-
υπάρχει κανείς που να το συνδυάζει με κιτ υδρ/σης ?
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028
Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
Σχεδον 5 λεπτα το λιτρο φθηνοτερα (κατα τι λιγοτερο)... Αρα σε ενα γεμισμα 40 λιτρων κερδος 2 ευρω!
Αλλα απο την Καλαμαρια (που ειναι και ανατολικα) θελεις 25 χιλιομετρα να πας και αλλα τοσα να γυρισεις, συνολο 50! Με μια καταναλωση της ταξης των 8λ/100χλμ εχουμε μεταφορικο κοστος 3,80€!
Αρα αν προτιμησεις το συγκεκριμενο πρατηριο χωρις να ειναι στον δρομο σου χανεις 1,80€ ανα γεμισμα!
Αυτα για τους πραγματικους λατρεις της οικονομιας!!!!! -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028
Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
Σχεδον 5 λεπτα το λιτρο φθηνοτερα (κατα τι λιγοτερο)... Αρα σε ενα γεμισμα 40 λιτρων κερδος 2 ευρω!
Αλλα απο την Καλαμαρια (που ειναι και ανατολικα) θελεις 25 χιλιομετρα να πας και αλλα τοσα να γυρισεις, συνολο 50! Με μια καταναλωση της ταξης των 8λ/100χλμ εχουμε μεταφορικο κοστος 3,80€!
Αρα αν προτιμησεις το συγκεκριμενο πρατηριο χωρις να ειναι στον δρομο σου χανεις 1,80€ ανα γεμισμα!
Αυτα για τους πραγματικους λατρεις της οικονομιας!!!!!αν ομως (λεμε ΑΝ) πήγαιναν ολοι οι οδηγοι απο Ανατολικη Θεσσαλονικη και γεμιζαν στον συγκεκριμενο και εμεναν οι υπολοιποι (καρτελαντιδες) χωρις δουλεια, πιστευεις οτι θα κρατουσαν για πολυ ακομα αυτες τις τιμες;
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Ειναι άμεσου ψεκασμου δεν υπάρχει κιτ γιαυτο ακόμα , νομίζω οτι αναμένεται απο κάποιες εταιρίες με υγρο ψεκασμό πχ prinsEyxaristw 8 perimenw n dw t 8 vgaloun mpas k elafrini ligw t akoumpima ston venzina m....
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028
Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
Σχεδον 5 λεπτα το λιτρο φθηνοτερα (κατα τι λιγοτερο)... Αρα σε ενα γεμισμα 40 λιτρων κερδος 2 ευρω!
Αλλα απο την Καλαμαρια (που ειναι και ανατολικα) θελεις 25 χιλιομετρα να πας και αλλα τοσα να γυρισεις, συνολο 50! Με μια καταναλωση της ταξης των 8λ/100χλμ εχουμε μεταφορικο κοστος 3,80€!
Αρα αν προτιμησεις το συγκεκριμενο πρατηριο χωρις να ειναι στον δρομο σου χανεις 1,80€ ανα γεμισμα!
Αυτα για τους πραγματικους λατρεις της οικονομιας!!!!!αν ομως (λεμε ΑΝ) πήγαιναν ολοι οι οδηγοι απο Ανατολικη Θεσσαλονικη και γεμιζαν στον συγκεκριμενο και εμεναν οι υπολοιποι (καρτελαντιδες) χωρις δουλεια, πιστευεις οτι θα κρατουσαν για πολυ ακομα αυτες τις τιμες;
Δεν μου αρεσει να συζητω σε θεωρητικο επιπεδο, ποσο δε μαλλον σε ουτοπικο!
Εγω απλα απαντησα στον φιλο παραπανω πως αν η κατοικια του ειναι σε αποσταση ανω των 12,5 χιλιομετρων απο το συγκεκριμενο πρατηριο τοτε οχι μονο δεν κερδιζεις απο την χαμηλωτερη τιμη αλλα καταφερνεις να πληρωσεις περισσοτερα απο το να βαλεις σε καποιο κοντινο πρατηριο με την μεγαλυτερη τιμη που ανεφερε! -
Σήμερα τα κατάφερα! Έβαλα σε ρεζερβουάρ των 42,4 λίτρων (53-20%) 42,44 λίτρα, χωρίς να έχει γυρίσει ακόμη σε βενζίνη μόνο του! Δεν έβγαλα και άχνα, γιατί θεώρησα ότι τα στοιχεία δεν ήταν επαρκή. Θα μπορούσε πχ να έχει μέσα μόνο υδρατμούς ή το -20% να μην είναι τόσο αλλά 19%. Με τόσο μικρή διαφορά δεν μπορείς να πεις τον άλλον κλέφτη, παρότι φοβάμαι πως είναι. Του την έχω όμως στημένη για την άλλη φορά. Θα το αφήσω να τελειώσει εντελώς και αν γράψει παραπάνω θα γίνει το έλα να δεις από καταγγελίες, μηνύσεις κλπ.
Αλήθεια, αν τελειώσει το αέριο εντελώς, υπάρχει κανένα πρόβλημα; -
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Αλήθεια, αν τελειώσει το αέριο εντελώς, υπάρχει κανένα πρόβλημα;
δεν υπαρχει προβλημα, αλλα μην βιαστεις να κατηγορησεις.
αν κανεις σταθερες διαδρομες δες μηπως σου βγαλει περισσοτερα χιλιομετρα.
Αν η αντλια ειχε μεγαλυτερη πιεση, μπορει να πίεσε το φλοτερ και να πηρε παραπανω αεριο.μου εχει τυχει να μου βαλουν 30+ λιτρα σε μια δεξαμενη με ονομαστικη χωρητικοτητα 33 λιτρα (27 το ωφέλιμο)
τα χιλιομετρα που εβγαλε ομως μεχρι να αδειασει ανταποκρινοταν στα περισσοτερα λιτρα.επισης παρατηρησα στο πρατηριο που βαζω σταθερα τον τελευταιο καιρο οτι αν βαζει σε δυο αυτοκινητα ταυτοχρονα η αντλια εχει λιγο χαμηλοτερη πιεση απο οταν βαζω μονος μου
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028
Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
Σχεδον 5 λεπτα το λιτρο φθηνοτερα (κατα τι λιγοτερο)... Αρα σε ενα γεμισμα 40 λιτρων κερδος 2 ευρω!
Αλλα απο την Καλαμαρια (που ειναι και ανατολικα) θελεις 25 χιλιομετρα να πας και αλλα τοσα να γυρισεις, συνολο 50! Με μια καταναλωση της ταξης των 8λ/100χλμ εχουμε μεταφορικο κοστος 3,80€!
Αρα αν προτιμησεις το συγκεκριμενο πρατηριο χωρις να ειναι στον δρομο σου χανεις 1,80€ ανα γεμισμα!
Αυτα για τους πραγματικους λατρεις της οικονομιας!!!!!αν ομως (λεμε ΑΝ) πήγαιναν ολοι οι οδηγοι απο Ανατολικη Θεσσαλονικη και γεμιζαν στον συγκεκριμενο και εμεναν οι υπολοιποι (καρτελαντιδες) χωρις δουλεια, πιστευεις οτι θα κρατουσαν για πολυ ακομα αυτες τις τιμες;
Δεν μου αρεσει να συζητω σε θεωρητικο επιπεδο, ποσο δε μαλλον σε ουτοπικο!
Εγω απλα απαντησα στον φιλο παραπανω πως αν η κατοικια του ειναι σε αποσταση ανω των 12,5 χιλιομετρων απο το συγκεκριμενο πρατηριο τοτε οχι μονο δεν κερδιζεις απο την χαμηλωτερη τιμη αλλα καταφερνεις να πληρωσεις περισσοτερα απο το να βαλεις σε καποιο κοντινο πρατηριο με την μεγαλυτερη τιμη που ανεφερε!εγώ απλά έκανα μία ενημέρωση.φυσικό και είναι να μήν τους βολέυει όλους.εγώ μένω τρίλοφο και είμαι 5 χλμ μακριά.φυσικά και θα πάω να βάλω.δέν είναι δυνατόν να ξέρω πού μένουν όλα τα μέλη.πάντως καλό είναι να το γνωρίζουν οι Θεσσαλονικείς.
-
Κουβεντα κανουμε βρε παιδια..
Εγω απλα τονισα οτι δεν ειναι μονο η τιμη στην αντλια που παιζει ρολο! -
Μου ειναι αδυνατον να διαβασω τοσσες σελιδες και καπου θα εχει αναφερθει..
Σε peugeot 206 cc εχει βαλει καποιος υγραεριο ?
Αν ναι που εβαλε την δεξαμενη αφου δεν εχει ρεζερβα και τι χωριτικοτητα εχει ?
Προβληματα ειχε ?
Ευχαριστω πολυ.
-
Ο χρήστης aristidis540 έγραψε:
δεν το καταλαβα αυτο ,δηλαδη οσο λιγοτερες βαλβιδες τοσο το καλυτερο?
Ας μας πει την γνωμη του και ενας μηχανικος αυτοκινητων,,,
το δικο μου ειναι 12βαλβιδο εχω 20.000 χλμ με αεριο.
Δεν παω παω απο 3500 στροφες ειναι σωστο αυτο?
Είναι ποιο χοντρές, και αντέχουν περισσότερο, δεν είναι ‘φλοίδες’. Έρχονται σε μεγαλύτερη επαφή με το ψυκτικό διότι περιβάλλοντα από αυτό.
Α. -
απο τη μια είναι ολοι οι λόγοι που αναφερονται στο αρθρο, απο την αλλη ομως (προσωπική άποψη) όσοι σκεφτόταν σοβαρα να βαλουν αέριο εβαλαν ήδη, οποτε η αγορα θα είχε ετσι κι αλλιως πτωση...
εντωμεταξύ με τις συνεχομενες αυξησεις στη βενζινη πλεον το αεριο ειναι σε τιμη κατω απο το 50% της αμόλυβδης
Πτώση ρεκόρ 90% στις τοποθετήσεις συστημάτων υγραεριοκίνησης!
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112987364
-
σε μερικες πολεις υπαρχει αυτη η διαφορα τιμης στο 50%, σε μικροτερες πολεις που το εμπορευονται 2-3 πρατηρια κρατανε σταθερα 0.89 και βενζινη 1.72, +7λεπτα/λ στη τσεπη τους
-
παιδες στο δικο μου ρυθμιζα τις βαλβιδες καθε 20.000 χλμ μηπως τωρα με το αεριο πρεπει να τις βλεπω ποιο συχνα?
-
Ο χρήστης aristidis540 έγραψε:
παιδες στο δικο μου ρυθμιζα τις βαλβιδες καθε 20.000 χλμ μηπως τωρα με το αεριο πρεπει να τις βλεπω ποιο συχνα?Στα πρώτα χιλιόμετρα με το υγραέριο ναι, πιο συχνά.
Μετά δεν χρειάζεται τόσο συχνά.
-
ok θα το παω μια βολτα στον μηχανικο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
δεν το καταλαβα αυτο ,δηλαδη οσο λιγοτερες βαλβιδες τοσο το καλυτερο?
Ας μας πει την γνωμη του και ενας μηχανικος αυτοκινητων,,,
το δικο μου ειναι 12βαλβιδο εχω 20.000 χλμ με αεριο.
Δεν παω παω απο 3500 στροφες ειναι σωστο αυτο?
Είναι ποιο χοντρές, και αντέχουν περισσότερο, δεν είναι ‘φλοίδες’. Έρχονται σε μεγαλύτερη επαφή με το ψυκτικό διότι περιβάλλοντα από αυτό.
Α.Άψογος Μαστρο - Αντώνη.
-
Για σας Φίλοι μου τις υγραεριοκίνησης
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τώρα μπορείτε να αντικαταστήσετε την αντλία τις ICOM πόλη εύκολα και οικονομικά. Δεν χρειάζεται πια να πληρώνετε 350Ευρω σε αντιπροσώπους τις ICOM !!! Για μένα προσωπικά είναι πιασε κολε !!! Ι τρόμπα που έχει μέσα η ICOM είναι πολύ φτηνή φτηνότερη και από αυτή που θα σας προτείνω. Μάλιστα έχω την εντύπωση πως έχει φτιαχτή για να χαλά γιατί από την αρχή που δούλεψε και η καινούρια και αυτή που αντικαταστάθηκε έκανε θόρυβο σε σχέση με αυτήν που έβαλα τώρα ! Δεν σας προτείνω να ξαναβάλετε την γνήσια γιατί πολύ απλά θα σας ξανά χαλάσει είτε στα 30.000χιλ είτε στα 60.000 χιλ !!! Στη δεξαμενή της η Icom έχει μια απλή τρόμπα βενζίνης τίποτα το ιδιαίτερο ! Αν λύσετε την δεξαμενή και λύσετε και το μαύρο κουτί με το φίλτρο στο οποίο είναι τοποθετούμενη η τρόμπα θα δείτε περί τίνος πρόκριτε ! Βέβαια η διαδικασία δεν είναι εύκολη μιας και η δεξαμενή είναι υπό πίεση και δεύτερον είναι και πολύ στενά για εργασία εκεί που πρέπει να δουλέψετε !!! Η τρόμπα είναι η KRP 107 τις MAPCO και είναι σαφώς καλύτερη από αυτήν που τοποθετείτε από τη μαμά !!! Θα χιαστή απλός μια μικρή μετατροπή στα φις σύνδεσης τίποτα το σημαντικό. Συμβουλή μου είναι να τοποθετήσετε και ένα ισχυρό μαγνητάκι δίπλα από την τρόμπα μέσα στην δεξαμενή για να μαζεύει την σκουριά που δημιουργείτε με τον καιρό εκεί μέσα και ίσως είναι ένα από τα αίτια που χαλαει η τρόμπα .** Διαγράφηκαν προσωπικά στοιχεία . **
Ελπίζω να βοήθησα μερικούς να γλιτώσετε κάποια χρήματα. -
Βασίλη μου, τέτοιο απροκάλυπτο ‘μαγαζάκι’ τόσα χρόνια που σερφάρω στο forum, δεν έχω ματαδεί!......
Απορώ πως οι συνάδελφοι, δεν έχουν χτυπήσει κόκκινο……
Συγνώμη Αντώνη που δεν είμαστε 24 ώρες το 24ωρο στο φόρουμ.[mod]
Ας είναι!!!!.... φίλε matheos τι μάρκα είναι?.
Σίγουρα το Ricardo δεν είναι φτηνά!.
Όσο για το emarket, δεν θέλω να σχολιάσω……
Μα εάν μας πεις την μάρκα θα εκφέρω έγκυρη γνώμη. Περιμένω.
Σίγουρα συμβουλή μου είναι, να μην αδειάζει το τανκ του αερίου, διότι καταστρέφετε η αντλία!. Στα 2/3 αδειασμένο, να γυρίζετε στην βενζίνα, μέχρι πλήρωσης του!.
Αυτά περί τσεκαρίσματος της ποσότητας που πληρώνουμε, ανάγετε στο φάσμα της μπούρδας!.
Πενία τέχνας απεργάζεται, μα η τέχνη είναι μονόδρομος……
Όσο για την τοποθέτηση από άσχετο, το βρίσκω επικίνδυνο. Δεν αλλάζεις πρίζα στο σπίτι κλίνοντας τον γενικό!.
Το άδειασμα του αερίου ποιος θα το κάνει, και με τι εργαλείο?.
Την μετέπιπτα στεγανοποίηση ποιος θα την κάνει και πως?.
Και άλλα πολλά που δεν προτίθεμαι να εξηγήσω.
Επικίνδυνες παραθέσεις!!!!!......
Α. -
Τρόμπες υπάρχουν και με 35 & 45 & 72. Η επόμενη μάρκα κάνει 120ε!.
Βλέπετε φίλοι μου συνάδελφοι, της μαλακιές που κάνουμε, και πέφτουμε στα νύχια ενός πιπινιού, (δηλαδή ενός πιτσιρίκα)?!!!!....
Διότι 350 δεν μπορεί να χρεώνετε, όταν ένα κιτ τοποθετείτε με 900 έως και 1500ε!.
Α.
Υγραεριοκίνηση!