Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    36
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      auber002b last edited by

      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
      Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        auber002b last edited by

        ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
        Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          auber002b last edited by

          ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ BMW 318Ci 2001 Ή AUDI A4 TURBO (2002). ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΤΟ ΕΝΑ COUPE ΤΟ ΑΛΛΟ SEDAN)
          Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 25000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Περίμενε μια στιγμή! Θες σενταν ή κουπε; Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρων, θα σου έλεγα μπέμπα αλλά την 320
            Αλλιώς το Α4 θα σε ικανοποιήσει πλήρως με τον κινητήρα του, αλλά είναι σεντάν [/img]

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              auber002b last edited by

              Ο χρήστης skye έγραψε:
              Περίμενε μια στιγμή! Θες σενταν ή κουπε; Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρων, θα σου έλεγα μπέμπα αλλά την 320
              Αλλιώς το Α4 θα σε ικανοποιήσει πλήρως με τον κινητήρα του, αλλά είναι σεντάν [/img]

              Πρόβλημα χώρων δεν έχω , όπως είπα είναι διαφορετικά αυτοκίνητα αλλά το καθένα για τον λόγω του μου αρέσει. Την 320 δεν θα την ήθελα λόγω παραπάνω κυβικών αλλά και χρημάτων.Το Α4 πάντως είναι με τα 150hp και όχι με τα 180hp (ξέχασα να το γράψω πριν). Η επιλογή μου θα γίνει μάλλον απο τα κριτήρια που είπα και στην αρχή (προβληματα, αξιοπιστία, συντηρηση και οδηγική συμπεριφορά) Το sedan που ξέρεις μπορεί να είναι χρήσιμο και το μέλλον .... (αλλά μακρινό , πλάκα κάνω)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexastrag last edited by

                δυσκολη η συγκριση και η επιλογη αναμεσα σε τοσο ανομοια αυτοκινητα.

                το ενα κουπε το αλλο σενταν.
                το ενα πισωκινητο το αλλο με κινηση εμπρος.
                το ενα για σπορτιβ κυριως νεους το αλλο μαλλον για ανησυχους 40+ οικογενειαρχες.
                η bmw ειναι στην δυση πλεον της καριερας της αφου ηδη η νεα τριαρα ειναι ετοιμη ενω τo Α4 ειναι πιο φρεσκο και με καλυτερες προδιαγραφες ασφαλειας.
                τα μονα κοινα που εχουν ειναι η καταγωγη τους και το πρεστιζ του κατασκευαστη που αντανακλα καπως και στον ιδιοκτητη τους ενω δεν φημιζονται βεβαια για την οικονομικη συντηρηση τους ενω μια μικτη ασφαλεια για ευνοητους λογους ειναι και στα δυο απαραιτητη

                η γνωμη μου αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.

                και τα δυο μου αρεσουν αρκετα ομως το Α4ΤQ μου αρεσει περισσοτερο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.

                  Με το Α4 1.8Τ (ποιά έκδοση?), θα μπορείς να χαρείς και τις προσπεράσεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                    Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.

                    ................:

                    για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                      Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.

                      ................:

                      για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.

                      Sorry

                      Kαι για ποιό Α4 Τ ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                        Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.

                        ................:

                        για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.

                        Sorry

                        Kαι για ποιό Α4 Τ ?

                        με τα 150 ατια...................

                        γιατι δεν διαβαζεις τα λιγα πιο πανω ποστ......για να μην σου κανω τον αναμεταδοτη οχι τιποτα αλλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                          Η 316ci, είναι κούκλα, αλλά....ψόφια.

                          ................:

                          για την 2λιτρη 318 μιλαει ο ανθρωπος με τα 143 ατια.

                          Sorry

                          Kαι για ποιό Α4 Τ ?

                          με τα 150 ατια...................

                          γιατι δεν διαβαζεις τα λιγα πιο πανω ποστ......για να μην σου κανω τον αναμεταδοτη οχι τιποτα αλλο

                          Πώς φαίνεται ότι βιάζομαι....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            apav last edited by

                            25000 εβραίοι δεν είναι πολλοί?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Όντως διαφορετικά αυτοκίνητα που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους οδηγικών συμπεριφορών (Τι γράφω πάλι ο π......ς )

                              Πάντως στα δικά μου τα κριτήρια το AUDI είναι πιό κοντά σε αυτήν την κατηγορία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enginekiller last edited by

                                Ψηφιζω Audi μονο και μονο λογω το οτι ειναι πιο νεο και εχει πιστευω καλυτερα επιπεδα ασφαλειας. Αν ομως εισαι κατω των 27 με ανησυχειες και θες να το παιξεις και λιγο παρε τη μπεμπα(εγω αυτο θα εκανα). Επισης 2λιτρο ισως εχει περισσοτερα περιθωρια ομαλης βελτιωσης απο τον 1.8 που ειναι ηδη πιεσμενος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Coupe η Ci;

                                  Από πότε τα δίπορτα τριών όγκων θεωρούνται coupe;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    318 Ci

                                    Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες.
                                    Είναι και πιο όμορφη ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pad last edited by

                                      318ci!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        auber002b last edited by

                                        Και εγώ απο άποψη ομορφιάς αλλά και πισω κίνησης δίνω ένα προβάδισμα στην 318Ci αλλά υπάρχει και αυτό το turbo (και τα πολλά περιθώρια εξέλιξης-πειράγματος) σε αυτόν τον κινητήρα..!
                                        επίσης αν ισχύουν αυτά που είπε ο Βασίλης (Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες. ) έχει άλλο ένα προβάδισμα!
                                        Το ξέρω είναι δύσκολη απόφαση (για αυτό και σας ρώτησα για μια δεύτερη γνώμη) επειδή όπως είπα και εγώ από την αρχή είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα.
                                        ακόμα και αυτό που είπε ο alexastrag (αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.) θα παίξει το ρόλο του .
                                        Για την τιμή δεν μου είπατε τη θεωρείται καλή ή οχι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazio last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                          318 Ci

                                          Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες.
                                          Είναι και πιο όμορφη ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alexastrag last edited by

                                            Ο χρήστης auber002b έγραψε:
                                            Και εγώ απο άποψη ομορφιάς αλλά και πισω κίνησης δίνω ένα προβάδισμα στην 318Ci αλλά υπάρχει και αυτό το turbo (και τα πολλά περιθώρια εξέλιξης-πειράγματος) σε αυτόν τον κινητήρα..!
                                            επίσης αν ισχύουν αυτά που είπε ο Βασίλης (Εχει φθηνότερη συντήρηση , καλύτερη μεταπώληση , λιγότερες βλάβες. ) έχει άλλο ένα προβάδισμα!
                                            Το ξέρω είναι δύσκολη απόφαση (για αυτό και σας ρώτησα για μια δεύτερη γνώμη) επειδή όπως είπα και εγώ από την αρχή είναι αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα.
                                            ακόμα και αυτό που είπε ο alexastrag (αν εισαι νεος [αν και οχι απαραιτητα] και ελευθερος να παρεις την μπεμπα ενω αν εισαι δεσμευμενος και με περισσοτερες υποχρεωσεις [τεκνα-πεθερα δηλ] να παρεις το Α4.) θα παίξει το ρόλο του .
                                            Για την τιμή δεν μου είπατε τη θεωρείται καλή ή οχι?

                                            αν με τα λεφτα αυτα βρεις μια bmw μοντ2002 που εκανε και το τελευταιο faselift αφου πλεον θα αλλαξει το μοντελο αυτο νομιζω θα ειναι μια καλη αγορα.......για τα μοντ 2001 δεν ξερω που παιζουν οι τιμες ομως μια εφημεριδα αγγελιων θα σε κατατοπισει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr