο αλλο ιδιο αυτοκινητο? Ετσι οπως εδειξαν οι μετρησεις μιλαμε για 20-30 αλογα διαφορα!
-
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!Σκανδαλο ισως οχι, αλλα νομιζω οτι θα επρεπε να το ψαξουν λιγο παραπανω. Και το λεω αυτο γιατι στα τελευταια τευχη το περιοδικο ξαναμετρησε μια C4 η οποια αποδειχθηκε αισθητα πιο γρηγορη απο μια αλλη που ειχαν μετρησει σε περασμενο τευχος (προφανως επειδη το 1ο αυτοκινητο ειχε καποιο προβλημα).
Δεν εμειναν λοιπον σε μια μετρηση, και επειδη ειχαν αμφιβολιες, την ξαναμετρησαν (και καλα εκαναν.) -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!Όπως πάντα καυστικός...
Εγώ προσπάθησα να το πω πιο μαλακά... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!!!!!όχι βρε... αυτά είναι για τα Ιταλικά... Στα Γερμανικά είναι ευχάριστη έκπληξη ...
Προς Θεού... Δεν αναφέρομαι στους 4Τ... όπως ούτε και ο ΙΚΕ φαντάζομαι...
-
Eννοείτε πως δεν είναι μομφή για τους 4Τ, απλώς να καταλάβουμε πως οι ιπποδυνάμεις που ανακοινόνονται απο τα εργοστάσια είναι 'στο περίπου' και να μην ξαφνιαζόμαστε, ούτως ή άλλως η μέγιστη ιπποδύναμη δεν είναι καθοριστική απο μόνη της.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
όχι βρε... αυτά είναι για τα Ιταλικά... Στα Γερμανικά είναι ευχάριστη έκπληξη ...εχει αναφερθει και αυτο!!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
όχι βρε... αυτά είναι για τα Ιταλικά... Στα Γερμανικά είναι ευχάριστη έκπληξη ...
εχει αναφερθει και αυτο!!!!!
Ο λόγος που έκοψα μαχαίρι αυτά τα περιοδικά...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
όχι βρε... αυτά είναι για τα Ιταλικά... Στα Γερμανικά είναι ευχάριστη έκπληξη ...
εχει αναφερθει και αυτο!!!!!
Ο λόγος που έκοψα μαχαίρι αυτά τα περιοδικά...
To αυτό....
-
υπάρχει κάποιος που να έχει το mini cooper s ?
-
Ρε παιδιά υπάρχει περίπτωση να είναι το works και να έχει γίνει παράληψη ??
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Ρε παιδιά υπάρχει περίπτωση να είναι το works και να έχει γίνει παράληψη ??Όχι γιατί υπάρχουν διαφορές στα καθίσματα κ.λ.π. οπότε δεν θα περνούσε απαρατήρητο. Επίσης για να έβγαζε ο κινητήρας τα άλογα του works απαιτεί εκτεταμένες μετατροπές, πράγμα που και πάλι δεν ειναι απλό.
Δεν αρκεί ένα πρόγραμμα δηλαδή... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ρε παιδιά υπάρχει περίπτωση να είναι το works και να έχει γίνει παράληψη ??
Όχι γιατί υπάρχουν διαφορές στα καθίσματα κ.λ.π. οπότε δεν θα περνούσε απαρατήρητο. Επίσης για να έβγαζε ο κινητήρας τα άλογα του works απαιτεί εκτεταμένες μετατροπές, πράγμα που και πάλι δεν ειναι απλό.
Δεν αρκεί ένα πρόγραμμα δηλαδή...Το θέμα είναι πως αν η μέτρηση στο δυναμόμετρο είναι σωστή, τα ΒΓΑΖΕΙ τα ~200 άλογα ο κινητήρας αυτός, για να φτάνουν 173 στους τροχούς. Μπορεί να μην είναι ίδιος με του WORKS (όπως δεν είναι ίδιος με τον κινητήρα του S3/TT με τα 225 ο 'πουσαρισμένος' 1.8Τ του LEON που από 180 έχει πάει στα 210-220 μόνο με το πρόγραμμα της REVO) αλλά οι μετρήσεις δηλώνουν ότι μάλλον έχει κάνει χρήση ...'ουσιών'!
Εξάλλου αν τα 170 PS που ισχυρίζεται η BMW για το μοτέρ του 'νορμάλ' (νέου) Cooper S είναι στην πράξη 173 στους τροχούς, τα 200 PS του WORKS θα πρέπει να μεταφράζονται κι αυτά σε κάτι αντίστοιχο στους δικούς του τροχούς (αλλιώς γιατί να δώσει κάποιος 10Κ παραπάνω μόνο για ανάρτηση & λίγο πιο άγριο look?) οπότε το 1600άρι μοτέρ του [WORKS] θα πρέπει να βγάζει τουλάχιστον 230-240 άλογα (και βάλε...) στο στρόφαλο και να ξεφτιλίζει το αντίστοιχο σύνολο του Impreza 1.6 ΤS που με έξτρα 'βιταμίνες' πάει από τα 150 στα 180 PS (σημειωτέον - με αισθητή διαφορά στην κατανάλωση).
Υποθέσεις κάνουμε αλλά, IMHO, κάποιος απ' όλους δε μας τα λέει καλά...
Mini Cooper S: 170 PS στο στρόφαλο, 173 PS στους τροχούς?!..