-
Ποιο μοντέλο θα επιλέγατε εσείς και ποιας χρονιάς; Κριτήριο επιλογείς θέλω να είναι το σύστημα τετρακίνηση του καθενός και του στησίματος και όχι τόσο η τελική ταχύτητα ούτε τα 0-100..
-
Ποιο μοντέλο θα επιλέγατε εσείς και ποιας χρονιάς; Κριτήριο επιλογείς θέλω να είναι το σύστημα τετρακίνηση του καθενός και του στησίματος και όχι τόσο η τελική ταχύτητα ούτε τα 0-100..
-
Ποιο μοντέλο θα επιλέγατε εσείς και ποιας χρονιάς; Κριτήριο επιλογείς θέλω να είναι το σύστημα τετρακίνηση του καθενός και του στησίματος και όχι τόσο η τελική ταχύτητα ούτε τα 0-100..
-
EVO και ξερό ψωμί! Το 9άρι μάλλον, για να είναι και κάπως σύγχρονο.
-
-
Βασική αρχή των δύο αυτοκινήτων στις νέες τους γενιές ήταν να γίνουν πιο φιλικά στο μέσο χρήστη -και αυτό πέτυχε. Και τα δύο πλέον μπορούν να οδηγηθούν γρήγορα από όλους, με τα περιθώρια της πρόσφυσης να είναι μεγαλύτερα από το παρελθόν, καθιστώντας τα έτσι και πιο αποτελεσματικά. Εκεί όμως που υπάρχει διαφορά, είναι στο παιχνίδι το οποίο ορίζεται αρχικά από την αίσθηση που παίρνει ο οδηγός. Το STi είναι το καλύτερο STi που παρουσιάστηκε ποτέ, αφού η εξέλιξή του έγινε με στόχο να μείνουν αναλλοίωτα τα κύρια χαρακτηριστικά του, αλλά με τις βελτιώσεις να διευρύνουν τις δυνατότητές του. Το Evo, ως η κορυφαία έκδοση του Lancer Sports Sedan, σίγουρα προβάλλει σπορ χαρακτήρα και κερδίζει το σεβασμό σε γρήγορη κίνηση, ωστόσο έχει χάσει -ηθελημένα- αρκετά μεγάλο ποσοστό από την αγωνιστική αίσθηση του Evo IX. Τα πλαίσια και στα δύο αυτοκίνητα είναι περισσότερο στιβαρά από ποτέ, ενώ η ανάρτηση άφησε πίσω τη νευρικότητα που χαρακτήριζε τις προηγούμενες γενιές και απορροφά πιο ικανά τις όποιες ανωμαλίες. Στο STi μάλιστα επιτρέπει την εμφάνιση μικρών κλίσεων, που όμως δεν επενεργούν αρνητικά στο ελάχιστο κατά το στρίψιμό του. Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, αν και ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο των Impreza, καταφέρνει και βάζει καλύτερα τη μούρη στο εσωτερικό της στροφής από το Evolution (ηλεκτρική υποβοήθηση) και προσφέρει καλύτερη αίσθηση. Στην πράξη, το Impreza δείχνει πιο ικανό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς και, ανάλογα με τη θέση του κεντρικού διαφορικού, μπορεί να γίνει και προβλέψιμα διασκεδαστικό, όταν το Evolution απαιτεί περισσότερη εγκράτεια, ειδικά αν το πίσω μέρος ολισθήσει. Γενικότερα, το Evo δεν αρέσκεται σε ανορθόδοξα περάσματα από στροφές, αφού ναι μεν θα το κάνει, όχι όμως το ίδιο ελεγχόμενα και με την ίδια ευκολία με το παρελθόν. Αντίθετα, θα κρατήσει καλύτερα τη γραμμή του στα γρήγορα κομμάτια, με το ελάφρωμα του πίσω μέρους να είναι κατά πολύ πιο διακριτικό και αν δεν αφήσεις γκάζι, θα περάσει γαντζωμένο στο δρόμο.
-
Audi γιατι ειμαι audakias
-
evo x αυτοματο.οχι οτι δε θα αγοραζα κ το sti..
-
subaru h evo 9 τα αλλα ειναι για πουλ μουρ
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ο αγανακτισμένος αμερικάνος όλα τα λεφτά!Στο δικό μου s3 βγαίνει το esp κανονικά , αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες και πραγματικά όταν υπάρχει λόγος ξαναμπαίνει
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη συγκεκριμένη υλοποίηση
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
-
EVO X.Pure porn...
-
Subaru WRX STI, ΜΥ2011 και μετα με την αναβαθμισμενη -πιο σφιχτη- αναρτηση, προερχομενη απο το special edition, την Αμερικανικη, αριστεροτιμονη εκδοση δηλαδη του spec-c, (αλλα μονο στην αναρτηση δυστυχως, και οχι στον 2λιτρο κινητηρα του spec-c)...
-
Golf R. Ξουρίζει μιλάμε το αργαλείο
-
μαλλον εχω χασει επεισοδια , nass εσυ?
-
Αφού δεν μπορεί να ψηφίσει Scirocco R τι να κάνει.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αφού δεν μπορεί να ψηφίσει Scirocco R τι να κάνει. -
evo 9 (βεβαια δεν θα με χαλαγε ουτε το 8 ουτε το 7) .
ειναι το ονειρο μου απο μικρος, τοτε ειχε βγει το 7αρι. -
Γιατι απλα ειναι ερωτας
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αφού δεν μπορεί να ψηφίσει Scirocco R τι να κάνει.Δεν ειναι τετρακουνα, αλλιως ολοι αυτοι θα επιλεγαμε, αφου αλλωστε κανει ο,τι κανει κι ενα τετρακινητο και ειναι και πιο γρηγορο απο το EVO στα Μεγαρα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αφού δεν μπορεί να ψηφίσει Scirocco R τι να κάνει.
και ειναι και πιο γρηγορο απο το EVO στα Μεγαρα.
ε γαμω τα σκαλωματα μου!!
EVO vs STI vs S3 vs R