-
Όχι, παλιό είναι.
Κανείς δεν είπε ότι είναι το deal του αιώνα. Το αμάξι προφανώς δεν κάνει για σένα που σε νοιάζει αν σε περνάει σε ρεπρίζ η κουτσή μαρία με το tsi της.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Σε λάθος φόρουμ είσαι. Εδώ δε μας ενδιαφέρει πιο είναι το πιο γρήγορο στην ευθεία, ποιόν θα φάμε στα φανάρια, πως θα πούμε στο γείτονα σε γ@μαω σε γκάζια και άλλα τέτοια.
Για λιμανάκια και λοιπές κοντροκαταστάσεις υπάρχουν άλλα φόρα...Οχι εσυ δεν καταλαβες καλα, και απαντας σε λαθος βαση.
Δεν μιλησα ουτε για φαναρια, ουτε για κοντρες.
Για απλη καθημερινη μετακινηση, σε λεωφορους οπως πχ η Κηφησιας αναφερομαι, οπου
για να κινηθεις ως ενα τυπικο μικρομεσαιο turbo 1400αρη μεσα σε αραιη κινηση, θα πρεπει συνεχως να κατεβαζεις μια σχεση κατω, και να χαλας τον κοσμο σε θορυβο κινητηρα, οταν οι υπολοιποι, θα επιταγχυνουν με μια σχεση πανω, και θα φευγουν το ιδιο ή και γρηγοροτερα απο εσενα με το νεο Coupe-GT που κοστισε μολις(?) 36κ ευρω... -
Προφανώς και μας ενδιαφέρει ποιο είναι πιο γρήγορο ,αλίμονο ... Για εραστές της οδήγησης μιλάμε όχι για συνταξιούχους
Το θέμα είναι ότι η τουοτα στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο κοινό όπου η απόλυτη ταχύτητα δεν είναι το ζητούμενο , αλλα μαλλον η αμεσότητα και η αρμονία του σύνολο ... Γεμίσαμε αυτοκίνητα με τετραγωνες ροπες χαμηλά και κατηφορες ψηλά ... Ε , η τουοτα κάνει την εξαίρεση για τους λίγους που έχουν διαφορετικά γούστα ...
-
Είναι που όλοι επιταχύνουν με τάπα γκάζι. Και με ένα Clio RS ή ένα 206 RC αν είσαι εκτός φάσματος θα χρειαστεί να κατεβάσεις, μεγάλα μπουρδέλα αμφότερα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
δεν είναι αμάξι για κόντρες με οροπέδιο ροπής στης μεσαίες. Deal with it.Αυτά και αν δεν είναι για κόντρες! Για κόντρες θέλεις δύναμη ψηλά!
-
Αναφέρομαι προφανώς τα ανοίγματα στον δρόμο που κάνουν οι κάγκουρες αφού προφανώς για τέτοιες καταστάσεις μιλάμε, όχι για το dragstrip.
-
Μωρέ εγώ μαζί σου είμαι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι, παλιό είναι.Κανείς δεν είπε ότι είναι το deal του αιώνα. Το αμάξι προφανώς δεν κάνει για σένα που σε νοιάζει αν σε περνάει σε ρεπρίζ η κουτσή μαρία με το tsi της.
Κανεις δεν ειπε οτι ειναι το deal του αιωνα, αλλα πολλοι συντοπιτες μου, το θεωρουν φοβερο πακετο, παρα τα 36κ, και χωρις φυσικα να αντιλαμβανονται οτι για να 'παει' απαιτει 'μαστιγωμα', και συνεχες παιχνιδι με το κιβωτιο.
Καλα ολα αυτα, αλλα καποια στιγμη στο καθε μερα, κουραζουν.Επιπλεον, τουλαχιστον για οσους δεν ειναι 20αρηδες που να το λυσσανε ολη την ωρα, λες και το εχουν κλεψει, αλλα εχουν ψιλοωριμασει, το συγκεκριμενο αυτοκινητο, με τα χαρακτηριστικα αυτα του κινητηρα που εχει, ειναι σε στυλ on/off. Δηλαδη ή το πας 'ταξι' και σε απλη μετακινηση σε περνανε σχεδον ΟΛΟΙ ομως, και ταυτοχρονα ειτε δεν μπορεις με ησυχια και σε χαλαρο στυλ να μεινεις στο ρυθμο που εχει το κομβοι που πετυχαινεις, ειτε το 'λυσσας' στο γκαζι για να κινηθεις αξιοπρεπως.
Ε, αυτο για 36κ ευρω δεν φτανει, στους περισσοτερους ανησυχους που ειναι στην ηλικια των -αντα- , και που ουσιαστικα αποτελουν το target group για το συγκεκριμενο αυτοκινητο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είναι που όλοι επιταχύνουν με τάπα γκάζι. Και με ένα Clio RS ή ένα 206 RC αν είσαι εκτός φάσματος θα χρειαστεί να κατεβάσεις, μεγάλα μπουρδέλα αμφότερα.Δεν χρειαζεται καν να επιταχυνουν με τερμα γκαζι οι υπολοιποι με τα 1400αρια Turbo. Με μισο γκαζι, εχουν φυγει...
Και οχι, γαμω τα αυτοκινητα ειναι και τα δυο που λες. Μονο που δεν ειμαστε στο ετος 2003-2006, ειμαστε στο 2012, και η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, μαζι και η εξελιξη της σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων...
Τελος δεν μιλαμε για ενα 'ρομαντζο' με καποιο μτχ οπως τα παραπανω που τα βρισκεις παμφθηνα πλεον.
Μιλαμε για ενα σημαντικο κοστος, πολυ ανωτερο, τουλαχιστον στην χωρα που ζουμε... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
δεν είναι αμάξι για κόντρες με οροπέδιο ροπής στης μεσαίες. Deal with it.
Αυτά και αν δεν είναι για κόντρες! Για κόντρες θέλεις δύναμη ψηλά!
Για κόντρες θες άλογα και καλο κιβώτιο ...
Αν ψηλά ξεφουσκωνει , απλα αλλάζεις πιο χαμηλά -
Περιέργως ο Κίκιζας έχει ένα πόιντ. Είναι λογικό να υπάρχουν αυξημένες απαιτήσεις, από τη στιγμή που δεν είναι φθηνό, να μπορεί να συνδυάζει εξίσου καλά το sportiness με την εύκολη καθημερινή συμβίωση. Στο πρώτο δεν αμφιβάλω ότι θα τα πηγαίνει περίφημα. Στο δεύτερο όμως φαντάζομαι, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, πως θα προσφέρει υποδεέστερη εμπειρία αν αναλογιστούμε τα λεφτά που ζητάνε. Εν ολίγοις το 86 είναι, κατά τη γνώμη μου, πολύ καλή περίπτωση για κάποιον που έχει λύσει το πρόβλημα της καθημερινής μετακίνησης και ψάχνει κάτι fun to drive για τις υπόλοιπες. Το κακό είναι ότι πλέον λίγοι έχουν απομείνει με αυτή τη δυνατότητα στη χώρα οπότε για Ελλάδα μάλλον δεν πρόκειται και για κάτι ιδιαίτερο.
-
Το εύρος λειτουργίας παίζει ρόλο Κωνσταντίνε. Αν χάνεις συνεχώς χρόνο με αλλαγές δεν κάνεις τίποτα. Αλλά ας μείνουμε στην ευχάριστη συζήτηση που υπάρχει. Έχει ψωμί!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είναι που όλοι επιταχύνουν με τάπα γκάζι. Και με ένα Clio RS ή ένα 206 RC αν είσαι εκτός φάσματος θα χρειαστεί να κατεβάσεις, μεγάλα μπουρδέλα αμφότερα.
Δεν χρειαζεται καν να επιταχυνουν με τερμα γκαζι οι υπολοιποι με τα 1400αρια Turbo. Με μισο γκαζι, εχουν φυγει...
Και οχι, γαμω τα αυτοκινητα ειναι και τα δυο που λες. Μονο που δεν ειμαστε στο ετος 2003-2006, ειμαστε στο 2012, και η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, μαζι και η εξελιξη της σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων...
Τελος δεν μιλαμε για ενα 'ρομαντζο' με καποιο μτχ οπως τα παραπανω που τα βρισκεις παμφθηνα πλεον.
Μιλαμε για ενα σημαντικο κοστος, πολυ ανωτερο, τουλαχιστον στην χωρα που ζουμε...Έλεος, δεν μιλάμε για Corsa 1.0 που θέλει να το πατάς στον λαιμό για να ακολουθείς την κίνηση.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είναι που όλοι επιταχύνουν με τάπα γκάζι. Και με ένα Clio RS ή ένα 206 RC αν είσαι εκτός φάσματος θα χρειαστεί να κατεβάσεις, μεγάλα μπουρδέλα αμφότερα.
Δεν χρειαζεται καν να επιταχυνουν με τερμα γκαζι οι υπολοιποι με τα 1400αρια Turbo. Με μισο γκαζι, εχουν φυγει...
Και οχι, γαμω τα αυτοκινητα ειναι και τα δυο που λες. Μονο που δεν ειμαστε στο ετος 2003-2006, ειμαστε στο 2012, και η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, μαζι και η εξελιξη της σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων...
Τελος δεν μιλαμε για ενα 'ρομαντζο' με καποιο μτχ οπως τα παραπανω που τα βρισκεις παμφθηνα πλεον.
Μιλαμε για ενα σημαντικο κοστος, πολυ ανωτερο, τουλαχιστον στην χωρα που ζουμε...Έχεις δει την καμπύλη ροπής του BRZ? πόσα κιλά ροπής έχει στις 3000 rpm μπορείς να μας πείς; Θα τα ισοπεδώσουμε όλα στην τελική. Να θυμηθώ να πω και στον θείο μου τον Ανέστη που άλλαζε ταχύτητα στις 2500 rpm και τον δούλευα ότι ήταν μπροστά από την εποχή του και οδηγούσε με τον ζμπορ τρόπο του 2012 .
-
Κικιζα αν σε διαβάσει κάποιος άσχετος θα πιστέψει ότι καθημερινά βολταρεις στην κηφισιας με τουλάχιστον 2,5λιτρο τουιντουρμπο αργαλειο....
Εσυ δεν είχες θέμα με τα αυτόματα κιβώτια γιατι σου κόβουν δράση , και εσάς τους πραγματικούς οδηγούς σας χαλαει να σας αποκοπτουν απο την πεμπτουσία της οδήγησης ;
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Είναι που όλοι επιταχύνουν με τάπα γκάζι. Και με ένα Clio RS ή ένα 206 RC αν είσαι εκτός φάσματος θα χρειαστεί να κατεβάσεις, μεγάλα μπουρδέλα αμφότερα.
Δεν χρειαζεται καν να επιταχυνουν με τερμα γκαζι οι υπολοιποι με τα 1400αρια Turbo. Με μισο γκαζι, εχουν φυγει...
Και οχι, γαμω τα αυτοκινητα ειναι και τα δυο που λες. Μονο που δεν ειμαστε στο ετος 2003-2006, ειμαστε στο 2012, και η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ, μαζι και η εξελιξη της σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων...
Τελος δεν μιλαμε για ενα 'ρομαντζο' με καποιο μτχ οπως τα παραπανω που τα βρισκεις παμφθηνα πλεον.
Μιλαμε για ενα σημαντικο κοστος, πολυ ανωτερο, τουλαχιστον στην χωρα που ζουμε...Έχεις δει την καμπύλη ροπής του BRZ? πόσα κιλά ροπής έχει στις 3000 rpm μπορείς να μας πείς; Θα τα ισοπεδώσουμε όλα στην τελική. Να θυμηθώ να πω και στον θείο μου τον Ανέστη που άλλαζε ταχύτητα στις 2500 rpm και τον δούλευα ότι ήταν μπροστά από την εποχή του και οδηγούσε με τον ζμπορ τρόπο του 2012 .
Για πες μας. εσυ ποσα βλεπεις? Παραθετω και εναν υπολογιστη μετατροπης απο Lb σε ΝΜ για να το καταλαβουμε και εμεις οι Ευρωπαιοι...
-
Βλέπω ότι έχει όσα και στις 6000rpm. Τώρα πως γίνεται και στις 3000 σέρνεται και στις 6000 όχι είναι μάλλον μυστήριο
-
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Βλέπω ότι έχει όσα και στις 6000rpm. Τώρα πως γίνεται και στις 3000 σέρνεται και στις 6000 όχι είναι μάλλον μυστήριο...απο τις 3,500-4,500σαλ ποση ροπη εχει? Και συγκεκριμενα στις 4,000σαλ ακριβως ποση ειναι η ροπη σε ΝΜ?
Μπορεις να μας πεις?Εγω μιλησα για 2,500σαλ εντωμεταξυ, οχι 3,000σαλ...ΑΠΟ τις 2,500σαλ τι ροπη εχεις, οχι απο τις 3,000σαλ...
-
Χριστιανέ μου δε μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό που λες δεν στέκει; Το αυτοκίνητο δεν είναι αργό που να χτυπιέσαι από κάτω και για μοτέρ ατμοσφαιρικό που βγάζει τη δύναμη στις 7500 rpm έχει μια χαρά καμπύλη ροπής. Έλεος δλδ...
-
Run_like_Hell
4TF Newbie DriverΔημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 20/10/02 10:24
Last Visit: 03/12/12 12:20φαντάσου πόσους έχει βγάλει απ τα ρούχα τους με τις παπάτζες που γράφει
Toyota GT-86 / Subaru BRZ