Ο χρήστης etsii έγραψε:
Χρησιμοποιώ τον ίδιο από τον Φλεβάρη. Κάνω reconditioning στην μπαταρία του δικού μου (4 χρονών σχεδόν, η οποία με έχει αφήσει απροειδοποίητα 2 φορές - νεκρή τελείως - από το 2ο κιόλας χρόνο) κάθε 2-3 μήνες οπότε θα δούμε πόσο θα κρατήσει.
Λένε ότι δεν πρέπει να γίνεται πολύ συχνά το reconditioning. Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν πρέπει να γίνεται προληπτικά ή μόνο αν έχει χάσει φανερά χωριτηκότητα η μπαταρία.
Γιατι είναι απαραίτητος και καλό είναι να είναι καλής ποιοτητας πχ Bosch
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Μισό να καταλάβω... εννοείτε να φορτίσετε τη μπαταρία που είναι 2 ετών και έχασε το φορτίο της πχ επειδή έμεινε το αμάξι 10 μέρες στα κρύα ήήήήήήήήή να φορτίσετε την μπαταρία που είναι 5 ετών κ έχει πεθάνει πλέον?
Και τα δύο μπορείς να κάνεις. Εγώ την θέλω γιατί οι διαδρομές που κάνω συνήθως δεν είναι αρκετές για να φορτίσουν την μπαταρία μου. Βάλε και τον παράγοντα κρύο στην εξίσωση.
Also: 12.2 open circuit V @ 3 C = 43% charged.
πως βγαίνει αυτό;
Απλικέισο.
Και μιας κ πιάσαμε το θέμα, τι παραπάνω προσφέρει το εξής μοντέλο
http://www.ebay.de/itm/CTEK-MULTI-XS-7- ... 588wt_1139
σε σχέση με το δικό σου Κωνσταντίνε? Φορτίζει τη μπαταρία από κατάσταση πάγου? δλδ έτσι όπως είναι παγωμένη δε θα εκραγεί? (αυτό κατάλαβα από το σηματάκι με τον πάγο) Φυσικά ισχύει κ για κλειστού τύπου μπαταρίες, σωστά?
Ο ανταγωνισμός (Bosch) τί λέει, αξίζει?
http://www.ebay.de/itm/Bosch-C3-Ladeger ... 6436wt_952
H διαφορά είναι πως αυτός που έβαλες εσύ μπορεί να δώσει 7 αμπέρ μαξ, ενώ ο δικός μου 5. Μάλλον θα δεις διαφορά σε πλήρως εκφορτισμένες μπαταρίες μεγάλης χωριτικότητας, στις δικιές μας οι διαφορές δεν είναι μεγάλες για να αξίζουν τόσο τα παραπάνω λεφτά. Εδώ με δυσκολια έδωσα τα παραπάνω για τα 5Α αντί των 3,6Α.
Το συμβολάκι του πάγου είναι για φόρτιση μπαταριών με Τ