Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 318 Ci (2001) Ή AUDI A4 TURBO (2002)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    36
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tom_st last edited by

      Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση , απέρριψα τα Audi.
      Ενώ ήμουν κοντά σε Α4Τ όταν τα έβαλα να δουλέψουν κάτι οι καραδασμοί κάτι ο ήχος... δεν ξέρω τι να πώ αλλά Bmw. Σίγουρα πανέμορφη και πίστεψέ με στα χρήματα αυτά παίζει και το εξακύλινδρο 320 που αλλάζει εντελώς τα πράγματα.
      Δεν προχώρησα δε στην αγορά ακόμη πιστέυοντας οτι με την διοχέτευση στην αγορά της Ε90 θα πέσει και άλλο η Ε46.
      Αυτά ελπίζω να βοήθησα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        auber002b last edited by

        Ο χρήστης tom_st έγραψε:
        Επειδή βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση , απέρριψα τα Audi.
        Ενώ ήμουν κοντά σε Α4Τ όταν τα έβαλα να δουλέψουν κάτι οι καραδασμοί κάτι ο ήχος... δεν ξέρω τι να πώ αλλά Bmw. Σίγουρα πανέμορφη και πίστεψέ με στα χρήματα αυτά παίζει και το εξακύλινδρο 320 που αλλάζει εντελώς τα πράγματα.
        Δεν προχώρησα δε στην αγορά ακόμη πιστέυοντας οτι με την διοχέτευση στην αγορά της Ε90 θα πέσει και άλλο η Ε46.
        Αυτά ελπίζω να βοήθησα.

        Ναι και εγω δεν έχω προχωρήσει ακόμα στην αγορά για αυτον ακριβώς τον λόγο, ξέρεις μήπως απο πια χρονιά και μετά στις 318 έχουν τον 1995cc με 143hp και η 320 2200cc και 170hp ? πριν πόσα είχαν? (μήπως 115 και 150 αντίστοιχα?) το 2002 κάνανε καποιο facelift ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........

            Γιες γιες ... η Ε46 τα 2 πρώτα χρόνια ήταν 2000 6cyl , μετά ήταν 2200 6cyl

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              auber002b last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              η 320 βγηκε ποτε με 2,200???? δεν νομιζω...........

              ναι 2200 cc και 170 ολόκληρα αλογάκια.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                318 Ci

                Βελούδινος κινητήρας (έχει ο θειός μια) και αξιόπιστη.Μου αρέσει και περισσότερο σχεδιαστικά.

                Το Α4 1,8Τ δεν λέω ότι είναι αναξιόπιστο αλλά έχω διαβάσει αρκετά παράπονα ιδιοκτητών σε περιοδικά του χώρου.

                Είμαι και οπαδός της «ατμόσφαιρας» και πόσο μάλλον της Βαυαρικής οπότε καταλαβαίνεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tom_st last edited by

                  Ο κινητήρας της 2.2 λέγεται Μ54. Τοποθετήθηκε στις Bmw παραγωγής απο Σεπ. 2000. Έχει 2.171 κυβ. εκ. με απόδοση 170/6.100.

                  Πρακτικά τον συναντάμε σε αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τέλη 2000 αρχές 2001. Στην πράξη σύμφωνα με αρκετές μαρτυρίες είναι πολύ καλύτερος απο τον δίλιτρο (πάντα 6κυλ) κυρίως χαμηλά.

                  Οι διαφορές του απο τον 2.0 είναι 1) Διπλό vanos 2) Ηλεκτρονικό γκάζι

                  1. Νέες ρυθμίσεις βαλβίδων εισαγωγής 4) Επανασχεδιασμός συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής και

                  5)Ελαχιστοποίηση τριβών εμβόλων.

                  Στην Ελλάδα πουλήθηκαν παράλληλα οι δύο εξακύλινδροι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    auber002b last edited by

                    tom_st , μήπως ξέρεις για την 318 κάτι αντίστοιχο?
                    έχω βρει 318 του 2001 που λένε ότι είναι 1900cc 118ps και 318 πάλι του 2001 με 2000cc και 143hp , ισχύει κατι τέτοιο?
                    το 2001 η bmw έβγαζε και τους 2 κινητήρες? σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kingmanos last edited by

                      Ο χρήστης auber002b έγραψε:
                      tom_st , μήπως ξέρεις για την 318 κάτι αντίστοιχο?
                      έχω βρει 318 του 2001 που λένε ότι είναι 1900cc 118ps και 318 πάλι του 2001 με 2000cc και 143hp , ισχύει κατι τέτοιο?
                      το 2001 η bmw έβγαζε και τους 2 κινητήρες? σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.

                      Ναι οι 318 Ε46 απο τη γεννηση τους εβγαιναν με το Μ43 και 118 ιππους
                      το 2001 αντικατασταθηκε με το 2λιτρο 143 ιππων (ολα τετρακυλινδρα) και η 320 με 6κυλινδρο 2,2ltr 170HP

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kingmanos last edited by

                        Ο χρήστης auber002b έγραψε:
                        σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.

                        150ΗP(βλεπε 120i)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Πως τα κατάφερε και έμπλεξε έτσι τις ονομασίες και τους κινητήρες σε σημείο που να μην βγάζεις άκρη...για αυτό γύρισε ξανα στο κλασσικό 316->1,6 318->1,8 320->2,0 και ούτω καθεξής...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Μπεμπα και για μένα. Πιο όμορφη, πιο σπορ και με πιο φθηνή συντήρηση. Εντάξει είναι λιγότερο ευρύχωρη από το A4 αλλά δεν είναι και χαοτική η διαφορά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              melos86 last edited by

                              Ο χρήστης KingManos έγραψε:

                              σήμερα πάντως υπάρχει ο 2000cc (1995cc) με 143hp.

                              150ΗP(βλεπε 120i)

                              Ο 2λιτρος που φοραει η 120i και τωρα η νεα 320i ειναι η εξελιγμενη μορφη αυτου που απεδιδε 143 αλογα! Οποτε η Ε46 ειχε 143 αλογα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tom_st last edited by

                                Ναι πράγματι οπως τα λέει ο KingManos είναι.
                                Μοτερ Μ43 1.9 και 118 ίπποι. Πρόκειται για το κλασικό οκταβάλβιδο μοτέρ της Bmw. Καλή ροπή χαμηλά αλλά όχι πολύ δύναμη.

                                Απο τις αρχές του 2002 έχουμε τον κινητήρα Ν42 με 143 ίππους.
                                Πρόκειται για τον πρώτο 16v valvetronic 2.0 που απέκτησε διπλό vanos.

                                Είναι εξαιρετικό μοτέρ με πολύ καλές επιδόσεις για την δύναμή του. Για λόγους αρχής η Bmw επειδή 320ι σημαίνει 6 κύλινδροι διατήρησε την ονομασία 318ι. Για λόγους κύρους και μόνο.

                                Σήμερα φαίνεται να το εγκαταλείπει και επανέρχεται στα 4κύλινδρα 120 και 320 με 150 ίππους που αποτελούν την συνέχεια του Ν42.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Ο χρήστης tom_st έγραψε:

                                  Απο τις αρχές του 2002 έχουμε τον κινητήρα Ν42 με 143 ίππους.
                                  Πρόκειται για τον πρώτο 16v valvetronic 2.0 που απέκτησε διπλό vanos.

                                  Είναι εξαιρετικό μοτέρ με πολύ καλές επιδόσεις για την δύναμή του.

                                  Aν θυμάμαι καλά,οι επιδόσεις με τον 4κύλινδρο Valvetronic ήταν καλύτερες από του δίλιτρου 6κύλινδρου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    melos86 last edited by

                                    Ετσι ειναι μιας και η ιπποδυναμη ειναι αυξημενη, και οι ροπη ειναι αυξημενη και η μεγιστη τιμη της εμφανιζεται χαμηλωτερα και το βαρος του ειναι μικροτερο...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      auber002b last edited by

                                      ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ BMW !
                                      ΛΕΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
                                      ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
                                      ΕΤΣΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!!!

                                      http://www.bmwinfo.com

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr