Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sedan Vs Hatchback
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Sedan Vs Hatchback
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    38
    65
    276
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Δικιο εχεις Νικο,απλα εγω μιλαγα για τα 5θυρα γενικα ως hatchback.Η ονοματολογια που αναφερεις ειναι η σωστη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stanfromgreece last edited by

        Και όμως η Opel,αν δεν κάνω λάθος,λέει το 4d notchback και το 5d hatchback... μήπως τότε για να μην μπερδευόμαστε θα πρέπει να αναφερόμαστε σε 4d και 5d;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
          Και όμως η Opel,αν δεν κάνω λάθος,λέει το 4d notchback και το 5d hatchback... μήπως τότε για να μην μπερδευόμαστε θα πρέπει να αναφερόμαστε σε 4d και 5d;

          Δεν είναι σωστό. Το σωστό είναι liftback που είναι variation του hatchback.

          5η πόρτα λέγεται το πορτμπαγκάζ που ανοίγει, είτε αυτό είναι είναι hatch ή liftback.

          Many sports and mid-sized cars are also designed using a variation of hatchback design, sometimes called a liftback. Here, the tailgate is angled down over the rear seats, and smoothly integrated into the tail of the car, resembling a fastback or sedan overall. This often improves aerodynamic performance, resulting in a reduced drag coefficient. Examples of these cars are the Opel Vectra, the Ford Mondeo and the Renault Laguna.

          http://en.wikipedia.org/wiki/Hatchback

          Για τα περί liftback εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Liftback

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 8
            888888 last edited by

            Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
            πως γένεν αυτό;;

            Eτσι γενεν αυτο
            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

              Και όμως η Opel,αν δεν κάνω λάθος,λέει το 4d notchback και το 5d hatchback... μήπως τότε για να μην μπερδευόμαστε θα πρέπει να αναφερόμαστε σε 4d και 5d;

              Δεν είναι σωστό. Το σωστό είναι liftback που είναι variation του hatchback.
              5η πόρτα λέγεται το πορτμπαγκάζ που ανοίγει, είτε αυτό είναι είναι hatch ή liftback.

              Many sports and mid-sized cars are also designed using a variation of hatchback design, sometimes called a liftback. Here, the tailgate is angled down over the rear seats, and smoothly integrated into the tail of the car, resembling a fastback or sedan overall. This often improves aerodynamic performance, resulting in a reduced drag coefficient. Examples of these cars are the Opel Vectra, the Ford Mondeo and the Renault Laguna.

              http://en.wikipedia.org/wiki/Hatchback
              Για τα περί liftback εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Liftback

              Πολύ σωστά ... Οι ορολογιες είναι ξεκάθαρες και συγκεκριμένες!
              Εξάλλου σε πραγματικά δεδομένα να ξεχωρήσουμε ότι Hatchback (με κάθετο τελειώμα και πίσω ενιαίο τζάμι και πόρτα) υπάρχουν μόνο μέχρι τα μικρομεσαία ενώ Liftback (με πιο πλάγιο τελειώμα και πίσω ενιαίο τζάμι) απο τα μεσαία και επάνω!
              Από τις λίγες περιπτώσεις ύπαρξης και των δύο 5θυρων εκδόσεων σε μικρομεσαίο ήταν η Corolla πριν 15 χρόνια (περίπου) -που προς τα τέλη της καριέρας της σταμάτησε την 5θυρη hatcback, κρατώντας μόνο τη liftback, ενώ ως hatchback έβγαζε μόνο την 3θυρη εκδοχή.


              Αντίθετα σε μεσαίο, hatchback υπήρξε κάποτε από τη Lexus για το IS με το όνομα SportCross (δεν πουλησε καθόλου καλά) και από την Οpel πέρα από το 5θυρο Vectra που έβγαλε σαν ειδική έκδοση το Signum που και αυτό δεν είχε τύχη!
              Από εκεί και πέρα περιπτώσεις τύπου Daihatsu Applause, Skoda Octavia, Skoda Octavia5, Skoda Superb, λογικά συγκαταλέγονται ως 5θυρα liftback με sedan εμφάνιση όπως αντίθετα το Citroen C6 4θυρο sedan με liftback εμφάνιση!
              Υπάρχουν δε και περιπτώσεις όπως η Audi που και το μικρομεσαίο Α3 5θυρο Hatchback και το μεσαίο Α5 5θυρο Liftback τα λεει και τα δύο Sportback!
              Οπότε ο πιο λογικός διαχωρισμός των 2 κατηγορίων είναι καλύτερα '4θυρα vs 5θυρα'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Αναλογα τη περισταση και τη χρηση του. Αν και ψηφισα sedan μιας και ειναι πιο ανετο. Δεν θα ελεγα οχι και σε s/w.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                  Αντίθετα σε μεσαίο, hatchback υπήρξε κάποτε από τη Lexus για το IS με το όνομα SportCross

                  Το IS300 SportCross ήταν ψευδο-station wagon ή ακόμα καλύτερα shooting brake.

                  Το 1ο hatchback της Lexus μάλλον θα είναι η έκδοση παραγωγής του concept LF-Ch.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                    Αναλογα τη περισταση και τη χρηση του. Αν και ψηφισα sedan μιας και ειναι πιο ανετο. Δεν θα ελεγα οχι και σε s/w.

                    Πως το σχήμα του χώρου αποσκευών καθορίζει την άνεση;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης markvag έγραψε:

                      Αναλογα τη περισταση και τη χρηση του. Αν και ψηφισα sedan μιας και ειναι πιο ανετο. Δεν θα ελεγα οχι και σε s/w.

                      Πως το σχήμα του χώρου αποσκευών καθορίζει την άνεση;;;

                      Είναι πιό άνετα για αυτούς που απαγάγεις και βάζεις στο πορτπαγκάζ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                        Είναι πιό άνετα για αυτούς που απαγάγεις και βάζεις στο πορτπαγκάζ

                        Στη Νίτσα είναι πιο άνετα, αλλά πρέπει να αντικαταστήσεις την εταζέρα με κάτι πιο ανθεκτικό (μη φάει καμμιά κλωτσιά και σου έρθει φάντης μπαστούνι...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ένα συγκριτικό με 10 χρόνια πριν αν ακεφτώ ... δεν είμαι σίγουρος αν άλλαξε η νοοτροπία του κόσμου ή η πολιτική των εταιριών ... όσως αφορά τις 4θυρες μικρομεσαίες προσφορές τους!
                          To πετυχημένο Almera έγινε ... Tiida (Και ο πλέον συντηρητικός έχει κάποια αισθητικά όρια, καθώς και η μεξικάνικη καταγωγή του δεν ήταν ... εγγύηση Nissan που δεν σπάει και δεν χαλάει)
                          Τα 4θυρα 'Golf' Vento/Bora δεν είχαν τύχη ποτέ, το ίδιο ακολουθεί και το Jetta
                          Υπήρξε το Astra 4door που πούλησε και εμφανίστηκε το 'τούρκικο' Astra Sedan που λάνσαρε τούρκικη κατασκευή και γερμανική τιμή ... και κατηφόρησε και αυτό!
                          Υπήρχε το 4θυρο Impreza και έβγαλαν μετά αυτό το τωρινό 5θυρο και 'αίσχος'!
                          Ηταν το αδιάφορο έως άγνωστο Lancer και που εμφανίστηκε το ενδιαφέρον τωρινό με την Jet ... μάσκα αγγίζει τιμές μεσαίου!
                          Και το 4θυρο Civic, οι προηγούμενες γενιές πούλησαν, τώρα ένα Mazda 6 είναι έως και φτηνότερο!
                          Η PSA δεν προσέφερε 4θυρα μικρομεσαία και ένα κινεζοποιημένο (και άσχημο) C4 Sedan δεν μπορούσε να κάνει την διαφορά!
                          Η Renault έβγαζε το επιτυχημένο Classic και όταν έβγαλε στο προηγούμενο παραξενο Megane την 4θυρη έκδοση ... ο κόσμος το είχε βαρεθεί ήδη καθώς και σχεδιαστικά δεν ήταν και το πιο εμπνευσμένο!
                          Ακόμα και το προ 20ετίας Fiat Regata τι σχέση έχει με το τωρινό αγνώστου ταυτότητας αυτοκινούμενο ... Linea!
                          Οι κορεάτες από πάντα στόχευαν σε χαμηλά στρώματα με το διαφημιστικό value for money και τα αναλόγου ποιότητας 4θυρα ενώ οι αξιοπρεπείς προτάσεις τους είναι και αυτές 5θυρες.
                          Ενώ οι λοιποι κατασκευαστές είχαν αποκλειστικά 5θυρες προτάσεις.
                          Τα μόνα που έχουν αισιόδοξους τους κατασκευαστές τους ήταν η 'κλασική αξία' Corolla, που και η τωρινή αξιοπρεπής σε νούμερα είναι, όπως και το Focus (έβλεπα και βλέπω αρκετά 4θυρα) και τα Octavia (με την ευκολία της 5ης πόρτας)!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            prisma last edited by

                            Για πρακτικοτητα καθαρα hatchback. Και δε μιλαω για SW ή πολυμορφικο. Εκει πλεον απλα δεν υπαρχει το sedan.
                            Οσο για ομορφια......Ορισμενα SW ειναι αχαρα αλλα οχι και ασχημα ενω τα sedan αν και οχι του γουστου μου υπαρχουν περιπτωσεις που τα θεωρω πιο ομορφα απο τις hatch εκδοσεις.
                            1)Mazda 3 Sedan
                            2)Renault Megane Sedan (προηγουμενο μοντελο)
                            ενω υπαχουν και 2 sedan που μ'αρεσουν πολυ (ακομα)
                            1)Alfa 156 (απλα υπεροχο)
                            2)Vw Passat (1996)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                              To πετυχημένο Almera έγινε ... Tiida (Και ο πλέον συντηρητικός έχει κάποια αισθητικά όρια, καθώς και η μεξικάνικη καταγωγή του δεν ήταν ... εγγύηση Nissan που δεν σπάει και δεν χαλάει)

                              Το almera ήταν πετυχημένο μόνο στην Ελλάδα...

                              Και έγινε 3 μοντέλα:

                              1. Note για οικογενειάρχες με μικρές ανάγκες
                              2. Qasqai (που επίσης ψιλοκοιτάει προς Primera μεριά) για οικογενειάρχες με μεγαλύτερες ανάγκες (και πορτοφόλι)
                              3. Τiida (θαύμα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας) για τους συνταξιούχους που πριν πεθάνουν θέλουν οπωσδήποτε ένα καινούριο Nissan. Και τους 5! Και δυστυχώς για το Almera (στην Ευρώπη) αυτοί οι 5 συνταξιούχοι (και άλλοι 2 που πέθαναν στο μεταξύ) ήταν οι μόνοι του αγοραστές...

                              Επίσης, γενικά τα μικρά σεντάν στην Ευρώπη πάνε άπατα, εκτός από κάποιες πρώην 'υπαρκτές' αγορές και την Ελλάδα και Τουρκία. Πχ, το Megan Classic πουλούσε ελάχιστα στη Δυτική Ευρώπη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miliotiko last edited by

                                Τα σενταν θα εχουν παντα την πελατεια τους. Και για να βλεπεις τους γερμανους να επιμενουν με τα σενταν πχ (jetta, phaethon) κατι ξερουν ..... !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  ΚΑΙ τα sedan οι γερμανοι τ ανακαλυψαν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iroc last edited by

                                    σημειοσατε 2πλο....

                                    οταν ήθελα να μεταφέρω κουζινα και ψυγείο μικρο για την μετακόμιση του αδερφου μου κυριολεκτικά το γκολφ τα πήρε και τα 2 ταυτοχρονος με ανεση αν και 3θυρο...εν αντιθεση με το σενταν μας (πασσατ 4ποτρες) που το ενα χώραγε οριακά στις πίσω θέσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vaggos111 last edited by

                                      sedan απο μενα γιατι μου αρεσει να ειναι εξω ο χορος αποσκευων. τα περισσοτερα hatchback ομως εχουν
                                      μεγαλυτερο χορος αποσκευων απο τα sedan.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimclark last edited by

                                        ψήφισα hatch, απλά γιατί δεν είχε SW. Sedan δε θέλω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sinanai last edited by

                                          Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                                          ψήφισα hatch, απλά γιατί δεν είχε SW. Sedan δε θέλω.

                                          +1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
                                            sedan απο μενα γιατι μου αρεσει να ειναι εξω ο χορος αποσκευων. τα περισσοτερα hatchback ομως εχουν
                                            μεγαλυτερο χορος αποσκευων απο τα sedan.

                                            Χώρο αποσκευών μεγαλύτερο δεν έχουν. Πιο εκμεταλλεύσιμο έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr