-
δεν με ενδιαφερει η κατσικα του γειτονα..με ενδιαφερει η δικη μου κατσικα.αν λοιπον αυτη η κατσικα μου προσφερει αυτα που θελω,αν η κατσικα μου με ικανοποιει,αδιαφορω αν ειναι ατμοσφαιρικη η υπερτροφοδοτουμενη,αν εχει δυναμη η υπερδυναμη κ αν εχει μεγαλυτερα η μικροτερα βυζια απο αλλες κατσικες..
την κατσικα μου την παιρνω για μενα,οχι για τους αλλους..ελπιζω να μη δουν το ποστ μου οι κτηνοβατες στη γερμανια κ με καλεσουν για τιμιτικη εκδηλωση!
-
Χέστηκα για τον γείτονα και το μικρομεσαίο του. Εγώ μπορει να βγάζω οδηγικά γούστα με λιγότερα άλογα και περισσότερο fun to drive λόγω άλλων παραγόντων. Πχ, τη διασκέδαση που μου εχει δώσει ένα ταπεινό κομπρεσσοράτο Βίβιο, τροπέτο από Ιαπωνία, ελάχιστα αυτοκίνητα μου την έχουν δώσει. Αφήστε λοιπόν τους αφορισμούς περί λίγων (;;;) αλόγων, χαμηλής ροπής και ψοφιμιων, αυτά δε θα έπρεπε να ακούγονται από ανθρώπους που ζουν κάθε μέρα με 100 άλογα (και πολλά λέω).
Γρηγόρη εγώ θα σταθώ σ' αυτό που μου έκανε εντύπωση:
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@rx8_drifter
...To πηγες καθολου πανω απο 5,000σαλ?
Γιατι λενε οτι καπου εκει δινει τελος παντων οτι εχει να δωσει, μεχρι το τερμα κοντα στις 7κ...Να υποθεσω οτι του ειχαν βαλει απλη αμολυβδη...Το λεω επειδη εχει αρκετα υψηλη συμπιεση, εαν πχ ηταν επιβεβαιωμενο
οτι του εβαζαν απλη, με καλη, καθαρη 100αρα θα ειχε μια αισθητη βελτιωση σε ολο το φασμα στροφων...Οχι τιποτε τρελα πραγματα αλλα μια μικρη διαφορα θα υπηρχε...Τοσο χαλια απο δυναμη?
Ρε Γρηγόρη... ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή! Έκανες υπόθεση οτι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη, διαβάζοντας 3 αράδες κάποιου που το οδήγησε 3000 χιλιόμετρα μακριά! Στο τέλος θα μας πεις οτι έχεις και το κληρονομικό χάρισμα. Δε λέω, καλό ειναι να εισαι ανήσυχος με τα δεδομένα των αυτοκινήτων και να ψάχνεσαι, αλλά άσε και τίποτα να πέσει κάτω ρε συ... Προς θεου!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποιος σου είπε πως δεν μπορείς με το Toyotobaru; Για την ακρίβεια γι αυτό φτιάχτηκε
Έτσι λέει και ο Clarkson αλλά είμαι βέβαιος ότι στην πράξη θα γίνεται δύσκολα. Όπως δύσκολα γίνεται πχ και με ένα MX-5, με προυπόθεση ότι ο δρόμος δεν είναι στρωμένος από Βιτάμ. Άσε που θα σου φανεί ψυχοβγάλτης αν το χεις κάνει πχ** με μια 6κύλινδρη BMW που γυρνάει με τη σκέψη σε ότι οδόστρωμα θες**, με όποια ταχύτητα θες.
Και δε χρειάζεται να έχει και περισσότερα άλογα...
...για τα δικα σου χερια μπορει...Για αλλους ανησυχους, μπορει να χρειαζεται...
Έεεεεετσι...
Πώς το είπε ένας άλλος ανησυχος;
I would rather have double pneumonia...
-
-
-
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Ποιος σου είπε πως δεν μπορείς με το Toyotobaru; Για την ακρίβεια γι αυτό φτιάχτηκε
Έτσι λέει και ο Clarkson αλλά είμαι βέβαιος ότι στην πράξη θα γίνεται δύσκολα. Όπως δύσκολα γίνεται πχ και με ένα MX-5, με προυπόθεση ότι ο δρόμος δεν είναι στρωμένος από Βιτάμ. Άσε που θα σου φανεί ψυχοβγάλτης αν το χεις κάνει πχ** με μια 6κύλινδρη BMW που γυρνάει με τη σκέψη σε ότι οδόστρωμα θες**, με όποια ταχύτητα θες.
Και δε χρειάζεται να έχει και περισσότερα άλογα...
...για τα δικα σου χερια μπορει...Για αλλους ανησυχους, μπορει να χρειαζεται...
Έεεεεετσι...
Πώς το είπε ένας άλλος ανησυχος;
I would rather have double pneumonia...
Kαι ετσι και γιουβετσι, οπως γουσταρεις...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Χέστηκα για τον γείτονα και το μικρομεσαίο του. Εγώ μπορει να βγάζω οδηγικά γούστα με λιγότερα άλογα και περισσότερο fun to drive λόγω άλλων παραγόντων. Πχ, τη διασκέδαση που μου εχει δώσει ένα ταπεινό κομπρεσσοράτο Βίβιο, τροπέτο από Ιαπωνία, ελάχιστα αυτοκίνητα μου την έχουν δώσει. Αφήστε λοιπόν τους αφορισμούς περί λίγων (;;;) αλόγων, χαμηλής ροπής και ψοφιμιων, αυτά δε θα έπρεπε να ακούγονται από ανθρώπους που ζουν κάθε μέρα με 100 άλογα (και πολλά λέω).Το παραδειγμα του γειτονα δεν παει με την εννοια ουτε του ανταγωνισμου, ουτε της ζηλιας...Αλλα προφανως ετσι τα βλεπετε μερικοι, αυτο ομως ειναι δικο σας θεμα...
Το παραδειγμα το αναφερω με την εννοια της εξελιξης, σε τετοιο βαθμο, και μαλιστα για απλα, καθημερινα αυτοκινητα, που εχει ο καθενας, οτι δηλαδη πλεον το επιπεδο της αδρεναλινης που προσφερουν τα συγκεκριμενα γκαζια (και μονο) του GT86, το προσφερουν και πολλα μικρομεσαια hatchback της σειρας...
Θελετε μερικοι, το καταλαβαινετε, δεν θελετε, δεν πειραζει...
Η δικαιολογια/αντιλογος μερικων, οτι 'προσφερει ολα τα υπολοιπα που χρειαζεται ο ψαγμενος', πισω κινηση, ζυγισμα, feeling, ειναι ρηχη, απο την στιγμη που η ισχυς ΔΕΝ στεκεται στα ιδια , ΥΨΗΛΑ επιπεδα στησιματος και γενικοτερων προδιαγραφων.
Δεν ειναι, δεν δειχνει δηλαδη ΤΟΣΟ ολοκληρωμενο προιον, οσο νομιζουν/θεωρουν μερικοι, τουλαχιστον απο τα πρωτα feedback που εχουμε. Το ξαναλεω, μακαρι να πεφτω εξω, και να εχει καλο γκαζι, σε μεγαλο ευρος στροφων, τα πρωτα μηνυματα παντως δεν ειναι ιδιαιτερα θετικα...Γρηγόρη εγώ θα σταθώ σ' αυτό που μου έκανε εντύπωση:
@rx8_drifter
...To πηγες καθολου πανω απο 5,000σαλ?
Γιατι λενε οτι καπου εκει δινει τελος παντων οτι εχει να δωσει, μεχρι το τερμα κοντα στις 7κ...Να υποθεσω οτι του ειχαν βαλει απλη αμολυβδη...Το λεω επειδη εχει αρκετα υψηλη συμπιεση, εαν πχ ηταν επιβεβαιωμενο
οτι του εβαζαν απλη, με καλη, καθαρη 100αρα θα ειχε μια αισθητη βελτιωση σε ολο το φασμα στροφων...Οχι τιποτε τρελα πραγματα αλλα μια μικρη διαφορα θα υπηρχε...Τοσο χαλια απο δυναμη?
Ρε Γρηγόρη... ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή! Έκανες υπόθεση οτι του είχαν βάλει απλή αμόλυβδη, διαβάζοντας 3 αράδες κάποιου που το οδήγησε 3000 χιλιόμετρα μακριά! Στο τέλος θα μας πεις οτι έχεις και το κληρονομικό χάρισμα. Δε λέω, καλό ειναι να εισαι ανήσυχος με τα δεδομένα των αυτοκινήτων και να ψάχνεσαι, αλλά άσε και τίποτα να πέσει κάτω ρε συ... Προς θεου!
Απαγορευεται να κανω μια υποθεση, απαγορευεται να σκεφτομαι μεγαλοφωνως ?
Τυχαινει να εχω οδηγησει καμποσα test drive, και σε ολα, μα ΟΛΑ, οι αντιπ/σωποι εβαζαν απλη 95αρα...
Βεβαια θα μου πεις οι Ολλανδοι μπορει να ειναι μπρουκληδες και να βαζουν 98αρα/100αρα...
Η παραπανω σκεψη προηλθε μεταξυ και αλλων, απο την μετρια -εαν καταλαβα καλα- εντυπωση του rx8_drifter στα της δυναμης.
Τυχαινει βλεπεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο να εχει αρκετα υψηλη συμπιεση, και να προτεινεται τουλαχιστον 98αρα βενζινη, με την οποια και θα δουλευει στο μεγιστο των δυνατοτητων του.
Επισης τυχαινει να εχω οδηγησει αυτοκινητο με σχεδον εξισου υψηλη (οχι τοσο οσο του GT86, αλλα ομως υπερτροφοδοτουμενο) συμπιεση με απλη αμολυβδη αλλα και με 100αρα, και η διαφορα να ειναι αισθητη.
Για αυτο και το ανεφερα. Αν σε προβληματιζει, εαν σε ενοχλει, ολο αυτο, -και δεν εχεις καποιο αλλο σοβαρο αντεπιχειρημα περα απο το 'ημαρτον' να γραψεις, πολυ απλα, μην το διαβαζεις... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποιος σου είπε πως δεν μπορείς με το Toyotobaru; Για την ακρίβεια γι αυτό φτιάχτηκε
Έτσι λέει και ο Clarkson αλλά είμαι βέβαιος ότι στην πράξη θα γίνεται δύσκολα. Όπως δύσκολα γίνεται πχ και με ένα MX-5, με προυπόθεση ότι ο δρόμος δεν είναι στρωμένος από Βιτάμ. Άσε που θα σου φανεί ψυχοβγάλτης αν το χεις κάνει πχ** με μια 6κύλινδρη BMW που γυρνάει με τη σκέψη σε ότι οδόστρωμα θες**, με όποια ταχύτητα θες.
Και δε χρειάζεται να έχει και περισσότερα άλογα...
...για τα δικα σου χερια μπορει...Για αλλους ανησυχους, μπορει να χρειαζεται...
Έεεεεετσι...
Πώς το είπε ένας άλλος ανησυχος;
I would rather have double pneumonia...
Kαι ετσι και γιουβετσι, οπως γουσταρεις...
Διεγράφη επί προσωπικού και προκλητική απάντηση. Το παρατράβηξες αγαπητέ. [Mod]
-
είδα ένα στο δρόμο χθες, αν δ κάνω λάθος, gt86, ξένες πινακίδες. Καλούλι, αλλά με άφησε κάπως αδιάφορο.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΚΙΖΑ
-
Θρεντ οφ δε μανθ.
υγ. Ρε σεις, κάθεστε και γράφετε τα ξημερώματα, ξενύχτηδες είσαστε?
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Διεγράφη επί προσωπικού και προκλητική απάντηση. Το παρατράβηξες αγαπητέ [Mod]Bασικά τα παλιά αγαπημένα Χατσιρόκου έχουν ξεβρακώσει πολύ πιο δυνατές κατασκευές στο D1 και σε άλλα ντριφτοπρωταθλήματα, ακριβώς επειδή είναι πιο αδύναμα και είχε εκτιμηθεί περισσότερο η προσπάθεια (και το αποτέλεσμα βεβαίως) που γινόταν μ' αυτά.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ΥΓ meanwhile in France :
ενταξει , ακομα και εγω που ειμαι αμαθος απο σπορ αμαξια το βλεπω αργο στο 200αρισμα,
(συγκρινομενο δηλαδη με τη μηχανη μου)Παρολαυτα, αν ημουνα σε φαση ελευθερος και ωραιος με καποια λεφτα για σπορ αμαξακι=παιχνιδι, θα το ειχα στις τοπ επιλογες.
Ισως οχι αμεσως, αλλα σε 1-2 χρονακια που θα βγουνε τα πρωτα μεταχειρισμενα , απο ανθρωπους που απογοητευτηκαν απο την 'ελλειψη' δυναμης.Θα γουσταρα να το οδηγαω.. να το βλεπω, να μπαινω μεσα και να πηγαινω να παιξω.. καμια πιστουλα που και που, κανα στροφιλικι και μεχρι εκει... Ιπποδυναμεις τερατα δε τις θελω, συνηθως αφαιρουνε την ασφαλεια του παιχνιδιου και σε παρασυρουν. Τουλαχιστον απο μηχανες που εχω μια επαφη, απο ενα σημειο και μετα τα αλογα πανε χαμενα παρα για ενα 1% του πληθυσμου που μπορει να τα βαλει στην πιστα/δρομο κατω, για τους υπολοιπους ειναι να κ@υλωνουμε με τα specs και να χανουμε το κεφαλι μας (γιατι σε παρασυρουνε, ειναι νομοτελειακο οτι θα προσπαθησεις να τα 'δαμασεις')
στα π@π@ρια μου το καθε rocco και 'hot hatch' ακομα και αν με πατανε σε φαναρι, λες και θα δοκιμαζα ποτε να ανοιξω.
Εγω και το παιχνιδι μου και αλλος στον κοσμο δεν υπαρχει, ας εχουνε οτι θελουνε.Δεν κανουν ολα σε ολους, υποθετω οτι ο μεσος καταναλωτης που θελει ενα αμαξι παιχνιδι, ψαχνει λιγο πολυ αυτα που δινει το συγκεκριμενο αμαξι. Για ειδικες απαιτησεις (τρελλα γκαζια, ντριφταρισματα με 5μπτες ) υπαρχουνε και αλλες κατασκευες. Μη χαλιεστε...
-
Κουφαλες περιμενω μπονους για τη διασκεδαση
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
ενταξει , ακομα και εγω που ειμαι αμαθος απο σπορ αμαξια το βλεπω αργο στο 200αρισμα,
(συγκρινομενο δηλαδη με τη μηχανη μου)Nταξ, δεν υπάρχει σύγκριση. Το Χορνετ μου με τα 100 σκάρτα άλογα είχε τον ίδιο χρόνο στο 400άρι με το GTR. Mην παρασύρεσαι από αυτό που βλέπεις και νιώθεις στη μηχανή.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ενταξει , ακομα και εγω που ειμαι αμαθος απο σπορ αμαξια το βλεπω αργο στο 200αρισμα,
(συγκρινομενο δηλαδη με τη μηχανη μου)Nταξ, δεν υπάρχει σύγκριση. Το Χορνετ μου με τα 100 σκάρτα άλογα είχε τον ίδιο χρόνο στο 400άρι με το GTR. Mην παρασύρεσαι από αυτό που βλέπεις και νιώθεις στη μηχανή.
οκ, νομιζω φανηκε και παρακατω οτι δε το θεωρω σημαντικο μειον
ΕΞαλλου, που να πας με 200... οκ δοκιμασαμε 1-2 φορες τελικες να δουμε πως ειναι η ζωη >250 και μετα τελος...
Πανω απο 180 δυσκολα θα τυχει να παω, αντε πολυ σπανια να ξεφυγει κανα 'μπραφ' σε καμια προσπερασηΑκομα και Μεγαρα οσες φορες εχω παει, στη μεγαλη ευθεια δε σκιζομαι κιολας, μη σου πω το θεωρω το πιο βαρετο κομματι
-
Ρε Kilo, συγκρίνεις το VFR 800άρι με τα 150 που κινούν 300+ (μηχανή+you)
με τα 200 που κινούν 1300?ΥΓ απάντησε κι ο Taurus.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το παραδειγμα οτι αυτη την στιγμη ειναι το μονο κουπε πισωκινητο, και για αυτο δικαιολογουν καποιοι το κοστος, το θεωρω ατυχες.
...και μαλιστα με υψηλη υπεραξια, μονο και μονο επειδη προς το παρον μονοπωλει την αγορα.
Που την ειδες την αντιφαση? Υπερτιμημενο ειναι γιατι αυτα τα ιδιαιτερα οδηγικα χαρακτηριστικα που προσφερει το GT86 τα προσφερει και ενα MX5, με σημαντικα λιγοτερα χρηματα...
To ΜΧ-5 (η τελευταια γενια του και σαν καινουργιο αμαξι παντα) εδω περα κοστιζει το roadster στα 18 χιλιαρικα λιρες και η coupe εκδοση στα 20+ αν θυμαμαι καλα. Με υποδυεστερο μοτερ παντα και για μενα σαφως κατωτερα δυναμικα χαρακτηριστικα και απο το Toyobaru αλλα και απο τις προηγουμενες γενιες του MX (οσοι εχουν οδηγησει το καινουργιο μπορουν να επιβεβαιωσουν αν θελουν). Ασε που προσωπικα το ΜΧ δε το συμπαθησα και ποτε μου αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. Η καινουργια 125i M Sport (βενζινη παντα διοτι η diesel ειναι ακριβοτερη) ξεκιναει απο τα 26 βασικη, χωρις εξτρα τα οποια αν ξεκινησεις και βαζεις ανετα περνας τα 30+... Μεσα σε ολα αυτα ειναι και το GT-86 το οποιο ξεκιναει απο τα 24 χιλιαρικα ΧΩΡΙΣ να χρειαζεται τπτ το αμαξακι κυριολεκτικα.
Για κατι μπροστοκινητα hot-hatch δε χρειαζεται να κανω καν αναφορα ουτε το τι παιρνεις με αυτα τα χρηματα στα μετχ, για καινουργια αγορα μιλαμε αλλωστε (αν και παρολα αυτα εχω πει ο ιδιος τι θα εκανα με αυτα τα χρηματα αλλα αυτο ειναι προσωπικη εκτιμηση).Αυτα κατα την γνωμη μου ειναι δικαιολογιες, καποιες απο τις οποιες προερχονται απο την ιδια την Toyota...
Ο μοναδικος λογος που στεκουν ακομα, και υποστηριζονται απο παθιασμενο αλλα ταυτοχρονα ανυποψιαστο κοινο, ειναι οτι
προς το παρον, προκειται για μονοπωλιακο προιον, στην συγκεκριμενη μορφη.
Οταν 'σπασει' αυτο το μονοπωλιο, (φημες λενε συντομα, σε ενα-δυο χρονια το πολυ) και παρουσιασουν αντιστοιχο
προιον η Nissan, Mazda, και Honda, σε χαμηλοτερο κοστος, και με υψηλοτερη ισχυ/ροπη τοτε 'ξαφνικα' θα ανακαλυψουν καποιοι οτι το Toyobaru 'ηταν υπερτιμημενο'...Και κατα τη δικη μου γνωμη αυτα ειναι ''φιλοσοφιες'' και ουτε καν με απασχολει απ΄οπου και αν προερχονται οι εκαστοτε πληροφοριες. Εγω τη δικη μου ρεαλιστικη αποψη λεω με βαση τι ισχυει αυτη τη στιγμη. Δηλαδη τι απο αυτα που εχουμε αναφερει ΔΕΝ ισχυει? Το αν θα σπασει το μονοπωλιο δε το γνωριζουμε καθοτι μελλοντικα δε ξερουμε τι θα συμβει οποτε δε βλεπω λογο να κανουμε καν αναφορα. Το τι συμβαινει τωρα συζηταμε και οχι για αυτοκινητα τα οποια οχι μονο δεν εχουμε δει αλλα δε ξερουμε κιολας αν θα βγουν και ποτε.
Moνο που το rocco R...
...ειναι σαφως υποδυεστερο αμαξι απο το 86
Παρολαυτα, αν ημουνα σε φαση ελευθερος και ωραιος με καποια λεφτα για σπορ αμαξακι=παιχνιδι, θα το ειχα στις τοπ επιλογες.
Ισως οχι αμεσως, αλλα σε 1-2 χρονακια που θα βγουνε τα πρωτα μεταχειρισμενα , απο ανθρωπους που απογοητευτηκαν απο την 'ελλειψη' δυναμης.Θα γουσταρα να το οδηγαω.. να το βλεπω, να μπαινω μεσα και να πηγαινω να παιξω.. καμια πιστουλα που και που, κανα στροφιλικι και μεχρι εκει... Ιπποδυναμεις τερατα δε τις θελω, συνηθως αφαιρουνε την ασφαλεια του παιχνιδιου και σε παρασυρουν. Τουλαχιστον απο μηχανες που εχω μια επαφη, απο ενα σημειο και μετα τα αλογα πανε χαμενα παρα για ενα 1% του πληθυσμου που μπορει να τα βαλει στην πιστα/δρομο κατω, για τους υπολοιπους ειναι να κ@υλωνουμε με τα specs και να χανουμε το κεφαλι μας (γιατι σε παρασυρουνε, ειναι νομοτελειακο οτι θα προσπαθησεις να τα 'δαμασεις')
στα π@π@ρια μου το καθε rocco και 'hot hatch' ακομα και αν με πατανε σε φαναρι, λες και θα δοκιμαζα ποτε να ανοιξω.
Εγω και το παιχνιδι μου και αλλος στον κοσμο δεν υπαρχει, ας εχουνε οτι θελουνε.Δεν κανουν ολα σε ολους, υποθετω οτι ο μεσος καταναλωτης που θελει ενα αμαξι παιχνιδι, ψαχνει λιγο πολυ αυτα που δινει το συγκεκριμενο αμαξι. Για ειδικες απαιτησεις (τρελλα γκαζια, ντριφταρισματα με 5μπτες ) υπαρχουνε και αλλες κατασκευες. Μη χαλιεστε...
Σωστη τοποθετηση.
-
όπως έχω γράψει παλαιότερα:
θα πρεπει η παγκοσμια κοινή λογική να θεωρεί εαυτόν πολύ τυχερή που ο γαλάτης που ακούσει στο όνομα ΚΙΚΙΖΑΣ μιλάει μια παράξενη γλώσσα που ελάχιστοι καταλαβαίνουν, γιατί ειδάλλως θα ειχαμε μαζικές αυτοκτονίες έτσι και έπιαναν 1 στις 10 λέξεις απο αυτά που γράφει.
007 τόσο κενή ειναι η ζωή σου;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
007 τόσο κενή ειναι η ζωή σου;
οχι αλλα εχω χρονο για χασιμο
Toyota GT-86 / Subaru BRZ