Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 22
    • Best 0
    • Groups 0

    matheos

    @matheos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    22
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    matheos Unfollow Follow

    Latest posts made by matheos

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Οι κανόνες είναι για να σπάνε αυτό έμαθα στη ζωή μου και στα τόσο χρόνια εμπειρίας στη δαυλιά μου ! Θα θελα να σε ενημερώσω ότι δεν είμαι άσχετος και ότι δεν είμαι πιτσιρικάς, και είμαι 38 χρονό!!! 1 είμαι ηλεκτρολόγος, 2 είμαι ηλεκτρονικός, 3 είμαι τεχνικός Υπολογιστών, και εργάζομαι ως συντηρητής σε μεγάλα ψυγεία σε βιομηχανική ! Τώρα τελευταία έγινα και Τεχνικός τις ICOM από μόνος μου γιατί με ανάγκασε ο μπιρμος και σια με το μονοπώλιο του !!! Το σύστημα ICOM το έχω κάνει βίδες και ξέρω να λίνο προβλήματα εκεί που κόπια μαστορια κλανουν πατάτες ! Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που με έχουν πάρει τουλάχιστον καμιά 10ρια για να τους πω την γνώμη μου γιατί είχαν κάποια προβλήματα και ο μάστορας τους δεν ήξερε τη έφταιγε !!

      Μην μου αρχινας με μηνύσεις όπως ο μπιρμπος γιατί σας χαλώ τον κλαδο και σηκώνω το ανάστημα μου απέναντι στο μονοπώλιο που έχετε και ταλεποριτε τους πελάτες σας γιατί τους έχετε πιάσει από τα αρχειδια λέγοντας από μέσα σας εδώ σε έχω που θα πας από μένα θα αγοράζεις ακριβά και αν δε δουλεύει καλά το σύστημα σου με μένα θα ταλεπορισε, γραμμένους σας έχω ! Έχετε πάρει μια άδεια από το υπουργείο και το παίζετε μαστορια, και με αυτή την άδεια φοβίζετε κάθε αθώο πολίτη που έβαλε υγραέριο στο αυτοκινητάκι του για να κάνει οικονομία πως μόνο εσείς μπορείτε να ασχοληθείτε με το σύστημα γιατί υπαρχή κίνδυνος φωτιάς και τα τι άυτα !!!

      Σας ενημερώνου όλους εδώ μέσα σε αυτό το φόρουμ πως η ICOM έχει κάνει το σύστημα της τόσο απλό που δεν χρειάζεστε να φοβάστε να ασχοληθείτε με αυτό !!!!! Είναι πανεύκολο να κάνετε διάγνωση βλάβης, είναι πανεύκολο να αλλάξετε μια τρόμπα, και είναι πανεύκολο να αλλάξετε ένα φίλτρο Υγραερίου αν φυσικά πιάνουν τα χέρια σας ! Να στε όλοι καλά και μην σκύβετε το κεφάλι στο κατεστημένο !!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Και γιατί απαγορεύεται αυτό ? Αν προτινα το γερμανικό το Side που την πουλά 60Ευρω θα ήτανε ενταξη δηλαδή ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
      Βασίλη μου, τέτοιο απροκάλυπτο ‘μαγαζάκι’ τόσα χρόνια που σερφάρω στο forum, δεν έχω ματαδεί!......
      Απορώ πως οι συνάδελφοι, δεν έχουν χτυπήσει κόκκινο……
      Συγνώμη Αντώνη που δεν είμαστε 24 ώρες το 24ωρο στο φόρουμ.[mod]
      Ας είναι!!!!.... φίλε matheos τι μάρκα είναι?.
      Σίγουρα το Ricardo δεν είναι φτηνά!.
      Όσο για το emarket, δεν θέλω να σχολιάσω……
      Μα εάν μας πεις την μάρκα θα εκφέρω έγκυρη γνώμη. Περιμένω.
      Σίγουρα συμβουλή μου είναι, να μην αδειάζει το τανκ του αερίου, διότι καταστρέφετε η αντλία!. Στα 2/3 αδειασμένο, να γυρίζετε στην βενζίνα, μέχρι πλήρωσης του!.
      Αυτά περί τσεκαρίσματος της ποσότητας που πληρώνουμε, ανάγετε στο φάσμα της μπούρδας!.
      Πενία τέχνας απεργάζεται, μα η τέχνη είναι μονόδρομος……
      Όσο για την τοποθέτηση από άσχετο, το βρίσκω επικίνδυνο. Δεν αλλάζεις πρίζα στο σπίτι κλίνοντας τον γενικό!.
      Το άδειασμα του αερίου ποιος θα το κάνει, και με τι εργαλείο?.
      Την μετέπιπτα στεγανοποίηση ποιος θα την κάνει και πως?.
      Και άλλα πολλά που δεν προτίθεμαι να εξηγήσω.
      Επικίνδυνες παραθέσεις!!!!!......
      Α.

      Καταρχήν ο αρχηγός του forum εδώ έχει σβήσει τα στοιχεία τις Αντλίας και τα δικά μου στοιχεία !edit mod ! Το όνομα τις αντλίας είναι KRP107 και θα την βρείτε σε διάφορα side στο ιντερνέτ !!! Όσο αφορά τώρα τον Αντώνης τεαμ ! Κίτα δεν πρέπει να είσαι εγκαταστάτης υγραεριου για να κάνεις αυτή τι δαυλιά, Αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου και να έχεις όρεξη !!! Μιλάς για στεγανοποιήσει λες και είναι κάτι δύσκολο η κάτι το εξιδικευμενο……….ας γελάσω. Η κεφαλη στη δεξαμενή της ICOM στεγανοποιείτε μόνο από μια μικρή λαστιχένια φλατσα την οποία αν θες μπορείς να την αλλάξεις η αν θες μπορείς να την περιποιηθείς με βαζελίνη για την έχεις χρόνια !!! Όταν πήγα στον Μπιρμπο και μου άλλαξε την τρόμπα που ήταν τότε στην εγγύηση δεν έκανε καν έλεγχο ο μικρός του για στεγανοποίηση. Άλλαξε την τρόμπα ξανά βίδωσε την κεφαλη και τέλος !!! Όταν ρώτησα πόσο κάνει μου είπε 300 -350ευρω , και αποτι είδα τόσο πάει η γνήσια !!! Το κιτ χρεώνετε 1600 Ευρώ !!!!!!!!! Που το είδες εσύ 900 Ευρώ ICOM Υγρού ψεκασμού αφού ο μπιρμπος έχει το μονοπώλιο !!!!!
      Το πώς βγαίνει το υγραέριο από την δεξαμενή το έμαθα μόνος μου μιας και ξέρω γερμανικά και διαβάζω και γερμανικά Forum που δεν είναι τόσο κολλημένα oπως εδώ που δεν σου επιτρέπουν να πεις μάρκα αντλίας και που θα το βρεις ! Εδώ στο Βόλο δεν έχει κανένας συσκευή όπως είχα δει στην Αθήνα για να σου βγάλει το υγραέριο από την δεξαμενη….οποτε τη κάνεις? Βάζεις ένα ισχυρό μαγνητακι στο σιδεράκι που κρατά την μαγνητική επάνω στην κεφαλη και ξεβιδώνοντας την βαλβίδα ρύθμισης πίεσης μπροστά στην μηχανή αφήνεις το υγραέριο να φύγει στην ατμόσφαιρα.
      Και όσο αφορά αυτό που είπες ότι δεν πρέπει να αφήσεις να αδειάσει η δεξαμενή κάτω από 33% τα λέει όλα είσαι άσχετος !!! Η τρόμπα δεν χαλάει από αυτό από ότι είδα χαλαει γιατί κατά κύριο λόγο βουλώνει από σκουριές στην δεξαμενή και λόγο κακής ποιότητας Αντλίας όπως είναι αυτή τις ICOM ! Τα λέω όλα αυτά γιατί έτσι για πειραματικούς σκοπούς προσπάθησα να χαλάσω αφήνοντας μια να ρουφαει λίγο υγρό σε ένα κουβά, μάλιστα καμιά φορά και καθόλου και σας λέω ότι δεν χαλαει έτσι με τίποτα !!! Αν χαλάσει έτσι η τρόμπα είναι πολύ απλά επιδει κάποιοι κατασκευαστές θέλουν το πορτοφόλι τους χοντρό !
      Αντώνης τεαμ απότι κατάλαβα φοβάσαι και το ρεύμα όταν έχεις κλίσει ακόμα και το γενικό ¨)¨) Θα έλεγα καλύτερα να πας να κάνεις παρέα τους φίλους σου τους εγκαταστάτες
      Και που σε θα σου πρότεινα επίσης να είσαι όλο το 24ορο εδω μέσα για να καρφώνεις στον administrator τον οποιοδήποτε βρεθεί που θέλει να γλιτώσει λεφτά και γράψει κάτι εδώ μέσα που βοηθά τους άλλους !!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Για σας Φίλοι μου τις υγραεριοκίνησης

      Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τώρα μπορείτε να αντικαταστήσετε την αντλία τις ICOM πόλη εύκολα και οικονομικά. Δεν χρειάζεται πια να πληρώνετε 350Ευρω σε αντιπροσώπους τις ICOM !!! Για μένα προσωπικά είναι πιασε κολε !!! Ι τρόμπα που έχει μέσα η ICOM είναι πολύ φτηνή φτηνότερη και από αυτή που θα σας προτείνω. Μάλιστα έχω την εντύπωση πως έχει φτιαχτή για να χαλά γιατί από την αρχή που δούλεψε και η καινούρια και αυτή που αντικαταστάθηκε έκανε θόρυβο σε σχέση με αυτήν που έβαλα τώρα ! Δεν σας προτείνω να ξαναβάλετε την γνήσια γιατί πολύ απλά θα σας ξανά χαλάσει είτε στα 30.000χιλ είτε στα 60.000 χιλ !!! Στη δεξαμενή της η Icom έχει μια απλή τρόμπα βενζίνης τίποτα το ιδιαίτερο ! Αν λύσετε την δεξαμενή και λύσετε και το μαύρο κουτί με το φίλτρο στο οποίο είναι τοποθετούμενη η τρόμπα θα δείτε περί τίνος πρόκριτε ! Βέβαια η διαδικασία δεν είναι εύκολη μιας και η δεξαμενή είναι υπό πίεση και δεύτερον είναι και πολύ στενά για εργασία εκεί που πρέπει να δουλέψετε !!! Η τρόμπα είναι η KRP 107 τις MAPCO και είναι σαφώς καλύτερη από αυτήν που τοποθετείτε από τη μαμά !!! Θα χιαστή απλός μια μικρή μετατροπή στα φις σύνδεσης τίποτα το σημαντικό. Συμβουλή μου είναι να τοποθετήσετε και ένα ισχυρό μαγνητάκι δίπλα από την τρόμπα μέσα στην δεξαμενή για να μαζεύει την σκουριά που δημιουργείτε με τον καιρό εκεί μέσα και ίσως είναι ένα από τα αίτια που χαλαει η τρόμπα .** Διαγράφηκαν προσωπικά στοιχεία . **
      Ελπίζω να βοήθησα μερικούς να γλιτώσετε κάποια χρήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Κοιτάξτε τι διάβασα σε ένα φόρουμ !!!

      Να έχετε υπ΄όψιν το εξής:
      Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και τα λάστιχα πάνε 'πακέτο'. Φυσικά επιτρέπονται αποκλίσεις, αλλά αν το παρακάνετε θα έχετε τα εξής συμπτώματα:

      Μαλακά έως 'νορμάλ' ελατήρια, μαλακά λάστιχα, πολύ σκληρά αμορτισέρ
      Ένας από τους πιό επικίνδυνους συνδυασμούς! Ο τροχός θα 'συντονίζεται' σε κάποιες 'μεσαίες' συχνότητες (3~4 Hz), με αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις να χοροπηδάει υπερβολικά (σε ύψος περισότερο από την ανωμαλία που 'ξεκίνησε' το χοροπήδημα) χάνοντας την πρόσφυση!

      Μαλακά ελατήρια, σχετικά σκληρά λάστιχα, σκληρά αμορτισέρ
      Είναι ο πιό 'ανώδυνος' συνδυασμός, αν και όχι χωρίς καμία επίπτωση. Τα σκληρά αμορτισέρ δίνουν μιά 'σιγουριά' στις μικροανωμαλίες, αλλά τα μαλακά ελατήρια σε κάποια σαμαράκια ή λακούβες δεν μπορούν να 'επανεφέρουν' στο έδαφος τον τροχό, και έτσι χάνεται η πρόσφυση.

      Μαλακά ελατήρια, σχετικά σκληρά λάστιχα, μαλακά αμορτισέρ
      Ο τροχός θα χοροπηδάει σε διάφορες 'γρήγορες' λακούβες και σαμαράκια χάνοντας στιγμιαία την πρόσφυση (δηλαδή αυτές που ανεβοκατεβαίνουν σε μικρή απόσταση σε σχέση με την ταχύτητα, και το αμάξωμα δεν 'ακολουθεί'). Επικίνδυνο, αλλά όχι τόσο όσο το προηγούμενο

      Σκληρά ελατήρια, μαλακά λάστιχα, μέτρια (ή μαλακά) αμορτισέρ
      Ίσως ο πιό επικίνδυνος συνδυασμούς! Το αμάξωμα θα 'συντονίζεται' σε οποιαδήποτε ανωμαλία, με αποτέλεσμα στις 'αργές' ανωμαλίες (γλυκά 'γιαμπ') το αυτοκίνητο να ΄πλέει', και στις άλλες να χάνει πανεύκολα πρόσφυση.
      Σε πάρα πολές περιπτώσεις το αυτοκίνητο 'χοροπηδάει' ενοχλητικά!

      Σκληρά ελατήρια, σκληρά λάστιχα, μέτρια (ή μαλακά) αμορτισέρ
      Ένας από τους πιό επικίνδυνους συνδυασμούς, 'συναγωνίζεται' τον προηγούμενο! Και τροχός και το αμάξωμα θα 'συντονίζονται' σε οποιαδήποτε ανωμαλία, με απρόβλεπτα αποτελέσματα.
      Και εδώ υπάρχει αρκετό 'χοροπηδητό'!

      Σκληρά ελατήρια, μαλακά λάστιχα, σκληρά αμορτισέρ
      Δεν έχει σοβαρό πρόβλημα, αλλά αν η κατάσταση παραγίνει (το αμορτισέρ είναι πολύ σκληρότερο από τα λάστιχα) θα εμφανιστεί 'συντονισμός' του αμαξώματος σε μεσαίες συχνότητες με πολύ επικίνδυνα αποτελέσματα!

      Και τώρα τα 'ταιριασμένα':

      Μαλακά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
      Ο ορισμός της άνεσης. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να οδηγείται με απότομες κινήσεις διότι μπορεί να το αποσταθεροποιήσουν. Αυτό βέβαια σημαίνει οτι δεν πρέπει κανείς να αναπτύσει μεγάλες ταχύτητες, διότι αν του τύχει κάτι θα αναγκαστεί να κάνει την απότημη κίνηση και τότε ... αντε γειά!
      Από την άλλη 'αντέχει' μεγάλες λακούβες και σαμαράκια χωρίς μεγάλες επιπτώσεις.

      Μέτρια ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
      Ο μέσος όρος γαι συνδυασμό άνεσης - ταχύτητας. Το αυτοκίνητο 'αντέχει' γρήγορες κινήσεις, αλλά όχι πολύ απότομες.
      Η 'αντοχή' σε μεγάλες λακούβες και σαμαράκια πέφτει, αλλα δεν γίνεται επικίνδυνο.

      Σκληρά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
      Η επιλογή για ταχύτητα. Το αυτοκίνητο 'αντέχει' και απότομες κινήσεις, δίνει σιγουριά.
      Αλλά η 'αντοχή' σε λακούβες και σαμαράκια πέφτει ακόμα περισότερο, και αν αυτά είναι μεγάλα μέχρι που δημιουργείται κίνδυνος από απώλεια πρόσφυσης!
      Φυσικά 'υποφέρει' και η μέση μας, αλλά και τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου!

      Πολύ σκληρά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ, δηλαδή ... κούτσουρο
      Η επιλογή της πίστας. Το αυτοκίνητο γίνεται 'τραίνο'.
      Αλλά η 'αντοχή' σε λακούβες και σαμαράκια σχεδόν μηδενίζεται, και είναι πανεύκολο να το 'χάσουμε' ακόμα και σε μέτριες ανωμαλίες του δρόμου!
      Φυσικά η άνεση έχει πάει περίπατο, και σε λίγο το αυτοκίνητο θα ... κουδουνίζει!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ο χρήστης S3 έγραψε:
      Μatheos καταρχην μην πειραξεις τα ελατηρια.
      Σιγουρα ειναι ανετα και δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις μαλακοτερα απο τα μαμα πεζω.
      Το οτι εχεις χασει σε ανεση αυτο οφειλεται κυριως στα πεσμενα σου αμορτισερ που συντονιζει και ασε τι λεει το κτεο, δεν μετρουν με ακριβεια.
      οποτε αν αλαξεις αμορτισερ με καινουρια η ανεση θα επανελθει και θα περνας αερας ξεκουραστα απο τις ανωμαλιες.
      πιστευω ενα monroe θα σε καλυψει που ειναι και πιο μαλακο απο τα μαμα πεζω.

      Trident 1971, η λυση που εχεις επιλεξει ειναι ημιμετρα.
      Ή το αφηνεις μαμα, ή πας σε στενο γραμμικο ελατηριο.
      Το φαρδυ ελατηριο χαμηλωματος δεν αξιζει κατα τη γνωμη μου και τα αποτελεσματα τα περιγραφεις κι εσυ.
      Με ενα στενο ελατηριο που ειναι πιο πολλες λιμπρες απο τα eibach σου, θα ειχες αλλο κρατημα και δε θα κοπαναγε τοσο.

      Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου …S3…….. στην τελική εκεί θα καταλιξω να βάλω η Monroe η Sachs που μου έχουν πει ότι είναι μαλακά ! Αλλά πάλι 100% ευχαριστημένος δεν θα είμαι και αυτό γιατί…… στο Renault Clio ΜΤV τις γυναίκας μου ακόμα και πρόσφατα που είχαν χαλάσει οι αποσβεστήρες μπροστά ήταν πιο μαλακό στην οδήγηση από τι το δικό μου. Στο Toyota Corola του πατέρα μου μοντέλο 86 έβλεπα την ανάρτηση μπροστά να δουλεύει αρκετά με αποτέλεσμα να είναι αρκετά άνετο στο δρόμο, θυμάμαι τότε ότι όταν πήγε να τα αλλάξει ότι του είπαν ότι φορούσε αέρος- αέρος και θα ήταν καλύτερο να Βάλη αέρος- λαδιού. Εμένα πάντως μετά δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιο σφιχτό το αυτοκίνητο και την λακκούβα η το Σαμαράκη το αισθανόσουν πιο έντονα!
      Παρεμπίπτόντος τη εννοούνε όταν λένε αυτή στο συνεργείο αερος-αερος ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
      Τα αμορτισέρ μπορούν να καλύψουν ένα εύρος σκληρότητας ελατηρίων πριν θεωρηθεί το σύστημα 'undedamped'.
      Τοποθετώντας στο ίδιο αμορτισέρ λίγο σκληρότερα ελατήρια δεν σημαίνει ότι δεν θα πηγαίνει καλά το αυτοκίνητο. Όπως δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνει καλά αν βάλεις ένα σκληρότερο αμορτισέρ.
      Για χρήση δρομου που έχει πολύ μεγάλη ποικιλία συνθηκών αυτά ορίζοτναι κάπως στο 'περίπου'.
      Γιαυτό και τα αμορτισέρ είναι 'ανεκτά' απο το κτέο σε ένα εύρος αποσβέσεων και όχι μόνο καινούρια.
      Το σκληρότερο ελατήριο θα κουράσει παραπάνω το αμορτισερ και το μαλακό αμορτισέρ θα βγει συντομότερα εκτός 'ανεκτής' κλίμακας.

      Μου φενεσε ιδικος για πες μου λίγο...... Έχω ένα Peugeot 307 1600 με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν έχω αλαξι ακόμα αναρτήσεις και σκέφτομαι να τις αλλάξω, αν και στο κτεο τις βρήκαν 70% ΟΚ.
      Θέλω να περνάω πάνω από μια λακκούβα η από ένα σαμαράκι και να μην το εσθανωμαι έντονα !!!
      Με άλλα λόγια θέλω τουλάχιστον μπροστά μια πολύ μαλακή ανάρτηση δηλαδή μαλακότερη από τις μαμάς του χωρίς βέβαια να χάσει σε ύψους το αυτοκίνητο!
      Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση ? Πρέπει να αλλάξουμε και ελατήρια ? Ποιοι αποσβεστήρες είναι οι ιδανικότεροι ? Ένας σινδιασμος που σκεφτόμουν είναι μαλακά ελατήρια σε σινδιασμο με τα Koni FSD. Τι λές γιαυτο ?
      Και κάτι άλλο πια μηχανική αναρτισι πλησιάζει έστω και λίγο την ανάρτηση τις Bose Suspension (Youtube) που κάνει 6000 Ευρώ ? Υπάρχει καμία ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Για σας παιδιά, Έχω ένα Peugeot 307 1600 με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν έχω αλαξι ακόμα αναρτήσεις και σκέφτομαι να τις αλλάξω, αν και στο κτεο τις βρήκαν 70% ΟΚ. Θέλω από κάποιον σχετικό από εσάς μια ενημέρωση στο τι να βάλω ?
      Θέλω να περνάω πάνω από μια λακκούβα η από ένα σαμαράκι και να μην το εσθανωμαι έντονα !!!
      Με αλλά λόγια θέλω τουλάχιστον μπροστά μια πολύ μαλακή ανάρτηση δηλαδή μαλακότερη από τις μαμάς του χωρίς βέβαια να χάσει σε ύψους το αυτοκίνητο!
      Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση ? Πρέπει να αλλάξουμε και ελατήρια ? Ποιοι αποσβεστήρες είναι οι ιδανικότεροι ? Ένας σινδιασμος που σκεφτόμουν είναι μαλακά ελατήρια σε σινδιασμο με τα Koni FSD. Τι λέτε γιαυτο ?
      Και κάτι άλλο πια μηχανική αναρτισι πλησιάζει έστω και λίγο την ανάρτηση τις Bose Suspension (Youtube) που κάνει 6000 Ευρώ ? Υπάρχει καμία ?
      matheos@gmx.net

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Μιας και μιλάτε για την αύξηση στο υγραέριο και από τι κατάλαβα όλοι μας βάλαμε υγραέριο για να κάνουμε οικονομία θα ήταν καλό να κάνουμε και κάποια άλλα πράγματα για να αυξήσουμε αυτήν την οικονομία που πιστεύω όλοι θέλετε !!!

      1. Αυξήστε κατά 0.5 Bar την πίεση ελαστικών σας από αυτήν που συνιστά ο κατασκευαστής ! Λιγότερη φθορά στο ελαστικό και λιγότερη κατανάλωση, χωρίς καμιά η απειροελάχιστη απόλυα πρόσφυσης
      2. Μην μεταφέρατε άχρηστα βάρη μαζί σας ! Για ότι μεταφέρατε σκεφτείτε ότι πληρώνετε νοίκι !! οπότε μην γεμίζετε και τέρμα το ρεζερβουάρ !
      3. Μονώστε την εισαγωγή αέρα του κινητήρα ! Από την αρχή ως το τέλος. Τα πλαστικά θερμαίνονται με αποτέλεσμα να θερμαίνουν τον αέρα που μπαίνει στον κινητήρα και αυτό έχει απόλυα επίδοσης ! Αν δεν κάνετε αυτό βάλτε Cold Intake ! Δείτε σχετικά βιντεακια στο YouTube !
      4. Μονώστε την κρύα σωλήνα του κλιματιστικού στον κινητήρα, δεν χιάζετε να σπαταλάτε ενέργεια για να ψύχετε τον κινητήρα. Θα δείτε αρκετή διαφορά !
      5. Μην οδηγείτε με ανοιχτά παράθυρα μετά τα 60 ! χαλαει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου
        Αυτά είναι τα βασικά τώρα θα σας πω και τα άλλα που δεν σας τα λένε καν τα συνεργεία !
      6. Μπορείτε να αλλάζετε τα λάδια σας ανά 80.000χιλ !!!! Απίστευτο και ώμος εφικτό με κάποιες προϋποθέσεις ποιες είναι αυτές ??
        Α) Βάλτε ένα συνθετικό λαδάκι 5-40W και MotorKote και αλλάζετε μόνο το φίλτρο λαδιού κάθε 20.000χιλ. και συμπληρώστε την διαφορά ! Υπάρχει και μια άλλη εταιρία γερμανική που με το δικό τις πρόσθετο λέει ότι μπορείτε άφοβα να πάτε 120.000 χωρίς αλλαγή λαδιών . Η εταιρία λέγετε Mathy και όποιος δεν πιστεύει μπορεί να το ψάξει ¨)
      7. Βάλτε μπουζια Ιριδίου η τα καινούρια 4κιδα τις Bosch η τις Brisk. Αντέχουν 120.000 χαλαρά και έχουν καλύτερη απόδοση.
      8. Βάλτε φίλτρο αέρος K&N, καλύτερη απόδοση και θα το έχετε όσο θα έχετε και το αυτοκίνητο σας !
        Έξοδα στο αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τα καύσιμα !!!!!!!!!!!
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:

      Εγώ αφού έκατσα μόνος μου και το διόρθωσα το σύστημα μου δεν έχω από τότε κανένα πρόβλημα. Δουλεύει ρολόι

      Ποιο συστημα εχεις και τι ακριβως διορθωσες μονος σου ?

      Το icom έχω ! Πολλα φίλε μου πολλα ! μέχρι που άλλαξα και την θέση τον μπεκ γιατί τα είχε βάλει πολύ μακριά ο άσχετος !

      Πάτα στην αναζήτηση Μπιρμπος και θα σου βγάλει τα σχετικά άρθρα ¨)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matheos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr