Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 28
    • Best 0
    • Groups 0

    auber002b

    @auber002b

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    28
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    auber002b Unfollow Follow

    Latest posts made by auber002b

    • RE: Γνωμες για ελαστικα 225/45/17

      στις διαστάσεις 225/45/17 πολύ καλά είναι και τα GoodYear F1 Asymetric όπως επίσης και τα SportContact3 Continental αλλά και τα Toyo Proxes T1R

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      auber002b
    • RE: Αλλαγή λαδιών σε αντ/πεία

      Για το αν στα δέχονται όλοι δεν είμαι και τόσο σίγουρος , τώρα που πλησιάζει η ώρα να τα αλλάξω θα ρωτήσω καποια εξουσιοδοτημένα να δω τι θα μου πουν. Παντως το λίτρο το χρεώνουν σχεδόν 25

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      auber002b
    • Αλλαγή λαδιών σε αντ/πεία

      Καλησπέρα

      αυτό που θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος είναι αν όταν πρόκειται να αλλαχθούν τα λάδια στην αντ/πεία του αυτοκινήτου ( εξουσ. κατ/μα πιο σωστά) , και ο μόνος λόγος που θα το κάνω αυτό είναι για να συμπληρωθεί το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου επειδή είναι καινούργιο και ειναι σε εγγύηση ακόμα , είναι υποχρεωτικό να δεχτώ τα δικά τους λάδια ή μπορώ να τους πάω δικά μου .
      Δεν εννοώ φυσικά άλλον τύπο (SAE) από αυτά που είναι στις προδιαγραφές αλλά άλλης μάρκας , τα οποία όχι μόνο είναι ίδιου τύπου π.χ. 5W-30 full συνθετικό στην περίπτωσή μου αλλά πληρούν και τις προδιαγραφές της VW με τον αντίστοιχο κωδικό π.χ. VW 504 και είναι επίσημα αναγνωρισμένα απο την τελευταία .
      Χρεώνουν που χρεώνουν τρελά λεφτά για την εργασία τουλάχιστον μην μας ... και στα λάδια .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      auber002b
    • RE: Αλλαγή λαδιών σε αντ/πεία

      Καλησπέρα

      αυτό που θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος είναι αν όταν πρόκειται να αλλαχθούν τα λάδια στην αντ/πεία του αυτοκινήτου ( εξουσ. κατ/μα πιο σωστά) , και ο μόνος λόγος που θα το κάνω αυτό είναι για να συμπληρωθεί το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου επειδή είναι καινούργιο και ειναι σε εγγύηση ακόμα , είναι υποχρεωτικό να δεχτώ τα δικά τους λάδια ή μπορώ να τους πάω δικά μου .
      Δεν εννοώ φυσικά άλλον τύπο (SAE) από αυτά που είναι στις προδιαγραφές αλλά άλλης μάρκας , τα οποία όχι μόνο είναι ίδιου τύπου π.χ. 5W-30 full συνθετικό στην περίπτωσή μου αλλά πληρούν και τις προδιαγραφές της VW με τον αντίστοιχο κωδικό π.χ. VW 504 και είναι επίσημα αναγνωρισμένα απο την τελευταία .
      Χρεώνουν που χρεώνουν τρελά λεφτά για την εργασία τουλάχιστον μην μας ... και στα λάδια .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ BMW !
      ΛΕΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
      ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
      ΕΤΣΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!!!

      http://www.bmwinfo.com

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      tom_st , μήπως ξέρεις για την 318 κάτι αντίστοιχο?
      έχω βρει 318 του 2001 που λένε ότι είναι 1900cc 118ps και 318 πάλι του 2001 με 2000cc και 143hp , ισχύει κατι τέτοιο?
      το 2001 η bmw έβγαζε και τους 2 κινητήρες? σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........

      ναι 2200 cc και 170 ολόκληρα αλογάκια.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      Ο χρήστης tom_st έγραψε:
      Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση , απέρριψα τα Audi.
      Ενώ ήμουν κοντά σε Α4Τ όταν τα έβαλα να δουλέψουν κάτι οι καραδασμοί κάτι ο ήχος... δεν ξέρω τι να πώ αλλά Bmw. Σίγουρα πανέμορφη και πίστεψέ με στα χρήματα αυτά παίζει και το εξακύλινδρο 320 που αλλάζει εντελώς τα πράγματα.
      Δεν προχώρησα δε στην αγορά ακόμη πιστέυοντας οτι με την διοχέτευση στην αγορά της Ε90 θα πέσει και άλλο η Ε46.
      Αυτά ελπίζω να βοήθησα.

      Ναι και εγω δεν έχω προχωρήσει ακόμα στην αγορά για αυτον ακριβώς τον λόγο, ξέρεις μήπως απο πια χρονιά και μετά στις 318 έχουν τον 1995cc με 143hp και η 320 2200cc και 170hp ? πριν πόσα είχαν? (μήπως 115 και 150 αντίστοιχα?) το 2002 κάνανε καποιο facelift ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      Και εγώ απο άποψη ομορφιάς αλλά και πισω κίνησης δίνω ένα προβάδισμα στην 318Ci αλλά υπάρχει και αυτό το turbo (και τα πολλά περιθώρια εξέλιξης-πειράγματος) σε αυτόν τον κινητήρα..!
      επίσης αν ισχύουν αυτά που είπε ο Βασίλης (Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες. ) έχει άλλο ένα προβάδισμα!
      Το ξέρω είναι δύσκολη απόφαση (για αυτό και σας ρώτησα για μια δεύτερη γνώμη) επειδή όπως είπα και εγώ από την αρχή είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα.
      ακόμα και αυτό που είπε ο alexastrag (αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.) θα παίξει το ρόλο του .
      Για την τιμή δεν μου είπατε τη θεωρείται καλή ή οχι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • RE: BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)

      Ο χρήστης skye έγραψε:
      Περίμενε μια στιγμή! Θες σενταν ή κουπε; Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρων, θα σου έλεγα μπέμπα αλλά την 320
      Αλλιώς το Α4 θα σε ικανοποιήσει πλήρως με τον κινητήρα του, αλλά είναι σεντάν [/img]

      Πρόβλημα χώρων δεν έχω , όπως είπα είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά το καθένα για τον λόγω του μου αρέσει. Την 320 δεν θα την ήθελα λόγω παραπάνω κυβικών αλλά και χρημάτων.Το Α4 πάντως είναι με τα 150hp και όχι με τα 180hp (ξέχασα να το γράψω πριν). Η επιλογή μου θα γίνει μάλλον απο τα κριτήρια που είπα και στην αρχή (προβληματα, αξιοπιστία, συντηρηση και οδηγική συμπεριφορά) Το sedan που ξέρεις μπορεί να είναι χρήσιμο και το μέλλον .... (αλλά μακρινό , πλάκα κάνω)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      auber002b
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr