-
Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση , απέρριψα τα Audi.
Ενώ ήμουν κοντά σε Α4Τ όταν τα έβαλα να δουλέψουν κάτι οι καραδασμοί κάτι ο ήχος... δεν ξέρω τι να πώ αλλά Bmw. Σίγουρα πανέμορφη και πίστεψέ με στα χρήματα αυτά παίζει και το εξακύλινδρο 320 που αλλάζει εντελώς τα πράγματα.
Δεν προχώρησα δε στην αγορά ακόμη πιστέυοντας οτι με την διοχέτευση στην αγορά της Ε90 θα πέσει και άλλο η Ε46.
Αυτά ελπίζω να βοήθησα. -
Ο χρήστης tom_st έγραψε:
Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση , απέρριψα τα Audi.
Ενώ ήμουν κοντά σε Α4Τ όταν τα έβαλα να δουλέψουν κάτι οι καραδασμοί κάτι ο ήχος... δεν ξέρω τι να πώ αλλά Bmw. Σίγουρα πανέμορφη και πίστεψέ με στα χρήματα αυτά παίζει και το εξακύλινδρο 320 που αλλάζει εντελώς τα πράγματα.
Δεν προχώρησα δε στην αγορά ακόμη πιστέυοντας οτι με την διοχέτευση στην αγορά της Ε90 θα πέσει και άλλο η Ε46.
Αυτά ελπίζω να βοήθησα.Ναι και εγω δεν έχω προχωρήσει ακόμα στην αγορά για αυτον ακριβώς τον λόγο, ξέρεις μήπως απο πια χρονιά και μετά στις 318 έχουν τον 1995cc με 143hp και η 320 2200cc και 170hp ? πριν πόσα είχαν? (μήπως 115 και 150 αντίστοιχα?) το 2002 κάνανε καποιο facelift ?
-
η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........Γιες γιες ... η Ε46 τα 2 πρώτα χρόνια ήταν 2000 6cyl , μετά ήταν 2200 6cyl
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........ναι 2200 cc και 170 ολόκληρα αλογάκια.....
-
318 Ci
Βελούδινος κινητήρας (έχει ο θειός μια) και αξιόπιστη.Μου αρέσει και περισσότερο σχεδιαστικά.
Το Α4 1,8Τ δεν λέω ότι είναι αναξιόπιστο αλλά έχω διαβάσει αρκετά παράπονα ιδιοκτητών σε περιοδικά του χώρου.
Είμαι και οπαδός της «ατμόσφαιρας» και πόσο μάλλον της Βαυαρικής οπότε καταλαβαίνεις...
-
Ο κινητήρας της 2.2 λέγεται Μ54. Τοποθετήθηκε στις Bmw παραγωγής απο Σεπ. 2000. Έχει 2.171 κυβ. εκ. με απόδοση 170/6.100.
Πρακτικά τον συναντάμε σε αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τέλη 2000 αρχές 2001. Στην πράξη σύμφωνα με αρκετές μαρτυρίες είναι πολύ καλύτερος απο τον δίλιτρο (πάντα 6κυλ) κυρίως χαμηλά.
Οι διαφορές του απο τον 2.0 είναι 1) Διπλό vanos 2) Ηλεκτρονικό γκάζι
- Νέες ρυθμίσεις βαλβίδων εισαγωγής 4) Επανασχεδιασμός συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής και
5)Ελαχιστοποίηση τριβών εμβόλων.
Στην Ελλάδα πουλήθηκαν παράλληλα οι δύο εξακύλινδροι.
-
tom_st , μήπως ξέρεις για την 318 κάτι αντίστοιχο?
έχω βρει 318 του 2001 που λένε ότι είναι 1900cc 118ps και 318 πάλι του 2001 με 2000cc και 143hp , ισχύει κατι τέτοιο?
το 2001 η bmw έβγαζε και τους 2 κινητήρες? σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp. -
Ο χρήστης auber002b έγραψε:
tom_st , μήπως ξέρεις για την 318 κάτι αντίστοιχο?
έχω βρει 318 του 2001 που λένε ότι είναι 1900cc 118ps και 318 πάλι του 2001 με 2000cc και 143hp , ισχύει κατι τέτοιο?
το 2001 η bmw έβγαζε και τους 2 κινητήρες? σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.Ναι οι 318 Ε46 απο τη γεννηση τους εβγαιναν με το Μ43 και 118 ιππους
το 2001 αντικατασταθηκε με το 2λιτρο 143 ιππων (ολα τετρακυλινδρα) και η 320 με 6κυλινδρο 2,2ltr 170HP -
Ο χρήστης auber002b έγραψε:
σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.150ΗP(βλεπε 120i)
-
Πως τα κατάφερε και έμπλεξε έτσι τις ονομασίες και τους κινητήρες σε σημείο που να μην βγάζεις άκρη...για αυτό γύρισε ξανα στο κλασσικό 316->1,6 318->1,8 320->2,0 και ούτω καθεξής...
-
Μπεμπα και για μένα. Πιο όμορφη, πιο σπορ και με πιο φθηνή συντήρηση. Εντάξει είναι λιγότερο ευρύχωρη από το A4 αλλά δεν είναι και χαοτική η διαφορά.
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.
150ΗP(βλεπε 120i)
Ο 2λιτρος που φοραει η 120i και τωρα η νεα 320i ειναι η εξελιγμενη μορφη αυτου που απεδιδε 143 αλογα! Οποτε η Ε46 ειχε 143 αλογα...
-
Ναι πράγματι οπως τα λέει ο KingManos είναι.
Μοτερ Μ43 1.9 και 118 ίπποι. Πρόκειται για το κλασικό οκταβάλβιδο μοτέρ της Bmw. Καλή ροπή χαμηλά αλλά όχι πολύ δύναμη.Απο τις αρχές του 2002 έχουμε τον κινητήρα Ν42 με 143 ίππους.
Πρόκειται για τον πρώτο 16v valvetronic 2.0 που απέκτησε διπλό vanos.Είναι εξαιρετικό μοτέρ με πολύ καλές επιδόσεις για την δύναμή του. Για λόγους αρχής η Bmw επειδή 320ι σημαίνει 6 κύλινδροι διατήρησε την ονομασία 318ι. Για λόγους κύρους και μόνο.
Σήμερα φαίνεται να το εγκαταλείπει και επανέρχεται στα 4κύλινδρα 120 και 320 με 150 ίππους που αποτελούν την συνέχεια του Ν42.
-
Ο χρήστης tom_st έγραψε:
Απο τις αρχές του 2002 έχουμε τον κινητήρα Ν42 με 143 ίππους.
Πρόκειται για τον πρώτο 16v valvetronic 2.0 που απέκτησε διπλό vanos.Είναι εξαιρετικό μοτέρ με πολύ καλές επιδόσεις για την δύναμή του.
Aν θυμάμαι καλά,οι επιδόσεις με τον 4κύλινδρο Valvetronic ήταν καλύτερες από του δίλιτρου 6κύλινδρου!
-
Ετσι ειναι μιας και η ιπποδυναμη ειναι αυξημενη, και οι ροπη ειναι αυξημενη και η μεγιστη τιμη της εμφανιζεται χαμηλωτερα και το βαρος του ειναι μικροτερο...!
-
ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ BMW !
ΛΕΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
ΕΤΣΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!!!
BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)