-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000 -
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000 -
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000 -
Περίμενε μια στιγμή! Θες σενταν ή κουπε; Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρων, θα σου έλεγα μπέμπα αλλά την 320
Αλλιώς το Α4 θα σε ικανοποιήσει πλήρως με τον κινητήρα του, αλλά είναι σεντάν [/img] -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Περίμενε μια στιγμή! Θες σενταν ή κουπε; Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρων, θα σου έλεγα μπέμπα αλλά την 320
Αλλιώς το Α4 θα σε ικανοποιήσει πλήρως με τον κινητήρα του, αλλά είναι σεντάν [/img]Πρόβλημα χώρων δεν έχω , όπως είπα είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά το καθένα για τον λόγω του μου αρέσει. Την 320 δεν θα την ήθελα λόγω παραπάνω κυβικών αλλά και χρημάτων.Το Α4 πάντως είναι με τα 150hp και όχι με τα 180hp (ξέχασα να το γράψω πριν). Η επιλογή μου θα γίνει μάλλον απο τα κριτήρια που είπα και στην αρχή (προβληματα, αξιοπιστία, συντηρηση και οδηγική συμπεριφορά) Το sedan που ξέρεις μπορεί να είναι χρήσιμο και το μέλλον .... (αλλά μακρινό , πλάκα κάνω)
-
δυσκολη η συγκριση και η επιλογη αναμεσα σε τοσο ανομοια αυτοκινητα.
το ενα κουπε το αλλο σενταν.
το ενα πισωκινητο το αλλο με κινηση εμπρος.
το ενα για σπορτιβ κυριως νεους το αλλο μαλλον για ανησυχους 40+ οικογενειαρχες.
η bmw ειναι στην δυση πλεον της καριερας της αφου ηδη η νεα τριαρα ειναι ετοιμη ενω τo Α4 ειναι πιο φρεσκο και με καλυτερες προδιαγραφες ασφαλειας.
τα μονα κοινα που εχουν ειναι η καταγωγη τους και το πρεστιζ του κατασκευαστη που αντανακλα καπως και στον ιδιοκτητη τους ενω δεν φημιζονται βεβαια για την οικονομικη συντηρηση τους ενω μια μικτη ασφαλεια για ευνοητους λογους ειναι και στα δυο απαραιτητηη γνωμη μου αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.
και τα δυο μου αρεσουν αρκετα ομως το Α4ΤQ μου αρεσει περισσοτερο
-
Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.
Με το Α4 1.8Τ (ποιά έκδοση?), θα μπορείς να χαρείς και τις προσπεράσεις
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.................:
για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.
................:
για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.
Sorry
Kαι για ποιό Α4 Τ ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.
................:
για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.
Sorry
Kαι για ποιό Α4 Τ ?
με τα 150 ατια...................
γιατι δεν διαβαζεις τα λιγα πιο πανω ποστ......για να μην σου κανω τον αναμεταδοτη οχι τιποτα αλλο
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.
................:
για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.
Sorry
Kαι για ποιό Α4 Τ ?
με τα 150 ατια...................
γιατι δεν διαβαζεις τα λιγα πιο πανω ποστ......για να μην σου κανω τον αναμεταδοτη οχι τιποτα αλλο
Πώς φαίνεται ότι βιάζομαι....
-
25000 εβραίοι δεν είναι πολλοί?
-
Όντως διαφορετικά αυτοκίνητα που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους οδηγικών συμπεριφορών (Τι γράφω πάλι ο π......ς )
Πάντως στα δικά μου τα κριτήρια το AUDI είναι πιό κοντά σε αυτήν την κατηγορία
-
Ψηφιζω Audi μονο και μονο λογω το οτι ειναι πιο νεο και εχει πιστευω καλυτερα επιπεδα ασφαλειας. Αν ομως εισαι κατω των 27 με ανησυχειες και θες να το παιξεις και λιγο παρε τη μπεμπα(εγω αυτο θα εκανα). Επισης 2λιτρο ισως εχει περισσοτερα περιθωρια ομαλης βελτιωσης απο τον 1.8 που ειναι ηδη πιεσμενος
-
Coupe η Ci;
Από πότε τα δίπορτα τριών όγκων θεωρούνται coupe;
-
318 Ci
Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες.
Είναι και πιο όμορφη ... -
318ci!!!
-
Και εγώ απο άποψη ομορφιάς αλλά και πισω κίνησης δίνω ένα προβάδισμα στην 318Ci αλλά υπάρχει και αυτό το turbo (και τα πολλά περιθώρια εξέλιξης-πειράγματος) σε αυτόν τον κινητήρα..!
επίσης αν ισχύουν αυτά που είπε ο Βασίλης (Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες. ) έχει άλλο ένα προβάδισμα!
Το ξέρω είναι δύσκολη απόφαση (για αυτό και σας ρώτησα για μια δεύτερη γνώμη) επειδή όπως είπα και εγώ από την αρχή είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα.
ακόμα και αυτό που είπε ο alexastrag (αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.) θα παίξει το ρόλο του .
Για την τιμή δεν μου είπατε τη θεωρείται καλή ή οχι? -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
318 CiΕχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες.
Είναι και πιο όμορφη ... -
Ο χρήστης auber002b έγραψε:
Και εγώ απο άποψη ομορφιάς αλλά και πισω κίνησης δίνω ένα προβάδισμα στην 318Ci αλλά υπάρχει και αυτό το turbo (και τα πολλά περιθώρια εξέλιξης-πειράγματος) σε αυτόν τον κινητήρα..!
επίσης αν ισχύουν αυτά που είπε ο Βασίλης (Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες. ) έχει άλλο ένα προβάδισμα!
Το ξέρω είναι δύσκολη απόφαση (για αυτό και σας ρώτησα για μια δεύτερη γνώμη) επειδή όπως είπα και εγώ από την αρχή είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα.
ακόμα και αυτό που είπε ο alexastrag (αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.) θα παίξει το ρόλο του .
Για την τιμή δεν μου είπατε τη θεωρείται καλή ή οχι?αν με τα λεφτα αυτα βρεις μια bmw μοντ2002 που εκανε και το τελευταιο faselift αφου πλεον θα αλλαξει το μοντελο αυτο νομιζω θα ειναι μια καλη αγορα.......για τα μοντ 2001 δεν ξερω που παιζουν οι τιμες ομως μια εφημεριδα αγγελιων θα σε κατατοπισει.
BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)